filarm Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Na początku chciałbym się przywitać bo jestem nowy na tym forum. Od kilku dni mam impreze 1.8 awd kombi z 1993 roku....Jest może nieco stara ale jara:D Pierwsze wrażenia super jednak przy większych prędkościach a zwłaszcza na śliskiej drodze auto lata po drodze i to bardzo... Dziś byłem na diagnostyce i amorki są ok, luzów nie ma ale zbieżność to masakra... Przód -1mm ale tył -7mm!!!! Jak ustawić zbieżność- w sensie nie jakie wartości bo to mniej więcej już wyszukałem(choć lekka rada żeby był lekko nadsterowny by się przydała(myślę nad -2mm bo ponoć w minusie tył daje nadsterowność-proszę sprostować jeśli się myle-wiem to tylko z neta nie z praktyki) Czym i gdzie pokręcić żeby zmienić zbieżność tylnych kół... Na śrubach przednich tylnych wachaczy mam takie plastkikowe "pokrętła" z napisam lock i strzałką... Czy tym się reguluje zbieżność?? Jeśli tak to jak?? Ściągnąłem ze 3 serwisówki i w każdej brakuje tego rozdziału;/ Bardzo proszę o radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Praktycznie Ci co robią zbieżność powinni mieć katalogi z danymi do aut- ale tak widać nie jest. plastkikowe "pokrętła -one osłaniają nakrętki by można było odkręcić(poluzować) śrubę która jest na mimośrodzie. Na pewno masz za bardzo zbieżny tył, ale ile powinna wynosić to może ktoś mądrzejszy albo z wiedzą podpowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Tył normalnie pewnie zbiezny na 1st. Jak chcesz nadsterowny to tył zrób rozbieżny 1st. Ale zimą to chyba będzie przesada ;-) Na zimę pójdę chyba w fabryczne nastawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filarm Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Wg serwisówki przód i tył mają mieć 0 +-3mm ja mam z tyłu -7,1mm czyli mega rozbieżny, to diabelnie za dużo i temu auto jest bardzo narowiste na prostych...teraz pytanie jak zdjąć te plastikowe osłonki-przekręcić przeciwnie do strzałki z napisem lock czy jakoś je podważyć?-nie chce nic w tym urwać-wole najpierw zapytać;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się