brunon Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Mam zamiar kupić Subaru pod gaz, lub z gazem (silnik 2.0 NA). Z rynku niemieckiego instalacja lpg od dealera to chyba Teleflex GFI. Jakie są opinie na jej temat? Czytałem tutaj, że przy awarii raczej się stary przód wycina. Czy nie opłaca się reanimować? Jaka też może być żywotność, i kiedy przy jakich przebiegach można spodziewać się awarii tegoż Teleflexa? Jak jesteś przed zakupem to czy nie lepiej poszukać bez gazu i załozyć we własnym zakresie albo kupić z jakąś sprawdzoną instalacją typu Stag/BRC/KME? Jeśli nie to warto zaineteresowac się stanem zaworów po dużym przebiegu na podtlenku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogest Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Witam POszukuje sprawdzonego rozwiaznai LPG do Legacy Outback silnik 2,5l DOHC z automatem. Potrzebuje opinie jakie rozwiazanie polecice-sterownik/parownik/wtryskiwacze, co powinna miec poprawna instalacjia i jak ja zrobic i o co sie dopytac, przyplnowac w warsztacie montujacym LPG Czy warto stosowac system lubryfikacji w tym silniku ?? Jaki warsztat polecicie do montażu LPG w Łodzi?? Z góry dziki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Witam POszukuje sprawdzonego rozwiaznai LPG do Legacy Outback silnik 2,5l DOHC z automatem. Potrzebuje opinie jakie rozwiazanie polecice-sterownik/parownik/wtryskiwacze, co powinna miec poprawna instalacjia i jak ja zrobic i o co sie dopytac, przyplnowac w warsztacie montujacym LPG Czy warto stosowac system lubryfikacji w tym silniku ?? Jaki warsztat polecicie do montażu LPG w Łodzi?? Z góry dziki za odpowiedzi Wtryski Hana/Baracuda Komp Stag Qbox/4plus Przy montażu powinien być zdjęty kolektor, dopiero później nawiercony. Masa warsztatów robi to na odwal i nie czyszczą kolektorów z opiłków. Lubryfikacja moim zdaniem jest zbędna ale tj jak spór o jajko i kurę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Poszukuje informacji na temat glebokosci wneki na kolo zapasowe w imprezie GD. Czy byly roznice miedzy WRX a reszta lub miedzy sedanem a kombi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegor Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Witam Mam pytanie do posiadaczy Outbacków 09-14 , jakiej wielkosci zbiornik macie zamontowany - generalnie - jaki sie da włozyc najwiekszy bez podnoszenia podłogi bagaznika ? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Witam Mam pytanie do posiadaczy Outbacków 09-14 , jakiej wielkosci zbiornik macie zamontowany - generalnie - jaki sie da włozyc najwiekszy bez podnoszenia podłogi bagaznika ? pzdr Pytałem o to w tym wątku: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/78162-outback-2015-i-lpg/?p=2301390 Subaru.cz montuje 61 l, ktoś twierdził, że wchodzi do 75 l. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riex Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Witajcie, jestem nowy na forum. Od jakiegoś roku jestem posiadaczem Forestera 2.0 xt. Ostatnio zacząłem więcej nim jeździć i myślałem o zagazowaniu. Czy ktoś z bywalców forum gazował swoje Subaru (zakładam że tak)? Jak on znosi gaz? Wiem że dużo zależy od montażu i regulacji, ale czy nie występują jakieś ukryte "ciekawostki" które mogą spowodować, że lpg będzie problemem, tak jak to miało miejsce w Mitsubishi. Proszę o poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Czytania a czytania w temacie LPG i Subaru. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/68228-lpg-w-subaru/page-256#entry2310093 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riex Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 cybel dzięki za link, poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Forester znosi dobrze gaz. Ja nie mam żadnego problemu z nim. Słyszałeś o gazie z wtryskiem w fazie ciekłej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Witam Jeżeli ktoś jest zainteresowany chętnie odpowiem na pytania odnośnie LPG Forester 2014 2,0 XT. Mam taką instalację zamontowaną u siebie - VI generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No ba,napisz coś więcej jaka inst masz,ile przejechałes i twoja opinie... dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No ba,napisz coś więcej jaka inst masz,ile przejechałes i twoja opinie... dzięki Założyłem instalacje w W-wie. Moja pierwsza instalacja LPG w życiu. Jest dedykowana pod konkretny model auta, czyli Forestera XT 2,0. Przejechałem na niej przez 2 miesiące około 6 tys i sprawuje się póki co bardzo dobrze nie ma żadnej różnicy w jeździe gaz czy benzyna. Jeżeli jest jakiś problem to kwestia jakości gazu, ale tankując na Orlenie jest bez zarzutu inne stacje więcej potrafi spalić i dłużej kręci jak odpala. Zbiornik w kole zapasowym, pasuje idealnie, ale styropianowe wytłoczki przykrywające zapas leżą w garażu (podłoga idealnie płaska). Zbiornik 62 litry wchodzi 20% mniej tak 50l taknkuje. Spalanie w trasie zależy oczywiście od tego jak jadę ale 10-11 w górę jadąc powyżej 110 km/h. Miasto około 13 litrów gazu można i więcej jak jazda dynamiczna. Róznica w spalaniu pomiędzy LPG, a benzyną około 2l więcej, ale podobno ma być tak samo jak mam więcej. Instalacja praktycznie nie widoczna pod maską wykorzystuje oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Włączam silnik na LPG bez użycia benzyny. Przełączanie w czasie jazdy z LPG na benzynę i odwrotnie bez problemu, szarpnięć itp. Wlew gazu ukryty przy wlewie benzyny. Koszt przejechania 100 km tj nawet 15 litrów LPG to około 30 zł, a nie 70-75 zł. Minusy jakie zauważyłem to częste tankowanie zbiornik wystarcza w zależności od dynamiki jazdy na około 300-400 km lub częściej :-). Komputer auta pokazuje spalanie benzyny nie gazu (pracują nad programem - jego zmianą). Cena i czas instalacji (2 tygodnie prawie) - pompa paliwa jest wysyłana do Holandii i tam dopasowywana do instalacji (ale może to i plus bo żaden pseudo rzemieślnik nie zepsuje tego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No ba,napisz coś więcej jaka inst masz,ile przejechałes i twoja opinie... dziękiZałożyłem instalacje w W-wie. Moja pierwsza instalacja LPG w życiu. Jest dedykowana pod konkretny model auta, czyli Forestera XT 2,0. Przejechałem na niej przez 2 miesiące około 6 tys i sprawuje się póki co bardzo dobrze nie ma żadnej różnicy w jeździe gaz czy benzyna. Jeżeli jest jakiś problem to kwestia jakości gazu, ale tankując na Orlenie jest bez zarzutu inne stacje więcej potrafi spalić i dłużej kręci jak odpala. Zbiornik w kole zapasowym, pasuje idealnie, ale styropianowe wytłoczki przykrywające zapas leżą w garażu (podłoga idealnie płaska). Zbiornik 62 litry wchodzi 20% mniej tak 50l taknkuje. Spalanie w trasie zależy oczywiście od tego jak jadę ale 10-11 w górę jadąc powyżej 110 km/h. Miasto około 13 litrów gazu można i więcej jak jazda dynamiczna. Róznica w spalaniu pomiędzy LPG, a benzyną około 2l więcej, ale podobno ma być tak samo jak mam więcej. Instalacja praktycznie nie widoczna pod maską wykorzystuje oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Włączam silnik na LPG bez użycia benzyny. Przełączanie w czasie jazdy z LPG na benzynę i odwrotnie bez problemu, szarpnięć itp. Wlew gazu ukryty przy wlewie benzyny. Koszt przejechania 100 km tj nawet 15 litrów LPG to około 30 zł, a nie 70-75 zł. Minusy jakie zauważyłem to częste tankowanie zbiornik wystarcza w zależności od dynamiki jazdy na około 300-400 km lub częściej :-). Komputer auta pokazuje spalanie benzyny nie gazu (pracują nad programem - jego zmianą). Cena i czas instalacji (2 tygodnie prawie) - pompa paliwa jest wysyłana do Holandii i tam dopasowywana do instalacji (ale może to i plus bo żaden pseudo rzemieślnik nie zepsuje tego). Dzięki za informacje. Tylko po co im pompa paliwa? Nie rozbiora jej, nie wykorzystają do gazu, wiec w jakim celu.? Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Przy lpg 6gen. na gazie powinno być chyba więcej KM. Jaki koszt instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 No ba,napisz coś więcej jaka inst masz,ile przejechałes i twoja opinie... dziękiZałożyłem instalacje w W-wie. Moja pierwsza instalacja LPG w życiu. Jest dedykowana pod konkretny model auta, czyli Forestera XT 2,0. Przejechałem na niej przez 2 miesiące około 6 tys i sprawuje się póki co bardzo dobrze nie ma żadnej różnicy w jeździe gaz czy benzyna. Jeżeli jest jakiś problem to kwestia jakości gazu, ale tankując na Orlenie jest bez zarzutu inne stacje więcej potrafi spalić i dłużej kręci jak odpala. Zbiornik w kole zapasowym, pasuje idealnie, ale styropianowe wytłoczki przykrywające zapas leżą w garażu (podłoga idealnie płaska). Zbiornik 62 litry wchodzi 20% mniej tak 50l taknkuje. Spalanie w trasie zależy oczywiście od tego jak jadę ale 10-11 w górę jadąc powyżej 110 km/h. Miasto około 13 litrów gazu można i więcej jak jazda dynamiczna. Róznica w spalaniu pomiędzy LPG, a benzyną około 2l więcej, ale podobno ma być tak samo jak mam więcej. Instalacja praktycznie nie widoczna pod maską wykorzystuje oryginalne wtryskiwacze benzynowe. Włączam silnik na LPG bez użycia benzyny. Przełączanie w czasie jazdy z LPG na benzynę i odwrotnie bez problemu, szarpnięć itp. Wlew gazu ukryty przy wlewie benzyny. Koszt przejechania 100 km tj nawet 15 litrów LPG to około 30 zł, a nie 70-75 zł. Minusy jakie zauważyłem to częste tankowanie zbiornik wystarcza w zależności od dynamiki jazdy na około 300-400 km lub częściej :-). Komputer auta pokazuje spalanie benzyny nie gazu (pracują nad programem - jego zmianą). Cena i czas instalacji (2 tygodnie prawie) - pompa paliwa jest wysyłana do Holandii i tam dopasowywana do instalacji (ale może to i plus bo żaden pseudo rzemieślnik nie zepsuje tego). Dzięki za informacje. Tylko po co im pompa paliwa? Nie rozbiora jej, nie wykorzystają do gazu, wiec w jakim celu.? Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Podobnie jak w dieslach jest pompa wstępna i wysokiego ciśnienia. Pompę wysokiego ciśnienia przerabia się aby mogła obsługiwać również lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Temat bardzo ciekawy jak się będzie sprawować po 100tys km, a jaka to jest instalacja i jaka cena? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Instalacja Prince DLM VI generacji. Pompa tak jak ktoś napisał chodzi o odpowiednie ciśnienie, gaz wtryskiwany jest w fazie ciekłej przez fabryczne benzynowe wtryski. Nie ma żadnego reduktora, parownika, filtrów itp. Jest bezobsługowa. Nie sprawdzałem auta na hamowni, ale jak zapewnia producent instalacji ilość KM nie spada, a powinna być wyższa o 4-5%. Ja nie widzę żadnej różnicy poza niższymi kosztami tankowania. Koszt instalacji 9 tys niestety i to jest jej najmniej korzystna strona :-). Ale szybko się zwróci :-). 9 tysięcy zł na żadnej lokacie i żadnej inwestycji nie da tyle zwrotu z kapitału co różnica tankowania LPG - Benzyna. Jeżeli jeszcze mogę w czymś pomóc proszę pytać, chętnie odpowiem. Sam chcąc ją zamontować szukałem informacji ale nigdzie nie było dlatego jak coś pytajcie. Pozdrawiam Tutaj jest materiał video - firma która zakładała LPG nagrała sobie film. Aby była jasność nie mam z nimi żadnych koneksji i układu. Edytowane 9 Września 2015 przez Mikes91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Ponoć nie ma nic lepszego niż Prins, sam mam IV gen i w sumie...nie wiem ze jadę na gazie który jest tak tani, że nawet nie sprawdzam ile pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Instalacja Prince DLM VI generacji. Pompa tak jak ktoś napisał chodzi o odpowiednie ciśnienie, gaz wtryskiwany jest w fazie ciekłej przez fabryczne benzynowe wtryski. Nie ma żadnego reduktora, parownika, filtrów itp. Jest bezobsługowa. Nie sprawdzałem auta na hamowni, ale jak zapewnia producent instalacji ilość KM nie spada, a powinna być wyższa o 4-5%. Ja nie widzę żadnej różnicy poza niższymi kosztami tankowania. Koszt instalacji 9 tys niestety i to jest jej najmniej korzystna strona :-). Ale szybko się zwróci :-). 9 tysięcy zł na żadnej lokacie i żadnej inwestycji nie da tyle zwrotu z kapitału co różnica tankowania LPG - Benzyna. Jeżeli jeszcze mogę w czymś pomóc proszę pytać, chętnie odpowiem. Sam chcąc ją zamontować szukałem informacji ale nigdzie nie było dlatego jak coś pytajcie. Pozdrawiam Tutaj jest materiał video - firma która zakładała LPG nagrała sobie film. Aby była jasność nie mam z nimi żadnych koneksji i układu. tzn, że jak nie ma filtrów to cały syf z lpg leci do silnika ? orientujesz się jak z kwestią pomp, podobno były z nimi problemy, że padały ? Ciekaw jestem jak wyjdzie na dłuższą metę, czy te +6kzł za instalacje pozwoli zaoszczędzić na późniejszej regulacji zaworów czy tym, że mniej dostaje się głowicy .. bo to że auto dobrze jeżdzi to tak jest i przy poprawnie zainstalowanej IV gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) Instalacja Prince DLM VI generacji. Pompa tak jak ktoś napisał chodzi o odpowiednie ciśnienie, gaz wtryskiwany jest w fazie ciekłej przez fabryczne benzynowe wtryski. Nie ma żadnego reduktora, parownika, filtrów itp. Jest bezobsługowa. Nie sprawdzałem auta na hamowni, ale jak zapewnia producent instalacji ilość KM nie spada, a powinna być wyższa o 4-5%. Ja nie widzę żadnej różnicy poza niższymi kosztami tankowania. Koszt instalacji 9 tys niestety i to jest jej najmniej korzystna strona :-). Ale szybko się zwróci :-). 9 tysięcy zł na żadnej lokacie i żadnej inwestycji nie da tyle zwrotu z kapitału co różnica tankowania LPG - Benzyna. Jeżeli jeszcze mogę w czymś pomóc proszę pytać, chętnie odpowiem. Sam chcąc ją zamontować szukałem informacji ale nigdzie nie było dlatego jak coś pytajcie. Pozdrawiam Tutaj jest materiał video - firma która zakładała LPG nagrała sobie film. Aby była jasność nie mam z nimi żadnych koneksji i układu. tzn, że jak nie ma filtrów to cały syf z lpg leci do silnika ? orientujesz się jak z kwestią pomp, podobno były z nimi problemy, że padały ? Ciekaw jestem jak wyjdzie na dłuższą metę, czy te +6kzł za instalacje pozwoli zaoszczędzić na późniejszej regulacji zaworów czy tym, że mniej dostaje się głowicy .. bo to że auto dobrze jeżdzi to tak jest i przy poprawnie zainstalowanej IV gen Trudno dziś odpowiedzieć na wszystkie pytania to się okaże w praktyce, ryzyko jest zawsze nawet jak zatankujesz chrzczone paliwo jadąc na wczasy do południowej Europy możesz mieć analogiczne usterki. Gdyby człowiek chciał się wszystkim przejmować to... Ta sama instalacja montowana jest do wielu nowoczesnych aut - silników tutaj masz listę: https://docs.google.com/viewer?embedded=true&url=http://www.prinsautogaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/20150619-Lista-PRINS-DI.pdf Montowana jest także do fabrycznie nowych aut i producenci nie mają nic przeciwko. W Holandii słyszałem jeżdżą Subaru z tego typu silnikami zasilanymi LPG, mają już znaczny przebieg i nic się nie dzieje . Czas pokaże A tutaj można kupić fabrycznie nowego Forestera 2,0 xt LPG http://lpgcar.pl/ Edytowane 9 Września 2015 przez Mikes91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Filtry gazu na pewno są założone na przewodach. Nie sądze, żeby tak nowoczesna instalacja była ich pozbawiona. Fajna sprawa. Zakładali jeśli się nie mylę taka instalację w Forku z TVN Turbo w programie 'kup i zrób samochód marzeń'. Trochę odstrasza ta cena ale przypomnijcie sobie ile 10 lat temu kosztowała zwykła sekwencja. Ja w 2007 zapłaciłem 6tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikes91 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Filtry gazu na pewno są założone na przewodach. Nie sądze, żeby tak nowoczesna instalacja była ich pozbawiona. Fajna sprawa. Zakładali jeśli się nie mylę taka instalację w Forku z TVN Turbo w programie 'kup i zrób samochód marzeń'. Trochę odstrasza ta cena ale przypomnijcie sobie ile 10 lat temu kosztowała zwykła sekwencja. Ja w 2007 zapłaciłem 6tys Filtr jest przed pompą paliwa seryjny, ta sama pompa zasila instalację benzynową i LPG. W TVN Turbo faktycznie zakładali do Forka ale to była starsza generacja instalacji chyba V. Zapewne tak jak piszesz cena odstrasza ale za jakiś czas cena VI będzie dużo niższa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Instalacja Prince DLM VI generacji. Pompa tak jak ktoś napisał chodzi o odpowiednie ciśnienie, gaz wtryskiwany jest w fazie ciekłej przez fabryczne benzynowe wtryski. Nie ma żadnego reduktora, parownika, filtrów itp. Jest bezobsługowa. Nie sprawdzałem auta na hamowni, ale jak zapewnia producent instalacji ilość KM nie spada, a powinna być wyższa o 4-5%. Ja nie widzę żadnej różnicy poza niższymi kosztami tankowania. Koszt instalacji 9 tys niestety i to jest jej najmniej korzystna strona :-). Ale szybko się zwróci :-). 9 tysięcy zł na żadnej lokacie i żadnej inwestycji nie da tyle zwrotu z kapitału co różnica tankowania LPG - Benzyna. Jeżeli jeszcze mogę w czymś pomóc proszę pytać, chętnie odpowiem. Sam chcąc ją zamontować szukałem informacji ale nigdzie nie było dlatego jak coś pytajcie. Pozdrawiam Tutaj jest materiał video - firma która zakładała LPG nagrała sobie film. Aby była jasność nie mam z nimi żadnych koneksji i układu. tzn, że jak nie ma filtrów to cały syf z lpg leci do silnika ? orientujesz się jak z kwestią pomp, podobno były z nimi problemy, że padały ? Ciekaw jestem jak wyjdzie na dłuższą metę, czy te +6kzł za instalacje pozwoli zaoszczędzić na późniejszej regulacji zaworów czy tym, że mniej dostaje się głowicy .. bo to że auto dobrze jeżdzi to tak jest i przy poprawnie zainstalowanej IV gen Trudno dziś odpowiedzieć na wszystkie pytania to się okaże w praktyce, ryzyko jest zawsze nawet jak zatankujesz chrzczone paliwo jadąc na wczasy do południowej Europy możesz mieć analogiczne usterki. Gdyby człowiek chciał się wszystkim przejmować to... Ta sama instalacja montowana jest do wielu nowoczesnych aut - silników tutaj masz listę: https://docs.google.com/viewer?embedded=true&url=http://www.prinsautogaz.pl/wp-content/uploads/2014/11/20150619-Lista-PRINS-DI.pdf Montowana jest także do fabrycznie nowych aut i producenci nie mają nic przeciwko. W Holandii słyszałem jeżdżą Subaru z tego typu silnikami zasilanymi LPG, mają już znaczny przebieg i nic się nie dzieje . Czas pokaże A tutaj można kupić fabrycznie nowego Forestera 2,0 xt LPG http://lpgcar.pl/ ale co tu ma się okazać w praktyce - jak długo auto pojeździ bez filtra paliwa ? Imho albo Ciebie źle poinformowali, albo ten filtr musi być gdzieś zabudowany. Z lpg mam już 3 auto i blisko 300kkm przejechanych na gazie. Nigdy nie zdarzyło mi się mieć problemów z paliwem lpg, ale zawsze regularnie wymieniałem filterki - te za 15 i za 50zł co 15-30kkm. Widziałem też ile syfu potrafi się tam zebrać. W IVgen działa to tak, że masz dwa filtry, jeżeli ich się nie wymienia, syfi się parownik, jeżeli dalej się jeżdzi to w końcu syf idzie do wtrysków i dalej do silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Ponoć nie ma nic lepszego niż Prins, sam mam IV gen i w sumie...nie wiem ze jadę na gazie który jest tak tani, że nawet nie sprawdzam ile pali Ja na 2.0 N/A od tygodnia mam zamontowaną instalację LPG. Jestem przeszczęśliwy Na tą chwilę przejechałem 1000 km i jest hiper fajnie, kiedy 100 km kosztuje mnie 25 PLN, a nie 60 PLN Zestaw, który mam założony, to: sterownik - Bluepower (Białostocki wynalazek, ale zbiera same świetne opinie) reduktor - Zavoli czy jakoś tak wtryski - Hana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się