Aniolek Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Jak w temacie, jaka jest 1 sonda w WRX 2003,czy normalna czy szeroko pasmowa i jakie ma parametry oraz nr.katalogowy i czy jest jakis zamiennik? Ps.do najbliższego serwisu mam 150km wiec kombinuje jak by tu samemu nie naprawic samochod bo non stop mi obcina doładowanie do 0,6bara a na diagnostyce wychodzi ze mam uszkodzona grzałke 1 sondy oraz cos tam z przepływem katalizatorów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Zamontować tulejkę dystansową, w którą wkręcisz w/w sondę ? Albo ją "programowo" wyeliminować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 22, 2006 Author Share Posted July 22, 2006 Mam tak zrobione z 2 sondą a moje pytanie jest o pierwszą sonde,głownie interesuje mnie czy jest ona szerokopasmowa czy zwykła.Odziwo dzwoniąc do serwisu otrzymałem odpowiedz że może i jest szerokopasmowa,niestety słowo może mi nic nie daje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 A zamiast sie "doktoryzować" z tego tematu nie lepiej ją wyeliminować ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Do tej kontroli to lepszy jest pomiar EGT, a nie sonda lambda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 Ja tez sobie nie wyobrazam zeby moj WRX nie miał ani jedej sondy. Wracajac do tematu koledzy podpowiedzcie mi troszke gdzie moge szkac prawdopodobnej usterki ktora powoduje obciecie doładowania o 0,3-0,4bara.Przecież tak sie nie da jezdzic psycha mi już sieda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 Mam 2 sondy,jedna jest przed turbina a dróga jest za katalizatorami,wydech jest wymieniony na 70mm,a sonda umieszczona wdystansie wedle zaleceń uzytkownikow tego forum. Diagnoza wyraznie pokazuje 2 sondy lambda i ich pracę. Sondy sa 4 przwodowe 2 czarne 1 niebieski i 1 biały przewod.Cały czas chodzi mi głownie o to ze nikt nie potrafi mi odpowiedziec czy 1 moja sonda jest szerokopasmowa czy tez zwykła,ciekawie wyglada sprawa z napieciami bo maja od 3,5 do 4,7V co by wskazywało na sonde szerokopasmowa,musze to gdzies potwierdzic bo jesli sie okaze ze napiecia sa duzo za duze to bede miał ECU do wymiany poniewaz w przwodach od ECU do sondy tez mam takie napiecia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 To juz cos THX. Ciekawe czy ktos bedzie umiał w moim miescie mi to ściągńąć,na wczoraj.Zrobiłem mały tescik odpiołem sonde i sie przejechałem i żadnej róznicy nie ma , czyli sonda do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xbike Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 czy nizsze cisnienie doladowania to jedyny wystepujacy u Ciebie objaw? Nie masz akcji, ze auto się "krztusi" jak jedziesz na podcisnieniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 25, 2006 Author Share Posted July 25, 2006 pracuje równo bez szarpania Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 25, 2006 Author Share Posted July 25, 2006 Spala wyraznie mniej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Myśle,że to przez mniejsze doładowanie nadal 0,6bara grr. Jotro jade do serwisu.Inaczej to ja nie widze szansy juz na przywrócenie seryjnych ustawień. Tak sobie mysle ze moze jakiś zaworek sie przycioł czy co!!! Jesli tak to który? Aktuator raczej nie wygląda mi na to zeby nie odbił do konca. Sprawdzone działa ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Przepływomierz? dokladnie, mi tez sie tak wydaje.Sprobuj podmienic na inny i pojezdzic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Mam 2 sondy,jedna jest przed turbina a dróga jest za katalizatorami,wydech jest wymieniony na 70mm,a sonda umieszczona wdystansie wedle zaleceń uzytkownikow tego forum.Diagnoza wyraznie pokazuje 2 sondy lambda i ich pracę. Sondy sa 4 przwodowe 2 czarne 1 niebieski i 1 biały przewod.Cały czas chodzi mi głownie o to ze nikt nie potrafi mi odpowiedziec czy 1 moja sonda jest szerokopasmowa czy tez zwykła,ciekawie wyglada sprawa z napieciami bo maja od 3,5 do 4,7V co by wskazywało na sonde szerokopasmowa,musze to gdzies potwierdzic bo jesli sie okaze ze napiecia sa duzo za duze to bede miał ECU do wymiany poniewaz w przwodach od ECU do sondy tez mam takie papiecia. Sonde masz cyrknowa i raczej zwykla a nie szerokopasmowa, a napiecia rzeczywiscie dziwne(moze ECU nawala?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 widze ze Inowroclaw podobnie jak w Lublinie... jak zobacza auto to sie za glowe lapia i mowia ze nigdy nie widzieli czegos takiego. Mechanicy z Bozej łaski. zalatwilem juz wszystkie mozliwe schematy instalacji elektrycznej i dalej nic nie wiem!!! ostatnia rzecza jaka zrobie przed przyjazdem do stolicy to zaloze oryginalna sonde i zobaczymy czy sie cos zmieni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 26, 2006 Author Share Posted July 26, 2006 Wróciłem przed chwilka z Pozania,teraz jeem mądrzejszy o kilka spraw niz do tej pory,wymieniony mam na nowy elektro zaworek sterujacy praca turbiny i narazie jest ok. Ale dzis wiedzy o Subaru moja głowa przysfoiła LOL.Trzeba też wspomniec o tym , że serwisanci bardzo skutecznie mnie wyleczyli z wiekszości pomysłów które wydawały mi sie fajne a które chciałem wdrożyć w celu podniesienia mocy. lukciosti Moze powiesz co sie dzieje u Ciebie i co masz zrobione z autem jest malutka szansa , że coś podpowiem. Schematy do WRX 2003 gdybys przypadkiem miał też pewnie by mi sie przydały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 moje auto jest seria, oprocz tlumika... jest to sti 05 us. po podlaczeniu do komputera okazalo sie ze pierwsza sonda nie dziala. kupilem zamiennik i juz dziala ale nie calkiem tak jak powinna. wyskakuje blad. chodzi o za niskie napiecie na sondzie... nie wiem czy to wina zamiennika czy moze jakis sterownik albo jeszcze co innego. z samochodem ogolnie nic sie nie dzieje po za tym ze pali "troszke" wiecej!!! ma zaj... bogata mieszanke, tyle mi powiedzieli spece w Lublinie... dam i jeszcze jedna okazje do wykazania sie a jka nie to jade gdzies do stolicy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Było juz o tym razy kilka na forum ze zamienniki sondy nie działają jak powinny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 ja juz wiem ze zamienniki nie dzialaja identycznie z oryginalem i sorry ze znow o tym pisalem, ale kolega pytal wiec wyjasnilem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aniolek Posted July 26, 2006 Author Share Posted July 26, 2006 Najprosciej bedzie jak zadzwonisz do serwisu i poprosisz o wysłanie sondy przesyłką.Nie powinno byc problemu z realizacja takiego zamowienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 już zamówiona, teraz cierpliwie czekam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 w górę Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted August 31, 2006 Share Posted August 31, 2006 dzięki Az Prosiłem o odsiweżenie tematu bo dziś za podpowiedziami z forum zalożyłem oryginał sondy. po odpaleniu silnik pracuje płynniej i daje się to odczuć od razu, spalanie może też się zmniejszy ale jest dalej problem bo nie gaśnie CEL!!! wyświetla sie teraz błąd "za niski enapięcie na sondzie". co to może być? pomóżcie bo nie wiem co dalej robić... może po kilku odpaleniach samo zgaśnie a jak nie to może w końcu będę musiał podjechać do stolicy do fachowców... co sądzicie na ten temat? Pomocy!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.