pikona Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 czy jest możliwe z punktu widzenia technicznego zainstalowanie turbosprężarki do forestera 2 litry ( 125 KM)> jesli tak czy serwis moze to zrobic jesli samochod jest na gwarancji ? Jakie sa ewentualne koszty. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 Rozumiem że chcesz do wolnossącego Forestera zamontować turbo? W ASO myśle że ciężko będzie. Do samochodu na gwarancji da się, tylko że potem już nie będzie miał gwarancji. Co do kosztów to taniej będzie sprzedać wolnossaka i kupić Forysia turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norveg Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Co do kosztów to taniej będzie sprzedać wolnossaka i kupić Forysia turbo. zgadzam sie z przedmówcą Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 czy jest możliwe z punktu widzenia technicznego zainstalowanie turbosprężarki do forestera 2 litry ( 125 KM)> jesli tak czy serwis moze to zrobic jesli samochod jest na gwarancji ? Jakie sa ewentualne koszty. Pozdrawiam nie psuj biednego forestera - kazde uturbione auto sie sypie i wiecej stoi w serwisie , lepiej go zamien na wersje turbo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pier.... o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pier.... o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Chyba Chopinie Oczywiście przedmówcy mają rację, taki manwer jest bez sensu kompletnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Jakby to było łatwiejsze to wierz mi, ale nie było by na tym forum aut wolnossących Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 a niech uturbia, bedzie 1 w Polsce to zawsze cos Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropek Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: co za styl ja rozumiem uturbanie, jeśłi nie było takiej wersji w produkcji w żadnej benzynowej wersji danego modelu, a tak to wymiana Forka na 2.0 T lub 2.5 T jest najbardziej rozsądną Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Gruuuuuuuuuubo Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... No tak - bo przecież "podrasowanie" robią za darmo. Turbiny do subaru kupuje się w supermarkecie motoryzacyjnym, w koszu przy kasie, za 15.99... :roll: co za styl No styl, styl... Buractwo jak się patrzy. I na dodatek czerwone zaciski i bębny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 Owoc666 ,jakies zastrzezenia co do moich zaciskow i bebnow?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Pierdolenie o Chopenie,powiem tyle:) Nie kazdego stac na zmiane na turbo a chcialby nieco podrasowac auto ktore ma... Proponuje zmiane stylu wypowiedzi Lisek, bo skonczy sie na ostrzeżeniu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loucyphre Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 Gruszce111 tez sie należy za atak na Liska ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
WiS Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 I za wyśmiewanie się z czerwonych bębnów. A to normalny element rasowania samochodów. Jak białe felgi, na przykład. ;-) Nie każdego stać od razu na turbo... Owoc, se uważaj... ;-) Kawiorze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Och, ja głupi. Wykazałem się całkowitą ignorancją dla zasad panujących w tuningu - przecież najpierw trzeba "zmodować" hamulce! WiS - sorry, że sobie wziąłem numer telefonu bez pytania - ale była to dość nagląca sprawa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 A potem po pomalowaniu bębnów hamulcowych najlepiej zamontować tłumik a'la Mugen, filtr sportowy Jacky z power rurą i komplet magnetyzerów, wtedy już turbo nie będzie potrzebne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Ja mam pomalowane bębny w Seju :-/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 na czerwono :?: nie zauważyłem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Na srebrno Kiedyś były czerwone razm z zaciskami jak go kupiłem. Muszę jeszcze zaciski pomalowac bo kiowo wyglądają takie z odpającymi resztkami czerwonej farby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 no srebrny to zupełnie inna bajka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dyrekcja SIP Dyrekcja Posted July 26, 2006 Dyrekcja SIP Share Posted July 26, 2006 Turbo do wolnossącego nie ma sensu - inna konstrukcja silnika niż w Foresterze Turbo. Ponadto inna skrzynia ... Pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
aston Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Teraz nie mogę znaleźc, ale profesionalne firmy chcą za takie cos od kilkunastu tysiący złotych, nie pamietam ile dają gwarnacji, ale mneij wiećej to wyglada tak: plącisz 15tys złotych dostajesz turbo, oczywiscie dostosowane do silnika, no i wymienone podzespoły silnika na trwalsza aby wytrzymał, moc, to średnio od 115KM do 150KM z litra poczytaj tutaj: http://www.bmwmpowerclub.com.pl/tuning/turbo.htm moze warto jeszcze nad kompresorem sie zastanwić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now