loader99 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Witam Potrzebuję namiar na jakąs dobrą firmę, która da radę zregenerować alternator do Imprezy 1.6 MY93. Ozn alternatora: 23700AA202 Mitshubishi. Najprawdopodobniej jest szczotkotrzymacz do wymiany. Jak by ktoś coś wiedział to maila: loader99@gmail.com lub tu na forum.... (wujek google dużo nie mówi na temat - tego alternatora i firm regenerujących.. ) Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 @@loader99, w przypadku Subaru nie ma sensu alternatora naprawiać. Ponieważ ich awarie zdarzają się baaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo rzadko to popyt na używane praktycznie nie istnieje. Sprawny używany alternator kupisz za 70-120 pln i zapominasz o temacie. Jakakolwiek naprawa wyjdzie drożej i nie będzie tak trwała jak oryginał. Zazwyczaj tego nie polecam ale w tym przypadku - szukaj używanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Ja regenerowałem ostatnio swój również do 1.6 i zapłaciłem 250zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 I tyleż też kosztuje regeneracja...ja za regenerację swojego dałem 200zł...tyle, ze oprócz szczotek były i łożyska itd...słowem wszystko co trzeba było- zostało wymienione...Osobiście nie uważam, zeby regeneracja była czymś złym i lepszą opcją będzie wymiana na używkę, której łożyska na pewno będą się nadawały do wymiany...Jak dla Mnie- zamiana bez sensu...aczkolwiek budżetowa Tylko regeneracja albo zakup nowej sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 hmm, kupiłem na allegro i pojezdziłem miesiąc i znów kontrolka swieci a prąd ładowania poniżej 12V........ eh dlatego pytam o regeneracje, bo przynajmniej gw 12m dają... Dzięki za rady.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Tak jak pisałem...używka zawsze może klęknąć jak ten który wymieniasz...Ale skoro drugi altek Tobie siada to może coś z instalacją jest nie halo :/Re generuj...Ja swój oddałem do regeneracji i byl jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolin96 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Cześć! Coś mi piszczy najprawdopodobniej w alternatorze, wszystko co mam elektrycznego mi pulsuje w rytm tych pisków, miał ktoś podobny problem ? (2.0 Gl 4wd 96r.) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2015 Cześć! Coś mi piszczy najprawdopodobniej w alternatorze, wszystko co mam elektrycznego mi pulsuje w rytm tych pisków, miał ktoś podobny problem ? (2.0 Gl 4wd 96r.) Pozdrawiam Prawdopodobnie regulator napięcia z szczotkami do wymiany. Podłącz miernik do akumulatora odpal auto i sprawdź jakie masz ładowanie na luzie, podczas gazowania i pod obciążeniem (światła, dmuchawa, awaryjne itp). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się