Jump to content
Azrael

LPG w Subaru

Recommended Posts

U mnie wyglądał sporo gorzej. Wręcz zapchał instalację, forek przerywał przy dynamicznym depnięciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto założył do zaturbionej Subaryny instalację z wtryskiem fazy ciekłej ?? Jakieś doświadczenia?

Czytając fora i próbując rozeznać temat  to wnioski są takie, że jeszcze za wcześnie by w nią inwestować.

Problemy z wtryskiwaczami i pompą paliwa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpierw sprawdź czy takowa występuje w ogóle do twojego modelu zanim zaczniesz się martwić 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do użytkowników którzy mają zamontowany wlew gazu pod klapką ( pewnie większość tak ma ) 
Czy przewód od tego wlewu który idzie nadkolem do butli macie jakoś zabezpieczony przed kamieniami które mogą wyskakiwać spod opony ? Robiłem instalację w Pitec'u w Poznaniu i zamontowali ten przewód w ten sposób, że odstawał od nadkola i przetarł się o oponę, wszystko wymienione na gwarancji w innym serwisie bez żadnego problemu, ale nadal się zastanawiam czy kamienie nie uszkodzą tego przewodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najpierw sprawdź czy takowa występuje w ogóle do twojego modelu zanim zaczniesz się martwić

Nawet jest tu na Forum chętny by taką instalację założyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie do użytkowników którzy mają zamontowany wlew gazu pod klapką ( pewnie większość tak ma )

Czy przewód od tego wlewu który idzie nadkolem do butli macie jakoś zabezpieczony przed kamieniami które mogą wyskakiwać spod opony ? Robiłem instalację w Pitec'u w Poznaniu i zamontowali ten przewód w ten sposób, że odstawał od nadkola i przetarł się o oponę, wszystko wymienione na gwarancji w innym serwisie bez żadnego problemu, ale nadal się zastanawiam czy kamienie nie uszkodzą tego przewodu.

W poprzednim Forku Pitec też nie zabezpieczył węża,ale nic się tam nie działo.W aktualnym instalkę robił Czakram i również wáż nie jest niczym dodatkowo zabezpieczony,mimo tego po 110tys.km wygląda jak nowy.Kamieni więc nie musisz się obawiać.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie można zawsze wymagać od instalatora żeby to zabezpieczył, w końcu to jest instalacja za TWOJE pieniądze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...no to 9.01.2017 dołączę po raz pierwszy w życiu do zagazowanego bractwa: Forek będzie się u Jako na Ostrobramskiej robił :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Ostrobramskiej?

W sensie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Jako to nie ENERGY GAZ POLSKA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie się zdziwiłem, wydaje mi się, że wysłałem Ci PM z namiarami na Roberta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam problem z orginalną instalacją gazową do forka 2006r,2.0,158km.Instalacja gazowa firmy AG. Objawy po przełączeniu na gaz po chwili jazdy zapala się chek i cruiser miga,samochód słabo przyspiesza,szarpie i pali na 3 gary po przełączeniu na benz. jedzie normalnie ale kontrolki dalej się świecą po podłączeniu do kompa.wyskakuje błąd zapłonu na pierwszym cylindrze i stary błąd taki sam na drugim niestety nikt z gazowników nie ma odpowiedniego programu do obsługi instalki (Gniezno,Cielimowo,Pobiedziska) może ktoś zna odpowiedni warsztat w Wielkopolsce który zajął by się sprawą lub miał podobny problem,jakieś sugestie,uwagi na co zwrócić uwagę dzięki za każdą odp,wiem że na forum jest czasami JAKO pomocy.+ dzisiaj jeszcze na benz to.kod błędu P4241.powietrze wtórne zawór przełączający rząd cylindrów 1 zawór zacina się w zamkniętym położeniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Jako to nie ENERGY GAZ POLSKA?

Jako ma taką renomę, że już podszywają się pod niego  :biglol:

Butla montowana w miejscu koła zapasowego w Imprezie GH '09 jaką ma pojemność?

Prawdopodobnie wystaje ponad podłogę, czym wypełnić przestrzeń między podlogą a wyściiołką by uzyskać płaską powierzchnię?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i stalo się. BRC Sq 24, 160 tys zrobione , padł reduktor i wtryski. I co dalej, czy wymienić na to samo, reduktor 1000, wtrysk 230 czy wymienić na Hana niebieskie 80 zł, reduktor Stag za 300 do 250 KM i czy tak można przy pozostawieniu pozostałej części tj, sterownik.

Dziękuję za podpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee z tego co się orientuje, to reduktor można zregenerować zestawem naprawczym, poprawnie wykonana operacja rozwiązuje problem i znowu mamy sprawny reduktor. Przerabiałem temat w instalacji Prins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie ma wżerów to zestaw wystarczy, jak są delikatne to na frezarkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sens dopłacać do wtrysków brązowych keihin gdy opcjonalnie proponowane są Dragon BF / Gold ?

 

Auto WRX GH 265KM ,

sterownik STAG (plus ale nie ustaliłem jeszcze jaki :) )

reduktor KME twin,

przewody parker lub faro

wielozawór rozwiercony


Ktoś coś ?

A doświadczenie z innymi wtryskami LPGTECH ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sens dopłacać do wtrysków brązowych keihin gdy opcjonalnie proponowane są Dragon BF / Gold ?

 

Auto WRX GH 265KM ,

sterownik STAG (plus ale nie ustaliłem jeszcze jaki :) )

reduktor KME twin,

przewody parker lub faro

wielozawór rozwiercony

 

Ktoś coś ?

A doświadczenie z innymi wtryskami LPGTECH ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

...,
 

 

za takie "epiety" mogą Cię zbanować  :P

 

Wiem, wiem Robercie.. chętnie bym Tobie powierzył moja ślicznotkę ale mam za daleko no i czasu brak  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co na  '' dzień dzisiejszy'' zapodać do Forka 2.5 XT 09r . Jaki zestaw polecacie?

 

'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam mam problem z orginalną instalacją gazową do forka 2006r,2.0,158km.Instalacja gazowa firmy AG. Objawy po przełączeniu na gaz po chwili jazdy zapala się chek i cruiser miga,samochód słabo przyspiesza,szarpie i pali na 3 gary po przełączeniu na benz. jedzie normalnie ale kontrolki dalej się świecą po podłączeniu do kompa.wyskakuje błąd zapłonu na pierwszym cylindrze i stary błąd taki sam na drugim niestety nikt z gazowników nie ma odpowiedniego programu do obsługi instalki (Gniezno,Cielimowo,Pobiedziska) może ktoś zna odpowiedni warsztat w Wielkopolsce który zajął by się sprawą lub miał podobny problem,jakieś sugestie,uwagi na co zwrócić uwagę dzięki za każdą odp,wiem że na forum jest czasami JAKO pomocy.+ dzisiaj jeszcze na benz to.kod błędu P4241.powietrze wtórne zawór przełączający rząd cylindrów 1 zawór zacina się w zamkniętym położeniu.

Może warto poszukać w necie serwisu autoryzowanego. Mam u siebie LPG Prinsa, pojchałem na przegląd, i szarpanie ustało. Najczęściej przyczynami takiego zjawiska, mogą być również świece które pracują inaczej na LPG a inaczej na PB i ich zywot dobiega końca. Moga to też być kable i cewki. U wymiana filtrów, regulacja kompa LPG pomogła, a na świecach zrobione mam ok 20 kk. Powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...