Jump to content

Recommended Posts

kompa trza by podpiąć
w tym rzecz ze jak pojade do serwisu to nic sie nie dzieje.
może parownik nie wyrabia, spada ciśnienie i się przełącza
ale po wystąpieniu wspomnianego objawu przy ponownej próbie redukcji i wkręcenia na obroty wszystko jest ok, idzie do odcięcia. :huh:
Link to post
Share on other sites
  • Replies 8.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Weź koło i .......j się w czoło.

Jak można założyć gaz do Subaru? 

Wystarczy uważać w szkole na matematyce.

Posted Images

ja mialem podobne objawy, jak mi czujnik temperatury reduktora za 30 zł zwariowal :) po wymianie dziala wszystko ok.

 

No ja też pierwsze co pomyślałem że może tu wina. Jutro jadę na kompa i może gazownik coś powie. Mam nadzieję że to pierdoła jakaś.

Link to post
Share on other sites

Panowie z BRC zorbilio ponowne ustawienie, teraz jak testowałem to średnie spalanie miasto i teren dobre deptanie 11,3l LPG, Tak że mysle że na trasie i w lepszych temperaturach będzie taniej :)

Pozdro

Link to post
Share on other sites

Ja niestety muszę napsioczyć na Pana Roberta bo po odebraniu auta z przeglądu (wysłałem narzeczoną) z gazem zaczęły dziać się cuda bynajmniej nie świąteczne. Przy redukcji auto szarpie w środkowym zakresie obrotów a przy 6-7rpm dostaje kopa po czym przerzuca na benzynę i zaczynają migać kontrolki od instalacji LPG. Zrobiło mi się tak parokrotnie podczas wyprzedzania aż do dziś kiedy po takiej awarii i ponownym przełączeniu na gaz auto szarpie i gaśnie. Będę musiał zajrzeć do kolegi Jako na ponowne oględziny.

Edited by mbmastermx
Link to post
Share on other sites

mam pytanie, czy moja instalacja jest za mało wydajna jak na 2.0 turbo? mam reduktor zavoli zeta s, wtryski matrix hs 211.20, a ciśnienie na jałowym 1,5 bara

 

To o niczym nie swiadczy, 1,5 bara IMo jest ok. Pytanie jak zachowuje sie reduktor przy butowaniu, wtedy sprawdz, jezeli spada <1 bara to jest za slaby.

Link to post
Share on other sites

Ja niestety muszę napsioczyć na Pana Roberta bo po odebraniu auta z przeglądu (wysłałem narzeczoną) z gazem zaczęły dziać się cuda bynajmniej nie świąteczne. Przy redukcji auto szarpie w środkowym zakresie obrotów a przy 6-7rpm dostaje kopa po czym przerzuca na benzynę i zaczynają migać kontrolki od instalacji LPG. Zrobiło mi się tak parokrotnie podczas wyprzedzania aż do dziś kiedy po takiej awarii i ponownym przełączeniu na gaz auto szarpie i gaśnie. Będę musiał zajrzeć do kolegi Jako na ponowne oględziny.

 

Kolego. Twoje auto dopiero zaczęło jeździć przy wyższych obciążeniach po moich korektach. Wcześniej, mimo zapewnień twojej narzeczonej, że jeździ dobrze przy każdej próbie mocnego obciążenia zaczynało prychać i krztusić się pow 4500rpm. Wynikało to min z przelicznika, który powodował całkowite otwarcie wtryskiwaczy gazowych przy większych obciążeniach i ciśnieniach LPG spadających w okolice 1 bara różnicowego.

Z wypowiedzi narzeczonej wynikało, że macie elm-a, kasujecie błędy systemu dodmuchu powietrza, który został zdemontowany i zaślepiony. Macie jakieś pojęcie na temat niektórych objawów, np negatywnych związanych ze zmniejszonym luzami zaworowymi.

Konfiguracja systemu LPG jest nietypowa i być może uda się doprowadzić do jego poprawnego działania, ale na pewno będzie to wymagało inwestycji.

Zrobiłem co mogłem za kwotę, którą przeznaczyłeś na przegląd.

Następnym razem zapraszam osobiście.

Pozdrawiam,

Link to post
Share on other sites

Problem polega na tym, że po przeglądzie nie da się nawet dynamiczne jeździć.

Przed przeglądem było OK. Faktycznie trochę auto było zmulone na wysokich obrotach, ale nie działy się takie rzeczy jak teraz, a już na pewno nie wyłączało całkowicie instalacji gazowej.

Poza tym dowiedziałem się, że przy przeglądzie nie zostały wymienione żadne filtry, czyli nie tak jak się umawialiśmy telefonicznie.

Czyli zapłaciłem 120zł za ustawienie gazu, który nie nadaję się do jazdy... dziwny ten przegląd

 

 

 

Z wypowiedzi narzeczonej wynikało, że macie elm-a, kasujecie błędy systemu dodmuchu powietrza, który został zdemontowany i zaślepiony. Macie jakieś pojęcie na temat niektórych objawów, np negatywnych związanych ze zmniejszonym luzami zaworowymi.

 

Secondary Air Injection

 

Sorry ale jest to całkowicie zbędne urządzenie (EGR) a z zaworami nie ma nic wspólnego jak i komputerek elm.

Pompa ta działa tylko po odpaleniu przez maksymalnie 30s i jest wrzodem na tyłku każdego amerykańca powyżej 50tyś mil. Jedyny skuteczny sposób naprawy to zaślepienie i wyłączenie check'a reprogramingiem.

Już zamówiłem odpowiedni kabelek by wywalić go na stałe.

 

Nadzoruję pracę mechaników w ASO Mitsubishi więc chyba na autach już się trochę znam.

 

Albo coś ewidentnie się popsuło w instalacji LPG albo kalibracja jest zła ale to się ustali przy wizycie.

 

Zróbmy tak żeby było dobrze.

 

Pozdrawiam,

Edited by mbmastermx
Link to post
Share on other sites

mam pytanie, czy moja instalacja jest za mało wydajna jak na 2.0 turbo? mam reduktor zavoli zeta s, wtryski matrix hs 211.20, a ciśnienie na jałowym 1,5 bara

 

To o niczym nie swiadczy, 1,5 bara IMo jest ok. Pytanie jak zachowuje sie reduktor przy butowaniu, wtedy sprawdz, jezeli spada <1 bara to jest za slaby.

 

ciśnienie przy bucie w podłodze spada do 1,3 bara ale gazownik zamontował mi trójnik z podciśnieniem przed filtrem, trochę ciulowo

Link to post
Share on other sites

mam pytanie, czy moja instalacja jest za mało wydajna jak na 2.0 turbo? mam reduktor zavoli zeta s, wtryski matrix hs 211.20, a ciśnienie na jałowym 1,5 bara

Reduktor jest za mały. Zavoli S obsługuje silniki do 200 KM (wg producenta) a faktycznie ma już problem z silnikiem o mocy 170 KM. Więc albo wymiana na jeden solidny albo dołożenie drugiego zavolaka.

Link to post
Share on other sites

mam pytanie, czy moja instalacja jest za mało wydajna jak na 2.0 turbo? mam reduktor zavoli zeta s, wtryski matrix hs 211.20, a ciśnienie na jałowym 1,5 bara

 

To o niczym nie swiadczy, 1,5 bara IMo jest ok. Pytanie jak zachowuje sie reduktor przy butowaniu, wtedy sprawdz, jezeli spada <1 bara to jest za slaby.

 

ciśnienie przy bucie w podłodze spada do 1,3 bara ale gazownik zamontował mi trójnik z podciśnieniem przed filtrem, trochę ciulowo

 

Czyli tragedii nie ma, czujesz przymulenia na LPG ?

Ja mam KME Silver, niby do 200KM, mam 185KM, ale niby juz w Nubirach nie wyrabia a jakosc u mnie jezdzi, cisnienie spada do 1,2-1,3 bar a przymulenia nie czuje.

Link to post
Share on other sites

zeta/s jest up to 250 km i tak, czuje zamulenie na LPG i tak też wynika z testów na hamowni. No i pali trochę sporo. Auto w trasie ciągnie jakieś 9,5 litra, po mieście koło 12, a na LPG ponad 16. Załoga z forum lpg zawyrokowała że ten reduktor nie nadaja się dla turbo mimo że producent deklaruje te 250 km. Wtryski też niby za cienkie ale nadrabia to wyższe ciśnienie gazu, które o dziwo nie dołuje poniżej jednego bara co by świadczyło o dychawicznym reduktorze, si? Czy i jakie dusze to nie wiem, jeszcze tam nie zaglądałem.

Link to post
Share on other sites

mam pytanie, czy moja instalacja jest za mało wydajna jak na 2.0 turbo? mam reduktor zavoli zeta s, wtryski matrix hs 211.20, a ciśnienie na jałowym 1,5 bara

 

To o niczym nie swiadczy, 1,5 bara IMo jest ok. Pytanie jak zachowuje sie reduktor przy butowaniu, wtedy sprawdz, jezeli spada <1 bara to jest za slaby.

 

ciśnienie przy bucie w podłodze spada do 1,3 bara ale gazownik zamontował mi trójnik z podciśnieniem przed filtrem, trochę ciulowo

 

Czyli tragedii nie ma, czujesz przymulenia na LPG ?

Ja mam KME Silver, niby do 200KM, a mam 165KM, ale niby juz w Nubirach nie wyrabia a jakosc u mnie jezdzi, cisnienie spada do 1,2-1,3 bar a przymulenia nie czuje.

Link to post
Share on other sites

Witam

co moglibyście powiedzieć o takiej konfiguracji dla Outback`a 2/5 sohc 2008 r : "KME NEVO 4 cyl + KME pełne fi 8 indeks FZ8 wtryskiwacze pojedyncza h2001 na tzw rozdzialaczach + filtracja poliester odstrojnikowa . ZBIORNIK + WIELOZAWÓR rownież pełne 8 mm"

Z góry dziękuje za Wasze opinie i info.

Pozdrawiam serdecznie

Link to post
Share on other sites

zastanawiało mnie, czemu Forek pali mi na rozruch aż 2-3 litry benzyny na 100 km, no i wziąłem się za liczenie.

trasy po 5-7 km, to będzie jakieś 14-20 rozruchów. Przełączanie na gaz po 1-2 km. I co? wychodzi, że benzyny też pali 11-13 litrów na 100 km, będąc zimnym.

 

Czyli wszystko w porządku :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...