Grzesiek_67 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 _lEszEk_, ja również potwierdzam, średnia około 17 l LPG/100 km to przyzwoicie wystrojona (bogato) instalacja LPG dla subarynek w zakresie 170-250 KM. Jak niżej to już bym się obawiał, czy nie jest za ubogo, czyli czy nie za duże EGT, AFR...a w konsekwencji głowice do roboty. BOGATO BYĆ MUSI Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 jako, DOHC ze wzmocniona glowica ma tak jak benzynowy czyli co 100tkm kontrola zaworow. DOHC z niewzmocnionymi glowicami subaru nie chce wogole adaptowac. Jak ktos chce to na wlasna reke i odpowiedzialnosc sa to : 3.0R, Tribeca 3,6R (byly proby ale niepomyslne) , STI, WRX, 1,5 do MY09 nowy juz mozna (ale nie jestem 100% pewny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam, Proszę o opinię Szanownych Fachowców na temat instalacji gazowej: reduktor Emma zawór REG wielozawór Tomasetto Zawór tankowania Tomasetto Obudowa wielozaworu Irene Centrala / ukł. ele. AC300 zamontowanej w aucie Year/Make/Model: 2004 SUBARU FORESTER 2.5XS Body Style: 4 DR. WAGON/SPORT UTILITY Engine Type: 2.5L H4 SFI SOHC 16V Manufactured In: JAPAN Z góry dziękuję, Moje pytanie wciąż bez odpowiedzi Czy warto kupować takie auto? LM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Moje pytanie wciąż bez odpowiedzi Nie pytałeś się o auto, tylko co sądzimy na temat tej konkretnej instalacji gazowej. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 na temat instalacji padło tylko "składak" co mi niewiele mówi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Lucky Mike, tzn. że niespecjalnie wartościowa instalacja. Tego typu instalki LPG wymagają od strojącego je speca dużej wiedzy i doświadczenia...a i tak nie gwarantuje to sukcesu. Jeżeli poszczególne elementy całej instalacji są "od sasa do lasa" to oznacza, że mogą ze sobą nie współpracować w sposób zapewniający z jednej strony bezpieczeństwo dla silnika z drugiej zaś optymalne osiągi jednostki. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Lucky Mike, skladak to sklada. jesli dobrze dobrany nie bedzie problemu. AC300 to dobry sterownik. ale zaraz po sterowniku bardzo waznym elementem sa wtryski, ktore nie wiemy jakie sa.... sama marka reduktora tez malo nam mowi. wazna jest wydajnosc (kW) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Reduktor emmegas jest taki sobie. Bardzo zależny od ciśnienia w zbiorniku. ML04 wersja z toczonego aluminium była bardziej wydajna temperaturowo, od nowszej wykonanej z odlewu ciśnieniowego. Większość firm sprzedających mocno zawyża wydatek tego reduktora podając moce ponad 200KM, szczególnie wersji aktualnej. Moim zdaniem maksimum 150-160KM inaczej w zimie zaczynają się problemy. Z trwałością jest różnie, podatny na zabrudzenia, membrany sporo wytrzymują. Stag300 nie jest zły, chyba powinien dawać radę. Jak większość polskich sterowników jego regulacja polega na przesuwaniu punktów połączonych linią oznaczającą mnożnik czasów otwarcia wtryskiwaczy benzyny na czasy otwarcia wtryskiwaczy LPG. Mi w takim rozwiązaniu brakuje funkcji obrotów dzięki, której tworzy się mapa umożliwiająca bardziej precyzyjną regulację. Opinie na jego temat są raczej dobre. Pracowałem na nim kilka razy, ale w samochodach trochę starszych, więc nie wiem jak sobie radzi z OBDII w subaru. Wtryskiwaczy nie znasz, od nich też sporo zależy. Najczęściej takie zestawy były łączone z Valtekami, które nie są zbyt szybkie ani trwałe, ale dają radę i są tanie w regeneracji. Różnie też bywa z jakością przewodów gumowych stosowanych do montażu. Najczęściej sprzedawane zestawy ich nie zawierają. Widziałem już kilka rocznych instalacji w których większość rurek nadawała się do wymiany. Pozostaje kwestia zabudowy i strojenia. Zużycie gazu 13-17 jest raczej za duże w tym modelu. Bardziej prawdopodobna prawidłowa średnia to 11-15. Czy kupić takie auto. Czemu nie?.... jeżeli jest w dobrym stanie. Z instalacją można zrobić wszystko, nawet wymienić. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Dzięki, o wtryski jeszcze dopytam, mocy nie znam ale mam nr homologacji [ Dodano: Czw Sie 21, 2008 8:39 am ] Wtryskiwacze są firmy VALTEK ... ŻÓŁTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matim Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Witam, wysłałem pw do jako ale nie wiem czy doszedł. Jeśli ktoś może podać numer do jako na pw to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Matim, :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Grzesiek_67, bardzo proszę o ukrócenie OT w technicznym. Dziś dostałem kilkanaście zgłoszeń o OT w technicznym. Większość słuszna. Pasiaka teraz nie daję bo miałbyś urlop - ale masz jednego w zawiasach, oki? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Grzesiek_67, bardzo proszę o ukrócenie OT w technicznym. Dziś dostałem kilkanaście zgłoszeń o OT w technicznym. Większość słuszna. Pasiaka teraz nie daję bo miałbyś urlop - ale masz jednego w zawiasach, oki?Pozdrawiam Subaryta, nie pomyliłeś wątku? Co ma pasek do instalacji gazowych. Ja tutaj żadnego większego ot Grześka_67 nie widzę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jako chodzi o ten post, dostałem zgłoszenie od innego użytkownika więc nie, nie pomyliłem się. jako, Ja natomiast wręcz przeciwnie, zastanawiam się co i jak zrobić, żeby było to dobre dla silnika i żebyście mogli w ten sposób pointować. I niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi za takie podejście Pozdrawiam Grzegorz Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Nic dodać, nic ująć :sad: :roll: To co się dzieje na forum ostatnio przechodzi ludzkie pojęcie... P.S. Pasek za off top przyjmę... zapewne mój post również ktoś zgłosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jako chodzi o ten post, dostałem zgłoszenie od innego użytkownika więc nie, nie pomyliłem się. jako, Ja natomiast wręcz przeciwnie, zastanawiam się co i jak zrobić, żeby było to dobre dla silnika i żebyście mogli w ten sposób pointować. I niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi za takie podejście Pozdrawiam Grzegorz Pozdrawiam :shock: :roll: przezabawne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jako chodzi o ten post, dostałem zgłoszenie od innego użytkownika więc nie, nie pomyliłem się. jako, Ja natomiast wręcz przeciwnie, zastanawiam się co i jak zrobić, żeby było to dobre dla silnika i żebyście mogli w ten sposób pointować. I niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi za takie podejście Pozdrawiam Grzegorz Pozdrawiam Subaryta, to bylo tydzień temu!!! Nie przesadzaj, czy gdyby napisał, dziękuję ci za takie podejście, to też byloby ot?. Trochę żartu w technicznym nikomu nie zaszkodzi. Poza tym, jeżeli prześledzisz ten wątek to zobaczysz, że trzyma się dosyć twardo tematu dla którego został stworzony bez interwencji modów. Właśnie zmusiłeś mnie do zrobienia ot w technicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Subaryta, coby nie robić dalszego O.T. odpowiadam tu : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=693087#693087 Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jako co powiesz o żółtych wtryskach VALTEK? Wcześniej opisałem instalację i auto, a nawet powiesiłem zdjęcie jej dokumentacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Jako co powiesz o żółtych wtryskach VALTEK?Wcześniej opisałem istalację a nawet powiesiłem zdjęcie jej opisu Już o nich pisałem, żółte cewki 1 omowe przyspieszają działanie wtryskiwacza w porównaniu do 3 omowych czerwonych, ale powodują jego szybsze zużycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Podsumowując, czy taka instalacja stanowi jakąś wartość dodaną do auta (jaką?), czy należałoby ją przebudować (jakim kosztem?) lub całkiem wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Podsumowując, czy taka instalacja stanowi jakąś wartość dodaną do auta (jaką?), czy należałoby ją przebudować (jakim kosztem?) lub całkiem wymienić? Jak przyjedziesz do mnie i ją zobaczę to na pewno dowiesz się wszystkiego. Inaczej możemy tylko dywagować. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucky Mike Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Niestety auto nie jest z W-wy, jak nim przyjadę to będzie już po zakupie Miałem nadzieję, że opis instalacji wystarczy do oceny jej wartości, jak rozumiem przy "składakach" diabeł tkwi w szczegółach i nie jest prosta sprawa Czy możecie polecić jakiś warsztat LPG w Białymstoku? LM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Czy możecie polecić jakiś warsztat LPG w Białymstoku? "Lecho" na pónocno-obwodowej. Sami dłubią elektronikę i jakoś im to wychodzi. Właściciele jeżdżą Forkami 2.0XT zagazowanymi i z tego co mi wiadomo - bez zarzutu. Jak będziesz potrzebował namiarów - daj znać. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się