Rafcio78 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 zbycho9, ZTCP autor wątku sprzedał auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho9 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) to nic jeszcze kilku nas zostało co pragną być sti ale im do niego daleko wiec nie bedziemy robić nowego tematu tylko pociągniemy stary. Co do pompy paliwa powiem tak -przeszła mi przez głowe jednak jak już bedziesz zagłebiał się w temat to po "małpowaniu" samochodu on sam ci powie że mu jest za mało paliwka lepiej na początku nie wydawać pieniązków choć to mały wydatek. a tutaj progres jaki ja narazie poczyniłem: jako że wydech w wrx jes mały i wogołe pierwszy pomysł to wymiana tłumików od sti i tak zrobiłem po wygląda to lepiej choć myślę nad delikatnym ich wyciągnięciem po czym trafił do mnie taki mały gadżet musiałem też zadbać o odpwiednie okrycie malutkiego wrx-owego turbo żeby nie popalił mi osłon pod maską bo niestety ori blaszka nie chciała już się tam trzymać teraz czekam na delikatną mapę która ustawi parametry do przelotowego układu wydechowego który się stworzył tak niechcący a no i zapomniałem powiedzieć że teraz dopiero brzmi jak prawdziwe subaru Edytowane 6 Czerwca 2014 przez zbycho9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 Ten wydech z STi, który założyłeś to tłumiki OEM czy jakieś aftermarketowe? I rób szybko ten remap - po pierwsze zobaczymy cyferki , a po drugie przy przelocie jazda na seryjnej mapie grozi poważnymi konsekwencjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbycho9 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 (edytowane) tak to oryginalny sti - co do konsekwencji to wiem doskonale bo i czuje że specyfika pracy silnika jest inna co zresztą pokazała nawet hamownia wykres wkrótce ale z 235 koni zostało mi ich tylko 215 i wykres pofalowany jak już nie powiem co ...ale troszkę się tego spodziewałem wiec czekam na termin mapowania Edytowane 6 Czerwca 2014 przez zbycho9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 6 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2014 A to akurat dziwne, że po uwolnieniu wydechu moc spadła. Chyba powinna wzrosnąć, a remap się robi po to żeby tą moc i moment okiełznać. A propos momentu - a jakie są jego wartości po uwolnieniu wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Co Panowie modyfikowaliście w zawieszeniu swoich WRX ? Auto w moim odczuciu za bardzo pływa i wiosną zainwestuje w grubsze stabilizatory i poliutyreny. Zastanawiam mnie sens twardszych amorów , wydatek spory a w codziennej jeździe zmiana może być upierdliwa . Mojego Forka SG lepiej czuję na drodze niż WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 21 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2015 Zawias od Sti... Tylko w Lanosie to chyba trudniejsze niż w GD, albo eibachy pro kit a do tego agx-y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Witam wszystkich użytkowników wrx GH - nie wiedziałem, że jest wątek na forum dla tego modelu, a jest potrzebny. W kwestii zawieszenia, to ja wymieniłem stabilizatory przód i tył na whiteline (te cieńsze, chyba 22 mm a nie 24) z łącznikami poliutyrenowymi i jestem pozytywnie zaskoczony, bo nawet nie spodziewałem się, że auto będzie się o wiele mniej kłaść na boki. Myślałem trochę, że te staby to bardziej gadżet i marketing, ale faktycznie trochę działa. Większej podsterowności nie czuję (pewnie dlatego, że przód i tył wymieniony). Twardszych amorów nie planuję (chyba, że ori padną), bo jeżdżę autem dość sporo i różne polskie dziury muszę łagodniej wybierać dla swojego kręgosłupa. A z innej bajki: macie jakiś fajny patent na mocowanie drobnego bagażu w bagażniku w sedanie? Bo tam żadnych rurek, śrubek, itp. nie ma jak w hatchbacku, żeby zamontować jakiś stelaż czy nawet siatkę na haczyki. Na razie mam "ucho" z taśmy samoprzylepnej i do tego haczyki, ale tandetnie to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Wątek jest potrzebny bo te nasze WRX GH to takie forumowe "RODZYNKI" Z amorkami chyba też zaczekam aż się OEMowe skończą ale dla mnie za miekko jest, przydalaby się ingerencja.Czeka mnie zakup opon letnich więc na razie bez szaleństw.Zmieniał ktos z Was same tłumiki końcowe ? Ktos, czytałem, założył z STI ale to chyba tylko wygląd poprawia bo dźwięk żaden... Ma sens przełożenie hamulców z lanosa STI ? Edytowane 22 Stycznia 2015 przez Mont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ma sens przełożenie hamulców z lanosa STI ? Sens ma,ale potrzebne są adaptery,do tej pory cena była zaporowa. Problem potem podobny do przełożenia złotych Brembo,dobranie pasujących felg.Lanos STi z fabryki wyjeżdżał chyba na 18". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Olać to Juras już mi podpowiedział by zrobić swap czterotłoczka z WRX hawkeya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 swap czterotłoczka z WRX hawkeya Wtedy dobry klocek i będzie bardzo fajnie hamować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ja mam zaciski z STI do 17x7,5 i przód pasuje praktycznie P&P z dystansem 2 mm (tylko trochę tarczę kotwiczną trzeba wygiąć/uciąć) a na tył są tarcze DBA pod zacisk ręcznego 190 mm z wrx. Nie mam porównania do ori wrx. Wiem tylko, że wymiana samego przodu powodowała nurkowanie i takie pływanie całej budy, więc polecam przód i tył. No i tak jak pisał cybel, felga 17 musi odpowiednia (wystające ramiona). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 nie chcę zmieniać zimowych oemowych felg. Te 190mm to na seryjny zacisk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Tak, 190 na seryjny z wrx EU, bo pierwsza próba była z tarczą DBA na 170, które chyba są dla wersji US i trzeba było wymieniać. Więc teraz jest zacisk z STI, tarcza DBA i wszystko gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Co Panowie modyfikowaliście w zawieszeniu swoich WRX ? Auto w moim odczuciu za bardzo pływa i wiosną zainwestuje w grubsze stabilizatory i poliutyreny. Zastanawiam mnie sens twardszych amorów , wydatek spory a w codziennej jeździe zmiana może być upierdliwa . Mojego Forka SG lepiej czuję na drodze niż WRX w swoim Lanosie miałem założone spreżyny które obniżając autko zredukowały efekt pływania. Wróciłem jednak do serii bo w moim grajdołku za dużo dziur na drodze bylo. Do tego pouliretany obowiązkowo. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez DAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Przy okazji wymiany stabilizatorów chcę zamienić gumy na poliuretany . Zgaduję, że Powerflex ? Możecie mi podpowiedzieć co zanabyć ? Czy tuleje poliuretanowe stabilizatora są już w kpl. z samymi stabami Eibacha ?? Czy zakładaliście Anti-lift Whiteline ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Wspieraj polskie firmy - kup Strongflexa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ale co ? mam wymienić gumy całego zawieszenia ?? Nie stać mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ale co ? mam wymienić gumy całego zawieszenia ?? Nie stać mnie A ktos Ci kaze kupowac caly komplet? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Dlatego zwróciłem się do Was.z.prośbą o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) No to uzyskales podpowiedz - kup sobie Strongflexy. Edytowane 13 Lutego 2015 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Ja kupiłem tuleje w komplecie razem z łącznikiem i stabami Whiteline'a - innych doświaczeń nie posiadam. Na początku wydawało mi się, że jest super, bo nie buja na boki, ale po pewnym czasie mam odczucie, że niestety podsterowność wzrosła i się przednia ośka uślizguje (chyba, że teraz szybciej wchodzę w zakręt, ciężko obiektywnie zmierzyć). Przy okazji pytanie o wydech: czy w wrx gh 265 km końcowy tłumik odpowiada tylko za hałas i mogę go sobie swobodnie wymienić/zamienieć na przlotowy/wywalić, bez kłopotów z katami, sondami i innymi turbami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) niestety podsterowność wzrosłaAnti-lift nie pomoże ? wrx gh 265 km końcowy tłumik odpowiada tylko za hałas i mogę go sobie swobodnie wymienić/zamienieć na przlotowy/wywalić, bez kłopotów z katami, sondami i innymi turbami?Jaki masz na myśli przelotowy tłumik końcowy ? Nie ma takich [chyba ] Zwykły back box wymieniasz bez dodatkowych ingerencji w mapę czy pozostałą cz.ukł. wydechowego.A co zamierzasz założyć ? Masz podwójny czy jeden tłumik końcowy ? Edytowane 13 Lutego 2015 przez Mont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Dlatego zwróciłem się do Was.z.prośbą o pomoc Inna sprawa, ze lacznikow stabilizatora ani antylifta to chyba akurat u nich nie kupisz (mozesz ew. zapytac), ale gumy do stabilizatora samego nie powinny byc problemem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się