Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Co nie zmienia faktu, że nie lubię śmierdzideł :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hmm. Chciałbym przypomnieć jak jeździłeś moim śmierdzidłem do Łodzi...

I dałeś się tacie przejechać... :razz:

 

Tak tylko mówiłem, żeby sprawić Ci przyjemność. Naprawdę chowałem go do stodoły i udawałem, że to nie mój :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Danieldd48

 

Filtr jest papierowy, okrągły, długi na trzy średnicy około centymetra. Jest w elektrozaworze przykręconym do reduktora. Kluczem chyba 24 można odkręcić pokrywę. Tylko pamiętaj żeby przy odkręcaniu kontrować drugim kluczem obudowę, tak by nie ułamać trzpienia łączącego elektrozawór z reduktorem, nie jest zwykłą rurką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr jest papierowy, okrągły, długi na trzy średnicy około centymetra.

A widzisz, tak na oko, to bym całkiem inny kupił, bo ten elektrozawór bardziej szeroki (chodzi o średnicę) niż długi, ale klucz się zgadza. Dzięki

 

Wniosek do administratora tematu o POMUKA dla JAKO :arrow: AZRAEL

Jako już nie raz pomógł mi ta tym forum :mrgreen:

Bóg zapłać w euro :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, dziękuję za ofertę na PW powaznie się zastanawiam czy nie oddać nowego forka 2.5 w Twoje ręce. Martwi mnie tylko Twoja informacja o chęci wyciagania silnika. Czy to absolytnie konieczne w N/A ??? Wiesz to jest prawie nowe auto (2008r. bez wypadkowe....) Sam chyba rozumiesz moje obawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako, dziękuję za ofertę na PW powaznie się zastanawiam czy nie oddać nowego forka 2.5 w Twoje ręce. Martwi mnie tylko Twoja informacja o chęci wyciagania silnika. Czy to absolytnie konieczne w N/A ??? Wiesz to jest prawie nowe auto (2008r. bez wypadkowe....) Sam chyba rozumiesz moje obawy

 

Nie mam chęci wyjmować silnika, pisałem o zabudowie, która jest wykonana z myślą o takiej operacji.

Jak masz nowy samochód to temat może być abstrakcyjny, ale kiedyś, jak ktoś będzie chciał to zrobić, to nie będzie musiał ciąć pajęczyny kabli podłączonych w różnych miejscach do wiązki silnika, a i elementy mechaniczne instalacji nie będą zbytnio przeszkadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy zna ktos oznaczenie silnikow subaru do ktorych dokladana jest obecnie "fabryczna" instalacja gazowa.

 

- czy taka instalacja posiada "fabrycznie" lubryfikacje ???

 

Nie znam oznaczeń silników ale instalacje w kilku krajach dokładane są do wszystkich wersji poza turbo i H6.

 

Lubryfikacja nie jest stosowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie Wszystkich. To mój debiut na Forum ale mam nadzieje, że w miarę upływu czasu zaakceptujecie moją osobę i przyjmiecie do tak Elitarnego grona jakimi są użytkownicy Marki SUBARU. Od razu pozwolę sobie na zadanie pytania w nurtującym mnie problemie. Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem Forestera z silnikiem wolnossącym, rok prod. 2000, 125 KM. z instalacją gazową. Instalacja ma raptem nie całe 1,5 roku. Na początku wszystko było z nią cacy. Po jakimś czasie zaczęło się kwaszenie, które skończyło się wymianą listw wtryskiwaczy gazowych ( jedna listwa podobno "padła " ) Przed tą wymianą największym problemem była nierówna praca silnika ( na gazie ) podczas pracy na jałowym biegu, oraz częste gaśnięcie silnika. Siedziałem w Subarynce jak na traktorze tak wszystko podskakiwało. Po wymianie listw trochę się polepszyło, tj. silnik nie gaśnie, trzyma w miarę obroty ale dalej ma drgawki. Już nie tak duże ale jednak. Kiedy stoję na zewnątrz obok samochodu wyraźnie słychać, że pracuje falująco. Na paliwie nie ma takiego problemu, jest CACANY ( moje złotko ) Dodam jeszcze, że przed wymianą listw sporo gaziku pociągał. W tej chwili nie wiem jak jest, za krótki okres czasu do sprawdzenia.

PROSZĘ o pomoc. Co się dzieje??? Pozdrawiam DAF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kiedy kolega wymienil swiece w autku?

Przy gaz gazie optymalnie jest co 15-20tys. km. -szybko sie wypalaja i... lipa

Ewentualnie przewodziki wys. napiecia -to standardowe elementy na ktore gaz jest czuly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody wymienione razem z listwami a świece 6000km temu. Nie pomaga :( Choć fachowcy stwierdzili, że przy awarii wtryskiwacza na niesprawnej listwie mogło dostać się i jednej świecy. Tak mówili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim foresterem /1998-122 KM/ także trzęsie na gazie. Był wymieniany jeden wtryskiwacz i szczęście trawało krótko. Drgawki wróciły....A przy zakładaniu tego nowego wtryskiwacza świece, kable i filtr były wymienione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisuje to co mam na wyciągu ze świadectwa homologacji:

Reduktor ZAVOLI

Elektrozawór gazu EMMEGAS

Obudowa wielozaworu Pokrywa STAKO

Wlew gazu TOMASETTO

Zbiornik STAKO

Jednostka sterująca 4GAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpisuje to co mam na wyciągu ze świadectwa homologacji:

Reduktor ZAVOLI

Elektrozawór gazu EMMEGAS

Obudowa wielozaworu Pokrywa STAKO

Wlew gazu TOMASETTO

Zbiornik STAKO

Jednostka sterująca 4GAS

 

Czyli składak prawdopodobnie intercars na elektronice stag, a o wtryskiwaczach nic nie ma w tym wyciągu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam na ekonomią LPG w STI.

Jeśli się jeździ na gazie, to się jeździ więcej bo jest taniej. Ma się większą pokusę pojechać po fajki albo tak se pojeździć. Przecież to mało kosztuje, to co se bede żałował. Ale jak się STI jeździ dużo i szybko (nie po to mamy STI, żeby zakładać kapelusz), to części trzeba wymieniać, przeglądy częściej robić itd. A jak wiemy części do STI są droższe bo są bardziejsze.

To tak się zastanawiam właśnie czy LPG w STI się opłaca...

 

No i żeby nie było mój turbodziadek też jest LPG powered i pompuje 1,2 bara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...