okonskik69 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Pisałem już o tym w "zakupie kontrolowanym" ale tu widzę o tym samym się mówi : Ja bym się również tak nie podniecał tym czy silnik jest "pod gaz" czy nie "pod gaz" ... Miałem już kilka Subaru z LPG z przebiegami w przedziale 200-320 kkm i żaden z nich nie wykazywał specjalnego "zużycia silnika" z tego tytułu. Dwa z tych Subaraków jeździły na gazie OD NOWOŚCI. Dobra instalacja + dobry gazownik i zapominasz czy masz silnik "pod gaz" . Dodam że moje doświadczenia dotyczą wolnych ssaków. Swoje kolejne auta kupuję zazwyczaj w Holandii, i nieraz widuję ogłoszenia z zupełnie sprawnymi Subarakami z LPG i przebiegami rzędu 400.000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Z ciekawości: Jaki jest koszt takiej instalacji do 2.5 N/A? Ma ktoś kontakt do Jako (strona internetowa, mail, telefon)? On prowadzi jakiś serwis? Jest jakiś jego odpowiednik w Krakowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 (edytowane) @, Napisz mu wiadomość na PW a odnośnie Krakowa to nie wie nic nie jestem z tych rejonów... PzDr Edytowane 12 Stycznia 2014 przez muzyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 do 10 tys kupić , nie potrzebuje limuzyny tylko autko żeby dobrze się prowadziło w miarę paliło na gazie czy to jeszcze jest forum subaru? bo klimaty Oplowsko-Fordowskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 (edytowane) Oj nie przesadzaj. Nie każdy ma kasę. Od czegoś trzeba zacząć. Dobrze, że coraz więcej ludzi ma większą świadomość motoryzacyjną jaka marka samochodów jest najlepsza na świecie. Edytowane 15 Stycznia 2014 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackhawk Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Kolego to ma być samochód do ciągnięcia przyczepki z motocyklem , a oplem to chyba ty jeździsz bo akurat jeżdżę Legacy GT 2,5 GT MacIntosh . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Omega 3.0 V6 super ciągnie ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Basmanek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 że tak nawiążę do 1 postu, biorąc pod uwagę budżet (10kzł) to wyboru raczej nie ma Na osłodę, SF5 sohc nie brzydzą sie LPG. Wiadomo ze mocą nie grzeszą to i z przyczepą może byc czasami męcząco, zależy jeszcze jak cieżki motocykl. Generalnie "daje radę" jeśli chodzi o przemieszczenie z punktu A do B, w razie draki jest reduktor. @blackhawk, wozisz lekką krosówkę czy goldasa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Witam. Mam Forka , 2003 rok, 2.0XT, zakupiony przy przebiegu 42 tys. W chwili zakupu zamontowałem gaz BRC Sequent24 za 3600 z mocniejszym reduktorem do 250 KM, zmieniony, gdyż wczesniej zamontowany do 170 KM często odłaczał gaz przy wduszeniu do podłogi pedału. Spalanie - bezzyna śr 11 l, gaz średnio 13 l. Olej , filtry mieniam co 10 tys, świecne - mocniejsze tytanowe co 40 tys. Przy przebiegu 120 tys , samochodem zaczeło lekko telepać, na forum wyczytałem że to luzy zaworów. Pojechałem do swojego mechanika i faktycznie , luz na zaworach, wymagana regulacja. 5 szklanek poszło do szlifu , były za ciasne. Przy okazji wyszło że cewski zaplonowe są opalone i mechanik zalecił wymianę. I faktycznie, wbre temu co pisano na forum, można przeprowadzić regulacje luzów bez wyciągania silnika, ale tylko wtedy gdy nasz mechanik nie ma rąk jak godzilla. Nie licząc cewek , zakup uszczelek , szlif i robocizna w sumie 800 złotych. Więc w moim przypadku , wbrew temu co pisano na forum, przeprowadziłem regulacje zaraz przy pierwszych objawach tj. przejechaniu 70 tys na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk4000 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Wczoraj licznik przekroczył 200.000 km na gazie od początku ("fabryczny" koltec). Zawory wydechowe 2x regulowane za ten czas. Wtryski gazowe wymienione przy 150tym. Średnio 10l gazu na 100 (automat). Zasięg na moim zbiorniku prawie 500km. Czuć lekki spadek mocy w porównaniu do benzynki. Przy okazji ostatniej regulacji robiony był też rozrzad i ogólny przegląd silnika. Wszystko w normie. Z mojego punktu widzenie 2.0 158km mogę polecić pod gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Fabia, Octavia - któryś z tych Foresterów będzie najlepszy do zatrucia. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robin04 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Mój forek ma przebieg 200 kkm i jest zagazowany od nowości silnik DOHC. Lpg rewelacja, pilnujemy tylko luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Na jakim oleju śmigasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 pilnujemy tylko luzów zaworowych. co to znaczy? na słuch czy jak? mam 2,5 sohc wolny-ssak i zawory regulowane 24 tys km temu nic nie dzwoni- to mam jechać regulować czy nie? tylko tłok mi się tłucze jak jest zimny, ale to podobno normalne - przebieg ok 250 000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 wolny ssak - reguluj co około 75 000 i nic nie słuchaj i się nie stresuj :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 eee to za jakieś 2 lata wypadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pauluswck Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 cewski zaplonowe są opalone Przerabiałem to kiedyś, trzeba częściej świece wymieniać przy LPG, w końcu są dużo tańsze niż cewki. Mnie mechanik radził co 20 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Hahhha... mnie radził co 100 km, ja wymiękam jak czytam takie rzeczy... Ja wymieniałem świece przy 180 tys. przebiegu a wcześniej nie wiem kiedy były wymieniane. I jeszcze powiedział mechanik, że na starych mogłem jeździć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Ja wymieniłem na NGK Irydowe producent podaje ze wytrzymuja chyba 90 tys. o ile dobrze pamietam. Na gazie mozna tem interwał zmniejszyc dajmy na to o połowę. Ale żeby wymieniac co 20 tyś. To trzeba mieć za duzo kasy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol76 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) W XT zgodnie z instrukcją zdaje się co 100 tyś.powinno się wymieniać. Ja mam przebieg ok 70 tyś, w tym ok 42 na lpg i jeszcze jeżdżę na pierwszych świeczkach. Wiosną będę je wymieniał, żałuję że jesienią ich nie wymieniłem, bo mam wrażenie delikatnie nierównej pracy na wolnych obrotach. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez karol76 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2018 Odkopuję starocie. Mam na oku forka z silnikiem ej204. 3 lata w Polsce przedtem Włochy i tam założony gaz u dealera. Czy jest możliwe że gniazda zostały wzmocnione? Wiem że ej20f ma takie z automatu niejako ale może w ej204 przy montażu gazu w salonie też coś poprawiali? Pytam bo trochę się boję tego lpg w dohc Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się