Skocz do zawartości

po wyjezdzie z ronda zaczęło głosno huczeć


kamilwro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jak w temacie. WRX MY00, Czyzby to łożysko? nie huczy cały czas, ale co troche sie odzywa, czy juz trzeba to robic? czy poczekac az bedzie huczało caly czas i wtedy? (nie jestem pewny czy to na 100% łozysko)

 

czy koła 18" wykonczą mi szybko inne rzeczy w aucie? chce przejsc na 16" na zime i lato. Uwazam ze 18" to stanowczo za duzy rozmiar tym bardziej ze sa zbyt szerokie 225/45R18, auto fajnie sie prowadzi ale tłucze na nierównosciach, po za tym pewnie duzo przez to pali i gorzej przyspiesza (tak czytałem).

 

Prosze o opinie na ten temat i co polecacie zeby załozyc na zime? NOKIAN przemawia do mnie najbardziej jesli chodzi o opone zimową. Na czym Wy jezdzicie? co najlepsze na zakrety itp?, pzdr Kamil.

 

ps. alu czy stal na zime? i co Ja mam za koła na fotce i od jakiego auta?,pzdr

post-13112-0-73932000-1388362156_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jak w temacie. WRX MY00, Czyzby to łożysko? nie huczy cały czas, ale co troche sie odzywa, czy juz trzeba to robic? czy poczekac az bedzie huczało caly czas i wtedy? (nie jestem pewny czy to na 100% łozysko)

Jeśli łożysko hałasuje,to wymieniaj jak najszybciej,później wymienisz z piastą.

Co do kół,fabryczny rozmiar to 215/45/17" i na taki bym zmienił.

Opony to już indywidualne upodobania i wybory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie najlepiej na podnośnik rozpędzić ją i wyluzować i słuchać skąd jakieś hałasy/buczenie dobiega. I wymieniaj jak najszybciej ja u siebie zaspałem z wymianą łożyska i musiałem całą zwrotnice wraz z piastą zmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na zime to bym 16 radził 205/55 w tamtym roku mniałem noawe frigo 3

na śniegu przy wbitej 2 auto przyśpieszało bez problemów (ale wyczytałem że frigo na snieg jak na autostrady to za mięka)

i prawda auto delikatnie pływające sie zrobiło ale ciąg był zawalisty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli łożysko hałasuje,to wymieniaj jak najszybciej,później wymienisz z piastą.

 

 

to prawda, ja kupilem WRXa i odrazu dalem auto do mechanika na zmiane lozyska (sprzedajacy mowil ze jest do wymiany) i okazalo sie ze poprzedni wlasciciel juz dlugo tak musial jezdzic bo w piaście zrobil sie stożek i trzeba bylo wymieniac cala piaste. zamiast 170zł za lozysko (SKF), doszedl koszt 230zl uzywanej piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Zastanów się nad wymianą od razu z drugiej strony także...

Dawniej zawsze sie łożyska parami wymieniało.

Co do rozmiaru opon to nie powinno być przez przypadek 205/50 R17?

Co do felg na zimę poleca się stal ze względu na dziury (łatwo wyprostować). Najlepiej weź rozmiar mniejsze (węższe) niż lato osobiście polecam asymetrycznego nokiana (takie mam w forku i są rewelacyjne).

Pozdrawiam

Kosta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, ok z tymi lozyskami to obydwa zrobie raczej, ale jakie? Wiem ze FAG sa ok, ale takie zakladalem w innych autach. Czy do subaru beda ok? Z innej beczki, chce kupic alu felgi 16" bo 15" nie wejda pod 4tłok i mam pytanie ,poniewaz sa dostepne na allegro alusy o roznych et mianowicie sa et48 i et55, które powinienem kupic do robala, czy ma ktos wiedze na ten temat jaki rozmiar oryginalnie powinny miec takie alusy. Czy 6,5x16 czy 7jx16? które beda takie zeby było ok w zime?. Co do opon to nokian 205/55r16 takie bedą na nich,pzdr. Ogólnie to kupie takie felgi na już,jesli ktos ma ,pzdr i oczywiscie odniose sie tez do dzialu K/S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w temacie cen - jak kupilem lozysko NTN za 150 PLN , ale kupilem tez dodatkowo uzywke zwrotnice, okazala sie sprawna, musialem z niej tylko sworzen wywalic. Zwrotnica uzywka kosztowala mnie cale 80 pln na pewnym znanym serwisie aukcyjnym, chyba razem z wysylka.

 

Co do felg na zimę poleca się stal ze względu na dziury (łatwo wyprostować)

 

 

Jak zawozilem do prostowania stalowki od foerstera to tylko jeden gostek w okolicy sie podjął a kilku odmowilo, twierdzac ze alusy latwo wyprostowac, a stalowe jakos sprezynuja czy cos i nie podejmuja sie. Oczywiscie nie chodzilo o zagiety rant a konkretnie przekoszoną felge. Natomiast faktycznie zniszczylem juz 3 felgi stalowe a zbieznosc jest ok, lozyska/zwrotnice w porządalu. Najwidoczniej stalowka przejmuje wiekszosc energii uderzenia i reszta zawiechy mniej cierpi z powodu kraweżnikow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...