Jump to content

LPG w Subaru


Azrael

Recommended Posts

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

Edited by skwaro
Link to comment
Share on other sites

 

Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM.

 

 

gdyż, ponieważ?

Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa ;) warto i tanio ;) za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego ;)

Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi ;)

 

 

A co jej dolega ?

Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem :)

Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji...
Link to comment
Share on other sites

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.

U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 :) . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak.

 

 

Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM.

 

gdyż, ponieważ?

Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa ;) warto i tanio ;) za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego ;)

Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi ;)

 

A co jej dolega ?

Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem :)

Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji...

 

 

Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie.

Link to comment
Share on other sites

 

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.

U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 :) . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak

 

Mniej ciągnie niż 2.0T, sprawdzałem, mamy jedno H6, kóre serwisujemy, ale na reduktorze Landi Renzo. A mierzyłeś AFR? Jakie są spadki ciśnienia przy pełnym bucie? 1.1bar ciśnienia to na nim ustawiałem w jednej Hondzie, która ma ok. 200KM i wtedy dawał radę.

Edited by skwaro
Link to comment
Share on other sites

Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg.

Edited by jako
Link to comment
Share on other sites

 

 

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.

U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 :) . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak

 

Mniej ciągnie niż 2.0T, sprawdzałem, mamy jedno H6, kóre serwisujemy, ale na reduktorze Landi Renzo. A mierzyłeś AFR? Jakie są spadki ciśnienia przy pełnym bucie? 1.1bar ciśnienia to na nim ustawiałem w jednej Hondzie, która ma ok. 200KM i wtedy dawał radę.

 

 

Nie pamiętam dokładnie jak spadki, ale pamiętam że nie wielkiie (0.1 chyba) i nie przekłada się to na odczucia z jazdy. w Silver spadało sporo i wtedy auto muliło.

Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg.

 

Czyli się przełamałeś i gazujesz H6 :) ?

Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ?

Link to comment
Share on other sites

Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp?

Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila?

Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji...

 

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

 

Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.

U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 :) . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak.

 

 

Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM.

 

 

gdyż, ponieważ?

Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa ;) warto i tanio ;) za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego ;)

Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi ;)

 

 

A co jej dolega ?

Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem :)

Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji...

 

Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie.

Serwis polecił wymianę wtryskiwaczy ;) dlatego do tego zmierzam ;) a z tym lubryfikatorem to sam juz nie wiem co robic ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp?

Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila?

Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji...

 

Miałem na myśli N/A ale dużo słabsze 2.0, do ok. 140KM jeszcze ogarnia jak instalacja dobrze poskładana, przetrenowałem. A 2,5 165KM nie ma szans żeby Silver pociągnął. Golda miałem np. w Foresterze Turbo, przy ok. 230KM się skończył, teraz siedzi KME Twin bo mocy dużo więcej i reduktor spokojnie wyrabia. W innych autach będzie zaleznie od paliwożerności (bo tak naprawdę nie od mocy to zależy tylko od apetytu na paliwo), H6 jest trochę mniej paliwożerne niż 2.0 Turbo i może dać radę na granicy wydajności, aczkolwiek podejrzewam że ustawiany jest na ciśnienie w granicach 1,4bar albo i więcej, co akurat nie jest najlepszym pomysłem. Do H6 ja bym jednak pakował Twina.

Czyli tj pisałem silver nie ogarnia N/A.

U mnie Gold jest na 1.1bara AFAIR nie ma problemów, działa dobrze, nawet zimą. H6 przy bucie na autostradzie potrafi dobrze zaciągnąć, imho znacznie więcej niż 4-cylindrowe 2.0 :) . We wszystkich H6 zakładali Gold, podobno tylko ja wróciłem po miesiącu bo parownik piszczał, wymienili od ręki, pojawiła się wadliwa seria z jakimiś plastikowymi zaworkami. Problemów ze stabilnością brak.

 

 

Silver do N/A spokojnie wystarczy, a Gold przestaje wystarczać przy ok. 230KM.

 

gdyż, ponieważ?

Ja nie mam pytania czy warto bo mam juz instalacje gazowa ;) warto i tanio ;) za to mam pytanie innego typu, mam instalacje od 2011 i wtryski juz nie sa pierwszej świeżości w związku z tym chce je wymienić wraz z parownikiem, dodatkowo zastanawiam sie nad lubryfikatorem . Po pierwsze czy lepiej go miec czy nie miec, jesli miec to czy nie ma znaczenia ze auto juz troche przejechało na gazie bez niego ;)

Pozdrawiam i dzieki z gory za odpowiedzi ;)

 

A co jej dolega ?

Chcesz zrobić jej dobrze to podjedź to serwisu co ogarnia dobrze lpg w Subaru i sprawdzą czy trzeba wymieniać graty czy nie. Chcesz lubryfikator - wstawiaj, możesz nawet z pakietem z ceramizerem :)

Dolega jej podszarpywanie przy delikatnym przyspieszaniu i czasem podwiesza sie cos w reduktorze i samo wyłącza LPG. A do tego jeste duza różnica pomiędzy benzyna a LPG i to nie jest tylko kwestia regulacji instalacji...
 

Szarpanie to może być kwestia wtryskiwaczy, dobry serwis Ci to ogarnie.

Serwis polecił wymianę wtryskiwaczy ;) dlatego do tego zmierzam ;) a z tym lubryfikatorem to sam juz nie wiem co robic ;)

 

Daj, Se, na Luz z : Lubryfikatorem.

To jest, wynalazek Teraźniejszych czasów.

 

Od, nie dawna stosowany.

Nie, każdy Szpec. Ći go wćiska.

Uważam, że to zbędny balast, i nie potrzebny wydatek.

 

Mam, Ori instalacje w Forku : Landi Renzo.

Dealer"ska 2002 rok.

Niby 270 tysięcy. Być może, dużo więcej.

 

Bez Lubry. Dbać o regulacje luzu zaworowego.

W czas kontrolować. I żaden " Nawilżacz " Ci nie potrzebny :D

Link to comment
Share on other sites

 

Czy po zmianie wtrysków lpg trzeba cos kalibrować itp?

Czy mogę po prostu kupic inne wtrysku,zależy i voila?

Kazda zmiana wymaga sprawdzenia i kalibracji...

 

Mam u siebie założone Barracudy. Po ostatnich problemach z telepaniem na wolnych doszedłem że winny jest jeden wtrysk gazowy - pracuje, ale nawet w pozycji zamkniętej puszcza gaz cały czas. Jeśli zmienię go na nowy (też Barracuda oczywiście), to tutaj też potrzebna będzie regulacja?

Link to comment
Share on other sites

 

 


Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg.

 

Czyli się przełamałeś i gazujesz H6  :) ?

Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ?

 

 

Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić.

Dotyczy H6 3.0.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg.

 

Czyli się przełamałeś i gazujesz H6  :) ?

Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ?

 

 

Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić.

Dotyczy H6 3.0.

 

 

Ok, czyli jednak się doko przekonałeś :)

Ja mam właśnie ok 50kkm, przy ostatnim dostałem werdykt, że jest bardzo dobrze (jeszcze :) )

Mój serwis miał auta co nie wymagały regulacji po 90kkm.

Aha podobno jakoś w Tribecach szybciej pojawiają się objawy, czyżby masa /obciążenie ..

 

Z 3.6 masz może jakieś doświadczenia po 100kkm na lpg ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

Gold z moją tribecką 3,0 radzi sobie bez problemów. Z moją i nie tylko moją i nie tylko trbecką. Jednocześnie w wrx 230-240 KM termicznie nie daje rady. Dlaczego? Ponieważ przy "klepce" ciśnienie absolutne lpg w wrx jest wyższe o wartość doładowania turbo czyli min 1 bar wyższe i wymaga większego wydatku termicznego od reduktora w celu odparowania tej samej ilości lpg.

 

Czyli się przełamałeś i gazujesz H6  :) ?

Jak te auta jeżdzą ? Były robione zawory w którymś H6 co wyszła od Ciebie ?

 

 

Tak, od kilku lat. Jeżdżą dobrze do max 90-ciu tyś km na lpg. Po tym przebiegu ABSOLUTNIE KONIECZNA jest regulacja luzów zaworowych. A tak naprawdę po 50-ciu już widać objawy i przydało by się ją zrobić.

Dotyczy H6 3.0.

 

 

Ok, czyli jednak się doko przekonałeś :)

Ja mam właśnie ok 50kkm, przy ostatnim dostałem werdykt, że jest bardzo dobrze (jeszcze :) )

Mój serwis miał auta co nie wymagały regulacji po 90kkm.

Aha podobno jakoś w Tribecach szybciej pojawiają się objawy, czyżby masa /obciążenie ..

 

Z 3.6 masz może jakieś doświadczenia po 100kkm na lpg ?

 

Mam jedną 3,6 Tribecę po 120 tyś na LPG bez objawów.

Reszta z mniejszymi przelotami na razie OK.

 

3.0 Tribeca, OBK czy Legacy podobnie się sprawują.

 

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.)

Pozdrawiam

Np: AEB MP48 KING, KME Silver lub Tur, HANA Blue w listwach alu KME. Parker-rury lpg i wodne.

Link to comment
Share on other sites

2 z 4 hana blue mi padło po 10 i po 20tyś km, moim skromnym zdaniem to nie kwestia pechu, ale słabej jakości.

Był okres ogromnego wzrostu sprzedaży hana i gwałtownego spadku jakości. Ale ostatnio jakość wdaje się wracać do akceptowalnego poziomu.

Link to comment
Share on other sites

 

Witam,

Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.)

Pozdrawiam

Np: AEB MP48 KING, KME Silver lub Tur, HANA Blue w listwach alu KME. Parker-rury lpg i wodne.

Jako a takie wtryski i bez szyny? Ma to sens?

http://www.phjacus.pl/Y42-Hana-zielona-pojedyncza-typ-A-H2001-p1032.html

Link to comment
Share on other sites

Witam, 

Przymierzam się do założenia instalacji LPG do mojego SUBARU LEGACY 2003 2.0 136km. Czy ktoś może polecić jakieś sprawdzone podzespoly (komp,parownik itd.)

Pozdrawiam

Odpowiem nieci inaczej niż Jako. Nie jest ważna instalacja - najważniejszy jest montażysta (!!!). Od tego człowieka zależy co i jak zostanie zamontowane a także w jaki sposób zostanie to wszystko dostrojone do samochodu. Powinieneś zadać pytanie Gdzie należałoby zamontować instalację gazową, bo to jest najistotniejsze. :)

Odpowiadając precyzyjnie na Twoje pytanie. Polecam rozważeniu:

1. sterowniki STAG, LPGTech, KME Nevo,

2. reduktory KME, ACR,

3. Wtryskiwacze: Hana, Barracuda

Podkreślam, najważniejszy jest montażysta. On musi znać możliwości i ograniczenia montowej konfiguracji instalacji LPG.

 

 

Robert, a co mozna wsadzic do wrx 2.5 2007r zrobionego na 270KM. Nie musi to byc najwyzsza polka ale zeby to mialo rece i nogi

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

 Co prawda nie Robert, ale swoje trzy grosze wtrącę. Polecam Hany niebieskie. Są zweryfikowane w WRX'ie o mocy 275 KM. Powyżej tej mocy zaczyna być problem z wydajnym wtryskiwaczem obsługującym relatywnie niskie czasy wtrysku na benzynie. Powyżej 270 KM (przy zasilaniu LPG) mamy do czynienie z kompromisem: albo bieg jałowy na LPG i ograniczenie "góry" albo bieg jałowy na Pb i do "czerwonego pola" na LPG. :)

Link to comment
Share on other sites

 2 z 4 hana blue mi padło po 10 i po 20tyś km, moim skromnym zdaniem to nie kwestia pechu, ale słabej jakości.

Był okres ogromnego wzrostu sprzedaży hana i gwałtownego spadku jakości. Ale ostatnio jakość wdaje się wracać do akceptowalnego poziomu.

 

Zaufanie klientów trudno odbudować ;) a ja nie przepadam za eksperymentami typu "będzie dobrze albo znów się wysypie". Ale cieszę się jeśli faktycznie nastąpiła poprawa.

 

W takim razie może czas spróbować polskiego produktu jakim są Barracudy.

 

takoż uczyniłem za namową @@Paulus ;) w momencie gdy druga Hana się sypnęła.

chodzi jak złoto, po zmianie nawet spalanie spadło.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...