Skocz do zawartości
Azrael

LPG w Subaru

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie wyglądał sporo gorzej. Wręcz zapchał instalację, forek przerywał przy dynamicznym depnięciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto założył do zaturbionej Subaryny instalację z wtryskiem fazy ciekłej ?? Jakieś doświadczenia?

Czytając fora i próbując rozeznać temat  to wnioski są takie, że jeszcze za wcześnie by w nią inwestować.

Problemy z wtryskiwaczami i pompą paliwa :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź czy takowa występuje w ogóle do twojego modelu zanim zaczniesz się martwić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników którzy mają zamontowany wlew gazu pod klapką ( pewnie większość tak ma ) 
Czy przewód od tego wlewu który idzie nadkolem do butli macie jakoś zabezpieczony przed kamieniami które mogą wyskakiwać spod opony ? Robiłem instalację w Pitec'u w Poznaniu i zamontowali ten przewód w ten sposób, że odstawał od nadkola i przetarł się o oponę, wszystko wymienione na gwarancji w innym serwisie bez żadnego problemu, ale nadal się zastanawiam czy kamienie nie uszkodzą tego przewodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najpierw sprawdź czy takowa występuje w ogóle do twojego modelu zanim zaczniesz się martwić

Nawet jest tu na Forum chętny by taką instalację założyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do użytkowników którzy mają zamontowany wlew gazu pod klapką ( pewnie większość tak ma )

Czy przewód od tego wlewu który idzie nadkolem do butli macie jakoś zabezpieczony przed kamieniami które mogą wyskakiwać spod opony ? Robiłem instalację w Pitec'u w Poznaniu i zamontowali ten przewód w ten sposób, że odstawał od nadkola i przetarł się o oponę, wszystko wymienione na gwarancji w innym serwisie bez żadnego problemu, ale nadal się zastanawiam czy kamienie nie uszkodzą tego przewodu.

W poprzednim Forku Pitec też nie zabezpieczył węża,ale nic się tam nie działo.W aktualnym instalkę robił Czakram i również wáż nie jest niczym dodatkowo zabezpieczony,mimo tego po 110tys.km wygląda jak nowy.Kamieni więc nie musisz się obawiać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie można zawsze wymagać od instalatora żeby to zabezpieczył, w końcu to jest instalacja za TWOJE pieniądze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...no to 9.01.2017 dołączę po raz pierwszy w życiu do zagazowanego bractwa: Forek będzie się u Jako na Ostrobramskiej robił :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Ostrobramskiej?

W sensie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem przekonany, że Jako --> Mechaników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Jako to nie ENERGY GAZ POLSKA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie się zdziwiłem, wydaje mi się, że wysłałem Ci PM z namiarami na Roberta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z orginalną instalacją gazową do forka 2006r,2.0,158km.Instalacja gazowa firmy AG. Objawy po przełączeniu na gaz po chwili jazdy zapala się chek i cruiser miga,samochód słabo przyspiesza,szarpie i pali na 3 gary po przełączeniu na benz. jedzie normalnie ale kontrolki dalej się świecą po podłączeniu do kompa.wyskakuje błąd zapłonu na pierwszym cylindrze i stary błąd taki sam na drugim niestety nikt z gazowników nie ma odpowiedniego programu do obsługi instalki (Gniezno,Cielimowo,Pobiedziska) może ktoś zna odpowiedni warsztat w Wielkopolsce który zajął by się sprawą lub miał podobny problem,jakieś sugestie,uwagi na co zwrócić uwagę dzięki za każdą odp,wiem że na forum jest czasami JAKO pomocy.+ dzisiaj jeszcze na benz to.kod błędu P4241.powietrze wtórne zawór przełączający rząd cylindrów 1 zawór zacina się w zamkniętym położeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A Jako to nie ENERGY GAZ POLSKA?

Jako ma taką renomę, że już podszywają się pod niego  :biglol:

Butla montowana w miejscu koła zapasowego w Imprezie GH '09 jaką ma pojemność?

Prawdopodobnie wystaje ponad podłogę, czym wypełnić przestrzeń między podlogą a wyściiołką by uzyskać płaską powierzchnię?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stalo się. BRC Sq 24, 160 tys zrobione , padł reduktor i wtryski. I co dalej, czy wymienić na to samo, reduktor 1000, wtrysk 230 czy wymienić na Hana niebieskie 80 zł, reduktor Stag za 300 do 250 KM i czy tak można przy pozostawieniu pozostałej części tj, sterownik.

Dziękuję za podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eee z tego co się orientuje, to reduktor można zregenerować zestawem naprawczym, poprawnie wykonana operacja rozwiązuje problem i znowu mamy sprawny reduktor. Przerabiałem temat w instalacji Prins.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma wżerów to zestaw wystarczy, jak są delikatne to na frezarkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma sens dopłacać do wtrysków brązowych keihin gdy opcjonalnie proponowane są Dragon BF / Gold ?

 

Auto WRX GH 265KM ,

sterownik STAG (plus ale nie ustaliłem jeszcze jaki :) )

reduktor KME twin,

przewody parker lub faro

wielozawór rozwiercony


Ktoś coś ?

A doświadczenie z innymi wtryskami LPGTECH ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma sens dopłacać do wtrysków brązowych keihin gdy opcjonalnie proponowane są Dragon BF / Gold ?

 

Auto WRX GH 265KM ,

sterownik STAG (plus ale nie ustaliłem jeszcze jaki :) )

reduktor KME twin,

przewody parker lub faro

wielozawór rozwiercony

 

Ktoś coś ?

A doświadczenie z innymi wtryskami LPGTECH ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

...,
 

 

za takie "epiety" mogą Cię zbanować  :P

 

Wiem, wiem Robercie.. chętnie bym Tobie powierzył moja ślicznotkę ale mam za daleko no i czasu brak  :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co na  '' dzień dzisiejszy'' zapodać do Forka 2.5 XT 09r . Jaki zestaw polecacie?

 

'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z orginalną instalacją gazową do forka 2006r,2.0,158km.Instalacja gazowa firmy AG. Objawy po przełączeniu na gaz po chwili jazdy zapala się chek i cruiser miga,samochód słabo przyspiesza,szarpie i pali na 3 gary po przełączeniu na benz. jedzie normalnie ale kontrolki dalej się świecą po podłączeniu do kompa.wyskakuje błąd zapłonu na pierwszym cylindrze i stary błąd taki sam na drugim niestety nikt z gazowników nie ma odpowiedniego programu do obsługi instalki (Gniezno,Cielimowo,Pobiedziska) może ktoś zna odpowiedni warsztat w Wielkopolsce który zajął by się sprawą lub miał podobny problem,jakieś sugestie,uwagi na co zwrócić uwagę dzięki za każdą odp,wiem że na forum jest czasami JAKO pomocy.+ dzisiaj jeszcze na benz to.kod błędu P4241.powietrze wtórne zawór przełączający rząd cylindrów 1 zawór zacina się w zamkniętym położeniu.

Może warto poszukać w necie serwisu autoryzowanego. Mam u siebie LPG Prinsa, pojchałem na przegląd, i szarpanie ustało. Najczęściej przyczynami takiego zjawiska, mogą być również świece które pracują inaczej na LPG a inaczej na PB i ich zywot dobiega końca. Moga to też być kable i cewki. U wymiana filtrów, regulacja kompa LPG pomogła, a na świecach zrobione mam ok 20 kk. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...