Skocz do zawartości

Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?


Toimi

Rekomendowane odpowiedzi

Zagraniczni dziennikarze oceniają nowe XV całkiem dobrze. Poprawione w zasadzie wszystko, prowadzenie, wyciszenie, infotainment, jakość materiałów, jest EyeSight i X-mode. Narzekania ze silnik niestety mało dynamiczny :( 

Ciekawe jakie bedą konfiguracje w PL, ale jeśli takie jak topowe w Australii w cenie około 28-29k euro to mimo słabych osiągów do rozważenia na Żonowóz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Tsunetomo napisał:

Zagraniczni dziennikarze oceniają nowe XV całkiem dobrze. Poprawione w zasadzie wszystko, prowadzenie, wyciszenie, infotainment, jakość materiałów, jest EyeSight i X-mode. Narzekania ze silnik niestety mało dynamiczny

podobno tak własnie jest

 

19 godzin temu, Tsunetomo napisał:

ale jeśli takie jak topowe w Australii w cenie około 28-29k euro to mimo słabych osiągów do rozważenia na Żonowóz

 To jest cena obecnego forka 2.0i .

http://www.subaru.pl/datasheet/2018forester.pdf

Mając możliwość wyboru  Forek vs XV nawet bym się nie zastawiał i brał na żono wóz forestera - pakowaniejsze, lepiej trzymające cenę...

Wiadomo wszystko zależy od ceny ale pamiętam że w 2012  r  XV kosztował tyle co forek, w 2014 ceny XV obniżono  o jakiej 10-15%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karas napisał:

podobno tak własnie jest

 

 To jest cena obecnego forka 2.0i .

http://www.subaru.pl/datasheet/2018forester.pdf

Mając możliwość wyboru  Forek vs XV nawet bym się nie zastawiał i brał na żono wóz forestera - pakowaniejsze, lepiej trzymające cenę...

Wiadomo wszystko zależy od ceny ale pamiętam że w 2012  r  XV kosztował tyle co forek, w 2014 ceny XV obniżono  o jakiej 10-15%

Forek Platinium 36k euro. Obawiam się, ze jeśli XV będzie w topowej wersji z EyeSight etc to pewnie wystawia go za 34. Wtedy poczekam aż obniżą :) jak Opel i Renault ;)

Na potrzeby zony XV powinien byc lepszy niz Forek, na trasy raczej jeździć nie będzie wiec bagażnik nie jest krytyczny. Ale poczekamy i zobaczymy co będzie dostępne w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.09.2017 o 11:22, adamW202 napisał:

Słaba, nie słaba, do radia styknie albo żeby coś tam brzdąkało w czasie jazdy, jesli jednak ma być tak jak w premium ... to nie będzie.

 

DO radia akurat bardzo słabo się nadają. Na wejściu z USB bądź z CD gra znacznie lepiej niz z radia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, raveout napisał:

A tak wlaściwie czy ktos probowal zdobyc wiedze odnosnie tego jaki jest powód , że XV nie ma w ofercie lepszego motoru? ....np. 1.6T? 

 

W skrócie: są za małe moce produkcyjne, więc na Europę nie opłaca się tworzyć kolejnych wersji silnikowych, skoro w USA wersje z 2.0 N/A idą jak świeże bułeczki  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

no dobra, mamy xv od tygodnia , zona zadowolona az milo wiec autko spelnia wymagania. jezdzi fajnie, wykonczony fajnie, z baboli ktore zauwazylem to np podlokietnik ktorego nie mozna regulowac, zona koszykarka nie jest i jak sobie ustawila fotel to podlokietnik moze ewentualnie poogladac bo lokciem nie dosiegnie, pierdola ale irytujaca:D audio demonem nie jest ale cos tam buczy , ojca dyrektora mozna posluchac;) 

  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 1.10.2017 o 08:09, Wierzba6 napisał:

no dobra, mamy xv od tygodnia , zona zadowolona az milo wiec autko spelnia wymagania. jezdzi fajnie, wykonczony fajnie, z baboli ktore zauwazylem to np podlokietnik ktorego nie mozna regulowac, zona koszykarka nie jest i jak sobie ustawila fotel to podlokietnik moze ewentualnie poogladac bo lokciem nie dosiegnie, pierdola ale irytujaca:D audio demonem nie jest ale cos tam buczy , ojca dyrektora mozna posluchac;) 

Brak regulowanego podłokietnika w aucie za 27-28 tys euro jest szczególnie irytujący, zważywszy, że w XV jest on relatywnie krótki. Ja ściągałem regulowany z US i jeśli przyjdzie mi kiedyś wymienić auto na nowy model chyba go wykręcę i wstawię do następcy;)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, goashi napisał:

Brak regulowanego podłokietnika w aucie za 27-28 tys euro jest szczególnie irytujący, zważywszy, że w XV jest on relatywnie krótki. Ja ściągałem regulowany z US i jeśli przyjdzie mi kiedyś wymienić auto na nowy model chyba go wykręcę i wstawię do następcy;)...

Bo ręce to na kierownicy trzeba trzymać, a nie na podłokietniku ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Bo ręce to na kierownicy trzeba trzymać, a nie na podłokietniku ;)

 

Ten podłokietnik nawet przesunięty do przodu nie nadaje się na solidne podparcie przedramienia (no chyba, że ktoś ma baaardzo długie ręce) i chcąc nie chcąc jak nakazują przepisy (i zdrowy rozsądek) najczęściej trzymamy obie ręce na kierownicy :). Chodzi o sam fakt dziwnej oszczędności producenta:( ... bo w Levorgu się dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:mrgreen: bez przesady ale na początku brakowało mi także użytecznego podłokietnika, nie mniej jednak przyzwyczaiłem się ale jak przesiadam się z mercedesa gdzie można trzymac obie rece na kierownicy (co prawda na godzinie 10:25) a łokieć wciąż wygodnie opiera się na podłokietniku to znowu przez chwilę brakuje tej wygody. Nie mniej jednak to zupełnie, ale to zupełnie inne auta w charakterze więc nie ma o czym mowić. XV jest na swój sposób jednak tak fajny że nawet brak podłokietnika do jazdy ala "dres" nie jest w stanie tego zmienić :mrgreen:

Zresztą nasza mercedessa to taka wygodna i wysiedziana "kanapa" że nie da sie w niej siedzieć tak jak w zwartym XV. 

Edytowane przez adamW202
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, adamW202 napisał:

:mrgreen: bez przesady ale na początku brakowało mi także użytecznego podłokietnika, nie mniej jednak przyzwyczaiłem się ale jak przesiadam się z mercedesa gdzie można trzymac obie rece na kierownicy (co prawda na godzinie 10:25) a łokieć wciąż wygodnie opiera się na podłokietniku to znowu przez chwilę brakuje tej wygody.

Mieliśmy ostatnio na trzy dni XV my17. Faktycznie, podłokietnik krótki i nie spełnia swojej roli.  Nie ma też regulacji.

W naszym XT podłokietnik jest regulowany, wysunięty pozwala na podparcie łokcia nawet gdy ręce są na kierownicy. W korku bardzo wygodne. 

Z tego co pamiętam w autach z manualną skrzynią biegów Subaru nie zastosowało regulacji. W poprzednim Foresterze z manualem też regulacji nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.10.2017 o 22:44, mechanik napisał:

Mieliśmy ostatnio na trzy dni XV my17. Faktycznie, podłokietnik krótki i nie spełnia swojej roli.

Kiedyś, ktoś na forum wrzucił link do sklepu w USA z akcesoryjnym podłokietnikiem wysuwanym.

Kosztował coś koło 500 zł, przy obecnym kursie pewnie trochę mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc ostatnio w Kanadzie widziałem wiele ładnych crosstreków, poniżej przykład osobnika wykorzystującego samochód zgodnie z przeznaczeniem
 
 
xv.thumb.jpg.c450b6d7c779615433cfb0c4a29c8a5c.jpg
Najpierw myślałem,że to brona do ogródka,ale...załapałem po chwili,że to platforma wzdłużna.chyba,że mylę się?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, durst napisał:

Będąc ostatnio w Kanadzie widziałem wiele ładnych crosstreków, poniżej przykład osobnika wykorzystującego samochód zgodnie z przeznaczeniem :)

my również tak go wykorzystujemy tzn w błotku  z ładunkiem na dachu...

 

IMG_0385.GIF

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...