Jump to content

Legacy GT USDM - warto?


Darkstar
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Mam na oku Legacy GT z 2005, oczywiście Import z USA aczkolwiek jeździ po Polsce od 2007 roku.

No i pojawia się pytanie - warto?

Silnik z Imprezy WRX (domyślam się, ale nie wiem czy są jakieś różnice) więc może się pojawić UPG.

 

Chciałbym się więc dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy oględzinach bo nie chcę się wpakować na minę.

Może jest na forum właściciel podobnego cudeńka i podzieli się doświadczeniami z eksploatacji i powie co się psuje itp?

 

Dodam - bity był, nie po powodzi.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeżdzę ponad 1,5 roku i jestem bardzo zadowolony. A wczesniej mialem do czynienia równiez z mocnymi i sporo drozszymi nawet autami, takze to nie jest tak ze to zachwyt czlowieka który sie przesiadł z malucha :)

jak cos to pytaj smiało o wszystko... w tym temacie, lub w tym podanym przez OKEYTENA.

Link to comment
Share on other sites

@mackiek323 Dzięki wielkie za odpowiedź i chęć pomocy, ale niestety temat tymczasowo odłożony na półkę, bo samochód się sprzedał.

Cena była taka, że pewnie było UPG do robienia (albo i tłoki) bo nikt raczej z własnej woli nie sprzedaje sprawnego samochodu za 60% jego wartości.

 

Zacząłem się nawet orientować, tak w razie czego, ile kosztowałby rebuild na kutych gratach ale koszta szybko wyprowadziły mnie poza budżet który miałem na myśli a w między czasie samochód zniknął.

Edited by Darkstar
Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

Mam na oku Legacy GT z 2005, oczywiście Import z USA aczkolwiek jeździ po Polsce od 2007 roku.

No i pojawia się pytanie - warto?

Silnik z Imprezy WRX (domyślam się, ale nie wiem czy są jakieś różnice) więc może się pojawić UPG.

 

 

Silnik ma więcej z STI niż WRX, UPG się zdarza przy katowaniu i jeśli się o silnik nie dba.

Aprpos odbudowy, jeśli auto nie ma być do ścigania to nie warto pchać się w kucizne, a jednie szpilki ARP i dobra uszczelka. Niska cena zawsze ma jakieś podłoże, dobrze bym przejrzał samochód.

Edited by sorcerer
Link to comment
Share on other sites

Silnik ma więcej z STI niż WRX

 

Nie szalej. Znacznie bliżej mu do WRX-a (tłoki, korby, wałki) niż sti.

 

Zgadza się, od 2006 również montowany w WRX, ale konstrukcja to ta sama jak w STI, nawet co niektóre części mają te same numery, przyjemniej takie wnioski po przeczytaniu: High-Performance Subaru Builder's Guide: Jeff Zurschmeide. Co ciekawe w WRX został wystrojony na 230hp, w LGT na 250hp. Podsumowując powiedziałbym, że WRX ma ten sam silnik który montowano w LGT, a nie odwrotine.

Edited by sorcerer
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...