wojtek_gdynia Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 Czy silnik w Foresterze 3 generacji 2,0 150 KM jest konstrukcyjnie tym samym silnikiem, który siedzi w wolnossących Imprezach, Legacy i Forkach 2 generacji odpowiednio o mocach 160, 165 i 158 KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 29 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2015 (edytowane) Czy silnik w Foresterze 3 generacji 2,0 150 KM jest konstrukcyjnie tym samym silnikiem, który siedzi w wolnossących Imprezach, Legacy i Forkach 2 generacji odpowiednio o mocach 160, 165 i 158 KM?Do okolic 2011 roku tak. Ogólny kod ej204 i jego wersja ej20f przygotowana do zasilania lpg. Potem nowa konstrukcja fa20 Edytowane 29 Lipca 2015 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gdynia Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Jako, dzieki za info. Powiedz jeszcze proszę czy ten silnik w Forku 3 gen o mocy 150 KM jest sterowany komputerem Hitachi i czy występuje tam podobny układ EGR jak w przypadku silników 158, 160 i 165 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Nie wiem, czy już to opisywałem w tym wątku, a może się to przydać innym, więc szybkie info. Auto miało tendencję do leciutkiego poszarpywania przy gwałtownym dodawaniu gazu, jakby trochę ospale reagowało na akcelerator, ale największą bolączką były spadki obrotów po wysprzęgleniu - buda się telepała, auto prawie gasło i niechętnie (po ok. 1-3 sek.) stabilizowało bieg jałowy. Spadki były nawet do 350 obr., najgorzej z włączoną klimą. Podejrzewałem LPG, więc wyłączyłem bezpiecznik instalacji LPG (tak poradzili "gaziarze"), reset komputera i tydzień jeżdżenia tylko na benzynie. Okazało się, że na benzynie jest tak samo. Kilka wykresów było cenną wskazówką, dodatkowo spece od gazu niedawno mieli taki sam problem z Subaru jednego z tut. Forumowiczów i zalecili czyszczenie przepustnicy, które (o ile wiem) pomogło. Przebieg 92 tys. km, więc uznałem, że i mnie nie zaszkodzi. AUTO JAK NOWE! Silnik chodzi ciszej (to ciekawe), prawie bez drgań (a mnie się wydawało po wymianie świec, że to niemożliwe, żeby mogło być lepiej!), oczywiście spadki obrotów minęły od razu, szybko reaguje na pedał gazu, zyskał żwawość i jakoś tak "lekko chodzi". Przepustnica była mocno zabrudzona. Koszt nieduży (a pewnie wielu z Was potrafi to zrobić samodzielnie), szczerze polecam! No i jeżeli podejrzewamy LPG, to dobrą drogą diagnostyki jest poświęcić trochę "kapusty" i pojeździć z odłączoną instalacją - wtedy powinno wyjść, czy problem jest ogólny, czy stricte z LPG. Mnie został jeszcze tylko temat cofania wyprzedzenia zapłonu w wiadomym zakresie obrotów, który pojawia się tylko na LPG. Już jestem umówiony na wymianę wtrysków gazu (na gwarancji), bo jest podejrzenie, że to one wariują. Co ciekawe, objaw potrafi się czasem sam "uleczyć", po czym niespodziewanie wrócić w takiej intensywności, że nie da się wyprzedzić nawet na dwupasmówce! Cofa wtedy wyprzedzenie zapłonu o np. 19 stopni (z 26 do 7). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompik Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Tichy: polecam ponizszy watek: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/page-36 Przyczyna moze byc ta sama. Podziel sie prosze jak do czego dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Tichy: polecam ponizszy watek: http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/page-36 Przyczyna moze byc ta sama. Podziel sie prosze jak do czego dojdziesz. Znam ten wątek :-) Czytywałem go jeszcze przed zakupem Subaru i powiem szczerze, że działał zniechęcająco :-( Nie chciało mi się wierzyć, że taka marka jak Subaru, w dodatku słynąca z nieśmiertelnych i świetnych silników benzynowych, może nie reagować na tak powszechny problem. Co ciekawe, postanowiłem wtedy kupić Kię Sportage, ale ciągle nie mogłem trafić na dobry egzemplarz. Jednego Forka z taką przypadłością nie kupiłem - i dobrze, bo trafił się potem lepszy i tańszy :-) W moim przypadku winny jest raczej gaz, bo na benzynie problemu nie ma, zresztą na LPG przez prawie rok też było OK i nagle się zaczęło. Oczywiście jeśli coś się wyjaśni na 100%, to podzielę się wiedzą na lewo i prawo :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siczka Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 witam, Jescze raz w sprawie słynnego silnika EJ20F od którego roku takie o to sliniki wystepowały ? Według strony to od 2007 roku. Jak dobrze rozumiem. http://www.quickiwiki.com/en/List_of_Subaru_engines Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Cześć, Czy kojarzy może ktoś jaki zbiornik wchodzi do Outbacka MY13/14? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homi Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 witam, Jescze raz w sprawie słynnego silnika EJ20F od którego roku takie o to sliniki wystepowały ? Według strony to od 2007 roku. Jak dobrze rozumiem. http://www.quickiwiki.com/en/List_of_Subaru_engines Ja mam rok produkcji 2007 i ten silnik, więc w 2007 już na pewno były w Imprezie GH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek J Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Ja mam my07 hawka wg vinu wyprodukowanego w 2006 z ej20f.. Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Noszę się z zamiarem założenia podtlenku lpg do mojej GT '98 218KM. Czy ktoś może mi doradzić jakie wtryski tam wrzucić gdyż mechanik proponuje mi Hana obsługujące 55KM na cylinder ale obawiam się że to zbyt mało bo mieści się na styk? Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Krawiec_91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bone Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Za bardzo bym się nie przejmował tymi granicami mocy, ważniejszy jest czas otwarcia wtrysku, przepustowość i takie tam. Ja mam hany niebieskie i 250koni spokojnie przenosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROZ Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Polecam wtryskiwacze HANA, mam takie w Legacy chyba już z 3 lata i sprawują się świetnie według mnie 55KM na cylinder powinno wystarczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 A mógłbyś mi indeks z wtrysku napisać byłbym wdzięczny P.S a jaki masz tam reduktor zamontowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bone Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 KME Twin Tur - podobno do 400 starcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROZ Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 ja mam takie coś sory za słabe zdj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 (edytowane) Też w Gietku masz taki wtryskiwacz? A ten KME fajny tylko strasznie drogi... Z resztą podzespołów zaufam mechaniorowi bo dobrze go znam ale te wtryski mnie interesowały dzięki za pomoc koledzy Edytowane 17 Sierpnia 2015 przez Krawiec_91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Nie kupuj Hany, bo to chinczyk juz jest - wez napoelona i bedziesz zadowolony. Pytanie jaka moc wychodzi Ci z cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Łączę temat z wątkiem dedykowanym do LPG w Subaru. U mnie przy mocy 258 KM i 358 NM (tyle pokazała hamownia na benzynie) Hany na pełnym bucie nie dawały rady. Nie wiem czy to była wina wtryskiwawczy, czy czegoś innego (Jako wie, albo wiedział, o co chodziło, ale ja nie zapamiętałem), ale na starych "krowach" Bigas szarpania na pełnym bucie nie miałem. Teraz w ogóle nie jeżdżę na LPG, bo coś się złego zadziało z instalacją, ale za jakiś czas (gdy już będę mógł zająć się instalacją lpg) stanę przed podobnym dylematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krawiec_91 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dzięki tzd za przeniesienie w odpowiednie miejsce u mnie narazie jest pełna seria więc może dadzą rade mam już plan na zwiekszenie mocy ale mechanior powiedział że wtedy zrobi mi takie zabezpieczenie że powyżej jakiś obrotów sam będzie przełączał się na benzynę a później spowrotem na gaz... Magia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Znajomy polecał ostatnio wtryski Baracuda. Podobno lepsze jak Hany. Sam mam Hany i nie narzekam. Ale co ja tam z moimi 160km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybu Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Moj gazownik mowil ze obecnie sprzedawane hany to lipa i namowil mnie na inne wtryski musze zobaczyc co to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panel Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Mam zamiar kupić Subaru pod gaz, lub z gazem (silnik 2.0 NA). Z rynku niemieckiego instalacja lpg od dealera to chyba Teleflex GFI. Jakie są opinie na jej temat? Czytałem tutaj, że przy awarii raczej się stary przód wycina. Czy nie opłaca się reanimować? Jaka też może być żywotność, i kiedy przy jakich przebiegach można spodziewać się awarii tegoż Teleflexa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Mam zamiar kupić Subaru pod gaz, lub z gazem (silnik 2.0 NA). Z rynku niemieckiego instalacja lpg od dealera to chyba Teleflex GFI. Jakie są opinie na jej temat? Czytałem tutaj, że przy awarii raczej się stary przód wycina. Czy nie opłaca się reanimować? Jaka też może być żywotność, i kiedy przy jakich przebiegach można spodziewać się awarii tegoż Teleflexa?Lekko ponad 200tys km żywotność. Koszt naprawy przodu ok 3tys zl Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
osamakiller Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Witam, szukam dobrego i sprawdzonego gazownika z okolic Wrocławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się