orlen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 co sądzicie ? http://www.youtube.com/watch?v=_JW0P71aV3Q&feature=youtu.be Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 To na ciepłym czy zimnym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 cieply a moze to zawory ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 według mnie panewka inaczej klepie o mniejszej częstotliwości, ale możesz spuścić olej i zobaczyć czy są w nim cząsteczki metalu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 A dlaczego zalewasz silnik olejem mineralnym, o lepkości nie zalecanej do Twojego auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 A dlaczego zalewasz silnik olejem mineralnym, o lepkości nie zalecanej do Twojego auta? myślałem ze motul 300v 15w50 jest akceptowalnym olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 co sądzicie ? http://www.youtube.com/watch?v=_JW0P71aV3Q&feature=youtu.be najbardziej slychac padajaca pompe wspomagania , oraz cykanie zaworów , ale w glebi cos tam słychac niepokojacego , ale nie brzmi to panewkowo , masz tloki seria czy kute ? ale oczywiscie nie bierz tego autorytatywnie , bo dzwieki z tel. sa bardzo mylace , najlepiej osluchac na zywo stetoskopem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 poza stozkiem wszystko seria, masz carfit na mysli jednak piston slap ? i owszem, dzisiaj jak odpaliłem przy tym mrozie pompa wyła jak wilk podczas pełni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 @Orlen Miałem silnik z podobnym dźwiękiem jak Ty tylko dużo bardziej nasilonym. Sprzedałem go koledze , informując o jego stanie bo on miał większą awarię. On nie rozbierał go i ......... jeździ na nim do tej pory. Zatem chyba piston slap. PS. GDzieś jest ten filmik z mojego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4444 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Żeby nie wykuwać nowego tematu. Aby rozważania o panewce domknąć puentą: - panewka stuka po jednej stronie silnika, czy dźwięk przenosi się na drugą stronę ale w mniejszym stopniu ? - panewka nie cichnie ani na zimnym ani na ciepłym, może być w pierwszym okresie związana z obrotami a nie z temperaturą ? - w stanie agonalnym zatrzyma motor czy klekocząco dalej będzie pracować ? Można pomylić z: - jako ciekawostka czasami cykanie o podobnym charakterze ma uszkodzony zawór zwrotny/ tłumiący na przewodzie paliwowym = okrągły czarny/mała puszeczka, - ze słynnym piston-slap ale on powinien uciszyć się ze wzrostem temperatury silnika, - nie wyregulowanymi luzami zaworowymi, - jak do tego mogą się mieć zapadające prowadnice zaworowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Żeby nie wykuwać nowego tematu. Aby rozważania o panewce domknąć puentą: - panewka stuka po jednej stronie silnika, czy dźwięk przenosi się na drugą stronę ale w mniejszym stopniu ? - panewka nie cichnie ani na zimnym ani na ciepłym, może być w pierwszym okresie związana z obrotami a nie z temperaturą ? - w stanie agonalnym zatrzyma motor czy klekocząco dalej będzie pracować ? Można pomylić z: - jako ciekawostka czasami cykanie o podobnym charakterze ma uszkodzony zawór zwrotny/ tłumiący na przewodzie paliwowym = okrągły czarny/mała puszeczka, - ze słynnym piston-slap ale on powinien uciszyć się ze wzrostem temperatury silnika, - nie wyregulowanymi luzami zaworowymi, - jak do tego mogą się mieć zapadające prowadnice zaworowe ? Nie będzie puenty. To trochę tak jakbyś chciał od kardiologia uzyskać streszczenia EKG. Nie nauczysz się tego z forumowych porad. Nie kombinuj. Jedź do dobrego mechanika i daj mu odsłuchać swój silnik! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tak stuka panewka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 17 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2020 Bump tematu. Auto wg niemca diagnozowane, że pęknięty wał, ja stawiam, że panewka. Mogą być oba naraz? Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się