Jump to content
Azrael

LPG w Subaru

Recommended Posts

Pomyśl jeszcze nad KME Twin albo Magic . Niestety ja nie potrafię Ci wskazać najlepszej opcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites



Witam,

Proszę o pomoc w wyborze reduktora do Forestera 2,5 xt 230km
Biorę pod uwagę kme extreme , lub 2x ac r01.
Proszę o opinie na temat tych reduktorów.

Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam


Z tego co kojarzę to dostałeś odpowiedź na lpg- forum. 2 x ac r01.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ktoś wtryski AC W02/W03. Myślę o zmianie Barracud na takie, ale wszędzie w necie piszą że są dużo głośniejsze. Serio jest głośno? Idealnie by było gdyby ktoś nagrał filmik benzyna / gaz. Na barakach nie słychać różnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Yoosyn napisał:

ma ktoś wtryski AC W02/W03. Myślę o zmianie Barracud na takie, ale wszędzie w necie piszą że są dużo głośniejsze. Serio jest głośno? Idealnie by było gdyby ktoś nagrał filmik benzyna / gaz. Na barakach nie słychać różnicy.

Na moich jest napisane "AC W03-4" i wg mnie są na tyle ciche, że ich nie słyszę w środku podczas jazdy :) Nie przysłuchiwałem się im jakoś szczególnie na postoju z uchem przy silniku, ale gdyby klekotały jak stary diesel, to bym usłyszał (nienawidzę diesli). Wg mnie nieistotne jest, czy są głośne, tylko - czy są dobre. Wg mnie są dobre, na pewno lepsze niż 2 komplety Hana, które miałem wcześniej. To są tylko wtryski gazowe, litości, nie będą się tłukły jak wybite przeguby, podczas jazdy chyba nie ma szans, żeby wychwycić ich dźwięk - chyba że jesteś audiofilem i masz słuch nietoperza :D Wolisz mieć ciche i np. psujące się czy głośne ale niezawodne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jak mam wyłączone radio, to na postoju słyszę stukanie wtrysków gazu (Barracudy), ale na pewno nie jest to dźwięk diesla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Slawskip napisał:

ja jak mam wyłączone radio, to na postoju słyszę stukanie wtrysków gazu (Barracudy), ale na pewno nie jest to dźwięk diesla.

a barracudy uchodzą za sporo cichsze ;) Na pocieszenie: też tak miałem gdy któraś dotykała korpusem do kolektora albo dolotu. Teraz opatuliłem je pianką do ogrzewania rur i jest cisza.

 

1 godzinę temu, Tichy napisał:

ale gdyby klekotały jak stary diesel, to bym usłyszał

Jak miałem AC W01 czasem miałem wrażenie diesla :)
Dzięki za info. Wypada zainwestować w nie i postarać się żeby niczego nie dotykały. Niestety moje baraki kleją się na zimnym i lubią niegrzecznie przylać gazem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barracudy to kulturalne wtryski - nie warto zmieniać

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, Yoosyn napisał:

a barracudy uchodzą za sporo cichsze ;) Na pocieszenie: też tak miałem gdy któraś dotykała korpusem do kolektora albo dolotu. Teraz opatuliłem je pianką do ogrzewania rur i jest cisza.

 

Wiem, u mnie właśnie dotykają kolektora, ale tak na prawdę, to mi ten dźwięk nie przeszkadza, bo w trakcie jazdy praktycznie go nie słychać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak uważacie czy przebieg 280 tys dla legacy z silnikiem Ej20f na LPG przy regularnym serwisie to dużo? Czy warto wchodzić w takie auto jak będzie robić max 11-12 tys. Km rocznie? Z tego co wiem to cały ten przebieg na LPG... 

Edited by szurpit2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez jestem ciekaw - mam 282k ;) Moj najwiekszy problem to ruda na nadkolu (tyl) - nie ma reparaturek, rozbitki tez czesto juz rude od wew. strony :/

 

T.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tummi piszesz jak rozumiem o wewnętrznej stronie nadkola? Bo poszycia zewnętrzne są dostępne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, szurpit2 napisał:

Jak uważacie czy przebieg 280 tys dla legacy z silnikiem Ej20f na LPG przy regularnym serwisie to dużo?

 

22 godziny temu, Tummi napisał:

Tez jestem ciekaw - mam 282k

 

IMO - nie ma się czego obawiać. Mój Forek SG z 2007 z silnikiem EJ20F w wersji Bi-Fuel (czyli użytkowany na LPG od samego początku) ma nalatane ponad 230 kkm i chodzi jak żyleta.

Nawet ostatnia kontrola luzu zaworowego nie wykazała nic niepokojącego - wszystko w normie. Wszystko zależy właśnie od regularnego, odpowiedniego serwisu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Dj Brabus napisał:

piszesz jak rozumiem o wewnętrznej stronie nadkola? Bo poszycia zewnętrzne są dostępne.

poszycia wewnętrzne nie są w żaden sposób dostępne i trzeba szukać używek?

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
IMO - nie ma się czego obawiać. Mój Forek SG z 2007 z silnikiem EJ20F w wersji Bi-Fuel (czyli użytkowany na LPG od samego początku) ma nalatane ponad 230 kkm i chodzi jak żyleta.
Nawet ostatnia kontrola luzu zaworowego nie wykazała nic niepokojącego - wszystko w normie. Wszystko zależy właśnie od regularnego, odpowiedniego serwisu.
 
Dzięki ;-)

Wysłane z mojego H4113 przy użyciu Tapatalka

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanko dla obeznanych, czy istnieje jakaś godna alternatywa dla pomarańczowych wtrysków BRC starego typu?

 

Nie chce wywalać wszystkiego spod maski, a jak wiadomo mamy tu listwy 2x2 + czujnik ciśnienia na jednej, typowy sequent24 do Subaru. Jeden wtrysk kuleje, nie da się skalibrować, warsztat zasugerował podmiankę kompletu na coś z JET na końcu, pan-jet, eee?? Świetnie zapamiętałem ale miałyby pasować w listwy BRC

 

Polecano też wyczyścić obecne wtryski, tyle że jakiś rok-dwa temu to robiłem, a ostatniego lata jeden padł dokumentnie z takimi fajerwerkami że już myślałem że tłok mi spłynął :D Nie chce znowu ratować trupa, dałbym nowe takie jak były i zapomniał ale nękają mnie alternatywą za pół ceny, stąd więc pytanie do Was czy można równie dobrze i taniej, czy nawet sobie głowy nie zawracać jakimiś "protezami"? ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Tummi napisał:

@Dj Brabus dzieki - zaczalem jeszcze raz szukac po Twoim poscie i okrezna droga z https://www.subiesavers.com/product-page/03-09-legacy-iv-bl-bp-rear-wheel-arch-panel-left-side dotarlem do czesci Polcar 72088315 - chyba bedzie pasowalo ;)

Dokładnie tak - widzę, że nawet zdjęcie z oferty allegro wrzuciłeś. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrego gazownika do diagnozy moich problemów poszukuję. Trójmiasto, najlepiej Gdańsk oczywiście.

Na niskich obrotach (1800-2500) podczas dodawania gazu mi czasem poszarpuje, kilka razy miałam sytuację, że wciskam pedał gazu, zero reakcji. Auto nie przyspiesza, obroty nie rosną. To bardzo niebezpieczne, pomijam, że irytujące.

 

Na benzynie nie ma problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.03.2019 o 18:42, Dj Brabus napisał:

Dokładnie tak - widzę, że nawet zdjęcie z oferty allegro wrzuciłeś.

Wole wrzucic fotke z hostingu - _moze_ przezyje dluzej niz taka z aledrogoimg ;) Zamowilem reparaturke, zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

 

Aga - a czujnik nosowo-wechowy nic nie wykazuje? :) Jesli masz Staga, to kazdy z kabelkiem i lapkiem pomoze we wstepnej diagnozie. Ja zapraszam pod Pruszcz.

 

T.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 14.03.2019 o 19:00, Aga napisał:

Dobrego gazownika do diagnozy moich problemów poszukuję. Trójmiasto, najlepiej Gdańsk oczywiście.

Na niskich obrotach (1800-2500) podczas dodawania gazu mi czasem poszarpuje, kilka razy miałam sytuację, że wciskam pedał gazu, zero reakcji. Auto nie przyspiesza, obroty nie rosną. To bardzo niebezpieczne, pomijam, że irytujące.

 

Na benzynie nie ma problemów.

Kiedy były wymieniane świece zapłonowe i kiedy wymieniane były (jeżeli są) przewody wysokiego napięcia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy LPG wymienia się to 2 razy częściej. Nawet czasem co 15-20 tys km. Mi tak poszarpywalo, okazało się że przerwa na świecach ma już przeszło 2mm. Wymieniłem i jak ręką odjął.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, Tummi napisał:

Aga - a czujnik nosowo-wechowy nic nie wykazuje? :) Jesli masz Staga, to kazdy z kabelkiem i lapkiem pomoze we wstepnej diagnozie. Ja zapraszam pod Pruszcz.

 

T.

Nic ;)

 

54 minuty temu, Paulus napisał:

Kiedy były wymieniane świece zapłonowe i kiedy wymieniane były (jeżeli są) przewody wysokiego napięcia?

Niedawno. W sierpniu, jakieś 10 tys. km. temu.

 

To jest dość trudne do zdiagnozowania, bo zdarza się nieregularnie. Czasem przez dłuższy czas jest OK. "Mój" gazownik nie potrafi tego ogarnąć, albo mu się nie chce ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie i Panowie forek sh ecomatic instalacja ag dziś zauważyłem że podczas zatrzymywania na światłach na chwilę zapala się czerwona kontrolka z prawej strony przełącznika lpg. Po ruszeniu gaśnie. Co ona oznacza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, agent napisał:

Panie i Panowie forek sh ecomatic instalacja ag dziś zauważyłem że podczas zatrzymywania na światłach na chwilę zapala się czerwona kontrolka z prawej strony przełącznika lpg. Po ruszeniu gaśnie. Co ona oznacza ?

Pewnie jak zatankujesz gaz do pełna, to przestanie Ci się zapalać lampka rezerwy przy hamowaniu... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie rezerwa to z drugiej strony :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...