Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

@@Grzesiek_67, zgadzasz się w 2 z 3 punktów. Jeszcze trochę obróbki :krecka_dostal: i przyznasz mi rację w całości... czyli będą z ciebie ludzie ;) .

Co do 2,5NA, niestety nie są takie super-bezawaryjne...

 

A co do lpg w turbo, pożyjemy, zobaczymy - moje byłe legacy nie sprawiało problemu (nie jedno... i nie tylko moje...), a sti - pogadamy za kilka lat. Ale pewnie głowice i tak przeżyją więcej niż "kute tłuki" CP :mrgreen: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak statystycznie

 

Tak statystycznie to w promie kosmicznym, czy Stefanie Batorym?

Tak statystycznie

 

Tak statystycznie to w promie kosmicznym, czy Stefanie Batorym?

 

W promie kosmicznym jest już included.

 

hmm kapitalna odpowiedź, na proste pytanie ......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak statystycznie

 

Tak statystycznie to w promie kosmicznym, czy Stefanie Batorym?

Tak statystycznie

 

Tak statystycznie to w promie kosmicznym, czy Stefanie Batorym?

 

W promie kosmicznym jest już included.

 

hmm kapitalna odpowiedź, na proste pytanie ......

 

hmm, proste pytanie to "Jak ?", "Czy ?", "Dlaczego ?". ;)

 

Zresztą im prostsze pytanie, tym bardziej skomplikowana odpowiedź. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm kapitalna odpowiedź, na proste pytanie

 

To może Ci "uproszczę": czasy montażu instalacji LPG w różnych samochodach są różne.

 

PS

Choć może masz rację, odpowiedź na Twoje pytanie jest następująca: może trwać od dwu godzin do kilku dni.

Edytowane przez Grzegorz Magdziarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisany Dzisiaj, 15:17 loader99 powiedział: hmm kapitalna odpowiedź, na proste pytanie To może Ci "uproszczę": czasy montażu instalacji LPG w różnych samochodach są różne. PS Choć może masz rację, odpowiedź na Twoje pytanie jest następująca: może trwać od dwu godzin do kilku dni.

 

Dwie godziny? To chyba "wrzucenie", nie montaż?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie godziny? To chyba "wrzucenie", nie montaż

 

Kolega nie podał o jaki pojazd chodzi, ani o jaką instalację: solidny montaż BRC w Polonezie nie zajmie więcej.

 

Czy po zamontowaniu instalacji gazowej "należy" w silniku wymienić jakiś asortyment na inny? (to znaczy świece, przewody itp?) czy to tylko mity

 

To zależy od stanu tych części: pojazd z LPG jest daleko bardziej "wrażliwy" na minimalne nawet usterki układu zapłonowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie godziny? To chyba "wrzucenie", nie montaż

 

Kolega nie podał o jaki pojazd chodzi, ani o jaką instalację: solidny montaż BRC w Polonezie nie zajmie więcej.

 

Czy po zamontowaniu instalacji gazowej "należy" w silniku wymienić jakiś asortyment na inny? (to znaczy świece, przewody itp?) czy to tylko mity

 

To zależy od stanu tych części: pojazd z LPG jest daleko bardziej "wrażliwy" na minimalne nawet usterki układu zapłonowego.

ok wporzo..

 

 

(opis auta mam w profilu - uznałem że nie muszę powtarzać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie godziny? To chyba "wrzucenie", nie montaż

 

Kolega nie podał o jaki pojazd chodzi, ani o jaką instalację: solidny montaż BRC w Polonezie nie zajmie więcej.

 

Czy po zamontowaniu instalacji gazowej "należy" w silniku wymienić jakiś asortyment na inny? (to znaczy świece, przewody itp?) czy to tylko mity

 

To zależy od stanu tych części: pojazd z LPG jest daleko bardziej "wrażliwy" na minimalne nawet usterki układu zapłonowego.

ok wporzo..

 

 

(opis auta mam w profilu - uznałem że nie muszę powtarzać)

Solidny, estetyczny montaż w samochodzie z Twojego profilu będzie trwał ok 12 - 14 godzin czyli niecałe 2 dni robocze. Jako montaż rozumiem tutaj zabudowę instalacj (wraz z demontażem kolektora dolotowego) i oraz jej kalibrację na miejscu i w trakcie próby drogowej.

Edytowane przez Paulus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie to wyglądało, poz drobnymi niedociągnięciami przy montażu kontrolki pokazującej orientacyjny stan gazu.... :)

 

Pytanie z innej beczki, na nowej instalacji BRC SQ 24.11 moja impreza (1.6; rok 1993 AWD) spalanie wynosi 17l LPG/100km przy lekkiej jeździe do 4k rpm.

dodoam że na benzynie brała 11.5/100km przy deptaniu 4-5k rpm.

Czy "takie" spalanie na gazie to jest norma, Czy to kwestia regulacji instalacji gazowej i mam "gnieść" serwis w którym montowałem...?

Z góry dzięuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie to wyglądało, poz drobnymi niedociągnięciami przy montażu kontrolki pokazującej orientacyjny stan gazu.... :)

 

Pytanie z innej beczki, na nowej instalacji BRC SQ 24.11 moja impreza (1.6; rok 1993 AWD) spalanie wynosi 17l LPG/100km przy lekkiej jeździe do 4k rpm.

dodoam że na benzynie brała 11.5/100km przy deptaniu 4-5k rpm.

Czy "takie" spalanie na gazie to jest norma, Czy to kwestia regulacji instalacji gazowej i mam "gnieść" serwis w którym montowałem...?

Z góry dzięuje za odpowiedź

Zdecydowanie za dużo. Mój WRX pali w okolicach 15l/100 km LPG więc w tym aucie z tym silnikiem spalanie powinno zamknąć się na poziomie 14l/100 km.

To co należy zrobić to trzeba zweryfikować działanie sondy lambda - to po stronie oryginalnego wyposażenia samochodu, natomiast po stronie montażu należy ponownie przeprowadzić kalibrację instalacji łącznie z regulacją w trakcie jazdy drogowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, mam pytanie o dzialanie instalacji na stagu4 i osprzecie tomasetto. Pacjet impreza 99 2.0. Czesto nie chce sie na gaz przelaczyc. Rano bylo ok, a potem po postoju na wolnych tak z 5min wyskakuje na benzyne i juz tak jezdzi. Jak zgasze silnik to po jakims postoju dluzszym zazwyczaj zaczyna pracowac na benzynie ale nie zawsze. Temperatura w normie i ogolnie jezdzi dobrze na pb jak i na gazie jak sie wkoncu przelaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki, na nowej instalacji BRC SQ 24.11 moja impreza (1.6; rok 1993 AWD) spalanie wynosi 17l LPG/100km przy lekkiej jeździe do 4k rpm. dodoam że na benzynie brała 11.5/100km przy deptaniu 4-5k rpm.

Trochę dużo przy tej samej instalacji mój forek(2,5xt) pije max 14 litrów.

Co sądzicie o takich objawach: przy wyprzedzanu, przy redukcji biegu i wejściu na obroty rzedu 4-5 tyś. czasem wyłacza się LPG, pisze czasem bo wydaje mi się że taka sytuacja występuje po dłuższej jeżdzie (kilkadziesiąt km spokojnej jazdy w trasie). Zaraz po zaistnieniu sytuacji, drugi raz już tak sie nie da zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...