pikona Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 czy jest możliwe z punktu widzenia technicznego zainstalowanie turbosprężarki do forestera 2 litry ( 125 KM)> jesli tak czy serwis moze to zrobic jesli samochod jest na gwarancji ? Jakie sa ewentualne koszty. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Rozumiem że chcesz do wolnossącego Forestera zamontować turbo? W ASO myśle że ciężko będzie. Do samochodu na gwarancji da się, tylko że potem już nie będzie miał gwarancji. Co do kosztów to taniej będzie sprzedać wolnossaka i kupić Forysia turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norveg Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Co do kosztów to taniej będzie sprzedać wolnossaka i kupić Forysia turbo. zgadzam sie z przedmówcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 czy jest możliwe z punktu widzenia technicznego zainstalowanie turbosprężarki do forestera 2 litry ( 125 KM)> jesli tak czy serwis moze to zrobic jesli samochod jest na gwarancji ? Jakie sa ewentualne koszty. Pozdrawiam nie psuj biednego forestera - kazde uturbione auto sie sypie i wiecej stoi w serwisie , lepiej go zamien na wersje turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Pier.... o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Pier.... o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Chyba Chopinie Oczywiście przedmówcy mają rację, taki manwer jest bez sensu kompletnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Jakby to było łatwiejsze to wierz mi, ale nie było by na tym forum aut wolnossących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 a niech uturbia, bedzie 1 w Polsce to zawsze cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: co za styl ja rozumiem uturbanie, jeśłi nie było takiej wersji w produkcji w żadnej benzynowej wersji danego modelu, a tak to wymiana Forka na 2.0 T lub 2.5 T jest najbardziej rozsądną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: co za styl No styl, styl... Buractwo jak się patrzy. I na dodatek czerwone zaciski i bębny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Owoc666 ,jakies zastrzezenia co do moich zaciskow i bebnow?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Proponuje zmiane stylu wypowiedzi Lisek, bo skonczy sie na ostrzeżeniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Gruszce111 tez sie należy za atak na Liska ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 I za wyśmiewanie się z czerwonych bębnów. A to normalny element rasowania samochodów. Jak białe felgi, na przykład. ;-) Nie każdego stać od razu na turbo... Owoc, se uważaj... ;-) Kawiorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Och, ja głupi. Wykazałem się całkowitą ignorancją dla zasad panujących w tuningu - przecież najpierw trzeba "zmodować" hamulce! WiS - sorry, że sobie wziąłem numer telefonu bez pytania - ale była to dość nagląca sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 A potem po pomalowaniu bębnów hamulcowych najlepiej zamontować tłumik a'la Mugen, filtr sportowy Jacky z power rurą i komplet magnetyzerów, wtedy już turbo nie będzie potrzebne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Ja mam pomalowane bębny w Seju :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 na czerwono :?: nie zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Na srebrno Kiedyś były czerwone razm z zaciskami jak go kupiłem. Muszę jeszcze zaciski pomalowac bo kiowo wyglądają takie z odpającymi resztkami czerwonej farby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 no srebrny to zupełnie inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 26 Lipca 2006 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Turbo do wolnossącego nie ma sensu - inna konstrukcja silnika niż w Foresterze Turbo. Ponadto inna skrzynia ... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Teraz nie mogę znaleźc, ale profesionalne firmy chcą za takie cos od kilkunastu tysiący złotych, nie pamietam ile dają gwarnacji, ale mneij wiećej to wyglada tak: plącisz 15tys złotych dostajesz turbo, oczywiscie dostosowane do silnika, no i wymienone podzespoły silnika na trwalsza aby wytrzymał, moc, to średnio od 115KM do 150KM z litra poczytaj tutaj: http://www.bmwmpowerclub.com.pl/tuning/turbo.htm moze warto jeszcze nad kompresorem sie zastanwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się