turdziGT Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Mozna też zastosować regulowane łączniki i pobawić się naprężeniem wstępnym stabilizatora (podobnie jak można się bawić naprężeniem wstępnym spręzyny w gwintowanym zawieszeniu). Dobra wy juz nie kombinujcie, bo później poświęcę pol życia, aby to wszystko ustawić a jak widać na załączonym obrazku teoretycznie dość prosta sprawa stała się nad wyraz skomplikowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Jak ktoś twierdzi ze zawieszneia to prosta sprawa to dziwny z niego typ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Panowie, czy ktoś z Was orientuje się czy Eibachy proponowane przez nie-ASO obniżaja GT99, czy utrzymuja oryginalny prześwit ? Pozdrw, Gracowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ja się orientuję. Obniżają o 25mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Marcin, a czy do OBK MY97 jestes w stanie sprowadzic takie stabilizatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Zajrzyj na whiteline.com.au - jezeli tam sa to jestem w stanie sprowadzic - cena bedzie nie gorsza niz w UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest . LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa. PS. Przód pozostaje bez zmian. pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Zajrzyj na whiteline.com.au - jezeli tam sa to jestem w stanie sprowadzic - cena bedzie nie gorsza niz w UK. Maja w ofercie. Czyli ok - przemysle sprawe, zamecze Aza pytaniami i dam znac, co z zamowieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest . LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa. PS. Przód pozostaje bez zmian. pzdr Seb@ stabilizator tylny z imprezy nie wejdzie do legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Fakt jest faktem, że w GLizdzie po zamontowaniu staba z tyłu łatwiej "zrobić boka", nawet przy tym cherlawym silniku. Czyli mati ma rację. Tylko czy taka nadsterowność jest fajna? Bo w rwd jest . LeonID montowałeś staba na tył? Jeżeli tak, to czy brałeś serię z GT czy coś innego? Ja będę montował w przyszłym tygodniu i jestem ciekaw opinii, co do różnic w prowadzeniu GLa. PS. Przód pozostaje bez zmian. pzdr Seb@ stabilizator tylny z imprezy nie wejdzie do legacy gwoli wyjaśnienia, GLIzda to nie GLut, ino drugi dupowóz, poldek zresztą. jeżeli nie masz staba z tyłu to róznicę odczujesz. nawet bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 gwoli wyjaśnienia, GLIzda to nie GLut, ino drugi dupowóz, poldek zresztą. GLI Stabilizator z kombiaka? dużo bardziej mieli tylnym wewnętrzym kołem na zakrętach? jeżeli nie masz staba z tyłu to róznicę odczujesz. nawet bardzo. o taak. również polecam :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 GLI Stabilizator z kombiaka? dużo bardziej mieli tylnym wewnętrzym kołem na zakrętach? nie wiem czy mieli, bo nie wychylam się okna gdy skręcam :wink: wiem, że: a) nie szlifuje klamkami asfaltu, jak troche popada to mogę skręcać pedałem gazu , niestety za mało powera by dało się to robić na sucho. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 jak troche popada to mogę skręcać pedałem gazu , niestety za mało powera by dało się to robić na sucho. I szpery brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi