yorey Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 jeszcze raz Was pomęczę, braci subarowa - napalony jestem strasznie na outbacka, najchętniej XT, ale strasznie ciężko go trafić, więc zastanawiam się nad wolnym ssakiem, ale boję się czy te jego 165 kucyków nie będzie przymało... Rozważam to w opozycji do vlovo XC70 2,5 T(210 kucyków). Radźcie - co robić? Przy okazji - czy ktoś się orientuje jak tam z klimą jest (manual czy automat)? Jak z jakimiś komputerami i innymi tp. bajerami? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thorgal Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Do "postudiowania"... Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Ile kosztuje XC70? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Do "postudiowania"... Pozdrawiam, nie widziłaem tego toż to masakra jest, czy w xc70 jest taki sam napęd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 fakt, volvo zawsze musi w rzyć dostać w terenie, ale za to jest wygodniejsze, mocniejsze, szybsze i większe.... Niewiadomą pozostaje kwestia niezawodności i ekonomiki jazdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 co do kosztów nabycia - zbliżone - planuję ściągnąć auto ze Stanów - poluję na jakieś porysowane lub pokradzieżowe - taki samochód można kupić za jakieś 12-15 tys. $. Rozważam jeszcze subaru BAJA ze względu na możliwość odliczenia pełnego VATu i brak akcyzy, ale z drugiej strony zdaje się, że nie włożę do niego nic dłuższego... Co do napędów - to volvo ma stały napęd na przednią oś, a tylna oś załącza się kiedy przód ma uślizg, w subaru stale i od razu ciągną 4 koła - stąd jego przewaga w terenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 yorey, a czemu nie kupisz OBK H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Co do napędów - to volvo ma stały napęd na przednią oś, a tylna oś załącza się kiedy przód ma uślizg, w subaru stale i od razu ciągną 4 koła - stąd jego przewaga w terenie. Nie tylko w terenie, warto się przejechać jednym i drugim i odczuć różnicę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Rozważam jeszcze subaru BAJA ze względu na możliwość odliczenia pełnego VATu i brak akcyzy, ale z drugiej strony zdaje się, że nie włożę do niego nic dłuższego Baja, którą widziałem miała otwór w grodzi między wnętrzem pojazdu a przestrzenią bagażową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yorey Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Jeździłem legacy 2.0 137KM i volvo S60 D5, ale z napędem na przednią oś, oba na suchym asfalcie - jeden i drugi jeździ fajnie:) Nie kupię H6 bo trudno to znaleźć (podobnie jak 2.5 XT, na który jestem najbardziej napalony) i chyba by mnie zjadł w exploatacji (a propos ktokolwiek wie jaka jest różnica w spalaniu między H6 a 2.5?). Uświadomcie mnie, jeszcze przyjaciele, jak to jest z wyposażeniem amerykańskich outbacków - mają standardowo automatyczną klimatyzację, czy może nie? I czy zdarzają się takie z dwustrefową klimą? I jak jest z nawigacją? I innymi komputerami? Baja faktycznie ma dziurkę z tyłu, ale małą, kombi jednak jest znacznie bardziej praktyczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Nie kupię H6 bo trudno to znaleźć (podobnie jak 2.5 XT, na który jestem najbardziej napalony) i chyba by mnie zjadł w exploatacji (a propos ktokolwiek wie jaka jest różnica w spalaniu między H6 a 2.5?). Amerykanie chyba nie mają H6. Za to zdecydowanie łatwiej może być Ci dostać Legacy GT - różnica względem OBK to tylko kilka plastików i kilka cm prześwitu. Prowadzi się też nieco lepiej. EDIT Jednak widzę, ze w USA jest H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Przestudiuj to http://www.cars101.com/subaru/outback/outback2005.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Do "postudiowania"... Pozdrawiam, Ale jajca VolVo wymiekka . Szczerze to nie spodziewałem się takiej "niemocy" Volva w sosunku do Subaru na tym podjeździe 8) O kur@$, znaczy ooo jejku! ta przyczepka mnie rozwaliła totalnie, jak subarak sobie spokojnie z gracja wyjechał a volvi....., a volvi... no właśnie! co to w ogóle miało byc...? zdechł pies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się