Jump to content

Który Model Imprezy Wybrać Do PRZEKŁADY... GC czy GD..?


Recommended Posts

Przymierzam się do małej zamianki chciałbym się dowiedzieć. Który model wybrać do przekładki GC czy nowszy GD...? Jakie są koszta gotowej przekładki...? Ile czasu trzeba poświęcić...? I Czy warto w to się bawić...?

Link to post
Share on other sites

Jeden i drugi model można przełożyć,kwestia gustów i upodobań.Pytanie do czego ma służyć autko.

Koszty to raczej nie są małe,jeśli ma to być zrobione porządnie i zgodnie ze sztuką,trzeba liczyć 15 tys. minimum.

Czas to pewnie od.3 miesięcy wzwyż,zależnie od dostępności poszczególnych gratów i determinacji właściciela "przekładańca". ;)

Parę przekładek masz opisanych w Nielegalu,warto poczytać i wszystko przemyśleć.

Link to post
Share on other sites

Nie no, bez przesady. Co trzeba by robić w samochodzie żeby przekładka trwała 3 miesiące, chyba przy okazji kompletny remont blacharsko lakierniczy.

Zacznij przekładać Subaraka się przekonasz. ;)

Link to post
Share on other sites

Nie no, bez przesady. Co trzeba by robić w samochodzie żeby przekładka trwała 3 miesiące, chyba przy okazji kompletny remont blacharsko lakierniczy.

Zacznij przekładać Subaraka się przekonasz. ;)

 

Subaru nie jest wcale takie trudne w przekładce ;) Nie wiem dlaczego piszecie, że trwa to od 3 miesięcy :huh: Z tego wynikałoby, że przekładanie Subaru trwa przynajmniej 1/4 roku.

Link to post
Share on other sites

jak sie robi na handel to pewnie zrobic mozna i w tydzien minimalnym kosztem ale jezeli robi sie dla siebie, dbając o najmniejszy detal to jestem po stronie cybela. W wiatrakach widziałem jak to wyglada i tlumaczyli mi od podszewki, to nie sa proste rzeczy.

Edited by Trolololo
Link to post
Share on other sites

Warto poczytać kilka wątków w Nielegalu,trochę wyjaśni się sprawa czasu i finansów. ;)

Jeśli ma to być zrobione zgodnie ze sztuką i porządnie,to ani krótko,ani tanio nie będzie.

Pewnie,że odpowiedni warsztat zrobi to w czasie nawet krótszym niż 2 tygodnie i za 5 tys.,tylko napiszcie,że to koszt samej robocizny przy przekładce,gdzie buda już przygotowana do przełożenie i poszczególne graty czekają na włożenie.

A gdzie koszt przygotowania budy i zakup potrzebnych części? ;)

Wszystko wygląda fajnie przy planowaniu i w założeniach,niestety rzeczywistość jest inna i dość brutalna.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...