dr.elich Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Ulisses ma forum LPG może Ci wystroić z głową. Jest z Gd. Osobiscie nie korzystałem, ale konsultowałem moje strojenia i ma dużą wiedzę. Ja niestety nie znam tego sterownika i nie chcę się uczyć na nie swoim aucie. Ze swojej strony mogę Ci zaproponować przejażdżkę z wpięciem w OBD celem weryfikacji czy jest ok mapa, która jest teraz. Oczywiście w ramach koleżeńskiej przysługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 26 minut temu, dr.elich napisał: Ulisses ma forum LPG może Ci wystroić z głową. Jest z Gd. Osobiscie nie korzystałem, ale konsultowałem moje strojenia i ma dużą wiedzę. Ja niestety nie znam tego sterownika i nie chcę się uczyć na nie swoim aucie. Ze swojej strony mogę Ci zaproponować przejażdżkę z wpięciem w OBD celem weryfikacji czy jest ok mapa, która jest teraz. Oczywiście w ramach koleżeńskiej przysługi. Wielkie dzięki. W środę sprawdzę jak terminy u Barabasza i zgłoszę się do U. jak będzie marnie z czasem na Cementowej. Jak zestroją mi dobrze lpg, to pomyślimy o sprawdzeniu map, porządnym sprawdzeniu ładowania turbo, itp. Masz możliwość lekkiego podniesienia ciśnienia ładowania programem? O ile mechanika pozwoli. 17 minut temu, rydzada napisał: Wielkie dzięki. W środę sprawdzę jak terminy u Barabasza i zgłoszę się do U. jak będzie marnie z czasem na Cementowej. Jak zestroją mi dobrze lpg, to pomyślimy o sprawdzeniu map, porządnym sprawdzeniu ładowania turbo, itp. Masz możliwość lekkiego podniesienia ciśnienia ładowania programem? O ile mechanika pozwoli. Rozumiem, że Ulisses to jest ten gość z ul.Do Studzienki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 On nie ma swojego zakładu, szukaj go na forum LPG. Mam kabel tylko do diagnostyki. Jeśli chcesz stroić auto lokalnie to jeden z forumowych kolegów się tym zajmuje. Stroił m.in. mojego Forka. Jak Ci pasuje to możemy np dziś wieczorem przejechać się i zobaczyć co i jak. Chyba rozsądnie to zrobić jeszcze przed wizytą u gazownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 3 godziny temu, dr.elich napisał: On nie ma swojego zakładu, szukaj go na forum LPG. Mam kabel tylko do diagnostyki. Jeśli chcesz stroić auto lokalnie to jeden z forumowych kolegów się tym zajmuje. Stroił m.in. mojego Forka. Jak Ci pasuje to możemy np dziś wieczorem przejechać się i zobaczyć co i jak. Chyba rozsądnie to zrobić jeszcze przed wizytą u gazownika. Jakbym powiedział żonie że dziś chcę stroić Forka, to mogę do Nowego Roku do domu już nie wracać Ale dzięki. Pomyślę pojutrze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 25 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2017 Ok. Dawaj znać co i jak. U mnie z czasem generalnie krucho, stąd zaproponowałem teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexter4127 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Pytanie do forumowiczów posiadających butlę w kole w GF8. Przy robieniu blacharki stwierdziłem, że wywalę z auta dotychczasową cylindryczną 60l butlę, która zajmowała mi połowę bagażnika, której i tak kończy się legalizacja w lutym. Jaka największa butla wchodzi w miejsce koła zapasowego? Skończę swapa i podjadę do gazownika na jakąś przymiarkę, ale miło by było wiedzieć co tam mniej więcej wejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Szybkie pytanie. EJ20F jest OK do gazu, a jak wygląda kwestia silnika 1.5 z oznaczeniem EL154L... Nadaje się do gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Spójrz tu: W wątku o muleniu niejaki Sasha nie wypowiada się pochlebnie o tej jednostce. Co prawda nic to nie ma do LPG. Powiedz, co chcesz gazować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primi Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 21 minut temu, dr.elich napisał: Powiedz, co chcesz gazować? HAWK 1.5 NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 W dniu 27.12.2017 o 17:44, dexter4127 napisał: Pytanie do forumowiczów posiadających butlę w kole w GF8. Przy robieniu blacharki stwierdziłem, że wywalę z auta dotychczasową cylindryczną 60l butlę, która zajmowała mi połowę bagażnika, której i tak kończy się legalizacja w lutym. Jaka największa butla wchodzi w miejsce koła zapasowego? Skończę swapa i podjadę do gazownika na jakąś przymiarkę, ale miło by było wiedzieć co tam mniej więcej wejdzie. Tam jest miejsce tylko na dojazdówkę, także szału nie ma. Butla 42l i musiałem usunąć ta sklejkę z bagażnika, bo butla nie jest na równo z podłogą. Gazu wchodzi 34 litry. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoosyn Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 20 godzin temu, cianbo napisał: Tam jest miejsce tylko na dojazdówkę, także szału nie ma. Butla 42l i musiałem usunąć ta sklejkę z bagażnika, bo butla nie jest na równo z podłogą. Gazu wchodzi 34 litry. U mnie wchodzi 33l. Po ewentualnym podgięciu pływaka wejdzie ze 37 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Dzień dobry, Mam pytanie. Noszę się z zamiarem kupna Forestera II 2.0 125 KM. Czytam i czytam i już sam nie wiem: gazowanie tego silnika to dobry pomysł czy nie? No i moze ktoś polecić zakład w Łodzi, które wie jakby co jak to zrobić w Subaru? Sam mam KME w Hondzie Civic wiem też, że w Zgierzu jest firmowy zakład KME, może tam? Zna ktoś? Póki co szukam auta ale szczerze mówiąc, jeśli gazowanie okaże się zbyt ryzykowne to raczej sobie daruję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 7 minut temu, poziom napisał: Noszę się z zamiarem kupna Forestera II 2.0 125 KM. Czytam i czytam i już sam nie wiem: gazowanie tego silnika to dobry pomysł czy nie? Lepszego silnika do gazu Subaru do tej pory nie wypuściło. Kup auto bez gazu i załóż dobrą instalację a będziesz bardzo zadowolony z kosztów użytkowania i ogólnie. Warunek ; znaleźć odpowiedni egzemplarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Dzięki za odpowiedź. Myślę, że warunek, o któym napisałeś jest najtrudniejszy do osiągnięcia, jak z resztą zawsze przy kupnie używki. Ale coś tam na oku mam. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 22 minuty temu, tedimy99 napisał: Lepszego silnika do gazu Subaru do tej pory nie wypuściło. Kup auto bez gazu i załóż dobrą instalację a będziesz bardzo zadowolony z kosztów użytkowania i ogólnie. Warunek ; znaleźć odpowiedni egzemplarz. Ja u siebie mam 2.0 n/a 125, ten sam silnik, tyle że kupiłem zagazowany. Stara instalacja brc sequent a sprawuje się bardzo dobrze. Silnik pancerniak, niewielki spadek mocy, działa niezmiennie bez zarzutów i jak tedimy pisał prawdopodobnie najlepszy silnik do gazu. Chociażby z powodu strojenia czy luzów zaworowych, regulacja co ileś tyś km, z tym że jak w innych tutaj nie musisz wyciągać silnika, więc cenowo wygląda mizernie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piskoor Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 Ja u siebie mam 2.0 n/a 125, ten sam silnik, tyle że kupiłem zagazowany. Stara instalacja brc sequent a sprawuje się bardzo dobrze. Silnik pancerniak, niewielki spadek mocy, działa niezmiennie bez zarzutów i jak tedimy pisał prawdopodobnie najlepszy silnik do gazu. Chociażby z powodu strojenia czy luzów zaworowych, regulacja co ileś tyś km, z tym że jak w innych tutaj nie musisz wyciągać silnika, więc cenowo wygląda mizernie. W 2.5 do regulacji też nie wyciągasz silnika Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2018 28 minut temu, Piskoor napisał: W 2.5 do regulacji też nie wyciągasz silnika Tak, pod warunkiem że masz 2.5 SOHC, tak samo jak w tych 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Zastanawiam się nad zagazowaniem swojego gacka Dostałem oferte na instalację stag Na takich gratach Elektronika STAG GoFast, reduktor i listwa AC, zbiornik najprawdopodobniej Bormech, wlew gazu Tomasetto. Warto czy jednak nie ? Cena naprawdę atrakcyjna jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 ja bodajze mam takie samo wszystko - na pewno sterownik i kojaze nazwe butli, wlew to nie ma znaczenia, nie pamietam wtryskow ale jezdze juz 3 lata i zero problemow a zaplacilem u dobrego gazownika 2600 do tej pory jak podjade na przeglad to diagnosta mowi ze ktos sie przylozyl robiac instalke. Jak mowilem 3 lata (marzec 2015) i nic, zmienilem w tym roku filtry gazu i swiece i pomykam sobie radosnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melanż Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 1 godzinę temu, niebieskiultras napisał: Zastanawiam się nad zagazowaniem swojego gacka Dostałem oferte na instalację stag Na takich gratach Elektronika STAG GoFast, reduktor i listwa AC, zbiornik najprawdopodobniej Bormech, wlew gazu Tomasetto. Warto czy jednak nie ? Cena naprawdę atrakcyjna jest. Identyczne graty jak w moim byłym bugu, gdy zakładałem gaz. Śmigało aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Tutaj cena promocyjna jest 2100 @Paulus Jako spec o instalek staga w subaru co o tym sądzisz? Osobiście spotkałem się z rozrzutem cenowym instalacji do mojego auta. Ta jest najtansza - 2100 najdrozsza byla za 3500 zl Czym się kierować w wyborze instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 W dniu 26.02.2018 o 15:45, niebieskiultras napisał: Zastanawiam się nad zagazowaniem swojego gacka Dostałem oferte na instalację stag Na takich gratach Elektronika STAG GoFast, reduktor i listwa AC, zbiornik najprawdopodobniej Bormech, wlew gazu Tomasetto. Warto czy jednak nie ? Cena naprawdę atrakcyjna jest. Hmm, trochę mało informacji. Jaki reduktor? Jakie wtryskiwacze? Listwa w Bokserze - porażka, w tym silnik aż się prosi o wtryskiwacze indywidualne. Sterownik GoFast nie jest zły, ale różnica cenowa pomiędzy nim a Qboxem Basic'iem jest niewielka a możliwości tego drugiego znacznie szersze. Qbox ma więcej funkcji co pozwala na precyzyjne wyregulowanie każdego silnika z instalacja LPG (poprawnie skonfigurowaną). Wiadomo - silnik silnikowi nie równy. Czym się kierować przy wyborze zakładu ? Na pewno nie ceną. Dobrze jest wybrać serwis, który miał już do czynienia z Subaru i nie boi się tego auta. Przykład: obecnie mamy na "talerzu" Outbacka z zamontowaną instalacją STAG'a. Instalacja zamontowana perfekcyjnie (jedynie można dyskutować nad reduktorem, ale to dywagacje), instalacja w ładnie położona w peszelkach - no po prostu "cacy". Co z tego jak przy wyjmowaniu silnika trzeba było tą śliczną instalację pociąć, bo montażysta zrobił odcięcia pod kolektorem zamiast przed główną kostką instalacji silnikowej. Niby niuans ale przy kolejnej naprawie, np. demontażu kolektora dolotowego będziesz się wk... denerwował, że musisz wykonać dodatkową pracę. Niestety ale również rozplanowanie podłączeń jest w przypadku montażu istotnym aspektem, nie mówiąc o rozmieszczeniu elementów instalacji w komorze silnika. Zawsze będę powtarzał - 70% sukcesu przy adaptacji pojazdu do zasilania gazowego to osoba dokonująca konwersji (czyt. montażysta). Pozostałe 30% to graty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 2 minuty temu, Paulus napisał: Hmm, trochę mało informacji. Jaki reduktor? Jakie wtryskiwacze? Listwa w Bokserze - porażka, w tym silnik aż się prosi o wtryskiwacze indywidualne. Sterownik GoFast nie jest zły, ale różnica cenowa pomiędzy nim a Qboxem Basic'iem jest niewielka a możliwości tego drugiego znacznie szersze. Qbox ma więcej funkcji co pozwala na precyzyjne wyregulowanie każdego silnika z instalacja LPG (poprawnie skonfigurowaną). Wiadomo - silnik silnikowi nie równy. Czym się kierować przy wyborze zakładu ? Na pewno nie ceną. Dobrze jest wybrać serwis, który miał już do czynienia z Subaru i nie boi się tego auta. Przykład: obecnie mamy na "talerzu" Outbacka z zamontowaną instalacją STAG'a. Instalacja zamontowana perfekcyjnie (jedynie można dyskutować nad reduktorem, ale to dywagacje), instalacja w ładnie położona w peszelkach - no po prostu "cacy". Co z tego jak przy wyjmowaniu silnika trzeba było tą śliczną instalację pociąć, bo montażysta zrobił odcięcia pod kolektorem zamiast przed główną kostką instalacji silnikowej. Niby niuans ale przy kolejnej naprawie, np. demontażu kolektora dolotowego będziesz się wk... denerwował, że musisz wykonać dodatkową pracę. Niestety ale również rozplanowanie podłączeń jest w przypadku montażu istotnym aspektem, nie mówiąc o rozmieszczeniu elementów instalacji w komorze silnika. Zawsze będę powtarzał - 70% sukcesu przy adaptacji pojazdu do zasilania gazowego to osoba dokonująca konwersji (czyt. montażysta). Pozostałe 30% to graty. Wiem że montaż to podstawa. Pamiętasz (może) jak byłem u Ciebie czerwoną imprezą z instalacją brc i od razu zauważyłeś zly montaż- instalcja 2 gen brak krokowca i plątanina kabli i węży. No nic może pod koniec roku pozwolę sobie na gaz bo teraz mnóstwo innych wydatków niezwiązanych z autem Jaki największy zbiornik wchodzi do legacy 3 w kombii ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Moje problemy z LPG wydają się rozwiązane! Wygląda na to, że wtryski Hana są obecnie b.niskiej jakości :-( W skrócie moja historia: niedługo po założeniu instalacji pojawił się problem z jazdą na LPG. Stwierdzono uszkodzenie 1 wtrysku (Hana model H2001) i wymieniono na gwarancji. Poprawiło się, ale nie było dobrze. Nie pomagały strojenia itp. W końcu po prawie 2 latach wymieniono mi na gwarancji komplet wtrysków (na ten sam model). Było dobrze - przez pewien czas, potem wróciły stare problemy. Jakie? Auto nie mające dotychczas problemów ze słynnym "mułem" w okolicach 2000-3500 rpm zaczęło go dostawać (tylko przy jeździe na LPG, na benz. było OK). Silnik chodził "telepliwie" i nierówno, zwłaszcza po pierwszym przełączeniu na LPG (miałem już nawet testowo ustawioną temp. przełączania na 60 st., nic to nie dawało). Po wysprzęgleniu obroty silnika spadały tak, że prawie gasł (choć nigdy nie zgasł), aż się telepał. Gdy auto choć raz samo przełączyło się na LPG z uwagi na niskie ciśn. gazu (choć miałem ustawione, żeby przy pierwszych niedoborach ciśnienia od razu się przełączał - są takie opcje w Stag-u), od razu łapał takiego "muła", że bez resetu komp. nie dało się w ogóle jechać! Czuć było różnicę w jeździe i pracy sinika przy przełączaniu LPG-benz. (w obie strony). Aż obroty falowały na moment. Silnik w pewnym momencie zaczął się tak telepać, że kupiłem interfejs do LPG i sam zacząłem sobie badać różne rzeczy. Wytypowałem wg mnie walnięty wtrysk i poprosiłem o jego wymianę. Pomogło na telepanie, reszta bez zmian. W końcu na moje żądanie (już poza gwarancją) wymieniono mi wszystkie wtryski na Stag AC W03-4, o takie: http://www.ac.com.pl/pl-produkty-autogaz/listwy-wtryskowe-lpg-cng/stag-ac-w03/327/ http://enerma.pl/pl/wtryskiwacze/4280-listwa-wtryskowa-ac-w03-4-kolanka-trojniki.html Przejechałem już kilka tys. km i powiem tak: WSZYSTKIE wymienione wyżej problemy zniknęły! Auto jeździ dużo płynniej i ładniej. Wreszcie mam radość z jazdy na LPG. Szczerze polecam! No i przynajmniej polski produkt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 8 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2018 ciekawa sprawa z tymi wtryskami Hana, tez mam takie (niestety?) a mnie zastanawia taki temat: czy instalacja ze sterownikiem Lecho Sequel (tzn. podobnym, ma naklejke Bigas ale ustawia sie ja programem od Sequela) ktory ma tylko jeden czujnik cisnienia gazu (brak czujnika podcisnienia w dolocie) da sie wyregulowac tak by dzialala na LPG co najmniej tak dobrze jak na benz? Bo bawie sie w regulacje odkad mam auto i mi sie to nie udaje. Ciagle na niskich obrotach auto mniej lub bardziej sie muli przy gwaltowniejszym dodaniu gazu. Od ok 2500 nie ma juz znaczacej roznicy ale ponizej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się