KrczK 2 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Cześć Wam, szukając dla siebie imprezy w granicach mojego budżetu po wysłużonym już 20 letnim legasiaku, natrafiłem na ogłoszenie które mnie zainteresowało, lecz jestem zdezorientowany... Auto podane w danych to impreza GC 2.0 '98 115KM i wszystko super ale na fotce jest cos takiego (zal.) impreza RX plus (?!) szukałem informacji na ten temat w sieci ale znalazłem tylko nieliczne na niemieckich stronach (ale jednak coś), a ze języka akurat tych sąsiadów nie znam to nadal zjada mnie ciekawość czy to jakaś samowolka właściciela czy faktyczna wersja a jeśli tak to czemu brak w sieci informacji. i jak już się pytam to jeszcze nurtuje mnie jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT zapewne jest spora ale nie umiem znaleźć bardziej konkretnych informacji. Jeśli ktoś może się podzielić wiedzą będę wdzięczny, zaspokoi moją ciekawość Link to post Share on other sites
adaś 19 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 RX to N/A a GT turbo RXy miały zderzaki i progi z GTka, czasem fotele. http://www.subaru-impreza.de/SonderserienGC8.htm 1 Link to post Share on other sites
pajac_am 249 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 (edited) jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT Taka jak: między prawdziwym stosunkiem, a marszczeniem freda A czy RX'y nie były przypadkiem tylko z silnikiem 125 KM? Edited January 13, 2014 by pajac_am 1 Link to post Share on other sites
BelegUS 809 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Impreza RX to Wolnossąca Impreza z pakietem stylistycznym z GT: przedni zderzak, dokładki progów i tylnego zderzaka, spoiler (naleśnik?) i wloty na masce (tego akurat nie jestem pewien - możliwe, że miały standardową "gładką" maskę). RX Plus to to, co powyżej, plus wnętrze z GT (kubełkowe fotele - nie wiem, czy coś więcej - może kierownica MOMO?). Silniki to standardowe 2.0 115/125KM. Nie widziałem RX'ów z mniejszymi pojemnościami. 1 Link to post Share on other sites
dodo 14 Posted January 13, 2014 Share Posted January 13, 2014 Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka. 1 Link to post Share on other sites
KrczK 2 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 (edited) jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT Taka jak: między prawdziwym stosunkiem, a marszczeniem freda ah Ty zgrywusie. Impreza RX to Wolnossąca Impreza z pakietem stylistycznym z GT: przedni zderzak, dokładki progów i tylnego zderzaka, spoiler (naleśnik?) i wloty na masce (tego akurat nie jestem pewien - możliwe, że miały standardową "gładką" maskę). RX Plus to to, co powyżej, plus wnętrze z GT (kubełkowe fotele - nie wiem, czy coś więcej - może kierownica MOMO?). Silniki to standardowe 2.0 115/125KM. Nie widziałem RX'ów z mniejszymi pojemnościami. Dzięki! wlotów chyba nie było sądząc po reszcie zdjęć, kubły są, kiera standard. 125 KM 7800 do negocjacji to dużo za coś takiego ? Jechał nią dobry znajomy z okolic sprzedającego, mówi że git tylko hamulce trzeba odpowietrzyć na co sam właściciel zwracał uwagę mówiąc, że jest świeżo wymieniony zestaw. (ma to sens, że po wymianie komponentów są zapowietrzone? Dziura w obwodzie ?) mam spory kawałek żeby się tam wybrać i zabrać ją na jakąś stacje, wole najpierw podpytać dzięki za zainteresowanie. Edited January 14, 2014 by KrczK Link to post Share on other sites
pajac_am 249 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Kto pyta, nie bladzi. Jak jest w fajnym stanie to cenka jest jak najbardziej dobra Ale to sie okaze na miejscu. Popros o fotki podlogi. Hamulce moga wymagac odpowietrzenia, chociaz tylko przy wymianoe klockow, same z siebie nie powinny sie zapowietrzyc. Jak pedal nie wpada w podloge, to uklad powinien byc szczelny. Na stacje kontroli pojazdow nie jedz. Lepiej poszukaj jakiegos warsztatu. Przejedz sie tym autem pare ladnych km przed zakupem. Jak w warsztacie wypatrza Ci jakies pierdoly to zbij cene i bierz. Jak znajda cos grubszego to daj po pysku sprzedajacemu, za twoj zmarnowany czas 1 Link to post Share on other sites
GM 5 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 (edited) Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka. RX to byl GL Sport po pierwszym lifcie z motorem 115km i stara deska z nowymi pokrętłami, a dopiero pozniej, od 1998 125km z nową deską i czarnym wnętrzem. Wystepowal w pakietach: RX (elementy GT look), RX plus (dodatkowo kubelki i tarcze z tylu), Holzer (krotka, limitowana seria, grill z X-ami, inny zderzak i galanteria, specjalne felgi). Edited January 14, 2014 by GM 1 Link to post Share on other sites
GRAF 46 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Holzer był śliczny warto poszukac takiego Link to post Share on other sites
KrczK 2 Posted January 14, 2014 Author Share Posted January 14, 2014 @Swojak @Bywalec Dzięki wielkie! wszystko dla mnie jasne swoją drogą Swojak to blisko Ciebie - w Skoczowie Link to post Share on other sites
pajac_am 249 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 (edited) @Swojak @Bywalec Nazwy użytkowników masz trochę wyżej - @Świeżynko swoją drogą Swojak to blisko Ciebie - w Skoczowie O mnie piszesz, czy o BelegUs'ie? edit: Nie doczytałem. O mnie, bo tylko ja tu jestem swojak xD Tak czy inaczej, o ile będzie śnieg to 19.01.14 w okolicach Skoczowa odbędzie się: http://www.forum.sub...s/page__st__125 Będzie mnóstwo ludzi wiedzących co nieco o subaru i można to obejrzeć.Dogadaj się z kolesiem, jak nie ma nic do ukrycia to niech wpadnie na spota to Ci 30 osób napisze co i jak Edited January 14, 2014 by pajac_am Link to post Share on other sites
BelegUS 809 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Jeżeli dobrze poznaje po aucie, Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka. RX Plus miał kubełki właśnie. Z silnikiem masz rację, 115KM to Sporty (choć też nie do końca, bo wersje poliftowe na UK ze 125KM silnikiem też się Sport nazywały). W Skoczowie to w teorii "niedaleko" ode mnie - ale na razie siedzę w Katowicach, i nie mam jak obejrzeć. ;/ Jeśli chodzi o cenę - wydaje sie OK, choć zawsze warto targować. Jeśli chodzi o słabe punkty, to do standardowych (tylne nadkola) dochodzi jeszcze wzmożony problem z programi - te urocze czarne nakładki zbierają syf, który jest uroczym środowiskiem rozwoju dla rudej. Link to post Share on other sites
pajac_am 249 Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Teraz tak patrze na fotki, że to blach nie ma. Także jak do opłat jeszcze to cena już nie taka spoko I jeszcze klimki nie ma No chyba, że jest w na prawdę super stanie, to moszna nad nią pomyśleć Link to post Share on other sites
pajac_am 249 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Stoi na allegro za 7k Ciekawe w jakim jest stanie Oglądał ją ktoś? Link to post Share on other sites
Matiz 214 Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Rx -y nie mialy klimy. Przynajmniej wg tych folderów reklamowych co znalazłem (deutchland). cena bardzo spoko, ja miałem w cholere usterek (wiskoza,peknieta manszeta, niedziałający szyber), przepłaciłem jak za zboże Link to post Share on other sites
KrczK 2 Posted February 7, 2014 Author Share Posted February 7, 2014 Teraz tak patrze na fotki, że to blach nie ma. Także jak do opłat jeszcze to cena już nie taka spoko I jeszcze klimki nie ma No chyba, że jest w na prawdę super stanie, to moszna nad nią pomyśleć dlatego szukam dalej była jechana przez znajomego mowił że bomba ale cos mnie w kosciach łupie że to jeszcze nie to choć przyznam troche mi nadal ślinka na nią cieknie narazie dopieszczam swojego dziadka zostanie w rodzinie bo i sprzeglo i regulacja zaworow przy okazji wymiany popekanych uszczelek ehh koszta koszta ale nowa praca od marca wiec poszukiwan imprezy nie zaprzestaje Link to post Share on other sites
WueM 466 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 Przy sznupaniu internetuf natknąlem sie na ten wątek...nien wiem jakie hybrydy tworzone są ale ja mam Imprezę rx a nawet rx plus ;-) W dodatku w takim samym granatowym kolorze :-D I tak...silnik 115koni Pakiet gt z naleśnikiem na klapie...dokładkami czarnymi- za to klamki i lusterka już w kolor budy ;-) Maska gładka Klima jest i to raczej seryjna...tak samo wnętrze kompletne z gt'ka...Jakoś dziwnie bez regulacji fotela kierowcy :-P Kierownica zwykła ze ssaka...Dołożony natomiast przez któregoś z kolejnych właścicieli podłokietnik...oczywiscie oem A przeze mnie cup holder z jdm'a :-D Aha...wnetrze przedliftowe...dla mnie idealne w klasyku...panel klimy taki ala przejściówka ;-) Wybierak biegów z wersji poliftowej...wiem bo w przedlifcie mialem inny...przy okazji montażu ss sprawdzone... Z tyłu bębny w serii...i tak pozostalo Nie które 2.0 miały tarczobębny z tyłu ale w wiekszosci byly to wersje kombi...i to przedliftowe :-D Tyle wstępnie w temacie...ciekawym temacie :-D Link to post Share on other sites
BelegUS 809 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 I tak wersji SRX z rynku japońskiego nie przebijemy Link to post Share on other sites
WueM 466 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 Głównie silnikiem....do którego nawet części eksploatacyjnych z bardzo nie ma...nawet w Japonii :-D Pamiętam chyba Luczy poszukiwania jakiś uszczelek...masakra ;-) Link to post Share on other sites
mly96 382 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 To co tam za silnik siedzi? Link to post Share on other sites
WueM 466 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 2.0...160 kucy czy nawet więcej Z jakąś kosmiczna głowica...ogolnie totalnie rzadki silnik Tak jak napisalem Pamietam, że Lucza chyba szukał części do tego silnika...Mega.ciężki temat Link to post Share on other sites
mly96 382 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 Fajnie to musialo jezdzic w budzie gc Link to post Share on other sites
WueM 466 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 Zmienne fazy...szpery bajery...tak...mega rzadka wersja...kiedys nawet u nas sie trafila sztuka...ale bylo to dawno ;-) Link to post Share on other sites
mly96 382 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 ciekawe jak z awaryjnością, nawet nie wiedziałem o takiej wersji, szkoda że tak mało wyszło bo to by rozwiązało problem braku mocy w Imprezach NA Link to post Share on other sites
niebieskiultras 3136 Posted December 25, 2015 Share Posted December 25, 2015 http://cdn.autocentre.ua/ac/10/33/images/05/Subaru_XV_wagon_gravel_ex_1.jpg Tez ciekawy model Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now