Jump to content
Sign in to follow this  
swiebod

szarpie przy jeździe

Recommended Posts

Witam

 

Czy w Justy II jest jakaś regulacja odcięcia paliwa czy coś takiego ??

 

Dokładnie chodzi o to że podczas jazdy na równym gazie silnik dochodzi do momentu w którym już nie przyspiesza to normalne :) ale odcięcie paliwa w takim momencie jest bardzo agresywne i szarpie autem, macie jakiś pomysł jak zrobić to bardziej płynne.,

 

Jak ściągam nogę z gazu a później go dodaje znowu są takie 2 szarpnięcia.

 

Dodam że jak przyspieszam wciskając gaz coraz mocniej auto jedzie płynnie ładnie bez najmniejszego problemu.

 

Wydaje mi się że jest to zbyt agresywne odcięcie wtryskiwacza a później agresywny wtrysk przy dodaniu gazu stąd to szarpanie, tylko moje pytanie czy jest to w jakiś sposób do wyregulowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak łapie Ci odcinkę np. na pierwszym biegu, to będzie szarpać mocniej niż na 2, 3 itd. Bo wtedy większa siła działa na silnik.

Tylko po co ciągnąć do odcinki?

No chyba, że chodzi Ci o szarpanie w różnym zakresie obrotów? Bo nie do końca rozumiem o co Ci chodzi?

Napisz jaki silnik, czy z gazem, czy bez? Przy jakich obrotach to się dzieje?

P.S.

Znajomy w baleno miał coś pomodzone i nie miał odcinki ;)

Edited by pajac_am

Share this post


Link to post
Share on other sites

Silnik 1,3 bez gazu :)

 

a nie chodzi mi o odcinkę na końcu obrotomierza :P tylko jadę na równym gazie np. 2tys obrotów i następuje taka przerwa jak pisałem powyżej.

 

Jeśli dodaje gazu wszystko chodzi idealnie jak tylko jadę na równym gazie nie ruszając nogą. Ciężko mi to ubrać w słowa :)

 

A dzieje się to przy każdych obrotach jak trzymam równy gaz.

 

lub gdy się rozpędzam i naglę ściągniesz nogę z gazu też jest szarpnięcie z powodu zbyt gwałtownego odcięcia paliwa gdy później dodasz gaz znowu szarpnie tak jak by dostał za dużo paliwa i później jedzie już idealnie.

 

Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe :)

 

Wystarczyła regulacja silniczka krokowego i auto jak nowe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak miałem Baleno to takie szarpanie oznaczało wilgoć w aparacie zapłonowym :D ale to po brodzeniu w wodzie albo po przejechaniu kałurzy kawałek papierowego recznika odkręcasz kopułkę wycierasz i jedziesz dalej warto sprawdzić ale po objawach mówie że nie jestem 100% pewnyże u Ciebie jest ten problem. >>W baleno jak się LPG założy to niektórzy zdejmują odcinkę i można kręcić do zamkniecia obrotomierza tylko po co ???<<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...