Michael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Co nie zmienia faktu, że nie lubię śmierdzideł :mrgreen: Hmm. Chciałbym przypomnieć jak jeździłeś moim śmierdzidłem do Łodzi... I dałeś się tacie przejechać... :razz: Tak tylko mówiłem, żeby sprawić Ci przyjemność. Naprawdę chowałem go do stodoły i udawałem, że to nie mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Ja mam parownik PRINS - i jak na razie przy mojej mocy - a mam ten sam setup co Grzesiek wyrabia. BTW Michael - ta impreza na nie-ASO to chyba miala instalacje mieszalnikowa jak miala zawor klapke Rozumiem ze to takie cos mialo byc tam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Tak, to chyba było coś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Danieldd48 Filtr jest papierowy, okrągły, długi na trzy średnicy około centymetra. Jest w elektrozaworze przykręconym do reduktora. Kluczem chyba 24 można odkręcić pokrywę. Tylko pamiętaj żeby przy odkręcaniu kontrować drugim kluczem obudowę, tak by nie ułamać trzpienia łączącego elektrozawór z reduktorem, nie jest zwykłą rurką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Filtr jest papierowy, okrągły, długi na trzy średnicy około centymetra. A widzisz, tak na oko, to bym całkiem inny kupił, bo ten elektrozawór bardziej szeroki (chodzi o średnicę) niż długi, ale klucz się zgadza. Dzięki Wniosek do administratora tematu o POMUKA dla JAKO :arrow: AZRAEL Jako już nie raz pomógł mi ta tym forum Bóg zapłać w euro :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcus Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam Czy jest możliwość założenia instalacji gazowej w Outback-u 3.0 H6 i jaki jest to koszt ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jako, dziękuję za ofertę na PW powaznie się zastanawiam czy nie oddać nowego forka 2.5 w Twoje ręce. Martwi mnie tylko Twoja informacja o chęci wyciagania silnika. Czy to absolytnie konieczne w N/A ??? Wiesz to jest prawie nowe auto (2008r. bez wypadkowe....) Sam chyba rozumiesz moje obawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jako, dziękuję za ofertę na PW powaznie się zastanawiam czy nie oddać nowego forka 2.5 w Twoje ręce. Martwi mnie tylko Twoja informacja o chęci wyciagania silnika. Czy to absolytnie konieczne w N/A ??? Wiesz to jest prawie nowe auto (2008r. bez wypadkowe....) Sam chyba rozumiesz moje obawy Nie mam chęci wyjmować silnika, pisałem o zabudowie, która jest wykonana z myślą o takiej operacji. Jak masz nowy samochód to temat może być abstrakcyjny, ale kiedyś, jak ktoś będzie chciał to zrobić, to nie będzie musiał ciąć pajęczyny kabli podłączonych w różnych miejscach do wiązki silnika, a i elementy mechaniczne instalacji nie będą zbytnio przeszkadzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 jako, na PW dalsza lista pytan zapomnialem zapytać o pierwsze wolne terminy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Widziałem, widziałem, wieczorkiem przysiądę do twojej listy... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 - czy zna ktos oznaczenie silnikow subaru do ktorych dokladana jest obecnie "fabryczna" instalacja gazowa. - czy taka instalacja posiada "fabrycznie" lubryfikacje ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 - czy zna ktos oznaczenie silnikow subaru do ktorych dokladana jest obecnie "fabryczna" instalacja gazowa. - czy taka instalacja posiada "fabrycznie" lubryfikacje ??? Nie znam oznaczeń silników ale instalacje w kilku krajach dokładane są do wszystkich wersji poza turbo i H6. Lubryfikacja nie jest stosowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam serdecznie Wszystkich. To mój debiut na Forum ale mam nadzieje, że w miarę upływu czasu zaakceptujecie moją osobę i przyjmiecie do tak Elitarnego grona jakimi są użytkownicy Marki SUBARU. Od razu pozwolę sobie na zadanie pytania w nurtującym mnie problemie. Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem Forestera z silnikiem wolnossącym, rok prod. 2000, 125 KM. z instalacją gazową. Instalacja ma raptem nie całe 1,5 roku. Na początku wszystko było z nią cacy. Po jakimś czasie zaczęło się kwaszenie, które skończyło się wymianą listw wtryskiwaczy gazowych ( jedna listwa podobno "padła " ) Przed tą wymianą największym problemem była nierówna praca silnika ( na gazie ) podczas pracy na jałowym biegu, oraz częste gaśnięcie silnika. Siedziałem w Subarynce jak na traktorze tak wszystko podskakiwało. Po wymianie listw trochę się polepszyło, tj. silnik nie gaśnie, trzyma w miarę obroty ale dalej ma drgawki. Już nie tak duże ale jednak. Kiedy stoję na zewnątrz obok samochodu wyraźnie słychać, że pracuje falująco. Na paliwie nie ma takiego problemu, jest CACANY ( moje złotko ) Dodam jeszcze, że przed wymianą listw sporo gaziku pociągał. W tej chwili nie wiem jak jest, za krótki okres czasu do sprawdzenia. PROSZĘ o pomoc. Co się dzieje??? Pozdrawiam DAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Na dzieńdobry - dzieńdobry....sprawy zwiazane z gazem najlepiej ogarnia kolega o nicku jako, zwróć się do niego bezpośrednio :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 A kiedy kolega wymienil swiece w autku? Przy gaz gazie optymalnie jest co 15-20tys. km. -szybko sie wypalaja i... lipa Ewentualnie przewodziki wys. napiecia -to standardowe elementy na ktore gaz jest czuly... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam serdecznie Wszystkich. (...) Przenoszę do odpowiedniego wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Przewody wymienione razem z listwami a świece 6000km temu. Nie pomaga Choć fachowcy stwierdzili, że przy awarii wtryskiwacza na niesprawnej listwie mogło dostać się i jednej świecy. Tak mówili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyg Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Moim foresterem /1998-122 KM/ także trzęsie na gazie. Był wymieniany jeden wtryskiwacz i szczęście trawało krótko. Drgawki wróciły....A przy zakładaniu tego nowego wtryskiwacza świece, kable i filtr były wymienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Pytanie jaka instalacja, jakie wtryskiwacze ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wpisuje to co mam na wyciągu ze świadectwa homologacji: Reduktor ZAVOLI Elektrozawór gazu EMMEGAS Obudowa wielozaworu Pokrywa STAKO Wlew gazu TOMASETTO Zbiornik STAKO Jednostka sterująca 4GAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Wpisuje to co mam na wyciągu ze świadectwa homologacji:Reduktor ZAVOLI Elektrozawór gazu EMMEGAS Obudowa wielozaworu Pokrywa STAKO Wlew gazu TOMASETTO Zbiornik STAKO Jednostka sterująca 4GAS Czyli składak prawdopodobnie intercars na elektronice stag, a o wtryskiwaczach nic nie ma w tym wyciągu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Jesli 4gas/Stag to pewnie Valtek lub Rail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolbak Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Panowie, co ile km zalecacie wymianę świec w silniku H6 użytkowanym na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scalmax Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Wedlug mnie zalezy od swiec. Ale osobiscie zawsze wymienialem 2x czesciej niz zaleca producent czyli np. zamiast po 100k, po 50k. Jednak moja opinia nie jest miarodajna, poniewaz tak samo robilem na benzie . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Tak się zastanawiam na ekonomią LPG w STI. Jeśli się jeździ na gazie, to się jeździ więcej bo jest taniej. Ma się większą pokusę pojechać po fajki albo tak se pojeździć. Przecież to mało kosztuje, to co se bede żałował. Ale jak się STI jeździ dużo i szybko (nie po to mamy STI, żeby zakładać kapelusz), to części trzeba wymieniać, przeglądy częściej robić itd. A jak wiemy części do STI są droższe bo są bardziejsze. To tak się zastanawiam właśnie czy LPG w STI się opłaca... No i żeby nie było mój turbodziadek też jest LPG powered i pompuje 1,2 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się