Jump to content

Recommended Posts

22 minuty temu, yaroz napisał:

Pisze ci na reduktorze BRC genius 1500, a Google mówi że to sekwencja IV generacji.;)

Dzięki. Taki ze mnie techniczny genius.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weź koło i .......j się w czoło.

Koszt instalacji DLM ok 10k zł. Czas realizacji 2-3tyg, bo trzeba do Holandii wysłać pompę wysokiego ciśnienia do modyfikacji, chyba że masz nadmiar kasy, to możesz oryginalną zachować i kupić no

Jak można założyć gaz do Subaru? 

Posted Images

50 minut temu, Madera napisał:

Dzięki. Taki ze mnie techniczny genius.

Nie jest źle zamontowana. Wężyki mogłyby być krótsze. Ale jeśli dobrze pracuje to zostaw ją w spokoju :). Przy okazji wymiany filtrów, niech się jakiś macher (taki co serwisuje i montuje BRC) podepnie i zobaczy na korekty. 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites

Według mnie pracuje dobrze. Na zbiorniku 48L robię ok. 440 km. Jakiś czas temu lekko nim telepało jak stał na światłach, ale samo przeszło. :P

Link to post
Share on other sites
37 minut temu, Madera napisał:

A możecie polecić sprawdzony serwis instalacji BRC w Warszawie i okolicach lub Białej Podlaskiej?

W Białej- nie :D

W Warszawie to forumowy „jako” na mechaników 11 ;) 

Edited by Teddy26
Link to post
Share on other sites

Mam taki objaw na gazie, że przy hamowaniu silnikiem na dwójce dość mocno szarpie i "żabkuje." Na PB jest OK. Instalacja to stary BRC Sequent.

Parownik regenerowany na org częściach. Czyzby wtryski kończą swój żywot?

Link to post
Share on other sites

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

Edited by pysiek2247
Link to post
Share on other sites

Witam, w planach mam założenie LPG do Legacy GT, zaproponowano mi takie podzespoły: Stag QBOX PLUS, wtryskiwacze Stag AC W031 i reduktor AC TWIN. Co myślicie?

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał:

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

jaka temperatura była na zewnątrz i jaka klasa oleju ACEA (klasa SAE jest tylko do temperatur)

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2020 o 21:36, pysiek2247 napisał:

Hej,

moja swinia to Legas V z NIEturbo dynamicznym silnikiem 2.0 ej 205. Robiac trase z Ełku do Mierzei wiślanej wpadając na 2pasmówke, cisnę 180 (wincyj nie idzie :)) ) i taka trasa w dwie strony gdzie jest pewnie kolo 350 takich predkosci oleju żre kolo dość sporo tj. 0,5 litra, jadąc tą samą trasą do 140 wezmie 0,1 . Chętnie zakupie silnik z GT czy to moja obsesja? Przebieg udokumentowany 210000, jezdzilem na 5w30 bral sporo, na 5w40 mniej (niewiele).

 

p.s.

Gaz na pokładzie

Spróbuj zrobić płukankę i zalać motulem x-max 

Link to post
Share on other sites

Olej to byl:

Millers Trident 5W40 

HARAKTERYSTYKA:
ACEA A3/B3, A3/B4
API SL/CF
MB 229.1, MB 229.3, MB 229.5
BMW Longlife-98, BMW Longlife-01
Chrysler MS 12991
Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
GM-LL-A-025, GM-LL-B-025
PSA B71 2293, PSA B71 2296
Renault RN 0700/0710
VW 502.00/505.00

PARAMETRY:
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C:…0,857
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…12,79 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…77,7 cSt
Indeks lepkości:…165
Temperatura krzepnięcia:… <-30 C
Temperatura zapłonu:…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6600 cP max

 

plukanke zawsze robie bo nic nie cieknie, nic sie nie poci

 

Temperatura wysoka bo to wakacje, jakies 30 na zewnatrz

Edited by pysiek2247
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dobry wieczór.

Szanowni....

Czy po wymianie regulatora ciśnienia paliwa ( zbyt bogata mieszanka - przelany ) na sprawny, trzeba sprawdzić / wyregulować mapę gazową ?

Link to post
Share on other sites

Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. 

Edited by ewemarkam
Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ewemarkam napisał:

Wypadało by wykasować korekty długoterminowe (chyba zdjęcie klemy załątwia sprawę), pojeździć trochę na PB. Później przerzucić na LPG i zobaczyć jak wyglądają korekty krótko terminowe. 

Brzmi to trochę jak bankowy bełkot szamański :lol: ale na tym forum na pewno ma sens.

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Szürkebarát napisał:

Brzmi to trochę jak bankowy bełkot szamański :lol: ale na tym forum na pewno ma sens.

Jeździć, obserwować, jak się zjeb... zezłomować :biglol:

Link to post
Share on other sites

Odłączyłem, jeździłem, sprawdzę w piątek u gazownika.

W/g. mnie jest inaczej.

W sobotę NS to polecę na sprawdzonej mapie.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...