Skocz do zawartości

Stabilizatory Whiteline


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Mozna też zastosować regulowane łączniki i pobawić się naprężeniem wstępnym stabilizatora (podobnie jak można się bawić naprężeniem wstępnym spręzyny w gwintowanym zawieszeniu).

 

Dobra wy juz nie kombinujcie, bo później poświęcę pol życia, aby to wszystko ustawić a jak widać na załączonym obrazku teoretycznie dość prosta sprawa stała się nad wyraz skomplikowana :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest :mrgreen: .

 

LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa.

PS. Przód pozostaje bez zmian.

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest :mrgreen: .

 

LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa.

PS. Przód pozostaje bez zmian.

 

pzdr

Seb@

 

stabilizator tylny z imprezy nie wejdzie do legacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest :mrgreen: .

 

LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa.

PS. Przód pozostaje bez zmian.

 

pzdr

Seb@

 

stabilizator tylny z imprezy nie wejdzie do legacy

 

gwoli wyjaśnienia, GLIzda to nie GLut, ino drugi dupowóz, poldek zresztą. jeżeli nie masz staba z tyłu to róznicę odczujesz. nawet bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GLI :oops: Stabilizator z kombiaka? dużo bardziej mieli tylnym wewnętrzym kołem na zakrętach?

nie wiem czy mieli, bo nie wychylam się okna gdy skręcam :wink: wiem, że:

a) nie szlifuje klamkami asfaltu,

B) jak troche popada to mogę skręcać pedałem gazu :mrgreen: , niestety za mało powera by dało się to robić na sucho. :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...