Skocz do zawartości

Gdzie kupić felgi z rantem


Sonny

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że na fotce są 18" przy czym szerokość pewnie 9"... zakładając że opona 225 to dobry naciąg ma :)

Poszukaj w techniczym - zakładem kiedyś temat "taki prawie konfigurator..." są tam jakieś fotki i opisy m.in. felg na brembo.

P.S. Nie trzeba chyba wspominać że zestaw kół z fotki wymaga ingerencji w nadkola?? :) jakbyś miał kombiaka to bym pomógł z doborem :)

Edytowane przez Dyziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ingerencji w nadkola nie trzeba do 9 - 9,5 cali szerokości tylko musisz wtedy nastrzelić oponę 205 max 215 żeby jakoś to zagrało, musisz też się liczyć, że nie znajdziesz felg z ET w granicy 57 jak w serii( i tak by tarło wtedy o sprężyne) tylko raczej w granicach 30. Żeby weszło ładnie w nadkole musisz troszkę pokrzywić koła czyli zrobić camber;)

Co do felg to 3sdm albo ccw bym proponował ale każdy ma swój gust ;)

Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć, że 9 cali szeroko i opona 205 wchodzi bez kombinowania

Edytowane przez sobiech89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyziu...Sobiechowi chodziło za pewne o wiekszy naciąg na feldze...kosztem właściwości jezdnych itp...do tego negatyw uzyskany dzięki camberom.....Troszeczkę zboczyliśmy z tematu....było zapytanko o felgi dotz czyjakies tam..a My tutaj gadu gadu a stance flush.....receism itp :P

 

Do sedna...18" będzie świetnym rozwiązaniem...na złote brembo wejdzie choć rzecz jasna profil ramion ma znaczenie...szerokość? mysle, że 8.5" wejdzie....tak czy owak bez gleby to każde koło będzie lipnie wyglądało...jak bez gleby to już lepiej serię zostawić....Albo dac takie jak Dyziek ma właśnie...wyglądają extra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyziek w niebieskiej są co najwyżej zaklepane ranty na błotnikach ;) ale jak mówi Wuem za bardzo zboczyliśmy z tematu i wcale koledze nie pomagamy. Sonny jedyne co Ci mogę podpowiedzieć to, że jeśli nie masz zamiaru posadzić bardzo nisko auta i niestety zabrać wtedy masę frajdy z jazdy STi w Twoim przypadku ( ja mam NA więc może leżeć na ziemi bo szybkie to to nie jest ;P ) to felga z rantem nie będzie pasowała do samochodu i raczej szukałbym jakiejś fajnej lekkiej i wytrzymałej felgi typu O.Z. itp ;) a jak koniecznie z rantem to wspomniane wcześniej ccw pięknie pasują do subaru

1881.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo oryginalne albo obniżone :P

@@sobiech89, i dobrze to podsumowałeś - albo rybka albo pipka :) Zestaw jak u Ciebie ma swoje zalety ale i duże wady i z tym trzeba sie liczyć. A co do rantów to właśnie chodziło mi, że nawet zwykłe "zaklepanie" czy nawet maszynka może oznaczać uszkodzenia lakieru :/ dlatego u mnie jest 18x7,5 et 48 215/40 bo to max co można wsadzić bez grzebania w geometrii. Mieści się na żyletkę. Zarówno oryginalny lakier mojego auta jak i ja jestesmy zadowoleni ;)

 

Myslę, że te linki rozjaśnią nieco autorowi tematu:

 

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47550-taki-prawie-konfigurator-zawieszen-i-kol/page__hl__konfigurator

 

http://waxtum.com/auto/rechner/et.html

 

http://www.willtheyfit.com/index.php?width=205&aspect=45&diameter=17&wheelwidth=7&offset=40&width2=215&aspect2=40&diameter2=18&wheelwidth2=7.5&offset2=48&Submit=Przedk%26%23322%3Bada%26%23263%3B

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...