Tummi Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Akurat w tym silniku regulacja nie jest specjalnie kosztowna, ale powtorze sie - najpierw sprawdzenie luzow, a dopiero potem, jesli bedzie taka potrzeba, regulacja. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardaturan Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 A czy luzy można sprawdzić w warunkach domowych? Czy to jest jakaś specjalistyczna procedura i tylko ASO albo jakiś ogarnięty w Subaru mechanik?Chodzi konkretnie o silnik DOHC (Impreza MY06 160 KM) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Jak tego wcześnie nie robiłeś na jakimś zwykłym silniku to nie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 A czy luzy można sprawdzić w warunkach domowych? Sprawdzić można , zdjąć dekiel i pomierzyć szczelinomierzem luz pomiędzy krzywką wałka a szklanką. Wystarczy trochę chęci i trochę pojęcia aby dobrze ustawić wałki podczas pomiaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Przed montazem instalacji trzeba regulowac zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Na pewno nie zaszkodzi aprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Przed montazem instalacji trzeba regulowac zawory? Nie trzeba, ale warto to zrobić. Mnie wyregulowali zawory trochę "luźniej". Mam już ponad 60kkm przebiegu na gazie i nadal nie trzeba regulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Czyli mam rozumiec ze warsztat montujacy lpg powinien sie tym zajac podczas montazu, czy to nie ich broszka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardaturan Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Jak tego wcześnie nie robiłeś na jakimś zwykłym silniku to nie . OK, to inaczej zapytam - jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów i auto jeździ normalnie to czy jest możliwe że zawory są źle ustawione? Czy też nie warto się martwić na zapas i problem z zaworami wiąże się zawsze z jakimiś objawami typu przerywanie, falujące obroty etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Czyli mam rozumiec ze warsztat montujacy lpg powinien sie tym zajac podczas montazu, czy to nie ich broszka? jak zlecisz i zapłacisz to będzie ich broszka Jak tego wcześnie nie robiłeś na jakimś zwykłym silniku to nie . OK, to inaczej zapytam - jeśli nie ma żadnych niepokojących objawów i auto jeździ normalnie to czy jest możliwe że zawory są źle ustawione? Czy też nie warto się martwić na zapas i problem z zaworami wiąże się zawsze z jakimiś objawami typu przerywanie, falujące obroty etc. ok, to odpowiem inaczej - ludzie po to chodzą na badania kontrolne żeby uniknąć zawału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiertar Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Czyli lepiej rzucic okiem na te zawory przed montazem lpg. Sprawdzenie luzow to Temat raczej prosty i poradzi sobie kazdy mechanik, czy lepiej oddac samochod do fachowca? Ile moze kosztowac regulacja w silniku ej25? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 "Szczelam" +- 300-500zl w ej253 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Czarny Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Jaki to model brc? Przyznam, że wygląda to dobrze założone. Ja planuję niedługo zagazować swojego Outbacka i myślę co założyć. Jak się spisuje? to jest SQ 32 reduktor Genius MB 1500, wtryskiwacze BRC max. Osobiście nie mam do tej instalacji żadnych zastrzeżeń, póki co wszystko dobrze się spisuje i nie ma żadnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkozz Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Jest jakiś sensowny gazownik w Częstochowie? Macie jakieś rady odnośnie instalacji do OBK 2.5 SOHC (EJ253)? Wysłane z mojego ONE A2003 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 szukam dobrego gazownika z Poznania. googlaj Auto Gaz RODAN Tymienieckiego Poznańgłównie BRC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavecky Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Drodzy, próbowałem wyszukać na forum ale przy tej ilości nie dałem rady skutecznie... Wybaczcie jeśli było :-( Objawy: - przy uruchomieniu (mimo, że zimny chodzi niby na PB) przez chwilę czuć gaz... - przy postoju na wolnych (np. światła, czekanie na otwarcie bramy) też czuć.. - w trakcie jazdy spoko... Martwić się o gniazda (niby były regulowane) czy raczej szperać w szczelności instalacji? Co radzicie? Pozdr S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardaturan Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Wczoraj, pierwszy raz miałem przypadek spadku obrotów do zera i zgaśnięcia Imprezy (MY06 N/A). Zadziało się to krótko po przełączeniu na gaz (mam instalkę AG, reduktor VITO). Na szczęście było to na osiedlowej drodze z prawie zerowym ruchem ale nieprzyjemne uczucie.Po zgaśnięciu nie szło odpalić auta i myślałem już że będę musiał wzywać holowanie ale po którymś razie w końcu odpalił.Potem pojeździłem trochę na benzynie i problemów żadnych nie było.Dzisiaj od rana normalnie na gazie i też nic się nie zadziało, nie było wahania obrotów czy tego typu rzeczy.Tak się zastanawiam czy akurat trafiłem z wysprzęglaniem na moment przełączania na gaz i stąd to zgaśnięcie ale mimo wszystko nie powinno się tak dziać.Auto z LPG mam od niedawna. W ogóle to samo przełączanie na gaz wiąże się zawsze z delikatnym szarpnięciem, nie sposób tego nie zauważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Martwić się o gniazda (niby były regulowane) Jakie gniazda ? Reguluje się luz zaworowy. Jak śmierdzi to jest nieszczelność albo reduktor puszcza przez zawór bezpieczeństwa. Umów się na serwis LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Czy ktoś się spotkał z następującym problemem: Forester 2,0 XT zrobiony na 1.1 bar. Instalacja LPG założona, przed remapem, z zapasem na większą moc. Sterownik AEB. Problem: długie czasy wtrysku na Pb i w konsekwencji LPG. Powoduje to pętlenie LPG, spadki ciśnienia LPG i przełączanie na benzynę.W pierwszej kolejności podejrzenie padło na samą instalację LPG, jednak wymiana reduktora po drodze oczywiście nie pomogła. Próbowałem zasięgnąć porady na LPG forum - sugerują przelaną mapę benzynową, w co zdecydowanie nie wierzę. Ponieważ Duty Cycle na benzynie sięga 100% wydaje się, że Chciałem Cię poprosić o podpowiedź/pomoc, bo sporo u nas Forków po mapie i z LPG jeździ a nigdy nie spotkałem się z koniecznością wymiany wtrysków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desperos Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Jakie są te czasy ? -jaki Twtr Pb na Pb -jaki Twtr Pb na Lpg -jaki Twtr LPG na Lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Czasy Pb na Pb i na LPG ok. 2,3ms, czas LPG ok. 3,6ms. Wiem do czego zmierzasz. Generalnie mnożnik jest dość wysoki i pewnie dysze zostaną rozwiercone. Jednak problemem są długie czasy pod obciążeniem: do 26ms na Pb, co się przekłada na wart. rzędu 32ms na LPG. Generalnie auto osiąga długie czasy na benzynie i to jest problem chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Wczoraj, pierwszy raz miałem przypadek spadku obrotów do zera i zgaśnięcia Imprezy (MY06 N/A). Zadziało się to krótko po przełączeniu na gaz (mam instalkę AG, reduktor VITO). Na szczęście było to na osiedlowej drodze z prawie zerowym ruchem ale nieprzyjemne uczucie. Po zgaśnięciu nie szło odpalić auta i myślałem już że będę musiał wzywać holowanie ale po którymś razie w końcu odpalił. Potem pojeździłem trochę na benzynie i problemów żadnych nie było. wyczyść przepustnice. Miałem podobne objawy i przeczyszczenie przepustnicy wyeliminowało ten problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
desperos Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Mnoznik nie jest tragiczny 1.2-1.4...no ale czasy pod obciążeniem to już mega wysokie...A zamiast rozwiercania nie możesz podnieść ciśnienia na reduktorze?Generalnie brakuje paliwa pod obciążeniem wiec wtrysk potrzebuje więcej czasu na dostarczenie odpowiedniej dawki.LPG raczej nie jest tu winne,dobrze radzili aby szukac problemu w Pb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Ciśnienie na reduktorze już wyższe niż nomienalne (1,38 zamiast 1,2). Nawet zrównując mnożnik do jedności czasy będą wystarczające do zapętlania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slavecky Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Martwić się o gniazda (niby były regulowane) Jakie gniazda ? Reguluje się luz zaworowy. Jak śmierdzi to jest nieszczelność albo reduktor puszcza przez zawór bezpieczeństwa. Umów się na serwis LPG. Skrót myślowy Oczywiście chodziło o zawory. Mechanik zapewnia, że regulował niedługo przed założeniem LPG. Na gazie przeleciałem trochę ponad 10kkm.. Precyzując jeszcze ten smrodek ... to nie jest taki "czysty" zapach gazu jak przy tankowaniu ale jakby niedopalonych spalin z gazem?... Chwilowo jak wspomniałem - przy odpaleniu i czasem na postoju przy pracującym silniku.... S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się