Jump to content

Impreza RX plus ?


Recommended Posts

Cześć Wam,

 

szukając dla siebie imprezy w granicach mojego budżetu po wysłużonym już 20 letnim legasiaku, natrafiłem

na ogłoszenie które mnie zainteresowało, lecz jestem zdezorientowany...

Auto podane w danych to impreza GC 2.0 '98 115KM

i wszystko super ale na fotce jest cos takiego (zal.)

 

impreza RX plus (?!)

 

szukałem informacji na ten temat w sieci ale znalazłem tylko nieliczne na niemieckich stronach (ale jednak coś),

a ze języka akurat tych sąsiadów nie znam to nadal zjada mnie ciekawość czy to jakaś samowolka właściciela czy faktyczna wersja a jeśli tak to czemu brak w sieci informacji.

 

i jak już się pytam to jeszcze nurtuje mnie

 

jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT

zapewne jest spora ale nie umiem znaleźć bardziej konkretnych informacji.

 

Jeśli ktoś może się podzielić wiedzą będę wdzięczny, zaspokoi moją ciekawość :)

post-13988-0-29347200-1389616830_thumb.png

Link to post
Share on other sites
jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT

Taka jak: między prawdziwym stosunkiem, a marszczeniem freda :P

 

 

A czy RX'y nie były przypadkiem tylko z silnikiem 125 KM?

Edited by pajac_am
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Impreza RX to Wolnossąca Impreza z pakietem stylistycznym z GT: przedni zderzak, dokładki progów i tylnego zderzaka, spoiler (naleśnik?) i wloty na masce (tego akurat nie jestem pewien - możliwe, że miały standardową "gładką" maskę).

RX Plus to to, co powyżej, plus wnętrze z GT (kubełkowe fotele - nie wiem, czy coś więcej - może kierownica MOMO?).

 

Silniki to standardowe 2.0 115/125KM. Nie widziałem RX'ów z mniejszymi pojemnościami.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
jaka jest różnica między imprezą GT a imprezą z pakietem GT

Taka jak: między prawdziwym stosunkiem, a marszczeniem freda :P

ah Ty zgrywusie.

 

Impreza RX to Wolnossąca Impreza z pakietem stylistycznym z GT: przedni zderzak, dokładki progów i tylnego zderzaka, spoiler (naleśnik?) i wloty na masce (tego akurat nie jestem pewien - możliwe, że miały standardową "gładką" maskę).

RX Plus to to, co powyżej, plus wnętrze z GT (kubełkowe fotele - nie wiem, czy coś więcej - może kierownica MOMO?).

 

Silniki to standardowe 2.0 115/125KM. Nie widziałem RX'ów z mniejszymi pojemnościami.

 

Dzięki!

wlotów chyba nie było sądząc po reszcie zdjęć, kubły są, kiera standard. 125 KM

 

7800 do negocjacji to dużo za coś takiego ?

Jechał nią dobry znajomy z okolic sprzedającego, mówi że git tylko hamulce trzeba odpowietrzyć na co sam właściciel zwracał uwagę mówiąc, że jest świeżo wymieniony zestaw. (ma to sens, że po wymianie komponentów są zapowietrzone? Dziura w obwodzie ?)

mam spory kawałek żeby się tam wybrać i zabrać ją na jakąś stacje, wole najpierw podpytać :)

 

dzięki za zainteresowanie.

post-13988-0-96002500-1389659523_thumb.jpg

post-13988-0-49497500-1389659524_thumb.jpg

post-13988-0-92932300-1389659562_thumb.jpg

Edited by KrczK
Link to post
Share on other sites

Kto pyta, nie bladzi.

Jak jest w fajnym stanie to cenka jest jak najbardziej dobra ;)

Ale to sie okaze na miejscu. Popros o fotki podlogi.

Hamulce moga wymagac odpowietrzenia, chociaz tylko przy wymianoe klockow, same z siebie nie powinny sie zapowietrzyc. Jak pedal nie wpada w podloge, to uklad powinien byc szczelny.

Na stacje kontroli pojazdow nie jedz. Lepiej poszukaj jakiegos warsztatu.

Przejedz sie tym autem pare ladnych km przed zakupem.

Jak w warsztacie wypatrza Ci jakies pierdoly to zbij cene i bierz. Jak znajda cos grubszego to daj po pysku sprzedajacemu, za twoj zmarnowany czas :P

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka.

 

 

RX to byl GL Sport po pierwszym lifcie z motorem 115km i stara deska z nowymi pokrętłami, a dopiero pozniej, od 1998 125km z nową deską i czarnym wnętrzem.

Wystepowal w pakietach: RX (elementy GT look), RX plus (dodatkowo kubelki i tarcze z tylu), Holzer (krotka, limitowana seria, grill z X-ami, inny zderzak i galanteria, specjalne felgi).

Edited by GM
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
@Swojak @Bywalec

 

Nazwy użytkowników masz trochę wyżej - @Świeżynko :D

 

swoją drogą Swojak to blisko Ciebie - w Skoczowie

 

O mnie piszesz, czy o BelegUs'ie?

 

edit: Nie doczytałem. O mnie, bo tylko ja tu jestem swojak xD

 

Tak czy inaczej, o ile będzie śnieg to 19.01.14 w okolicach Skoczowa odbędzie się: http://www.forum.sub...s/page__st__125

Będzie mnóstwo ludzi wiedzących co nieco o subaru i można to obejrzeć.Dogadaj się z kolesiem, jak nie ma nic do ukrycia to niech wpadnie na spota to Ci 30 osób napisze co i jak :biglol:

Edited by pajac_am
Link to post
Share on other sites

Jeżeli dobrze poznaje po aucie,

Tyle razy o tym było że Impreza z motorem 115KM to Sport i ma wnętrze z przedliftowego Turbo, a RX to po lifcie był z motorem 125KM i tam nigdy kubełków nie było tylko czarne wnętrze w odróżnieniu od serii NA. Pakiet stylistyczny z Turbo/GT bez maski z wlotami, zawsze gładka.

RX Plus miał kubełki właśnie.

Z silnikiem masz rację, 115KM to Sporty (choć też nie do końca, bo wersje poliftowe na UK ze 125KM silnikiem też się Sport nazywały).

 

W Skoczowie to w teorii "niedaleko" ode mnie - ale na razie siedzę w Katowicach, i nie mam jak obejrzeć. ;/

 

Jeśli chodzi o cenę - wydaje sie OK, choć zawsze warto targować. Jeśli chodzi o słabe punkty, to do standardowych (tylne nadkola) dochodzi jeszcze wzmożony problem z programi - te urocze czarne nakładki zbierają syf, który jest uroczym środowiskiem rozwoju dla rudej.

Link to post
Share on other sites

Teraz tak patrze na fotki, że to blach nie ma. Także jak do opłat jeszcze to cena już nie taka spoko :( I jeszcze klimki nie ma :( No chyba, że jest w na prawdę super stanie, to moszna nad nią pomyśleć ;)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Rx -y nie mialy klimy. Przynajmniej wg tych folderów reklamowych co znalazłem (deutchland).

 

cena bardzo spoko, ja miałem w cholere usterek (wiskoza,peknieta manszeta, niedziałający szyber), przepłaciłem jak za zboże :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Teraz tak patrze na fotki, że to blach nie ma. Także jak do opłat jeszcze to cena już nie taka spoko :( I jeszcze klimki nie ma :( No chyba, że jest w na prawdę super stanie, to moszna nad nią pomyśleć ;)

 

dlatego szukam dalej :) była jechana przez znajomego mowił że bomba ale cos mnie w kosciach łupie że to jeszcze nie to choć przyznam troche mi nadal ślinka na nią cieknie :)

narazie dopieszczam swojego dziadka zostanie w rodzinie bo i sprzeglo i regulacja zaworow przy okazji wymiany popekanych uszczelek ehh koszta koszta ale nowa praca od marca wiec poszukiwan imprezy nie zaprzestaje :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Przy sznupaniu internetuf natknąlem sie na ten wątek...nien wiem jakie hybrydy tworzone są ale ja mam Imprezę rx a nawet rx plus ;-)

W dodatku w takim samym granatowym kolorze :-D

I tak...silnik 115koni

Pakiet gt z naleśnikiem na klapie...dokładkami czarnymi- za to klamki i lusterka już w kolor budy ;-)

Maska gładka

Klima jest i to raczej seryjna...tak samo wnętrze kompletne z gt'ka...Jakoś dziwnie bez regulacji fotela kierowcy :-P

Kierownica zwykła ze ssaka...Dołożony natomiast przez któregoś z kolejnych właścicieli podłokietnik...oczywiscie oem

A przeze mnie cup holder z jdm'a :-D

 

Aha...wnetrze przedliftowe...dla mnie idealne w klasyku...panel klimy taki ala przejściówka ;-)

Wybierak biegów z wersji poliftowej...wiem bo w przedlifcie mialem inny...przy okazji montażu ss sprawdzone...

Z tyłu bębny w serii...i tak pozostalo

Nie które 2.0 miały tarczobębny z tyłu ale w wiekszosci byly to wersje kombi...i to przedliftowe :-D

Tyle wstępnie w temacie...ciekawym temacie :-D

Link to post
Share on other sites

Głównie silnikiem....do którego nawet części eksploatacyjnych z bardzo nie ma...nawet w Japonii :-D

Pamiętam chyba Luczy poszukiwania jakiś uszczelek...masakra ;-)

Link to post
Share on other sites

2.0...160 kucy czy nawet więcej

Z jakąś kosmiczna głowica...ogolnie totalnie rzadki silnik

Tak jak napisalem

Pamietam, że Lucza chyba szukał części do tego silnika...Mega.ciężki temat

Link to post
Share on other sites

Zmienne fazy...szpery bajery...tak...mega rzadka wersja...kiedys nawet u nas sie trafila sztuka...ale bylo to dawno ;-)

Link to post
Share on other sites

ciekawe jak z awaryjnością, nawet nie wiedziałem o takiej wersji, szkoda że tak mało wyszło bo to by rozwiązało problem braku mocy w Imprezach NA :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...