Robgas44 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 w uzupełnieniu - auto raczej "dotarte" bo przebieg 45ooo. Nie uważam, że te 9,8 to jakieś nadmierne spalanie. Rozumiem, że niektórzy fantazjują, zarówno na temat czasu pokonywania odległości - np. jeszcze "starą ósemką" trasa Wawa - Wrocław w 2 godziny (słyszałem wielokrotnie tego typu opowieści), jak i na temat innych możliwości własnych i własnego auta. Myślę, na podstawie innych podróży, że przy prędkościach 130 km/h i też z boxem na dachu byłoby w granicach 9 l/100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Myślę, na podstawie innych podróży, że przy prędkościach 130 km/h i też z boxem na dachu byłoby w granicach 9 l/100km potwierdzam. Bez boxa 0,5 litra mniej. np. jeszcze "starą ósemką" trasa Wawa - Wrocław w 2 godziny (słyszałem wielokrotnie tego typu opowieści) również słyszałem ze sie dalo ale podobno tylko nocą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 A wracając do pytania zawartego w temacie, to właśnie (wy)kupiłem moje XV. Miałem oddać w leasingu i wziąć inny, bo po trzech latach mi się jakoś zachciało automatu, ale stwierdziłem, że z obecnej oferty Subaru nic do mnie nie przemawia tak, jak właśnie poprzedni model XV, którym jeżdżę. Nowy model jest zbyt cukierkowaty (przedni zderzak i tylne światła do mnie nie przemawiają). Forester SBD CVT? Przymierzałem się, próbowałem, ale nie zdecydowałem. Levorg za niski, za głośny, z fotelami, które są dla mnie za wąskie. Summa summarum - XV jest optymalnie skrojony pod moje potrzeby, więc czekam na możliwe połączenie: XV 1.6 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 więc czekam na możliwe połączenie: XV 1.6 DIT Nowy model jest zbyt cukierkowaty (przedni zderzak i tylne światła do mnie nie przemawiają) mniej cukierkowy to raczej nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Powinienem napisać: czekam na (nie)możliwe połączenie: XV 1.6 DIT Do tego czasu będzie jakiś lifting, albo nowy model. Z dobrym silnikiem, to i zderzak nie przeszkadza, a światła tylne niech oglądają wyprzedzani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) jezeli bedzie 1,6dit to tez jestem na tak przeboleje nawet te nieswiecace swiatła Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Summa summarum - XV jest optymalnie skrojony pod moje potrzeby, więc czekam na możliwe połączenie: XV 1.6 DIT jezeli bedzie 1,6dit to tez jestem na tak przeboleje nawet te nieswiecace swiatła DIY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 jestem ciekaw czy byłby p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 taki żarcik, łatwiej "uturbić" 2.0i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) właśnie odwrotnie , nawet jeżeli roboty z turbo jest mniej to trwałość silnika jest tragiczna najlepiej by mieć forka xt do przekładki . Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 XV 2.0i turbo : to trwałość silnika jest tragiczna tego to na razie jeszcze nikt nie wie. 1,6 dit to silnik fb16 czyli blizniak(tylko ze z turbo+ wtrysk bezpośredni) jednostki fb20 montowanej w xv/forku. Moze sie okazac ze nieduże doładowanie do 0,4 bara ( soft turbo) bedzie znosil nawet dobrze. Pewnie takich projektów troche powstanie bo ludzie zza wielkiej wody też domagają się mocniejszego XV - takie wnioski wysnułem czytajac subaruxvforum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Z każdym zyskanym koniem od tego co przewidział producent to % spadku trwałości . Podam ciekawy przykład , brabus wgrywa chip tunig do niektórych swoich pojazdów i te kilka koni różnicy rozwala turbiny i zaspawuje szpilki w kolektorze . Nic podobnego ze szpilkami w normalnych wersjach sie nie dzieje a mowa tu poważnym tunerze a nie mirasowi z garażu co dokłada turbo . Piszesz że 1.6 dit to bliźniak fb16 ale bezpośredni wtrysk to są 2 dekady rozwoju technologicznego różnicy tak więc te silniki nie mają wiele wspólnego oprócz producenta . Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Piszesz że 1.6 dit to bliźniak fb16 ale bezpośredni wtrysk to są 2 dekady rozwoju technologicznego różnicy tak więc te silniki nie mają wiele wspólnego oprócz producenta w nowej imprezie ktora do sprzedaży ma wejsc w grudniu 2016 w USA fb20 ma już miec wtrysk bezpośredni. Masz racje wtrysk bezpośredni a wielopunktowy to 2 różne technologie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) no to lipa bo ja bym nie chciał bezpośredniego w silniku nie doładowanym , spalanie może o te 0,5 l mniejsze ale ile problemów z paliwem a już szkoda gadać jak się coś posypie . Nawet coś tak prostego jak sonda lambda są inne , w pośrednim mamy dwustanową a bezpośrednim szerokopasmową . Dwustanową można diagnozować zwykłym multimetrem po napięciu za 50 zł a szerokopasmową tylko testerem za xxxxxx złoty Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 taki czasy nic nie poradzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 bo ja bym nie chciał bezpośredniego w silniku nie doładowanym , spalanie może o te 0,5 l mniejsze ale ile problemów z paliwem a już szkoda gadać jak się coś posypie . Chyba trochę przesadzasz - jakie problemy z paliwem? Mam w firmie kijanki wolnossące z bezpośrednim wtryskiem i jak na razie nie ma z nimi najmniejszych problemów - przebieg w okolicach 80 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jak firmowe, to zapewne pedal w podłodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Inna kwestą jest złożoność procesu sterowania dawką paliwa , w pośrednim były to 3-4 elementy a bezpośrednim ok 15 . Takie skomplikowanie konstrukcji musi mieć odzwierciedlenie w kosztach eksploatacji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Takie skomplikowanie konstrukcji musi mieć odzwierciedlenie w kosztach eksploatacji Jak również jest wyznacznikiem niezawodności. Niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 nie mam za bardzo pomysłu gdzie to wrzucić a zdjęcie porównawcze dość ciekawe http://www.cars101.com/subaru/impreza/impreza2015.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 całkiem ciekawe koło jest w tej imprezie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Aż dziwne, że tak niewielkie zmiany całkowicie zmieniają te auta. Co by nie mówić bryła samochodu i proporcje XV są bardzo udane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Impreza wydaje się jakby była autem o klasę mniejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Impreza wydaje się jakby była autem o klasę mniejszym. wymiarami nadwozia to są takie same auta Impreza HB jest większa od takich kompaktów jak Golf, Focus HB czy nowa Astra przy czym w przypadku Subaru odrobinę przestrzeni (długości) jest "zmarnowane" na układ napędowy Edytowane 4 Września 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztefix Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Witam. Miałem ostatnio okazję dobrze się przyjrzeć XV i przejechać chwilkę. Niestety jeśli chodzi o wnętrze nie za wiele dobrego można powiedzieć. Taki twardy plastik, w kiepskim wydaniu. Ten w Legacy my10 przynajmniej mimo że twary, dość miły w dotyku. Bardzo surowo. Napęd jak zawsze w subaru ok, ale silnik....kolega ma ten 1.5l No nie powinno się robić już takich zestawień. Pewnie przez tę wersję, która mi wpadła w ręce ocena niska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się