Skocz do zawartości

Sprzęgło do Type R - wymieniać, regenerować / jakie, gdzie?


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Taki mam dylemat:

Zacząłem jeździć - pierwsze kilometry po swapie. Skrzynia 5MT z dccd od Type R V.5.

Mam założone używane sprzęgło, które przyszło razem ze skrzynią z UK. Co prawda sprzęgła były dwa, oba zdrowe, ale wybraliśmy ładniejsze. Już na drugi dzień sprzęgło zaczęło się lekko ślizgać, szczególnie jak turbo zacznie mocniej pompować.

Pytanie jest takie:

Wymieniać, czy regenerować? Jak wymieniać, to na co? Jak regenerować to gdzie?

Autko raczej sporadycznie ma być na torze, więc chyba w spieki itp. nie ma potrzeby iść?

W dyskusji na kresce jeszcze padła sugestia, że jeśli tarcza jest zdrowa, to przeważnie wina leży po stronie za słabego docisku. Zostawić zdrową tarczę, a zmienić sam docisk? A może dać do regeneracji na jakąś lepszą tarczę, tylko co wtedy z dociskiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje się ślizgało przy dynamicznej jeździe na 5 i 4 biegu. Przy okazji przekładki gość, u którego przekładałem namówił mnie abym nie wymieniał, tylko zregenerował. Twierdził, że regenerował już w ten sposób kilka sprzęgieł, zawsze z powodzeniem. Docisk miałem w porządku, tylko tarczę słabą. Regeneracja samej tarczy z jakąś kewlarową nicią to coś ok 250pln.

Wysłaliśmy do http://www.sprzegla-regeneracja.pl i już od dwóch lat jeżdżę na regenerowanej tarczy.

Edytowane przez Marcin Domanski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...