kamilos1919 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 AU MNIE Z LPG ROBI SIE ŹLE a mi zaczyna marudzić ,cos szarpie z dołu,jakies pokonywanie skrzyzowan na II to szarpanie,na III mocy nie ma ,nie idzie..ogólnie zawiesza sie jakby reakcja na gaz, jadąc z równa prędkościa w trasie wciskam gaz a tu zero reakcji i dopiero po chwili szarpnięcie...denerwuje toto wszystko Instalka ma 1,5 roku i 30 tys km...najgorsze jest to,że goście u których zakładałem gaz z chęciamnie przyjmuja,ale..teraz proponują wymiane gratów pod maską,co mi sie nie podoba Swiece,kable mają 10 tysi więcraczej nie one,gaz tankowany na normalnych stacjach,nie tam w przypadkowych miejscach .. Co go moze boleć? ja ci powiem podjedz do Jako zeby ci zrobił przegląd, bo pojedziesz do gościa po wymienia ci gratow za 600zł i tak nie bd efektu. Wiesz ile on ma kilometrów do warszawy ja pojechalem {mam troszke mniej}i auto chodzilo jeszcze gorzej niż wczesniej mimo tego że byl to bigas zakladany u JAKO ,hemi112 znajdz na forum lpg jakiegos polecanego gazownika w twojej okoloicy co za auto ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jak pytacie co może być nie tak, dajcie więcej szczegółów co do typu i podzespołów instalacji. Wasze posty wyglądają tak: Mam gaz i nie chce jechać, co może być nie tak? Ja mogę odpowiedzieć - coś się zepsuło kamilos1919, ten reduktor do 350 KM to pewnie KME Gold, który zamarznie przy tej mocy pewnie przy mocnym ruszeniu przy 3 biegu. Powiedz dokładnie jaką instalację chcą włożyć. Na południu jest paru na prawdę dobrych gazowników. Poleciłem dla kolegi z forum i założył u jednego instalację w STI - jest zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Racja . W przypadku propozycji instalacji - potrzebna jest SPECYFIKACJA. Tak samo podając opis problemu w aucie z lpg przydałby się dokładny opis instalacji (sterownik, wtryski, reduktor) i samochodu (model, rok, silnik). Nie wszyscy mogą/chcą skorzystać z rady "jedź do J.". A czasem rozwiązanie problemu nie stanowi jakieś wielkiego wyzwania, wymagającego zatrudniania szamanów i czarowników... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 AU MNIE Z LPG ROBI SIE ŹLE a mi zaczyna marudzić ,cos szarpie z dołu,jakies pokonywanie skrzyzowan na II to szarpanie,na III mocy nie ma ,nie idzie..ogólnie zawiesza sie jakby reakcja na gaz, jadąc z równa prędkościa w trasie wciskam gaz a tu zero reakcji i dopiero po chwili szarpnięcie...denerwuje toto wszystko Instalka ma 1,5 roku i 30 tys km...najgorsze jest to,że goście u których zakładałem gaz z chęciamnie przyjmuja,ale..teraz proponują wymiane gratów pod maską,co mi sie nie podoba Swiece,kable mają 10 tysi więcraczej nie one,gaz tankowany na normalnych stacjach,nie tam w przypadkowych miejscach .. Co go moze boleć? ja ci powiem podjedz do Jako zeby ci zrobił przegląd, bo pojedziesz do gościa po wymienia ci gratow za 600zł i tak nie bd efektu. Wiesz ile on ma kilometrów do warszawy ja pojechalem {mam troszke mniej}i auto chodzilo jeszcze gorzej niż wczesniej mimo tego że byl to bigas zakladany u JAKO ,hemi112 znajdz na forum lpg jakiegos polecanego gazownika w twojej okoloicy co za auto ? forek 2000r 125ps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 panowie czy ktos moze ma lub mial impreze 1.6 z LPG i sam ja serwisowal? chodzi mi dokladnie o czasy wtrysku benzyny na wolnych obrotach, chcialbym wiedziec czy wartosci u mnie sa normalne bo ktos na forum lpg zasugerowal ze troche dlugie - ok 5,5ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Na forum lpg poinformowano mnie że na kompie bigasa[szarpanie przy gwaltownym dodaniu gazu] nie darady usunąc tej przypadlosci, wymienilem komputer na staga i jest pięknie.Dlatego ja twierdze że nie ma sensu z takimi autami zasowac po 300km i placic kupe kasy za bigasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Na forum lpg poinformowano mnie że na kompie bigasa[szarpanie przy gwaltownym dodaniu gazu] nie darady usunąc tej przypadlosci, wymienilem komputer na staga i jest pięknie.Dlatego ja twierdze że nie ma sensu z takimi autami zasowac po 300km i placic kupe kasy za bigasa wgabor, na forum lpg nie doinformowano Cię, albo zdezinformowano. Akurat elektronika Bigas czytaj AEB daje spore możliwoci przeciwdziałania szarpaniom wynikającym ze sposobu pracy układu wtryskowego benzyny. Sporo większe od Stag. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tummi Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Chetnie poczytam, co takiego daje AEB, czego nie ma w Stagu. Szczegolnie w temacie w/w szarpan. T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Na forum lpg poinformowano mnie że na kompie bigasa[szarpanie przy gwaltownym dodaniu gazu] nie darady usunąc tej przypadlosci, wymienilem komputer na staga i jest pięknie.Dlatego ja twierdze że nie ma sensu z takimi autami zasowac po 300km i placic kupe kasy za bigasa wgabor, na forum lpg nie doinformowano Cię, albo zdezinformowano. Akurat elektronika Bigas czytaj AEB daje spore możliwoci przeciwdziałania szarpaniom wynikającym ze sposobu pracy układu wtryskowego benzyny. Sporo większe od Stag. Jako ja naprawde nie chce sie z tobą znowu klócic nie poradziles sobie z moim autkiem, a wymiana na staga pomogla.Wiem że mój forek nie jest jedynym subaru z tym problemem ,co ciekawe poprzedni wlasciciel tego autka który zagazowal je u ciebie i jeżdzil co roku na przeglady nawet nie wiedzial że cos jest nie tak, a poduszki pod silnikiem już wyrobilo od tego szarpania.Ja też bardzo dlugo twierdzilem że mam super instalacje tylko to szarpanie.Jak dla mnie to ty se gazuj te autka tym bigasem ,tylko jak ktos wysyla jakiegos forumowicza z drugiego konca polski do ciebie to to jest totalna glupota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Na forum lpg poinformowano mnie że na kompie bigasa[szarpanie przy gwaltownym dodaniu gazu] nie darady usunąc tej przypadlosci, wymienilem komputer na staga i jest pięknie.Dlatego ja twierdze że nie ma sensu z takimi autami zasowac po 300km i placic kupe kasy za bigasa wgabor, na forum lpg nie doinformowano Cię, albo zdezinformowano. Akurat elektronika Bigas czytaj AEB daje spore możliwoci przeciwdziałania szarpaniom wynikającym ze sposobu pracy układu wtryskowego benzyny. Sporo większe od Stag. Jako ja naprawde nie chce sie z tobą znowu klócic nie poradziles sobie z moim autkiem, a wymiana na staga pomogla.Wiem że mój forek nie jest jedynym subaru z tym problemem ,co ciekawe poprzedni wlasciciel tego autka który zagazowal je u ciebie i jeżdzil co roku na przeglady nawet nie wiedzial że cos jest nie tak, a poduszki pod silnikiem już wyrobilo od tego szarpania.Ja też bardzo dlugo twierdzilem że mam super instalacje tylko to szarpanie.Jak dla mnie to ty se gazuj te autka tym bigasem ,tylko jak ktos wysyla jakiegos forumowicza z drugiego konca polski do ciebie to to jest totalna glupota Ja się z Tobą nie kłóciłem i nie zamierzam kłócić. Znam się na tym czym się zajmuję, a Twój przypadek jest wyjątkiem potwierdzającym regułę. Przyjechałeś raz po zakupie samochodu i może problem nie został rozwiązany, ale nie znaczy to, że był nie do rozwiązania. Forester z semisekwencyjnym zasilaniem (wtryskiem parami) trafia się jeden na rok. I na bazie doświadczeń mogę zagwarantować bezproblemową eksploatację tego modelu. Właśnie z elektroniką AEB (również Bigas). Czy głupotą jest przyjazd do mnie? Nie wiem. Wiem, że specjalizuję się w subaru, posiadam sprzęt diagnostyczny i znam parametry pracy tych samochodów w różnych wersjach silnikowych. Pozdrawiam, Edytowane 21 Stycznia 2013 przez jako 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 jeżdżę juz drugi rok na STAGu wtryskach HANA i nie mam kompletnie żadnych problemów. Jedyne co to podjechałem do Gazownika z większym pojęciem o ustawianiu Staga podpiął kompa zrobiliśmy prawie 100km i śmiem twierdzić że autko zaczęło poruszać się nawet ciut lepiej niż na PB aż jestem mega szczęśliwy. dalej nie wiem dlaczego na tym forum przyjęło się tylko i wyłącznie jeżdżenie na BIGAS za jakąś kosmiczna cene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) no to dziwne ze forek nie jezdzi przecież to nie zbyt skomplikowany silnik jak np 2.0T może wina nie tkwi w instalacji LPG. A na PB jeżdzi normalnie ? podaj co tam masz za osprzęt pod maska. Na forum lpg poinformowano mnie że na kompie bigasa[szarpanie przy gwaltownym dodaniu gazu] nie darady usunąc tej przypadlosci, wymienilem komputer na staga i jest pięknie.Dlatego ja twierdze że nie ma sensu z takimi autami zasowac po 300km i placic kupe kasy za bigasa wgabor, na forum lpg nie doinformowano Cię, albo zdezinformowano. Akurat elektronika Bigas czytaj AEB daje spore możliwoci przeciwdziałania szarpaniom wynikającym ze sposobu pracy układu wtryskowego benzyny. Sporo większe od Stag. Jako ja naprawde nie chce sie z tobą znowu klócic nie poradziles sobie z moim autkiem, a wymiana na staga pomogla.Wiem że mój forek nie jest jedynym subaru z tym problemem ,co ciekawe poprzedni wlasciciel tego autka który zagazowal je u ciebie i jeżdzil co roku na przeglady nawet nie wiedzial że cos jest nie tak, a poduszki pod silnikiem już wyrobilo od tego szarpania.Ja też bardzo dlugo twierdzilem że mam super instalacje tylko to szarpanie.Jak dla mnie to ty se gazuj te autka tym bigasem ,tylko jak ktos wysyla jakiegos forumowicza z drugiego konca polski do ciebie to to jest totalna glupota Ja się z Tobą nie kłóciłem i nie zamierzam kłócić. Znam się na tym czym się zajmuję, a Twój przypadek jest wyjątkiem potwierdzającym regułę. Przyjechałeś raz po zakupie samochodu i może problem nie został rozwiązany, ale nie znaczy to, że był nie do rozwiązania. Forester z semisekwencyjnym zasilaniem (wtryskiem parami) trafia się jeden na rok. I na bazie doświadczeń mogę zagwarantować bezproblemową eksploatację tego modelu. Właśnie z elektroniką AEB (również Bigas). Czy głupotą jest przyjazd do mnie? Nie wiem. Wiem, że specjalizuję się w subaru, posiadam sprzęt diagnostyczny i znam parametry pracy tych samochodów w różnych wersjach silnikowych. Pozdrawiam, JAKO nie wiem jaki jest wtrysk w tym aucie poza tym że to wielopunktowy wtrysk,komp staga załozyl zwykly gazownik umnie w miescie i bylo ok zero szarpania.Po lekturze forum LPG wymienilem tak z nudów wtryskiwacze na barakudy ,poczytalem troszke instrukcje AC stag zrobilem kalibracje ustawilem mapy autko zyskalo na dynamice w dolnym zakresie obrotów i ciutke mniej pali zero szarpania ,robilem to poraz pierwszy w życiu. Edytowane 21 Stycznia 2013 przez wgabor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1mrowa Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 U mnie jest STAG + HANA od 3 miesięcy. 6000 km zrobione i... nic. Benzyna czy gaz praktycznie nie widać różnicy w zachowaniu. Korek wstydu schowany (cały) pod klapką wlewu. Lepiej się tego nie dało zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Dwa tygodnie temu był u mnie na przeglądzie Klient z Radomia, który zakupił nowego forestera 20 06 w jednym z warszawskich salonów z instalacją LPG na gwarancji. Byl taki okres, że niby LPG miało być ale nie weszło, Klientowi obiecano więc musiało być. Aktualnie 170 tys km przelatane na lpg, regularnie serwisowane bez problemowo pokonało dystans bez regulacji zaworów. Podobnie jak legacy Forumowicza Bzyk które przejechało ponad 200tys km. Engine code ej20F....... Edytowane 21 Stycznia 2013 przez jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 ja mam wtrysk fazy ciekłej czyli instalke 5-gen firmy JTG ICOM i bardzo sobie chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spontan23 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam, zamierzam zalozyc instalacje LPG do SUBARU Impreza WRX 2004, zaproponowano mi takie instalacje : 1) Wroclaw AUTOGAZ Proponuje : elektronika STAG 300 ISA2 ( lub LPG TECH ) , wtryskiwacze HANA niebieskie , reduktor LOVATO S-HP lub 2x AC R01 , cena 3.200 zł. Montaż trwa 2 dni , 2) Wroclaw http://www.abart.com.pl/Instalacje-Montowane/BRC-Sequent-24 Prosze o pomoc w wyborze odpowiedniej instalacji oraz miejsca. Jesli sa miejsca godne polecenia to rowniez prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam, zamierzam zalozyc instalacje LPG do SUBARU Impreza WRX 2004, zaproponowano mi takie instalacje : 1) Wroclaw AUTOGAZ Proponuje : elektronika STAG 300 ISA2 ( lub LPG TECH ) , wtryskiwacze HANA niebieskie , reduktor LOVATO S-HP lub 2x AC R01 , cena 3.200 zł. Montaż trwa 2 dni , 2) Wroclaw http://www.abart.com.../BRC-Sequent-24 Prosze o pomoc w wyborze odpowiedniej instalacji oraz miejsca. Jesli sa miejsca godne polecenia to rowniez prosze. Paweł Rzącaul.Polna 12 51-361 Wilczyce koło Wrocławia tel.509633733 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) ja mam reduktor Gurtner czarny i sprawdza sie super http://allegro.pl/gu...2951075063.html koszt instalacji ze Stag 300 i Hana w Bielsku-Białej 2400zł Edytowane 22 Stycznia 2013 przez kubabb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Witam,zapytam i tu Byłem dziś na wymianie trojników i fachman uświadomił mnie,że mam wtryski valtek.(takie czerwone) Zakładane pewnie ze 3 lata temu i chyba nie wymieniane (ok.80kkm) Podobno nie najlepsze...pali 14 l gazu. Zaproponował mi wymianę na barracude za 600 z wymianą filterkow. Podobno produkt polski,calkiem niezły. Sterownik- stag 4. Co innego wziąć pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Powiem tak: produkt zbiera nagrody, ale chyba jest za krótko na rynku, żeby wyrobić sobie opinię o trwałości. Za tę kasę poszedłbym w japońskie Keihin lub Hannah... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Drogo.Ja za Hana 2000 płaciłem po stówce wymieniłem sam i jestem zadowolony. Spalanie wychodzi różnie od 11 w mieście do max 17 wszystko zależy od tego jak mocno pocisnę gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 biorac pod uwage ze baraka mozna kupic za 75zl/szt w detalu to HIPERDROGO wszystko zalezy od tego ile mozesz wydac i czy cos zrobisz sam czy warsztat to zrobi za Ciebie baraki zbieraja dobre opinie, hana zaczyna miec problemy, keihin - klasa i cena na odpowiednim poziomie mozna tez sprobowac WGSy - najtansze ale za ta cene jak to sie z angielska mowi value - po 40zl/szt - bede takie wstawial do siebie ale gdy sie ociepli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
umberto Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 biorac pod uwage ze baraka mozna kupic za 75zl/szt w detalu to HIPERDROGO wszystko zalezy od tego ile mozesz wydac i czy cos zrobisz sam czy warsztat to zrobi za Ciebie baraki zbieraja dobre opinie, hana zaczyna miec problemy, keihin - klasa i cena na odpowiednim poziomie mozna tez sprobowac WGSy - najtansze ale za ta cene jak to sie z angielska mowi value - po 40zl/szt - bede takie wstawial do siebie ale gdy sie ociepli no sam tego nie zrobię...500 za wtryski z robocizną + stówka za filtry i regulację... Drogo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyggi Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 zalezy od tego kto placi patrzac od dup... strony, kompletny towar w detalu to maks. 330zl wiec za montaz i regulacje placisz 270zl pewnie bedzie tez trzeba powymieniac jakies wezyki, valteki maja z tego co pamietam wyjscie 4mm a hany czy baraki maja sie zdaje 6mm poszukaj opinii o tym warsztacie na lpg-forum, a moze i sie okaze ze ktos z forum jest z Twojej okolicy i zrobi taniej i lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się