Jump to content

opinie o outback`u 2005 rodem z Ameryki


yorey
 Share

Recommended Posts

jeszcze raz Was pomęczę, braci subarowa - napalony jestem strasznie na outbacka, najchętniej XT, ale strasznie ciężko go trafić, więc zastanawiam się nad wolnym ssakiem, ale boję się czy te jego 165 kucyków nie będzie przymało... Rozważam to w opozycji do vlovo XC70 2,5 T(210 kucyków). Radźcie - co robić? Przy okazji - czy ktoś się orientuje jak tam z klimą jest (manual czy automat)? Jak z jakimiś komputerami i innymi tp. bajerami?

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

fakt, volvo zawsze musi w rzyć dostać w terenie, ale za to jest wygodniejsze, mocniejsze, szybsze i większe.... Niewiadomą pozostaje kwestia niezawodności i ekonomiki jazdy...

Link to comment
Share on other sites

co do kosztów nabycia - zbliżone - planuję ściągnąć auto ze Stanów - poluję na jakieś porysowane lub pokradzieżowe - taki samochód można kupić za jakieś 12-15 tys. $. Rozważam jeszcze subaru BAJA ze względu na możliwość odliczenia pełnego VATu i brak akcyzy, ale z drugiej strony zdaje się, że nie włożę do niego nic dłuższego... Co do napędów - to volvo ma stały napęd na przednią oś, a tylna oś załącza się kiedy przód ma uślizg, w subaru stale i od razu ciągną 4 koła - stąd jego przewaga w terenie.

Link to comment
Share on other sites

Co do napędów - to volvo ma stały napęd na przednią oś, a tylna oś załącza się kiedy przód ma uślizg, w subaru stale i od razu ciągną 4 koła - stąd jego przewaga w terenie.

Nie tylko w terenie, warto się przejechać jednym i drugim i odczuć różnicę :)

Link to comment
Share on other sites

Rozważam jeszcze subaru BAJA ze względu na możliwość odliczenia pełnego VATu i brak akcyzy, ale z drugiej strony zdaje się, że nie włożę do niego nic dłuższego

 

Baja, którą widziałem miała otwór w grodzi między wnętrzem pojazdu a przestrzenią bagażową.

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem legacy 2.0 137KM i volvo S60 D5, ale z napędem na przednią oś, oba na suchym asfalcie - jeden i drugi jeździ fajnie:)

Nie kupię H6 bo trudno to znaleźć (podobnie jak 2.5 XT, na który jestem najbardziej napalony) i chyba by mnie zjadł w exploatacji (a propos ktokolwiek wie jaka jest różnica w spalaniu między H6 a 2.5?).

Uświadomcie mnie, jeszcze przyjaciele, jak to jest z wyposażeniem amerykańskich outbacków - mają standardowo automatyczną klimatyzację, czy może nie? I czy zdarzają się takie z dwustrefową klimą? I jak jest z nawigacją? I innymi komputerami?

Baja faktycznie ma dziurkę z tyłu, ale małą, kombi jednak jest znacznie bardziej praktyczne...

Link to comment
Share on other sites

Nie kupię H6 bo trudno to znaleźć (podobnie jak 2.5 XT, na który jestem najbardziej napalony) i chyba by mnie zjadł w exploatacji (a propos ktokolwiek wie jaka jest różnica w spalaniu między H6 a 2.5?).

Amerykanie chyba nie mają H6. Za to zdecydowanie łatwiej może być Ci dostać Legacy GT - różnica względem OBK to tylko kilka plastików i kilka cm prześwitu. Prowadzi się też nieco lepiej.

 

EDIT

Jednak widzę, ze w USA jest H6 :)

Link to comment
Share on other sites

Do "postudiowania"...

 

 

Pozdrawiam,

Ale jajca :P VolVo wymiekka :D. Szczerze to nie spodziewałem się takiej "niemocy" Volva w sosunku do Subaru na tym podjeździe 8)

 

O kur@$, znaczy ooo jejku! ta przyczepka mnie rozwaliła totalnie, jak subarak sobie spokojnie z gracja wyjechał a volvi....., a volvi... no właśnie! co to w ogóle miało byc...? :lol: zdechł pies :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...