Istreed Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Filtry, podpiąć przejechać. Zresztą jako pytaj Tylko zastanów się czy wrx to dobre wyjście przy takich przebiegach :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelux Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Filtry, podpiąć przejechać. Zresztą jako pytaj Tylko zastanów się czy wrx to dobre wyjście przy takich przebiegach :wink: A czemu wrx nie zda egzaminu? to będzie tylko rekreacyjna jazda...może czasem jakies wariacje chociaż tego akurat to trzeba będzie się naumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. Jestem zmuszony kolejny raz prosić Was o poradę. Nie wiem czy mnie nie znienawidzicie co poniektórzy, ale nie cały tydzień temu założyłem sekfencje LPG do forka 2.0 N/A z 98r i mam taki problem, że autko na tym gazie jedzie fajnie jest tylko delikatna różnica na mocy tak do 4 tyś obr. Problem zaczyna sie dokładnie od 4100 obr. nawet na jałowym wkręca się bardzo powoli do maxa (nie możliwa jest jazda na LPG powyżej tych 4 tyś obr, na benzynce git wszystko.). przy tym wszystkim spalanie wychodzi 15 litrów gazu. Jeszcze do zakładu nie dzwoniłem bo święta i mam zamiar zrobić to jutro rano, ale proszę Was o podanie możliwych przyczyn, żeby ciemnoty mi nie wcisnął. Bardzo Was proszę. -- 26 gru 2010, o 10:44 -- Witam. Jestem zmuszony kolejny raz prosić Was o poradę. Nie wiem czy mnie nie znienawidzicie co poniektórzy, ale nie cały tydzień temu założyłem sekfencje LPG do forka 2.0 N/A z 98r i mam taki problem, że autko na tym gazie jedzie fajnie jest tylko delikatna różnica na mocy tak do 4 tyś obr. Problem zaczyna sie dokładnie od 4100 obr. nawet na jałowym wkręca się bardzo powoli do maxa (nie możliwa jest jazda na LPG powyżej tych 4 tyś obr, na benzynce git wszystko.). przy tym wszystkim spalanie wychodzi 15 litrów gazu. Jeszcze do zakładu nie dzwoniłem bo święta i mam zamiar zrobić to jutro rano, ale proszę Was o podanie możliwych przyczyn, żeby ciemnoty mi nie wcisnął. Bardzo Was proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Zdesperowany jesteś Tyle pytań w tylu wątkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 ...nie możliwa jest jazda na LPG powyżej tych 4 tyś obr, na benzynce git wszystko.... Optymistycznie: regulacja. Mniej optymistycznie: za mały parownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. Jestem zmuszony kolejny raz prosić Was o poradę. Nie wiem czy mnie nie znienawidzicie co poniektórzy, ale nie cały tydzień temu założyłem sekfencje LPG do forka 2.0 N/A z 98r i mam taki problem, że autko na tym gazie jedzie fajnie jest tylko delikatna różnica na mocy tak do 4 tyś obr. Problem zaczyna sie dokładnie od 4100 obr. nawet na jałowym wkręca się bardzo powoli do maxa (nie możliwa jest jazda na LPG powyżej tych 4 tyś obr, na benzynce git wszystko.). przy tym wszystkim spalanie wychodzi 15 litrów gazu. Jeszcze do zakładu nie dzwoniłem bo święta i mam zamiar zrobić to jutro rano, ale proszę Was o podanie możliwych przyczyn, żeby ciemnoty mi nie wcisnął. Bardzo Was proszę. Jedź do warsztatu i poproś o rozwiązanie problemu. Czemu zakładasz, że ktoś ci będzie ciemnotę wciskał?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slim Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Jako święto prawda! Wszyscy myślą że "gazownicy" to tylko ciemnote wciskają i oszukują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Wszyscy myślą że "gazownicy" to tylko ciemnote wciskają i oszukują Nie wszyscy. Tylko czasem trudno zrozumieć co mówią... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek_k9 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 dziękuję, a zakładam tak bo zapłaciłem za robote umówioną cenę a gosć do mnie że jeszcze 30 zł bo zalał na strojenie za tyle a w między czasie jakiś przyszedł inny wafel sie go zapytać coś na temat jaki ma filter gazu, to go skasował 15 zł za powiedzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 zapłaciłem za robote umówioną cenę a gosć do mnie że jeszcze 30 zł bo zalał na strojenie za tyle nie możliwa jest jazda na LPG powyżej tych 4 tyś obr, na benzynce git wszystko No to mu troszkę nie wyszło....to strojenie. Chyba, że stroił na postoju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woltan Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam! Mam zagazowane Legacy 2.0 2006 (165 KM). Instalacje zakładałem w maju i do tej pory samochód chodził bez zarzutu (wywalał tylko check sondy lambda). Od około miesiąca samochód zaczął miewać dziury w mocy. Po przełączeniu na benzyne nie od razu ale objawy ustępowały. Gazownik na gwarancji wymienił mi szyny na wolniejsze(bo takie miał) i po rozebraniu starych okazało się że mają ślady początków zatarcia. Samochodzik pojeżdził ładnie przez dwa dni i jakby znowu zaczynał się stary problem. Może ktoś miał już taki przypadek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 trza jechac do jako a tak btw to sam muszę, misterze Jako! otoz piszę żeby Ci zakomunikować, iż! Forester mojego ojca my06 2.5XT zaczął sobie przelączać na PB po lepszym depnięciu, a nieraz potrafi sobie zgasnąć a co ciekawe przy tym zaświeci kontrolką trakcji czy to juz ten czas gdzie musimy znowu do Ciebie jechac? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woltan Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 A gdzie ten Jako urzęduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 W Warszawie, a na stronie 55 czy 56 tego wątku podał do siebie nr tel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 trza jechac do jako a tak btw to sam muszę, misterze Jako! otoz piszę żeby Ci zakomunikować, iż! Forester mojego ojca my06 2.5XT zaczął sobie przelączać na PB po lepszym depnięciu, a nieraz potrafi sobie zgasnąć a co ciekawe przy tym zaświeci kontrolką trakcji czy to juz ten czas gdzie musimy znowu do Ciebie jechac? pozdrawiam Chyba tak. W prawdzie okres zimowy, niskich temperatur, propanowych mieszanek jest najtrudniejszy ale, aż tak nie powinno być. Świeci kontrolą trakcji?, może cruise control. Czy w połączeniu z pomarańczowym check engine? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Forester mojego ojca my06 2.5XT zaczął sobie przelączać na PB po lepszym depnięciu, a nieraz potrafi sobie zgasnąć okres zimowy, niskich temperatur, propanowych mieszanek jest najtrudniejszy Wychodzi na to, że bardzo pracowity dla Mr jako. Zoxf, mam podobnie, do tego falujące obroty i trzęsąca się trochę buda na wolnych obrotach pocieszam się, że to świece? na benzynie jest idealnie. ja lubię Wawę, w styczniu chyba się znowu wybiorę tylko muszę dzień z życia wygospodarować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaho Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam, szukam kogoś kto sprawdzi mi instalacje LPG w OBK 2.5 2005 N/A w Warszawie - zrobi taki ogólny przegląd instalacji. Auto niedawno zostało kupione i nie wiem czy cos w niej trzeba serwisować, czy nie. Nigdy LPG nie miałem. Możecie kogoś polecić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Witam, szukam kogoś kto sprawdzi mi instalacje LPG w OBK 2.5 2005 N/A w Warszawie - zrobi taki ogólny przegląd instalacji. Auto niedawno zostało kupione i nie wiem czy cos w niej trzeba serwisować, czy nie. Nigdy LPG nie miałem. Możecie kogoś polecić? Czy poświęciłeś chociaż sekundę, żeby zapoznać się z wpisami w tym wątku zanim zrobiłeś ten wpis ????... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 trza jechac do jako a tak btw to sam muszę, misterze Jako! otoz piszę żeby Ci zakomunikować, iż! Forester mojego ojca my06 2.5XT zaczął sobie przelączać na PB po lepszym depnięciu, a nieraz potrafi sobie zgasnąć a co ciekawe przy tym zaświeci kontrolką trakcji czy to juz ten czas gdzie musimy znowu do Ciebie jechac? pozdrawiam Chyba tak. W prawdzie okres zimowy, niskich temperatur, propanowych mieszanek jest najtrudniejszy ale, aż tak nie powinno być. Świeci kontrolą trakcji?, może cruise control. Czy w połączeniu z pomarańczowym check engine? Pozdrawiam. no właśnie sama zolta kontrolka autka w poslizgu bez checka ale to chyba doslownie 5 razy sie zdarzylo, wczoraj jezdzilem ojca autem caly wieczor i ani razu sie nic nie stalo. tyko przelacza na PB ale dopiero przy kacie! wpadniemy kiedys tam to zbadasz :-) pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaho Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Witam, szukam kogoś kto sprawdzi mi instalacje LPG w OBK 2.5 2005 N/A w Warszawie - zrobi taki ogólny przegląd instalacji. Auto niedawno zostało kupione i nie wiem czy cos w niej trzeba serwisować, czy nie. Nigdy LPG nie miałem. Możecie kogoś polecić? Czy poświęciłeś chociaż sekundę, żeby zapoznać się z wpisami w tym wątku zanim zrobiłeś ten wpis ????... Bije się w pierś, poszedłem na łatwiznę i przebrnąłem tylko przez kilka ostatnich stron wątku i oprócz nr do Jako nie znalazłem interesujących mnie informacji za co wielkie Sorry. Dzisiaj odrobiłem lekcje, oczy bolą ale warto było. Poprawię się w przyszłości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Spoko :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 oprócz nr do Jako nie znalazłem interesujących mnie informacji za co wielkie Sorry nr do Jako to wystarczająco interesująca informacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 no chyba bardziej interesującej tu nie ma :-D oczywiście zainteresowanych lpg od jako dziala tak poprawnie w forku 2.5xt mojego taty ze jeszcze troche i sie sam skusze :DDDD hehe żarcik ale naprawdę pana polecam bo dobrze robi robotę :!: zresztą ile mozna pisac w kolko ! zamknac ten temat i napisac tylko nr do jako :DDDDDDDD i jakies skonczone projekty gazownicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 zamknac ten temat i napisac tylko nr do jako :DDDDDDDD i jakies skonczone projekty gazownicze Myślę, że to jest sedno tego wątku :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 hehe no bez jaj :-) za duzo tu stron i tak : - D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się