Jump to content

LPG w Subaru


Azrael

Recommended Posts

3 minuty temu, ewemarkam napisał:

Jak już je zdemontował to co mu szkodzi. Teoretycznie nie powinna się zmienić. 

Irydowych i platynowych świec się nie mierzy szczelinomierzem bo ścierasz wtedy cieniutką warstwę irydu/platyny i świece są do wyrzucenia. Oczywiście jak te są do wyrzucenia to może sobie je co najwyżej zmierzyć dla zabawy, ale nie wolno tego robić jak mają być ponownie użyte. Czasy mierzenia szczeliny minęły razem z miedziakami.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 20.06.2020 o 15:06, Pan Dziedzic napisał:

Walczyłem z objawem zamulania ponad rok. Wymieniłem wszystko co mogło mieć z tym związek.

Świece wyeliminowałem bo były przecież nowe

A czy przy wymianie świec odłączałeś aku? Kilkukrotnie czytałem na the forum, że po resecie ECU przez jakiś czas "muelenie" nie występuje.

Życzę żeby zanik mulenia nie był tymczasowy .

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Irydowych i platynowych świec się nie mierzy szczelinomierzem bo ścierasz wtedy cieniutką warstwę irydu/platyny i świece są do wyrzucenia. Oczywiście jak te są do wyrzucenia to może sobie je co najwyżej zmierzyć dla zabawy, ale nie wolno tego robić jak mają być ponownie użyte. Czasy mierzenia szczeliny minęły razem z miedziakami.
Niestety często wciąż ludzie to robią, co więcej np przy LPG ją zmniejszają .
Link to comment
Share on other sites

Znajdź najpierw polecanego montera gdzieś w swojej okolicy, bo najlepsze graty możesz włożyć. A jeśli ktoś spartoli montaż to i tak nic z tego nie będzie dobrego.

Edited by ewemarkam
Link to comment
Share on other sites

Reduktor Magic Big, elektronika wg preferencji montera - może być STAG i do tego wtryski ACW031BFC . Ale opcji jest tak naprawdę wiele , jedynie w inny reduktor bym nie szedł, co najwyżej rozważyć dwa słabsze.

Link to comment
Share on other sites

32 minuty temu, dr.elich napisał:

 do tego wtryski ACW031BFC

One wg producenta mają do 60KM na cylinder, jakim cudem mają wyrobić przy 300KM?

Link to comment
Share on other sites

Mam polecanego, ale i tak wole zrobić wywiad tutaj, co dzisiaj jest najlepsze dla takiego pacjenta.
To najpierw zapytaj polecanego gazownika, a nie szukasz setu na forum.
Polecany musi mieć doświadczenie w montażu i obsłudze, więc lepiej montować to co lubi i umie wystroić.

Taptane Tapatalkiem

Link to comment
Share on other sites

One wg producenta mają do 60KM na cylinder, jakim cudem mają wyrobić przy 300KM?
Powinny dać radę. W moim aucie mnożnik jest w okolicach 1 przy wytryskach ciemnoniebieskich z 2.5 STI i ciśnieniu LPG ok. 1.35-1.4.
Wydajność 60KM jest podana zdaje się dla 1.2 bara.
Plus jest taki, że to wtryski STAGa więc w ich sterowniku będą dobrze wysterowane.
Można myśleć o Yeti plus, Dragony i Herculesy chyba potrafiły płatać figle ale doświadczeń nie mam.
Link to comment
Share on other sites

Powinny dać radę. W moim aucie mnożnik jest w okolicach 1 przy wytryskach ciemnoniebieskich z 2.5 STI i ciśnieniu LPG ok. 1.35-1.4.
Wydajność 60KM jest podana zdaje się dla 1.2 bara.
Plus jest taki, że to wtryski STAGa więc w ich sterowniku będą dobrze wysterowane.
Można myśleć o Yeti plus, Dragony i Herculesy chyba potrafiły płatać figle ale doświadczeń nie mam.
Ile masz, mocy? Pamiętaj że wydatek paliwa przy 300KM jest spory i trzeba będzie mocno podnieść ciśnienie a i tak na górze mogą się zapętlać. Do tego problemem będzie reduktor, żeby utrzymał stabilne wysokie ciśnienie na górze. Ja bym dał Napoleony, które przy 1bar mają większą wydajność niż AC03 przy 1.2bar.
Link to comment
Share on other sites

Czy na rynku pojawiła się może jakaś sensowna kosztowo opcja LPG do nowwszego forka XT 2.0 DIT? Szukam, ale mało informacji w tym temacie, na forum LPG też wątków jak na lekarstwo.

Link to comment
Share on other sites

Czy na rynku pojawiła się może jakaś sensowna kosztowo opcja LPG do nowwszego forka XT 2.0 DIT? Szukam, ale mało informacji w tym temacie, na forum LPG też wątków jak na lekarstwo.
Jest Vialle Direct Blue. Ale chyba bardzo drogie, no i nie wiem czy już jakiś Forester 2.0 DIT z tym jeździ.

Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

47 minut temu, RadziejS napisał:

Czy na rynku pojawiła się może jakaś sensowna kosztowo opcja LPG do nowwszego forka XT 2.0 DIT? Szukam, ale mało informacji w tym temacie, na forum LPG też wątków jak na lekarstwo.

Masz na myśli 4gen., 5gen., czy 6gen.?

Edited by hugo
Link to comment
Share on other sites

Ile masz, mocy? Pamiętaj że wydatek paliwa przy 300KM jest spory i trzeba będzie mocno podnieść ciśnienie a i tak na górze mogą się zapętlać. Do tego problemem będzie reduktor, żeby utrzymał stabilne wysokie ciśnienie na górze. Ja bym dał Napoleony, które przy 1bar mają większą wydajność niż AC03 przy 1.2bar.
Dragony pomijając pierwsze serie mają opinie bardzo awaryjnych. Nie mam doświadczeń więc nie mam zdania.

Ciekawą opcją jest EKO-POWER.
Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, ewemarkam napisał:

Ale które wartości miałeś przekroczone? Jaka była lambda? Może był przelany, albo nie dolany. 

Na przeglądzie technicznym, przy próbie emisji spalin.. Nie wiem które. Sonda byla wymieniana, choć moze warto by jeszcze raz sprawdzić.. Bo wykresy przy pomiarze juz szalały na starej. 

Jak to ma znaczenie, na benzynie tez przekroczyłem, ale mniej niz na LPG. Zarówno ja jak i gościu mieliśmy duże oczy. Czas jest, więc chce wreszcie sie za to wziąć 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...