adamW202 Opublikowano 16 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 Słaba, nie słaba, do radia styknie albo żeby coś tam brzdąkało w czasie jazdy, jesli jednak ma być tak jak w premium ... to nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Czekam,aż ktoś kupi nowego XV i oceni go.Czekam też na nowego Foresta.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 Zagraniczni dziennikarze oceniają nowe XV całkiem dobrze. Poprawione w zasadzie wszystko, prowadzenie, wyciszenie, infotainment, jakość materiałów, jest EyeSight i X-mode. Narzekania ze silnik niestety mało dynamiczny Ciekawe jakie bedą konfiguracje w PL, ale jeśli takie jak topowe w Australii w cenie około 28-29k euro to mimo słabych osiągów do rozważenia na Żonowóz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 19 godzin temu, Tsunetomo napisał: Zagraniczni dziennikarze oceniają nowe XV całkiem dobrze. Poprawione w zasadzie wszystko, prowadzenie, wyciszenie, infotainment, jakość materiałów, jest EyeSight i X-mode. Narzekania ze silnik niestety mało dynamiczny podobno tak własnie jest 19 godzin temu, Tsunetomo napisał: ale jeśli takie jak topowe w Australii w cenie około 28-29k euro to mimo słabych osiągów do rozważenia na Żonowóz To jest cena obecnego forka 2.0i . http://www.subaru.pl/datasheet/2018forester.pdf Mając możliwość wyboru Forek vs XV nawet bym się nie zastawiał i brał na żono wóz forestera - pakowaniejsze, lepiej trzymające cenę... Wiadomo wszystko zależy od ceny ale pamiętam że w 2012 r XV kosztował tyle co forek, w 2014 ceny XV obniżono o jakiej 10-15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Godzinę temu, Karas napisał: podobno tak własnie jest To jest cena obecnego forka 2.0i . http://www.subaru.pl/datasheet/2018forester.pdf Mając możliwość wyboru Forek vs XV nawet bym się nie zastawiał i brał na żono wóz forestera - pakowaniejsze, lepiej trzymające cenę... Wiadomo wszystko zależy od ceny ale pamiętam że w 2012 r XV kosztował tyle co forek, w 2014 ceny XV obniżono o jakiej 10-15% Forek Platinium 36k euro. Obawiam się, ze jeśli XV będzie w topowej wersji z EyeSight etc to pewnie wystawia go za 34. Wtedy poczekam aż obniżą jak Opel i Renault Na potrzeby zony XV powinien byc lepszy niz Forek, na trasy raczej jeździć nie będzie wiec bagażnik nie jest krytyczny. Ale poczekamy i zobaczymy co będzie dostępne w PL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Dnia 16.09.2017 o 11:22, adamW202 napisał: Słaba, nie słaba, do radia styknie albo żeby coś tam brzdąkało w czasie jazdy, jesli jednak ma być tak jak w premium ... to nie będzie. DO radia akurat bardzo słabo się nadają. Na wejściu z USB bądź z CD gra znacznie lepiej niz z radia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Eee tam ojca prowadzącego z pewnością da się zrozumieć gorzej jeśli chcesz posłuchać opery na pełnym wygarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raveout Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 A tak wlaściwie czy ktos probowal zdobyc wiedze odnosnie tego jaki jest powód , że XV nie ma w ofercie lepszego motoru? ....np. 1.6T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 16 minut temu, raveout napisał: A tak wlaściwie czy ktos probowal zdobyc wiedze odnosnie tego jaki jest powód , że XV nie ma w ofercie lepszego motoru? ....np. 1.6T? W skrócie: są za małe moce produkcyjne, więc na Europę nie opłaca się tworzyć kolejnych wersji silnikowych, skoro w USA wersje z 2.0 N/A idą jak świeże bułeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wierzba6 Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 no dobra, mamy xv od tygodnia , zona zadowolona az milo wiec autko spelnia wymagania. jezdzi fajnie, wykonczony fajnie, z baboli ktore zauwazylem to np podlokietnik ktorego nie mozna regulowac, zona koszykarka nie jest i jak sobie ustawila fotel to podlokietnik moze ewentualnie poogladac bo lokciem nie dosiegnie, pierdola ale irytujaca:D audio demonem nie jest ale cos tam buczy , ojca dyrektora mozna posluchac;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 gratuluje nowego nabytku. Ale tydzień to za krótko żeby dobrze dobrze poznać ten samochód 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 1 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2017 Mnie 12 kkm wystarczyło.Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 W dniu 1.10.2017 o 08:09, Wierzba6 napisał: no dobra, mamy xv od tygodnia , zona zadowolona az milo wiec autko spelnia wymagania. jezdzi fajnie, wykonczony fajnie, z baboli ktore zauwazylem to np podlokietnik ktorego nie mozna regulowac, zona koszykarka nie jest i jak sobie ustawila fotel to podlokietnik moze ewentualnie poogladac bo lokciem nie dosiegnie, pierdola ale irytujaca:D audio demonem nie jest ale cos tam buczy , ojca dyrektora mozna posluchac;) Brak regulowanego podłokietnika w aucie za 27-28 tys euro jest szczególnie irytujący, zważywszy, że w XV jest on relatywnie krótki. Ja ściągałem regulowany z US i jeśli przyjdzie mi kiedyś wymienić auto na nowy model chyba go wykręcę i wstawię do następcy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 w Levorgu jest rozsuwany podłokietnik. Wnętrze jest prawie identyczne do tego z XV więc być może przypasuje P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 9 minut temu, goashi napisał: Brak regulowanego podłokietnika w aucie za 27-28 tys euro jest szczególnie irytujący, zważywszy, że w XV jest on relatywnie krótki. Ja ściągałem regulowany z US i jeśli przyjdzie mi kiedyś wymienić auto na nowy model chyba go wykręcę i wstawię do następcy... Bo ręce to na kierownicy trzeba trzymać, a nie na podłokietniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Bo ręce to na kierownicy trzeba trzymać, a nie na podłokietniku Ten podłokietnik nawet przesunięty do przodu nie nadaje się na solidne podparcie przedramienia (no chyba, że ktoś ma baaardzo długie ręce) i chcąc nie chcąc jak nakazują przepisy (i zdrowy rozsądek) najczęściej trzymamy obie ręce na kierownicy . Chodzi o sam fakt dziwnej oszczędności producenta ... bo w Levorgu się dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Ten z Levorga podobno nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 A podnóżek dobry? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamW202 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) bez przesady ale na początku brakowało mi także użytecznego podłokietnika, nie mniej jednak przyzwyczaiłem się ale jak przesiadam się z mercedesa gdzie można trzymac obie rece na kierownicy (co prawda na godzinie 10:25) a łokieć wciąż wygodnie opiera się na podłokietniku to znowu przez chwilę brakuje tej wygody. Nie mniej jednak to zupełnie, ale to zupełnie inne auta w charakterze więc nie ma o czym mowić. XV jest na swój sposób jednak tak fajny że nawet brak podłokietnika do jazdy ala "dres" nie jest w stanie tego zmienić Zresztą nasza mercedessa to taka wygodna i wysiedziana "kanapa" że nie da sie w niej siedzieć tak jak w zwartym XV. Edytowane 10 Października 2017 przez adamW202 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 2 godziny temu, adamW202 napisał: bez przesady ale na początku brakowało mi także użytecznego podłokietnika, nie mniej jednak przyzwyczaiłem się ale jak przesiadam się z mercedesa gdzie można trzymac obie rece na kierownicy (co prawda na godzinie 10:25) a łokieć wciąż wygodnie opiera się na podłokietniku to znowu przez chwilę brakuje tej wygody. Mieliśmy ostatnio na trzy dni XV my17. Faktycznie, podłokietnik krótki i nie spełnia swojej roli. Nie ma też regulacji. W naszym XT podłokietnik jest regulowany, wysunięty pozwala na podparcie łokcia nawet gdy ręce są na kierownicy. W korku bardzo wygodne. Z tego co pamiętam w autach z manualną skrzynią biegów Subaru nie zastosowało regulacji. W poprzednim Foresterze z manualem też regulacji nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozef1972 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Dokładnie tak jest - czyli w zwykłym forku IV jest nieregulowany ale juz w FXT mam regulowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durst Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Będąc ostatnio w Kanadzie widziałem wiele ładnych crosstreków, poniżej przykład osobnika wykorzystującego samochód zgodnie z przeznaczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strusiu72 Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 W dniu 10.10.2017 o 22:44, mechanik napisał: Mieliśmy ostatnio na trzy dni XV my17. Faktycznie, podłokietnik krótki i nie spełnia swojej roli. Kiedyś, ktoś na forum wrzucił link do sklepu w USA z akcesoryjnym podłokietnikiem wysuwanym. Kosztował coś koło 500 zł, przy obecnym kursie pewnie trochę mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 Będąc ostatnio w Kanadzie widziałem wiele ładnych crosstreków, poniżej przykład osobnika wykorzystującego samochód zgodnie z przeznaczeniem Najpierw myślałem,że to brona do ogródka,ale...załapałem po chwili,że to platforma wzdłużna.chyba,że mylę się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 12 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, durst napisał: Będąc ostatnio w Kanadzie widziałem wiele ładnych crosstreków, poniżej przykład osobnika wykorzystującego samochód zgodnie z przeznaczeniem my również tak go wykorzystujemy tzn w błotku z ładunkiem na dachu... Edytowane 12 Października 2017 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się