Czarne_Koronkowe Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Kurczę 48l to trochę mało. 48 wchodzi czy 48 ma butla? Bo to dwie różne rzeczy. Szczerze powiedziawszy robię jakieś 40-50 k km rocznie i coraz bardziej się zastanawiam nad założeniem LPG. Ale z drugiej strony już teraz stwierdzam, że zasięg jest zbyt mały. Zaraz pewnie ktoś powie, że zrobię 400 km na gazie i 500 na benzynie. OK, ale to raczej jednorazowo niż na co dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 moja ma 62 litry, ale realnie jest to 50. tu fotka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuss Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Mam pytanie. Czy ktoś zna firmę Gazeo (http://gazeo.pl)? To jakaś duża sieć, która wygląda poważnie. U mnie instalacja LPG ma być do Imprezy więc nie chcę inwestować w tandetę. Trochę się boję robienia "u pana Mietka", nawet jak go ktoś poleca na jakimś forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 gazeoo to tylko strona o gazie coś jak onet czy wp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 dobre źródło informacji, ale żeby montowali gaz to pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Koledzy, czy ktoś może mi pomóc w znalezieniu odpowiedzi na pytanie jaką temperaturę ma LPG w zbiorniku po zatankowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2016 Co jaki okres reguluje się zawory przy lpg w silnikach EJ20 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Co jaki okres reguluje się zawory przy lpg w silnikach EJ20 ?Kontrola co 50tys Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek-malopolska Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Panowie szybkie pytańko, jaki fabrycznie rozmiar butli montowany jest w Imprezie GH. Moje auto posiada od nowości zamontowaną instalacje LPG firmy TELEFLEX, tuż po sprowadzeniu pierwszy właściciel w kraju zamontował butle 630/200. Wydaje mi się, że wcześniej butla mogła być mniejsza - a przynajmniej niższa, bo przy tej podłoga bagażnika jest, przełamana - na środku wyżej, bo opiera się o butle po bokach niżej. Chyba, że był montowany jakiś stelaż, którego ja nie posiadam/dostałem wraz z autem. Bo bardzo pobieżnych oględzinach, wydaje mi się, że butla o wys 180 rozwiązała by problem.. Co do szerokości wygląda, że jest jeszcze po kilka cm luzy po bokach, więc może, żeby za bardzo nie zmniejszać pojemności butli zamontować niższa i ewentualnie szersza.. Może nie są to typowe rozmiary ale znalazłem butle 630/180, 650/180 tylko pytanie czy ta 650-tke zmieszczę w aucie. Niestety, nie mam nigdzie w pobliżu żadnego warsztatu LPG który posiadałby takie rozmiary butli do przymiarki, a nie chce zamawiać w ciemno i później się męczyć ze zwrotami/wymianami. Ktoś/coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 jaki fabrycznie rozmiar butli montowany jest w Imprezie GH Fabrycznie w ogóle nie ma butli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek-malopolska Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 hahah no tak masz rację, bardziej chodziło mi o to jaki rozmiar butli zakładano przy montażu instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Powinieneś mieć takie informacje w dokumentach od instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Co jaki okres reguluje się zawory przy lpg w silnikach EJ20 ?Kontrola co 50tys Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka a z doświadczenia użytkowników wynika że regulacja np zaworów wydechowych następuje co 2 kontrolne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Nie wynika, jeden ma dramat przy 50tys drugi robi ponad 100tyś i robi tylko wydech Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Witam, Chciałbym założyć LPG do Forestera 2.0 N/A, rocznik 2011, silnik FB20, ale po przeczytaniu 50 stron tego wątku mam mętlik w głowie. Wzmacniane gniazda, lubryfikatory, wtryskiwacze.. Napisalem do firmy EGP, która zakłada gaz nawet do wspomnianych tutaj forków XT. Polecili mi kompletny zestaw sekwencyjny BRC. Instalacji wtrysku cieklego, krórą brałem pod uwagę nie da sie podobno w tym silniku zainstalować. Czy ktoś użytkuje Forka z tym silnikiem i instalacją LPG? Czy to ma sens? Od przyszłego roku będę zmuszony robic > 20kkm rocznie. Planowalem zmiane auta na jakiegoś oszczędnego diesla, ale szkoda mi Forka - mam go od nowości, a przejechane ma tylko nieco ponad 30kkm :-) (przez 5 lat). Z drugiej strony mam mieszane uczucia do tego samochodu - jestem po lekturze wątku o zamulającym FB20 jednego z użytkowników i też mam wrażenie, że za każdym razem wsiadam do innego samochodu - raz jedzie jakby miał te 150KM innym razem jakby miał ich 70... Nic nie przerywa i nie szarpie, ale połączenie relacji - wciskanie pedału przyspieszenia kontra nabieranie prędkości jest często mocno nieadekwatne - zwłaszcza biorąc pod uwagę spalanie. Spalanie... Wg komputera 8,6 przy jeździe raczej poza miastem, w 'realu' bliskie 10l/100, a poruszam się raczej wg zasad eco drivingu i z optymalnymi prędkościami (wg wartości spalania chwilowego). Stąd pomysł na LPG. Drugi problem to ogarniety warsztat. EGP jest z Warszawy (odlegosc 300km). Może znacie kogoś, kto ogarnia Subaru i LPG w Kaliszu, Wrocławiu...? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 26 Czerwca 2016 przez MateuszK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Instalacje IV i V generacji muszą być dedykowane do konkretnego samochodu Tutaj masz listę instalacji lpg które robi prins http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/direct-liquimax-2-0-available-list/ wystukaj sobie w google forum o lpg tam ci powiedzą kto gdzie co i za ile . Edytowane 26 Czerwca 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slik Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 cherry, masz może zdjęcia samej instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Napisalem do firmy EGP, która zakłada gaz nawet do wspomnianych tutaj forków XT. Polecili mi kompletny zestaw sekwencyjny BRC. Instalacji wtrysku cieklego, krórą brałem pod uwagę nie da sie podobno w tym silniku zainstalować bo ta instalacja ktora montuja w XT jest do aut z bezposrednim wtryskiem paliwa i musi byc dedykowana przez producenta. My w FB 20 bezposredniego wtrysku paliwa nie mamy a stary tradycyjny wielopunkt wiec w gre wchodzi tylko sekwencja Niejaki uzytkownik Jako z Warszawy podobno niezle ogarnia LPG w Subaru, warto z LPG udac sie do zakladow ktore juz takie auta robily. Przebieg mam taki sam jak ty 30k km co prawda w XV ale motor ten sam i problemow z silnikiem nie mam. Osobiscie do jazdy po Wroclawiu mam yarisa 1.0 ktory pali 6l/100 a XV uzywam na trasy. Pamietaj ze jezeli masz LPG to nie pownienes auta garazowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Napisalem do firmy EGP, która zakłada gaz nawet do wspomnianych tutaj forków XT. Polecili mi kompletny zestaw sekwencyjny BRC. Instalacji wtrysku cieklego, krórą brałem pod uwagę nie da sie podobno w tym silniku zainstalować bo ta instalacja ktora montuja w XT jest do aut z bezposrednim wtryskiem paliwa i musi byc dedykowana przez producenta. My w FB 20 bezposredniego wtrysku paliwa nie mamy a stary tradycyjny wielopunkt wiec w gre wchodzi tylko sekwencja Niejaki uzytkownik Jako z Warszawy podobno niezle ogarnia LPG w Subaru, warto z LPG udac sie do zakladow ktore juz takie auta robily. Przebieg mam taki sam jak ty 30k km co prawda w XV ale motor ten sam i problemow z silnikiem nie mam. Osobiscie do jazdy po Wroclawiu mam yarisa 1.0 ktory pali 6l/100 a XV uzywam na trasy. Pamietaj ze jezeli masz LPG to nie pownienes auta garazowac. Na szczęście nie garażuje :-) Zakłady, które robią Subaru idzie znaleźć, ale nie w mojej okolicy :-( Co też mnie przeraża, bo wiadomo, że trzeba zrobić przegląd instalacji, pewnie co jakiś czas regulację etc.... Czy ktoś z Was ma 'zagazowane' auto z FB20? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 cherry, masz może zdjęcia samej instalacji? butlę wrzucałem wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 27 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2016 Czy ktoś z Was ma 'zagazowane' auto z FB20? http://lpg-forum.pl/post694294.html?hilit=subaru&sid=d32050cf779d783ee384cab1223c59f0 galeria widoczna tylko dla zalogowanych to nie jest moje auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek-malopolska Opublikowano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2016 Powinieneś mieć takie informacje w dokumentach od instalacji LPG Noo właśnie papiery są ale o pojemności butli ani słowa.. no nic będzie trzeba przymierzać po kolei.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Powinieneś mieć takie informacje w dokumentach od instalacji LPGNoo właśnie papiery są ale o pojemności butli ani słowa.. no nic będzie trzeba przymierzać po kolei.. Papiery to wlasnie od butli tylko musza byc. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek-malopolska Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Są od butli, ale już z PL, bo to pierwszy właściciel w kraju wymieniał ją na większa niż była seryjnie, bagażnik mu nie był potrzebny.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy1989 Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Drugi problem to ogarniety warsztat. EGP jest z Warszawy (odlegosc 300km). Może znacie kogoś, kto ogarnia Subaru i LPG w Kaliszu, Wrocławiu...? mogę kogoś polecić, odezwij się na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się