Skocz do zawartości

Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?


Toimi

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

chyba  XV ich najbardziej boli bo zaczęła się sprzedawać i w sumie jest fajnym miejskim autem
 

Ja też zauważam coraz więcej XV , cieszy mnie to bo w przyszłości części do Subaru XV powinny być bardziej dostępne . Co do korzystania w terenie pozamiejskim na drogach szutrowych i polnych ,to XV całkiem dobrze sobie radzi.

Zadowolony posiadacz XV tego najgorszego sortu 2012/2013 ;)     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dużej mierze tak, jednak nie doświadczyłem w forku wielu niedogodności o których użytkownicy XV piszą w tym wątku (tragiczne wygłuszenie, twarde zawieszenie, skaczący tył, nieprecyzyjne prowadzenie itd.). Albo jestem mało wymagający albo forek jest jednak bardziej dopracowany. Niestety nie było mi dane użytkować na co dzień XV, więc nie mam bezpośredniego porównania.

Skaczący tył, bez przesady- stuka na garbach jak trochę za szybko się najedzie, skakać to będzie tak jak w każdym aucie, może i nawet lampka kontroli trakcji się zapali jeśli ktoś nie zwalnia na progach zwalniających ale to juz jego sprawa (może lubi wydawać kasiore na remonty zawieszenia), pojęcie -tragiczne wygłuszenie jest kwestią dyskusji, jeśli dla kogoś w Foresterze jest ok to i tu będzie zadowolony (wygłuszyć sobie można bardziej samemu jak ktoś oczekuje od XV ciszy rodem z "połykaczy autostrad", nieprecyzyjne prowadzenie? nie wiem skąd i jak to się wzieło niektórym uzytkownikom XV ale nasz XV jedzie jak po szynach także przy predkości 140km/h a podatność na wiatr jest zadziwiająco mała jak na auto wyższe od przeciętnej osobówki. Coś stuka, coś trzeszczy? Nie jest źle, przynajmniej w naszym egzemplarzu, nie gorzej niż oczekiwałem tego od auta nie będącym s-klasą od mercedesa. Nie jest idealne ale jest godne polecenia, zapewne tak samo jak Forester. Zaraz mi sie oberwie od niezadowolonych użytkowników ale jeśli oni mogą w kółko wypisywać że wszystko jest fuj a XV jest badziewnym wynalazkiem a nie pełnoprawnym autem to ja będę co jakiś czas pisał że to nie prawda (bo to nie prawda) a jeśli będę miał jakieś zastrzeżenia lub problemy z tym autem to uczciwie napiszę. Narazie pisząc uczciwie, poza paroma pierdołami o ktorych nawet nie chce mi sie wspominać bo dotyczą większości aut z tego segmentu (np. plastikowe amelinium), powiem że XV to bardzo przyjemny w codziennym użytkowaniu i pewnie prowadzący sie samochód. Polecam wszystkim nie zdecydowanym. Edytowane przez adamW202
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak to widzę... :) chyba XV ich najbardziej boli bo zaczęła się sprzedawać i w sumie jest fajnym miejskim autem

Miałem się nie odzywać ale... Z całym szacunkiem należnym za staż na forum, ale naprawdę uważa Pan, że takie wypowiedzi mogą być poważnie opiniotwórcze?

Być może w pojedynczych przypadkach mogą być brane jako głos w dyskusji, ale nikt poważny nie decyduje się po lekturze jednego wątku na forum importera. Zwłaszcza, że wiadomo, że osoby zadowolone nie będą strzępić języka i łatwiej zawsze o opinię niezadowolonych.

 

Muszę równocześnie zauważyć, że uszczypliwości z Pana strony są nieeleganckie. Przepraszam, ale jako ktoś niezainteresowany VX (nie ten segment) i czytający wątek jako beletrystykę, tak to odbieram.

Generalnie Karas dość neutralnie (choć natrętnie ;) ) opisuje swoje własne doświadczenia. Jeżeli konkurencja nabyła kilka pojazdów Subaru, żeby potem z nich drwić, to ja bym się cieszył. Może nabędzie w tym samym celu wersje po liftingu? ;)

Pozdrawiam!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez rafacon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

 

Przepraszam za wpis nie na temat wątku.

Generalnie nie zwracam uwagi na durne komentarze ale wpis o trollu (opinia użytkownika Jaca86) rozbawił mnie do łez. Ciekawe, dlaczego nie pojawił się w założonym przeze mnie wątku... No i teoria o konkurencji :biglol:.

Pisząc o problemie w wątku TECHNICZNYM "niestabilny tył auta" liczyłem na kompetentną dyskusję o oponach, zawieszeniu. itp.

Wpis na czerwono - opinia o kiepskim prowadzeniu modelu  na śliskim jest tylko jeden, nie pięć :). Co więcej, nie byłoby go, gdyby nie wyprowadziły mnie z równowagi posty utytułowanego Zawodnika  (dla mnie takie osoby z automatu zasługują na szacunek). Nieeleganckie to dobre określenie.

 

Wieszacie psy na opiniach użytkownika Karaś oraz innych dość neutralnie wg mnie ale rzeczowo opisujących charakter modelu - niepotrzebnie, bo właśnie takie opisy zwróciły moją uwagę na XV. Osobiście mam ortodoksyjne podejście do samochodów i na 1 miejscu dla mnie ma prowadzenie w zakręcie, na śliskim - bezpieczeństwo czynne przedkładam ponad ESP (które przecież nie zareaguje na groźny poślizg podsterowny a ingeruje w przypadku łatwej do kontrolowania nadsterowności). Co więcej, BYŁEM zagorzałym fanem marki, polecałem nowe forki, XVy, OBK znajomym nie znającym się na motoryzacji. Nie mam czasu żeby aktywnie się udzielać na forum i dlatego mam nowy profil - żeby rozwiązać problem i ewentualnie zwrócić na niego uwagę. Subaru jest rewelacyjnym samochodem, wyjątkiem są wg mnie tylko wersje "podniesione" nowej generacji (np. forek do 2008r jest super).

 

Żeby nie było napiszę kilka ciepłych słów o modelu. Prześwit super, w zakręcie bardzo neutralny i dziecinnie łatwo wyjść z podsterowności ujęciem gazu (wyjątkiem jest wejście duuużo za szybko). Niestety z racji masy nawet na przyzwoitych oponach granica przyczepności nie leży daleko, znacznie bliżej niż się spodziewałem. Jest twardawy i może tracić przyczepność na bardzo wyboistch zakrętach. Wnętrze bardzo podoba się mojej lubej. Stosunek wymiarów, masy i prześwitu do prowadzenia ok. Moc wystarczająca przy silniku 2.0i pod warunkiem rozpędzenia auta przed wyprzedzaniem (wiem że to oczywiste ale może nie dla wszystkich). Działanie ESP mi się nie podoba ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Jedyny ale DLA MNIE (uprzedzam wrzaski) bardzo poważny problem opisałem w wątku o którym wspomniał Jaca86 (który prawdopodobnie niedokładnie przeczytał mój wpis:).

 

Czasami ciężko opisać coś w kilku zdaniach i jeśli ktoś ma wątpliwości powinien raczej poprosić o doprecyzowanie - tak mi się wydawało.

 

Pozdrawiam Wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam ortodoksyjne podejście do samochodów i na 1 miejscu dla mnie ma prowadzenie w zakręcie, na śliskim - bezpieczeństwo czynne przedkładam ponad ESP (które przecież nie zareaguje na groźny poślizg podsterowny a ingeruje w przypadku łatwej do kontrolowania nadsterowności). . Jedyny ale DLA MNIE (uprzedzam wrzaski) bardzo poważny problem opisałem w wątku o którym wspomniał Jaca86 (który prawdopodobnie niedokładnie przeczytał mój wpis:).

 

Przeczytałem bardzo dokładnie, cyt:

"Objawy - powyżej 80km/h na nieubitym płytkim świeżym śniegu lub mocno oblodzonej jezdni (droga równa asfaltowa) tył auta "ucieka" lewo-prawo, do utrzymania samochodu na torze jazdy konieczne są nieustanne drobne kontry. Wychylenia oceniam na 1-2 stopnie.  Przyspieszanie powyżej 100km/h nic nie zmienia. "

 

Zapytałem się konkretnie czy  wychylenie 1-2 stopnie dotyczy auta, czy koła kierownicy i czy są to stopnie kątowe których 360 przypada na pełen obrót. Dwa razy prosiłem o film obrazujący zjawisko. Zero odniesienia.

 

No i pierwszy raz słyszę, że poślizg podsterowny jest trudniejszy do opanowania niż nadsterowny. Tu już mamy nową teorię jazdy. Gratuluje wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę równocześnie zauważyć, że uszczypliwości z Pana strony są nieeleganckie

 

prosiłbym o jakiś cytat.. ( oczywiście nie na temat pana Karasia i jego wypowiedzi ) chyba , że widzi Pan jakąś uszczypliwość w zwróceniu mu uwagi i  po następnym poście pana Karasia  komentarzem , że plecie... :)

 

  

nie ma co wieszać psów na modelu MY16 czy na podejściu Pana Andrzeja do swoich klientów w salonie ( bo tu na forum bywa różnie )

 

 

 

Karas powiedział

współczuje twoim bliskim  

 

rozumiem , że Pan MUSI PISAĆ ale proszę zachować pewien umiar.....

 

"Ostrzegam potencjalnych kupujących, dla których jednym z priorytetów jest prowadzenie samochodu na śliskiej nawierzchni - nie bierzcie XV."

 

a to jak Pan skomentuje....też jako nieelegancką uszczypliwość ?

Edytowane przez Andrzej Koper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Andrzeju. Już to w paru wątkach Panu pisałem. Jest Pan biznesowo związany z SIP i marką Subaru - prowadzi Pan salon. Nie wiem jak odnosi się Pan do swoich klientów w swoim salonie dlatego się na ten temat nie wypowiadam natomiast w paru już wątkach tu na forum zauważyłem że szydzi Pan /uszczypliwie komentuje ( różnie to odbieram ) z użytkowników( którzy swoje auta zakupili w Polskich salonach oraz je tam serwisują)  oraz ich problemów.   Takie zachowanie uważam za mocno nieprofesjonalne oraz jak kolega wyżej zauważył nieeleganckie co absolutnie nie powinno mieć miejsca na oficjalnym forum SIP'u. .Stąd mój komentarz:

 

 

Karas powiedział nie ma co wieszać psów na modelu MY16 czy na podejściu Pana Andrzeja do swoich klientów w salonie ( bo tu na forum bywa różnie )  

 

Jest Pan osobą publiczna związana z SIP i uważam że czasami powinien się Pan ugryźć w język . A że użytkownicy się nawzajem atakują (  zostałem zaatakowany przez użytkownika T - odpowiedziałem mu za ostro, edytowałem, wymieniliśmy się prv koniec tematu) - cóż uważam że nie powinno to Pana obchodzić za to moderator działu powinien wkroczyć do akcji. Nie mam zamiaru wchodzić z Panem w żadne "konflikty" więc pozwolę sobie na nieodpowiadanie/niekomentowanie już żadnych Pana wypowiedzi - mam nadziej mi się uda.

 

Wracając do tematu XV . Cieszy mnie fakt, że użytkownicy modeli my16 raportują że auto w paru kwestiach zostało poprawione i problemy toczące modele poprzednie zostały wyeliminowane. Zainteresowani modelem zapewne przewertują ten wątek przeczytają opinie tych co XV'em jeżdżą, jeździli czy pozbyli się i wnioski wyciągną sami.

 

Pozdrawiam!!  :hi:

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam tego,co spotkalo mnie w demowce,ze z tylnych kol daje sie we znaki halas ,nawet przy otwartej zaluzji bagaznika,na zimowych kolach,uwazam,ze auto nie jest glosne.Powyzej 130-wiecej,robi sie gorzej,poki co,nie jezdzilem wiecej niz 145 km/h.

 

Kolejnosc jest taka: tekst przecinek SPACJA tekst.

Albo mowiac ogolnie: tekst - znak interpunkcyjny - SPACJA - tekst

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Andrzeju, po prostu myślę, że niektóre rzeczy lepiej przemilczeć, niż prowokować wypowiedź, której przekaz łatwo odgadnąć :) To jest dla mnie przejaw niewzruszonej elegancji :), z której daje się Pan wytrącić przez Karasa. I tylko w kontekście dialogu obu Panów proszę czytać mój post.

 

Nie Karas jeden ma uwagi do VX, jego prawo i kwestia jego wrażliwości :). Przed zakupem samochodu można sobie nim pojeździć w różnych warunkach, a jak się nie jednak coś nie spodoba, to sprzedać. U mnie w kantonie jest sporo XV. I Alpy 45min spokojnej jazdy. Jakby ten model był taki felerny, ludzie by go pooddawali a lokalne Subaru przestałoby go oferować. Prosta logika nakazuje brać poprawkę na extremalne wypowiedzi.

 

Ostatni cytat: czy uważa Pan, ze rozsądny człowiek przyjmie na wiarę takie zalecenie i nie sprawdzi sam? Zwłaszcza Polak, z natury przekorny i nielubiący jak mu ktoś coś próbuje narzucić?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni cytat: czy uważa Pan, ze rozsądny człowiek przyjmie na wiarę takie zalecenie i nie sprawdzi sam? Zwłaszcza Polak, z natury przekorny i nielubiący jak mu ktoś coś próbuje narzucić?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

To wpisz w google "Subaru XV prowadzenie na śliskiej nawierzchni" i zobacz co wyskoczy.

Pisanie tych czerwonych tekstów poprzedzone opisem objawu, który we mnie osobiście budzi śmiech i zdziwienie a do  tego jest niepotwierdzony, podpada pod interwencje prawnika a nie drobne uszczypliwości.

Nie wiadomo co to za egzemplarz, ogólne stwierdzenie #bylyfansubaru, że cytuje "stan mojego samochodu ASO w Warszawie na obecną chwilę ocenia jako PREFEKCYJNY (mam na to papier)" o niczym nie świadczy, brak szczegółów: które ASO, kiedy, jaka jest przeszłość samochodu. Może to wrak sprowadzony z USA???

Ale nie przeszkadza to forumowiczowi rzucać bardzo ciężkich oskarżeń.

Taka akcja IMO to podpada pod:

http://www.aptus.pl/www/porady/konsekwencje_prawne.php

I zaznaczam, że nie jestem z żaden sposób związany z SIP, nie jestem fanatykiem marki, też zdarzało mi się krytykować na forum Forka 3 gen.

Edytowane przez Jaca68
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie taki wpis daje szereg wyników potwierdzających ze model nie ma problemów na śliskim.

 

d20db3d240f2b2f3e8ea3f32d063990f.jpg

cb37ae4ec3699e3bf4cbd77438f4ec98.jpg

 

Osobiście tez uważam że jeżeli Karas i grupa innych osób faktycznie mają taki problem, to jego źródłem nie jest konstrukcja samochodu.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edytowane przez rafacon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pierwszy raz słyszę, że poślizg podsterowny jest trudniejszy do opanowania niż nadsterowny. Tu już mamy nową teorię jazdy. Gratuluje wiedzy.

Bo jest. Poślizg podsterowny jest dużo trudniejszy do opanowania. Chyba, że myślisz o drobnym uślizgu, który sam się zaraz skończy szybciej niż droga/miejsce. Ale jak ryjesz nosem na zewnętrzną z dużą prędkością to jest dużo gorzej i trudniej niż jak ucieka Ci tyłek.

Także jeśli te gratulacje miały być sarkastyczne, to nie wyszło, bo to jest bardzo stara i teoria i przede wszystkim praktyka jazdy ;)

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm - ten pan się nie zgodzi:

 

;)

No cóż. Jaki autorytet takie przekonanie. Dla mnie, jako dla młodego chłopaka, autorytetem był np @@Andrzej Koper, ale może się nie zna ;)

 

 

Co do poślizgów - zacznijcie od początku i od podstaw :) Czyli....... Od kierowcy :) świadomy/nieświadomy = odpowiedź na Wasze dywagacje

  Jeśli mówimy o poślizgach = świadomy. Dla nieświadomego każdy jest nie do opanowania, więc pozostaje tylko szczęście lub  modlitwa, w zależności od światopoglądu :)

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieświadomy preferuje przód -> podświadomie wciska hamulec i zdejmuje nogę z gazu w chwili zagrożenia = w tym wypadku balans masy ma istotne znaczenie (pomijam czy odprostuje kierownicę [mało osób to robi w przypadku podsterowności]).

Życzę Wam tylko poślizgów świadomych i w pełni kontrolowonych!  W normalnym  ruchu ulicznym ustalmy że "jak opona gwizda to kierowca (...)" 

i tak aby w temacie było:

XV to fajne auto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wrzucę od siebie kilka zdań po przejechanych 7 tysiącach km(7130km) od zakupu,pacjent to XV MY 16- 2.0i CVT.Wcześniej pisałem po nicku z FB(W.P.Bilski).1-SILNIK/NAPĘD/SKRZYNIA BIEGÓW-jak na 2.0l wolnego ssaka silnik radzi się sobie z tą masą auta,0d 1500obr/min reaguje żwawo na pedał gazu,od 2000 tyś obr/min zauważalna,zdecydowanie chęć współpracy z kierownikiem,w zakresie 2500-3500 obr/min czysta przyjemność z jazdy,jest elastyczny,przyspieszenie,przy wyprzedzaniu bez zastrzeżeń(w porównaniu z Suzuki GV II-140 kucy to ciut za mało do tego auta i Hultajem IX 35-do 2500 obr/min mułowaty mimo 163 kucy,oba 2.0 benz,),przy czym nie jest to okupione nadmiernym spalaniem PB-7.5-8.5l/100 km(przy temp.na plusie),8.5-10l/100 km(przy temp poniżej zera,do -13)przy niższych(do -24)i na odcinkach rzędu do 20 km to normą staje się 12-13 l/100km i więcej.Na fabrycznie zalanym Eneos 0W20 po 4000km silnik stał się głośny,ubytku oliwy nie było,ale ja w każdym swoim nowym  aucie po przejechanych ok.5000km zmieniam oliwę.Wybór padł na Motul 8100 Eco-lite 0W20 i jest wyraźnie dużo cichszy motor w porównaniu z Eneos.Przy okazji zauważyłem na tzw.miseczce wokół filtra oleju,że ze starego wyleciały drobiny wielkości ziaren piasku(choć to nie był piach czy inny brud)w kolorze i strukturze skrystalizowanego miodu.Jak widać pierwsze brudy pofabryczne lepiej wylać po 5000km niż czekać do przeglądu na 15000km.Koszt całej wymiany ok.340 zł(olej i filtr mój).Napęd 4x4 w XV z kolei to czysta przyjemność w jeździe,co by nie wyczyniał na drodze zawsze sprowadza się do jednego-na max utrzymać auto w obranym przez kierownika torze jazdy,podobnie jak Suzuki GVII.Ciężko go wytrącić z toru jazdy,w kopnym,świeżym śniegu(5-10cm)na szutrze czy asfalcie bezproblemowo do 100km/h można śmigać,auto hamuje,nie zarzuca tyłem,nie wpada w poślizg,ESP ma wolne.Gdy pod śniegiem jest trochę lodu,noga z gazu,tak do 65-70 km/h jest bezpiecznie,choć gdy go sprowokowałem do poślizgu przy ok 75km/h uciekł w tył w prawo o szer.opony,mała kontra kierownicą w lewo,1/4 obrotu(bez gazu i hamowania),tył poszedł w lewo,mała kontra w prawo i XV śmiga do przodu w torze jazdy.Na czystym lodzie bez kolcowanych opon do 50km/h jest ok.Napęd idealnie sprawdza się w naszych dziurawych miastach(z mojego podwórka to Łódź,Łęczyca,Kutno i okoliczne drogi) jak i z racji imponującego prześwitu-22 cm na szutrach,bezdrożach,leśnych,wyboistych mocno duktach(lasy w okolicach Kowala)tam go ostro męczyłem i nie zawiódł mnie,nie udało mi się przodem zaryć,mino sporawego zwisu.Skrzynia biegów działa płynnie(przy ruszaniu z miejsca ma sekundową zwłokę) sprawnie przerzuca biegi po dodaniu gazu,jak chce się szybciej,można przejść w manual i manetkami poprzerzucać.Nie wydaje odgłosów,lewarek nie drży,jest ok póki co.2-WNĘTRZE/WYCISZENIE-wielkościa wnetrza(typowy segment C) XV jest dla rodziny 2+1 lub 2+2(ale nie z małymi dzieciaczkami) gdzie przewóz wózka itp gadżetów jest normą.Bagażnik ciut ogranicza możliwości przewozowe ale zawsze można belki i boxa dołożyć na dach i problem rozwiązany.Ostatnio na ferie jechałem w góry z czterema osobami(2+2 na pokładzie i bagażnik spokojnie upchnął w siebie 4 średnie walizki,lapki,kurtki,buty,itd przy zsuniętej rolecie,zapakowany po sufit i nikt z tego powodu dyskomfortu nie miał.Pisanie o mikro bagażniku i narzekanie nań jest mocno krzywdzące dla XV,znamy swoje potrzeby transportowe przy wyborze auta,wiec jak jest za mały to omijamy XV i spoglądamy w kierunku Forka czy OBK lub innej marki i po problemie.Tak na marginesie taka moja sugestia.Samo wnętrze auta przestronne z przodu,z tyłu raczej dla drobnych ludzi lub dzieci.Plastiki dobrze spasowane,nie rysują się, nic nie piszczy,trzeszczy nawet przy minus 24 kreskach na zewnątrz.Skóra dobra do utrzymania w czystości tak samo jak wykładzina podłogowa(miłe zaskoczenie w porównaniu z IX35)Szyby szybko odparowują,klima daje radę,szybko nagrzewa auto przy mrozach ale nie oczekujmy od niej cudów na krótkich dystansach i reszta przyrządów na pokładzie ułożona intuicyjnie,nie ma problema z ogarnięciem tego.Navi działa bez zarzutu,radio obleci choć nie jest dla melomana.Wyciszenie auta typowe dla klasy segmentu C,pomijając szum opon zimowych jest dobrze.Stuki jakie słuchać z tylnego zawieszenia przy jeździe po nierównościach typowe dla kompaktów.W SGV II CZY IX 35 słyszalne podobnie.Jadąc A1 w przedziale prędkości 140-160km/h-3200-3800obr/min(relingi i belki na dachu,celowo nie zdjęte aby sprawdzić hałas,odsunięta zasłona szyberdachu) radio słyszę przy ustawionym potencjometrze 28-32(połowa skali) to chyba nie jest źle?,czy mogę spokojnie rozmawiać z małżonką,nie krzycząc wzajemnie do siebie.3 ZAWIESZENIE-sztywne,sprężyste,pewnie trzyma budę auta w zakrętach.Na wspomniany przez niektórych użytkowników problem podskakiwania tylnej ośki przy przejeżdżaniu na tzw."leżących policjantach" i załączaniu się ESP z powodu utraty przyczepności przez tylną ośkę owszem występuje ale jak zwolnimy  do 25-30km/h problem nie istnieje. Auto stabilnie się prowadzi i odporne jest na boczne podmuchy wiatru.4.OPONY-otrzymane przy zakupie w ramach akcji ZIMA to Pirelli Sotto Zero 3 225/55 R17,z tym napędem w XV współgrają bez zastrzeżeń.Trakcja-ciągną do przodu nie zważając na podłoże,hamowanie spoko,nie myszkuje nam auto,z racji dobrego bieżnika i mieszanki gumy to ABS i ESP nie mają co robić jeśli nie naginamy praw fizyki w normalnej jeździe.Wysoki profil opon skutecznie amortyzuje nierówności poprzeczne(korzenie,kamienie)Tenże komfort poprawia felga 17 cali.W porównaniu do IX 35 gdzie były felgi 18 cali,profil opon niższy mocniej się odczuwało wszelakie nierówności a jazda na tzw.tarce to słychać było brząkające plomby w zębach ;) Letnie Yokohamy Geo...z racji kupna XV pod koniec października leżą i czekają na wiosnę.5.OŚWIETLENIE-fabryczne ksenony(samopoziomujące się bez możliwości regulacji) dają duży snop białego światła na 40-45 m przed autem,igłę by znalazł na drodze.Do tego dają dobrą poświatę na boki,pas drogowy podświetlony,także mamy widoczność na zwierzynę co czai się po rowach czy skrajach lasu.Reasumując jakość tworzyw,wykonanie,spasowanie elementów względem siebie,trakcja w wersji EXCLUSIVE XV-a na 6 zapewnia wszystko co w segmencie C od aut oczekujemy za cenę 118.500 zł.Fajne auto do jazdy wszechstronnej,im gorsza droga,podłoże tym lepiej jeździ,bliżej mu do suva niż crossovera.Mnie w nim brakuje,nad czym mocno ubolewam reduktora i możliwości zblokowania napędu 50:50 aby był XV autem idealnym,choć z tym co ma jeśli chodzi o napęd też jest OK.Oby tak dalej było,a napewno pomyślę o następnym XV :) Szerokości życzę wszystkim :)

Edytowane przez billbill666
  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na gorąco,wyjazd pierwszy w góry,boxem .Spalanie z boxem,125-135,od 10.6,do 10.2,wiatr ucichł.Z boxem do 100 normalnie,jak gnałem,głośniej,z radiem już słabo,podkręcać trzeba było.Auto rewelka komfortowe,tu,podjazdy,zero stresu.Legacy odwrotnie był.Super autka,ale Legacy na trasy.Bag,niby jest,ale mały,za mały.Skrzynka szybka.Bardzo szybko reaguje.Ruszenie spod świateł szybki,to nie jej specjalność w auto,manety,manety!!Ale polecam cvt,polecam.Głośność w aucie powyżej 120 z boxem 67-8 decybeli.Nie mierzyłem ile bez.Pomiar aplikacja z telefonu.Auto rewelacyjne,choć z maławym bagiem.

 

Wysłane z mojego HTC Desire 626 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...