jako Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Czy możecie polecić jakiś warsztat LPG w Białymstoku? "Lecho" na pónocno-obwodowej. Sami dłubią elektronikę i jakoś im to wychodzi. Właściciele jeżdżą Forkami 2.0XT zagazowanymi i z tego co mi wiadomo - bez zarzutu. Jak będziesz potrzebował namiarów - daj znać. Pozdrawiam Chyba bardziej właściwą będzie firma AC, która również znajduje się w Białymstoku i jest producentem elektroniki stag zamontowanej w twoim samochodzie. Subaryta też chyba mógłby Ci pomóc podłączając swoje SSM, żeby zdiagnozować błędy oraz zobaczyć czy wszystkie parametry pracy na gazie i benzynie są ok. Przy okazji sądzę, że mógłby ocenić również stan ogólny samochodu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Dziekuję, Do Subaryty się wybieram, nawet chciałem to zrobić w wczoraj, ale akurat się zamkneli Czy jeżeli u Subaryty mogę sprawdzić parametry pracy na gazie, to warto jeszcze jechać na kontrol do warsztatu LPG? Pozdrawiam, L.M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Chyba bardziej właściwą będzie firma AC Nie miałem z tą firmą żadnego kontaktu, więc polecać czy wysyłać się boję. "Lechy" to moi klienci i wiem, że dłubali przy Subarakach więc tu jakby bliżej. nawet chciałem to zrobić w wczoraj, ale akurat się zamkneli Sorry, nasz szef serwisu wylądował w szpitalu a w soboty nie ma zastępstwa. W poniedziałek już powinno być OK. Czy jeżeli u Subaryty mogę sprawdzić parametry pracy na gazie, to warto jeszcze jechać na kontrol do warsztatu LPG? Teoretycznie nie, niemniej nie znam instalacji gazowej pracującej w sposób idealny i strojeniem jej zajmuje się stacja montażu LPG. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Dzięki, Czy lepiej gazować SF 2,5XS czy SF 2,0XT (MY03-05)? L.M. ... jak widać w opisie czym teraz jeżdzę, nie czekam już na odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vezyr Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Zamierzam w niedlugim czasie zakupic WRXa rocznik 2002 lub 2003 i pozniej go zagazowac. Czy ktorys z tych modeli lepiej znosi gaz (bug-eye lub tear-drop), czy nie ma to znaczenia? Czy znacie moze jakis dobry serwis w Lodzi instalujacy gaz do Subarynek (nie mam na mysli kogos robiacego to po raz pierwszy). Pewnie napiszecie, ze zawsze z Lodzi to niedaleko do Jako i w sumie to prawda, jesli jednak ktos ma prace z ktorej ciezko sie wyrwac, to taki serwis juz sprawia problem, dlatego wolalbym mimo wszystko znalezc cos lokalnie. Dzieki za info, V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Vezyr, lokalnie to pewnie będziesz miał więcej problemów...w przyszłości a i tak i tak zakończysz wizytą w Warszawie u jako. Lepiej to zrobić raz a porządnie, zwłaszcza, że masz w planach zagazowanie naprawdę mocnej turbo subarynki. I nie można tego robić byle jak, byle bliżej i mniej czasu na to poświęcić. Żle zamontowane, zestrojona, serwisowana instalacja LPG to w krótkim czasie kłopoty z głowicami. A to już droga i naprawdę czasochłonna zabawa. Zastanów się ;-) Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 ostatnio zakładali mi instalację gazową w forku. Instalacja Prins. Najpierw po założeniu żółtych wtrysków, podobno mu brakowało, tzn przy dodaniu szybko gazu łapał doła. Stwierdzono że musiał być podkrecny, założono brązowe wtryski, jeżdzi ok, ale tylko po mieście. Kiedy wyjeźdżam na trase i daje mu wpalnik idzie do 120km/h a następnie rozłańcza gaz i przechodzi na benzynę, po ok 10min sam przechodzi ponownie na gaz i tak się powtarza. Podobno to coś z ciśnieniem i trzeba jeszcze dodatkowy jakiś czujnik. Czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 ostatnio zakładali mi instalację gazową w forku. Instalacja Prins.Najpierw po założeniu żółtych wtrysków, podobno mu brakowało, tzn przy dodaniu szybko gazu łapał doła. Stwierdzono że musiał być podkrecny, założono brązowe wtryski, jeżdzi ok, ale tylko po mieście. Kiedy wyjeźdżam na trase i daje mu wpalnik idzie do 120km/h a następnie rozłańcza gaz i przechodzi na benzynę, po ok 10min sam przechodzi ponownie na gaz i tak się powtarza. Podobno to coś z ciśnieniem i trzeba jeszcze dodatkowy jakiś czujnik. Czy to prawda? JORGEN - mialem u siebie w Forku Prinsa - niestety musialem zmienic elektronike - dzieki JAKO - Prins nie nadaje sie do Forka - nie da sie go wysterowac - tzw miedzywtryskow. Robilismy z JAKO cuda wianki zeby z PRINSA cos wycisnac - niestety nie dalo sie - auto szarpalo, mulilo - wszsytkie objawy jak u Ciebie - a wtryski mam najwydajniejsze Keihina - zmienilem elektronike tylko - reszta zostala z PRINSA i zupelnie inne auto - w koncu da sie tym normalnie jezdzic. Takze polecam Ci zmiane elektroniki a kompa od PRINSA sprzedaj - sam doswiadczylem - mozesz skonfrontowac to z JAKO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a ile kosztowała cię elektronika, dopiero co założyłem może niech się martwią ci którzy zakładali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Jorgen :arrow: :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owczar Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Witam wszystkich! Mam pytanie do znających temat gazowania subarynki. Mam zamiar zagazować imprezę z 98 roku , w której jest założony silnik o pojemności 2,2l i mocy 94 kW ( zamiast seryjnego 2 l 85 kW).Silnik przekładany był w niemczech,skąd też jest sprowadzone auto. Moje pytanie-czy będzie to jeżdzić na LPG i jaki orientacyjny koszt instalki? Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Moje pytanie-czy będzie to jeżdzić na LPG i jaki orientacyjny koszt instalki? Będzie jeździć. Co do ceny to pisz na PW do Jako, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikas Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Pytanie do użytkowników Subaru z Wielkopolski. Czy znacie sprawdzony warsztat w Poznaniu lub okolicy, co to mają pojęcie jak sprawnie i bezproblemowo założyć gaz do Forestera? Mam na myśli taki, co się nie będą na moim aucie uczyć, tylko mają w dorobku kilka pomyślnie przeprowadzonych modernizacji Subaru, w tym także zaturbionych. Uprzedzam odpowiedzi. Tak, rozmawiałem z Jako, ale chcę mieć alternatywę na wypadek co by trzeba było szybko podjechać i coś wyregulować, bo do Warszawki to mam kawał niesamowity. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Uprzedzam odpowiedzi. Tak, rozmawiałem z Jako, ale chcę mieć alternatywę na wypadek co by trzeba było szybko podjechać i coś wyregulować, bo do Warszawki to mam kawał niesamowity. Ja tylko chciałem powiedzieć, że regulację raczej się robi jedną, sprawdza ją na pierwszym przeglądzie do 2000km i ewentualnie dopracowuje, a potem kontroluje na przeglądach okresowych. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikas Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam Cię Jako Rozmawialiśmy telefonicznie na temat instalacji do Forestera i wspomniałeś o dwóch poziomach cenowych, zróżnicowanych elektroniką (o ile się nie mylę). Jak tańsza wersja przekłada się na użytkowanie instalki w praktyce? Drugie pytanie dotyczy wielkości zbiornika na gaz w miejsce koła zapasowego, jaki można wcisnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Witam Cię JakoRozmawialiśmy telefonicznie na temat instalacji do Forestera i wspomniałeś o dwóch poziomach cenowych, zróżnicowanych elektroniką (o ile się nie mylę). Jak tańsza wersja przekłada się na użytkowanie instalki w praktyce? Drugie pytanie dotyczy wielkości zbiornika na gaz w miejsce koła zapasowego, jaki można wcisnąć? Jeżeli auto jest zgodne z avatarem, STurbo, to wchodzi w grę tylko jedna opcja. Zbiornik standardowy 51 litrów, realnie ok 40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikas Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Jeżeli auto jest zgodne z avatarem, STurbo, to wchodzi w grę tylko jedna opcja.Zbiornik standardowy 51 litrów, realnie ok 40. Moje niedopatrzenie, pytania dotyczące instalacji i zbiornika odnosiły sie do Forestera z silnikiem 2.0 wolnossącym. O ile dobrze pamiętam, w modelu s-turbo w grę wchodzi tylko jeden typ instalki i niestety jest ona droższa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vONvOiO Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 BARDZO bym chcial uniknac krytyki w zastosowaniu LPG w tym samochodzie, prosze powstrzymajcie sie od slow typu PROFANACJA IMPREZY itp... samochod ktory chce kupic to 2.0RS, mniejsza o cene ale paliwozernosc przy 150KM jest niesamowita. Totalne marnowanie benzyny jak na 150KM a ze z tym niewiele moge zrobic, chyba ze jakies soft turbo lub podobne rozwiazanie co mam nadzieje ktos tu zaproponuje. LPG dlatego ze cena gazu przy takim spalaniu pozwoli na mila i bez traumatyczna jazde dla portwela, chodzi mi jedynie o WYBOR instalacji + specyficzne dla tego silnika ustawienia/dbalosc bo w szczegolach ktwi diabel zeby jezdzil bez nadmiernych merczarni. Reasumujac, przy 150KM i spalaniu 13L/100KM wola o pomste do nieba, ale palac GAZU nawet wiecej jest naprawde do przezycia i LUXUS 4x4 naprawde juz nie boli, przynajmniej nie az tak. Z gory dzieki i czekam na odpowiedzi pozdrawiam wojo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Szukajcie a znajdziecie . http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Mark L.A., pozwoliłem sobie scalić, by w jednym miejscu było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 Ja wiedziałem , ze tak bedzie ... yhy yhy ... ja wiedziałem . Bez OT ... sam zaczynam szukać Legaca na muchozol , wiem bluźnie , przepraszam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Reasumujac, przy 150KM i spalaniu 13L/100KM wola o pomste do nieba Może przed założeniem postaraj się znaleźć przyczynę tak wysokiego spalania? Bo małe nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 A duże? S-turbo ma 14,3 w instrukcji. Mi focus 1.6 palił 11 l. benzyny w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Hogi, ale rozmawiamy o 2.0RS. Z postu wynika, że to spalanie minimalne. Jak dla mnie duże. No chyba, że chodzi o jazdę po Wrocławiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Mój RS benzyny spalał w granicach 9,5 - 10,5/ 100km no max 11. Co prawda 125km. Gazu teraz 11-12,5 / 100km :cool: Poniżej 10 udało mi się chyba ze 2 razy, a zrobiłem już 33kkm na "muchozolu" jak to Mark L.A. powiedział :wink: Awarii i jakichkolwiek problemów związanych z używaniem gazu zamiast benz 0. Pojeżdżę ze100kkm na gasssie i opowiem wtedy jak się sprawuje :wink: Tak apropos, kto ile na gazie zrobił km? Może jakiegoś rekordzistę wyłonimy :grin: Jakie ewentualne problemy z silnikeim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się