recki Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Oglądałem w tel i na małym ekranie wyglądało mi to na icka, tym bardziej że sam mam na i u mnie ta obudowa ma całkiem inny kształt i wygląda jakby była zdecydowanie bliżej przodu auta. Stąd taki osąd. A filtr powietrza jest po lewej na dole, poza kadrem . Jak już to to duże czarne to rezonator. Zresztą, czy suszara czy na poznasz po kurniku najprościej! A gaz w zaturbionym- jak napisałem, nie ze się nie da bo są zagazowane suszary i tłuką kilometry ku radosze kierowników ale moim zdaniem ryzyko jest większe (np upg jak będzie kiepsko zestrojona instalka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Kolego recki,jeszcze raz to czarne duże na środku jest to obudowa filtra powietrza co jak sama nazwa wskazuje zawiera wewnątrz FILTR POWIETRZA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 czyli jak wygląda że ma turbo czy nie miałem go oglądać to jak ze zdjęć wygląda że jest dojechany bo przebieg niby 165 000 km czyli nie do gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 czyli jak wygląda że ma turbo czy nie miałem go oglądać to jak ze zdjęć wygląda że jest dojechany bo przebieg niby 165 000 km czyli nie do gazuNapisz to po ludzku... Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 No i znowu okazuje się ze ekologia to opium dla mas:-) a piniąse na 500+ gdzieś trzeba ukraść! Ja i tak, jak przez ostatnie 70kkm, będę się bujal na lpg no chyba że cena przekroczy 4zł i nie będzie się to wtedy kalkulowac. Spokojnie jak na wojnie. Myślę, że stosunek ceny gazu do benzyny będzie regulowany tak, aby LPG było nadal opłacalne. Można przecież podnieść akcyzę na noPB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 czyli znowu będzie PB po prawie 6 zł a gaz po prawie 3 zł gaz był prawie zawsze przez pół ceny benzyny jak pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Była wypowiedź jakiejś pani ekspert od rynku paliw mówiła że to zamieszanie nie powinno przełożyć się na ceny paliw LPG. Te firmy które rozlewają mieszają będą musiały zapłacić kaucję i juz negocjuja z bankami zabezpieczenie co może kosztować nas wzrost cen około 3 gr na litrze LPG. Mówiła ze ceny gazu i benzyny zachowują się zupełnie inaczej niż benzyn. Obecny wzrost LPG to dopiero odreagowanie po wzrostach cen z miesiaca maja ⛽. Jeszcze 2 tygodnie wahań potem stabilizacja i możliwe spadki cen LPG. A jak będzie faktycznie sami zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Byłem dziś na przeglądzie instalacji po 20.000 km - jeżdżę autami na LPG już ładnych kilka lat, ale tak zabrudzonego filtra jeszcze nie widziałem - bardzo duża ilość rdzawego popiołu. Niestety z jakością lpg jest bardzo różnie, warto zmieniać filtry częściej niż to nakazuje instrukcja/warunki gwarancji. Za mało na razie przejechałem, ale wydaje mi się, że zniknęło nieprzyjemne dławienie, które zacząłem obserwować przy mocnym przyspieszaniu powyżej 4000-4500 rpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Powie mi ktoś jak to jest z tą fabryczną instalacją lpg w silniku 1.5 i czy trzeba go wyjmować do luzów zaworowych bo to jedyne 4x4 które podoba się żonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Powie mi ktoś jak to jest z tą fabryczną instalacją lpg w silniku 1.5 i czy trzeba go wyjmować do luzów zaworowych bo to jedyne 4x4 które podoba się żonieNie fabryczna, a montowana przez dilera. To silnik dohc wiec należy go wyciaganac. Szukaj motoru 2.5 litra Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 czyli nie za dobrze a z jakim silnikiem najlepiej po 2005 r wziąć do lpg najlepiej 2 litry fundusze 20 do 25 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorevell Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 2,5l sohc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 To.chyba nic w tej cenie Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sixtus Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 (edytowane) 2.0 125 km z 2003 r to będzie raczej sohc do lpg by się nadał Edytowane 26 Sierpnia 2016 przez sixtus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Mam WRX GH z 2009r, po zakupie założyłem instalację BRC, w serii 265km, po stage2 około 300, wszystko idealnie i teraz śmigam za 1,6 zł a nie 5 zł, gdyby ktoś potrzebował namiary na sprawdzony warsztat LPG w Mazowieckim to zapraszam, mogę śmiało polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafi2.0 Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Drodzy subarowicze...ktoś, coś może wie na temat instalacji LPG którą zakładają w firmie / firmy ELPIGAZ w Lublinie na Bursakach... Dochodzę do wniosku, że jaka by to firma nie była (części) to wszystko w rękach mechanika - instalatora - jeśli ma głowę na karku i nie robi na odpie...rdol to musi śmigać...może ktoś ma podobne spostrzeżenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Byłem dziś na przeglądzie instalacji po 20.000 km - ale tak zabrudzonego filtra jeszcze nie widziałem dlatego ja staram się wymienić filtry co 10-15 tyś To silnik dohc wiec należy go wyciaganac. Szukaj motoru 2.5 litra wyciągać albo i nie a po za tym jak ktoś dobrze zestroi to zabieg po 100 tysiącach - nie ma dramatu 2.0 125 km z 2003 r to będzie raczej sohc do lpg by się nadał ale to prawie nie jedzie może ktoś ma podobne spostrzeżenia? tak, ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
recki Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Drodzy subarowicze...ktoś, coś może wie na temat instalacji LPG którą zakładają w firmie / firmy ELPIGAZ w Lublinie na Bursakach... Dochodzę do wniosku, że jaka by to firma nie była (części) to wszystko w rękach mechanika - instalatora - jeśli ma głowę na karku i nie robi na odpie...rdol to musi śmigać...może ktoś ma podobne spostrzeżenia? Dokładnie masz rację w 90%. Te 10% zostawiam na to ze pewnych rzeczy nie przeskoczysz ( np wydajność wtryskiwaczy). Ale qmaty gaziarz powie że tak nie da rady i już! Mam 2 auta w gaziuuuu i odpukac ale jak na razie (w sumie ponad 200kkm) wymiana filterkow, bo raz na rok pasuje, i 30 pln więcej na przegladzie. Tyle. Dwa minusy instalacji- tankuje się do pelna tyle czasu ze hotdoga zdarze zjeść i popic a drugi... to na akumulatorze chyba tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Ja mam u siebie instalację firmy AEB sygnowaną przez Elpigaz. Zdecydowałem się na nią, ponieważ zakład, który mi polecono montuje od 19 lat tylko instalację tej firmy. W necie nie znalazłem negatywnych informacji na temat tej instalacji, poza tym, że niewielu gazowników ją ogarnia Autko zrobiło (od lipca) już 9 tys. km bez najmniejszych problemów. Plusem jest też gwarancja na 100000km lub 5 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Plusem jest też gwarancja na 100000km lub 5 lat. na co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Na całą instalację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 chciałbym zapytać jak znosi LPG silnik h6, legacy outback 2004, wersja nadwozia III gen. Jak regulacja zaworów wygląda (słyszałem że na płytkii trzeba wyciągać silnik) i ile kosztuje? Jaką instalacje najlepiej zamontować? Ile orientacyjnie może kosztować? Przewidywalne przebiegi od 20 do 40k km rocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Pogadaj z @Szamotem. On na pewno udzieli ci wszelkich informacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 poza tym, że niewielu gazowników ją ogarnia z tego to akurat bym sie nie cieszył bo różnie to w życiu bywa. - obecny gazownik zaniemoże i możesz miec problem. Ale najważniejsze ze auto smiga bezproblemowo i ekonomicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Miałem na myśli "strojenie" sterownika, które, wg informacji z netu wygląda trochę inaczej od strony interfejsu. Ponieważ większość zakładów instaluje STAGA i nie mają na codzień do czynienia ze sterownikiem AEB, twierdzą, że interfejs jest nie intuicyjny. Na szczęście najczęściej strojenie to jednorazowa sprawa przy montażu instalacji. Fajne jest natomiast to, że sterownik korzysta, przez OBD, z korekt dokonywanych na bieżąco przez ECU silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się