pawlaswrc Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Taki mam dylemat: Zacząłem jeździć - pierwsze kilometry po swapie. Skrzynia 5MT z dccd od Type R V.5. Mam założone używane sprzęgło, które przyszło razem ze skrzynią z UK. Co prawda sprzęgła były dwa, oba zdrowe, ale wybraliśmy ładniejsze. Już na drugi dzień sprzęgło zaczęło się lekko ślizgać, szczególnie jak turbo zacznie mocniej pompować. Pytanie jest takie: Wymieniać, czy regenerować? Jak wymieniać, to na co? Jak regenerować to gdzie? Autko raczej sporadycznie ma być na torze, więc chyba w spieki itp. nie ma potrzeby iść? W dyskusji na kresce jeszcze padła sugestia, że jeśli tarcza jest zdrowa, to przeważnie wina leży po stronie za słabego docisku. Zostawić zdrową tarczę, a zmienić sam docisk? A może dać do regeneracji na jakąś lepszą tarczę, tylko co wtedy z dociskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 OEM czy też Exedy seryjne, wymień komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Też tak sądzę, że jednak komplet. Tylko teraz jakie - OEM podobno robi Exedy, ale jednak jest lepsze (też podobno) niż to aftermarketowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Kup OEM i będzie po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitepoint Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 założyłem seryjne Exedy. Doskonale sobie radzi. Pracuje super kulturalnie. Upalałem dziś bez problemów a na codzień jest ciho miło i spokojnie. tarcza docisk jakieś 1350zł? z ego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 dziwne tez mam auto z angli i dostałem 2 sprzęgła. Robiłem regeneracje u Radzikowskiego, koszta nie duże(ok 600zł) no i nie nie ślizga się (przy 280hp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Ja też mam regenerowane u Radzikowskiego, organiczne. Przejechane już ponad 60 tys. km i nadal w świetnej formie, ale jazda cywilna. Nieco jest twarde na zimno, ale zdążyłem sie przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 (edytowane) Moje się ślizgało przy dynamicznej jeździe na 5 i 4 biegu. Przy okazji przekładki gość, u którego przekładałem namówił mnie abym nie wymieniał, tylko zregenerował. Twierdził, że regenerował już w ten sposób kilka sprzęgieł, zawsze z powodzeniem. Docisk miałem w porządku, tylko tarczę słabą. Regeneracja samej tarczy z jakąś kewlarową nicią to coś ok 250pln. Wysłaliśmy do http://www.sprzegla-regeneracja.pl i już od dwóch lat jeżdżę na regenerowanej tarczy. Edytowane 6 Stycznia 2014 przez Marcin Domanski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się