Skocz do zawartości

Potrzebne info. na temat sondy lambda.


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, jaka jest 1 sonda w WRX 2003,czy normalna czy szeroko pasmowa i jakie ma parametry oraz nr.katalogowy i czy jest jakis zamiennik?

 

Ps.do najbliższego serwisu mam 150km wiec kombinuje jak by tu samemu nie naprawic samochod bo non stop mi obcina doładowanie do 0,6bara a na diagnostyce wychodzi ze mam uszkodzona grzałke 1 sondy oraz cos tam z przepływem katalizatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak zrobione z 2 sondą a moje pytanie jest o pierwszą sonde,głownie interesuje mnie czy jest ona szerokopasmowa czy zwykła.Odziwo dzwoniąc do serwisu otrzymałem odpowiedz że może i jest szerokopasmowa,niestety słowo może mi nic nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez sobie nie wyobrazam zeby moj WRX nie miał ani jedej sondy.

 

Wracajac do tematu koledzy podpowiedzcie mi troszke gdzie moge szkac prawdopodobnej usterki ktora powoduje obciecie doładowania o 0,3-0,4bara.Przecież tak sie nie da jezdzic psycha mi już sieda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 sondy,jedna jest przed turbina a dróga jest za katalizatorami,wydech jest wymieniony na 70mm,a sonda umieszczona wdystansie wedle zaleceń uzytkownikow tego forum.

Diagnoza wyraznie pokazuje 2 sondy lambda i ich pracę.

 

Sondy sa 4 przwodowe 2 czarne 1 niebieski i 1 biały przewod.Cały czas chodzi mi głownie o to ze nikt nie potrafi mi odpowiedziec czy 1 moja sonda jest szerokopasmowa czy tez zwykła,ciekawie wyglada sprawa z napieciami bo maja od 3,5 do 4,7V co by wskazywało na sonde szerokopasmowa,musze to gdzies potwierdzic bo jesli sie okaze ze napiecia sa duzo za duze to bede miał ECU do wymiany poniewaz w przwodach od ECU do sondy tez mam takie napiecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spala wyraznie mniej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myśle,że to przez mniejsze doładowanie nadal 0,6bara grr.

Jotro jade do serwisu.Inaczej to ja nie widze szansy juz na przywrócenie seryjnych ustawień.

Tak sobie mysle ze moze jakiś zaworek sie przycioł czy co!!!

Jesli tak to który?

Aktuator raczej nie wygląda mi na to zeby nie odbił do konca.

Sprawdzone działa ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 sondy,jedna jest przed turbina a dróga jest za katalizatorami,wydech jest wymieniony na 70mm,a sonda umieszczona wdystansie wedle zaleceń uzytkownikow tego forum.

Diagnoza wyraznie pokazuje 2 sondy lambda i ich pracę.

 

Sondy sa 4 przwodowe 2 czarne 1 niebieski i 1 biały przewod.Cały czas chodzi mi głownie o to ze nikt nie potrafi mi odpowiedziec czy 1 moja sonda jest szerokopasmowa czy tez zwykła,ciekawie wyglada sprawa z napieciami bo maja od 3,5 do 4,7V co by wskazywało na sonde szerokopasmowa,musze to gdzies potwierdzic bo jesli sie okaze ze napiecia sa duzo za duze to bede miał ECU do wymiany poniewaz w przwodach od ECU do sondy tez mam takie papiecia.

 

Sonde masz cyrknowa i raczej zwykla a nie szerokopasmowa, a napiecia rzeczywiscie dziwne(moze ECU nawala?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze Inowroclaw podobnie jak w Lublinie... jak zobacza auto to sie za glowe lapia i mowia ze nigdy nie widzieli czegos takiego. Mechanicy z Bozej łaski. zalatwilem juz wszystkie mozliwe schematy instalacji elektrycznej i dalej nic nie wiem!!! ostatnia rzecza jaka zrobie przed przyjazdem do stolicy to zaloze oryginalna sonde i zobaczymy czy sie cos zmieni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem przed chwilka z Pozania,teraz jeem mądrzejszy o kilka spraw niz do tej pory,wymieniony mam na nowy elektro zaworek sterujacy praca turbiny i narazie jest ok.

 

Ale dzis wiedzy o Subaru moja głowa przysfoiła LOL.Trzeba też wspomniec o tym , że serwisanci bardzo skutecznie mnie wyleczyli z wiekszości pomysłów które wydawały mi sie fajne a które chciałem wdrożyć w celu podniesienia mocy.

 

 

lukciosti

 

Moze powiesz co sie dzieje u Ciebie i co masz zrobione z autem jest malutka szansa , że coś podpowiem.

Schematy do WRX 2003 gdybys przypadkiem miał też pewnie by mi sie przydały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje auto jest seria, oprocz tlumika... jest to sti 05 us. po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze pierwsza sonda nie dziala. kupilem zamiennik i juz dziala ale nie calkiem tak jak powinna. wyskakuje blad. chodzi o za niskie napiecie na sondzie... nie wiem czy to wina zamiennika czy moze jakis sterownik albo jeszcze co innego. z samochodem ogolnie nic sie nie dzieje po za tym ze pali "troszke" wiecej!!! ma zaj... bogata mieszanke, tyle mi powiedzieli spece w Lublinie... dam i jeszcze jedna okazje do wykazania sie a jka nie to jade gdzies do stolicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

dzięki Az

Prosiłem o odsiweżenie tematu bo dziś za podpowiedziami z forum zalożyłem oryginał sondy. po odpaleniu silnik pracuje płynniej i daje się to odczuć od razu, spalanie może też się zmniejszy ale jest dalej problem bo nie gaśnie CEL!!! wyświetla sie teraz błąd "za niski enapięcie na sondzie". co to może być? pomóżcie bo nie wiem co dalej robić... może po kilku odpaleniach samo zgaśnie a jak nie to może w końcu będę musiał podjechać do stolicy do fachowców... co sądzicie na ten temat?

 

Pomocy!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...