Skocz do zawartości

Przygotowanie Wrx-a(GH) do remapu. Co wymienić a czego nie?


DanPlut

Rekomendowane odpowiedzi

to nic jeszcze kilku nas zostało co pragną być sti ale im do niego daleko :yahoo: wiec nie bedziemy robić nowego tematu tylko pociągniemy stary.

 

Co do pompy paliwa powiem tak  -przeszła mi przez głowe jednak jak już bedziesz zagłebiał się w temat to po "małpowaniu"  samochodu on sam ci powie że mu jest za mało paliwka lepiej na początku nie wydawać pieniązków choć to mały wydatek.

 

a tutaj progres jaki ja narazie poczyniłem:

 

jako że wydech w wrx jes mały i wogołe pierwszy pomysł to wymiana tłumików od sti i tak  zrobiłem

 

 

b8d55fa0ec81b23em.jpg

 

po wygląda to lepiej choć myślę nad delikatnym ich wyciągnięciem 

 

5f2c06931902ed9dm.jpg

 

po czym trafił do mnie taki mały gadżet

 

231ef7faf6a34dd7m.jpg

 

musiałem też zadbać o odpwiednie okrycie malutkiego wrx-owego turbo żeby nie popalił mi osłon  pod maską bo niestety ori blaszka nie chciała już się tam trzymać

 

a42b6ba9ecc48841m.jpga1e69924ecd7dfa8m.jpg

 

teraz czekam na delikatną mapę która ustawi parametry do przelotowego układu wydechowego który się stworzył tak niechcący :P

 

a no i zapomniałem powiedzieć że teraz dopiero brzmi jak prawdziwe subaru :wub:

Edytowane przez zbycho9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak to oryginalny sti  - co do konsekwencji to wiem doskonale bo i czuje że specyfika pracy silnika jest inna co zresztą pokazała nawet hamownia wykres wkrótce ale z 235 koni zostało mi ich tylko 215 haha_dobrexD.gif

 

 

i wykres pofalowany jak już nie powiem co ...ale troszkę się tego spodziewałem wiec czekam na termin mapowania

Edytowane przez zbycho9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Co Panowie modyfikowaliście w zawieszeniu swoich WRX ?

Auto w moim odczuciu za bardzo pływa i wiosną zainwestuje w grubsze stabilizatory i poliutyreny.

Zastanawiam mnie sens twardszych amorów , wydatek spory a w codziennej jeździe zmiana może być upierdliwa .

Mojego Forka SG lepiej czuję na drodze niż WRX :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników wrx GH - nie wiedziałem, że jest wątek na forum dla tego modelu, a jest potrzebny.

 

W kwestii zawieszenia, to ja wymieniłem stabilizatory przód i tył na whiteline (te cieńsze, chyba 22 mm a nie 24) z łącznikami poliutyrenowymi i jestem pozytywnie zaskoczony, bo nawet nie spodziewałem się, że auto będzie się o wiele mniej kłaść na boki. Myślałem trochę, że te staby to bardziej gadżet i marketing, ale faktycznie trochę działa.  Większej podsterowności nie czuję (pewnie dlatego, że przód i tył wymieniony).

 

Twardszych amorów nie planuję (chyba, że ori padną), bo jeżdżę autem dość sporo i różne polskie dziury muszę łagodniej wybierać dla swojego kręgosłupa.

 

A z innej bajki: macie jakiś fajny patent na mocowanie drobnego bagażu w bagażniku w sedanie? Bo tam żadnych rurek, śrubek, itp. nie ma jak w hatchbacku, żeby zamontować jakiś stelaż czy nawet siatkę na haczyki. Na razie mam "ucho" z taśmy samoprzylepnej i do tego haczyki, ale tandetnie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątek jest potrzebny bo te nasze WRX GH to takie forumowe "RODZYNKI" ;)

Z amorkami chyba też zaczekam aż się OEMowe skończą ale dla mnie za miekko jest, przydalaby się ingerencja.
Czeka mnie zakup opon letnich więc na razie bez szaleństw.

Zmieniał ktos z Was same tłumiki końcowe ? Ktos, czytałem, założył z STI ale to chyba tylko wygląd poprawia bo dźwięk żaden...

 

 

Ma sens przełożenie hamulców z lanosa STI ?

Edytowane przez Mont
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ma sens przełożenie hamulców z lanosa STI ?

Sens ma,ale potrzebne są adaptery,do tej pory cena była zaporowa.

Problem potem podobny do przełożenia złotych Brembo,dobranie pasujących felg.Lanos STi z fabryki wyjeżdżał chyba na 18". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zaciski z STI do 17x7,5 i przód pasuje praktycznie P&P z dystansem 2 mm (tylko trochę tarczę kotwiczną trzeba wygiąć/uciąć) a na tył są tarcze DBA pod zacisk ręcznego 190 mm z wrx. Nie mam porównania do ori wrx. Wiem tylko, że wymiana samego przodu powodowała nurkowanie i takie pływanie całej budy, więc polecam przód i tył. No i tak jak pisał cybel, felga 17 musi odpowiednia (wystające ramiona).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Panowie modyfikowaliście w zawieszeniu swoich WRX ?

Auto w moim odczuciu za bardzo pływa i wiosną zainwestuje w grubsze stabilizatory i poliutyreny.

Zastanawiam mnie sens twardszych amorów , wydatek spory a w codziennej jeździe zmiana może być upierdliwa .

Mojego Forka SG lepiej czuję na drodze niż WRX :(

w swoim Lanosie miałem założone spreżyny które obniżając autko zredukowały efekt pływania. Wróciłem jednak do serii bo w moim grajdołku za dużo dziur na drodze bylo. Do tego pouliretany obowiązkowo. Edytowane przez DAF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przy okazji wymiany stabilizatorów chcę  zamienić gumy na poliuretany .

Zgaduję, że Powerflex ?

Możecie mi podpowiedzieć co zanabyć ?

Czy tuleje poliuretanowe stabilizatora są już w kpl. z samymi stabami Eibacha ??

 

Czy zakładaliście Anti-lift  Whiteline ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem tuleje w komplecie razem z łącznikiem i stabami Whiteline'a - innych doświaczeń nie posiadam. Na początku wydawało mi się, że jest super, bo nie buja na boki, ale po pewnym czasie mam odczucie, że niestety podsterowność wzrosła i się przednia ośka uślizguje (chyba, że teraz szybciej wchodzę w zakręt, ciężko obiektywnie zmierzyć).

 

Przy okazji pytanie o wydech: czy w wrx gh 265 km końcowy tłumik odpowiada tylko za hałas i mogę go sobie swobodnie wymienić/zamienieć na przlotowy/wywalić,  bez kłopotów z katami, sondami i innymi turbami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety podsterowność wzrosła

Anti-lift nie pomoże ?

 

wrx gh 265 km końcowy tłumik odpowiada tylko za hałas i mogę go sobie swobodnie wymienić/zamienieć na przlotowy/wywalić, bez kłopotów z katami, sondami i innymi turbami?

Jaki masz na myśli przelotowy tłumik końcowy ? Nie ma takich [chyba :) ] Zwykły back box wymieniasz bez dodatkowych ingerencji w mapę czy pozostałą cz.ukł. wydechowego.

A co zamierzasz założyć ? Masz podwójny czy jeden tłumik końcowy ?

Edytowane przez Mont
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...