Jaro_G Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Poproszę o namiar na JAKO tel, może jakaś strona www... Pozdro Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shiba Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Ja też poproszę jakiś namiar na Jako..... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 0692 325 541 Żeby nie było, że trudno znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Trudno znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 0692 ... ...Żeby nie było, że trudno znaleźć. No teraz już nie będzie trudno znaleźć, ale jeszcze żeby można było się dodzwonić... na PRV tyż nie odpowiadasz... może wiec tutaj napiszę o co com'on. Chciałbym się zorientować ile by mnie kosztowała polecana przez Ciebie instalacja LPG do mojej H6'tki z taką elektroniką i wtryskiwaczami aby można dopylić trochę etylinki przy większym obciążeniu...itp. Pozdro Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Hm z ostatniej rozmowy z Jako (w piątek) wywnioskowałem, że gaz do H6 ma krótkie nogi, bo to co zaoszczędzisz dzięki LPG z nawiązką wydasz na regulację luzów zaworowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Wiele już o tym czytałem i słuchałem ale nie znam żywych przypadków problemów z H6 spowodowanych zainstalowaniem LPG. Jest natomiast opisane kilka przypadków takich problemów z innymi silnikami Subaru, chociażby STI kolegi z UK i padnięte głowice po sprincie na autostradzie :-). Ja robię ok 20 kkm rocznie i większość w mieście dojeżdżając do pracy więc nie przeciążam zbytnio silnika, więc prawdopodobnie założę kuchenkę do H6 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Wiele już o tym czytałem i słuchałem ale nie znam żywych przypadków problemów z H6 spowodowanych zainstalowaniem LPG. Jest natomiast opisane kilka przypadków takich problemów z innymi silnikami Subaru, chociażby STI kolegi z UK i padnięte głowice po sprincie na autostradzie :-).Ja robię ok 20 kkm rocznie i większość w mieście dojeżdżając do pracy więc nie przeciążam zbytnio silnika, więc prawdopodobnie założę kuchenkę do H6 :-) ja chcialem tylko wyprostowac ze padniete glowice i silnik to nie wina gazu tylko strojenia niedolnego strojenia pseudomechanikow z uk ( polakow ) ktorzy nie mieli doczynienia z takim samochodem gaz roobilem u roberta ( jako ) i nigdy ale to nigdy nie mialem z tym problemow gdybym poczekal na wymiane filtrow w polsce to zapewne dalejbym smigal na tym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Czyli większość problemów to prawdopodobnie złe zestrojenie lub upalanie :-), kończmy więc te dywagacje bo w końcu dojdziemy do tego samego wniosku, że jak nie chcesz mieć problemów z samochodem to go nie kupuj :-). JAKO wrzucaj waść te koszta :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inflator Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Na śląsku ponoć najlepszy jest Sebastian Sare ze Zbrosławic firma GZW. Jako jedyny robił Porsche. Strasznie chwalony na forach, ludziska walą do niego z całej polski. Przy gazowaniu swojego Jaga (nie każdy się podejmie) pytałem o forka 2,5xt i dla niego to podobno żaden problem. Instalacja zwraca się przy 15tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ja rozumiem, że wielu z Was ma również coś podobnego do dodania ale chyba nie myślisz, że będę zasuwał na ślunsk skoro tak wspaniałego fachowca mam pod nosem :-) Czekajmy aż wywołane osoby się wypowiedzą lub inni mający autoryzację tego pierwszego :wink: Pozdro Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 JAKO wrzucaj waść te koszta Które? Instalacji czy remontu głowic . Chcesz przeistoczyć swojego OBK w pojazd doświadczalny? Skoro masz świadomość zagrożenia i możliwych konsekwencji, proszę uprzejmie. Jazda głównie miejska i strategia dotrysku Pb, dają szansę na powodzenie eksperymentu. Obiecuję dołożyć wszelkich starań, ale za ewentualny negatywny wynik nie mogę wziąć odpowiedzialności. Pozdrawiam, jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Na śląsku ponoć najlepszy jest Sebastian Sare ze Zbrosławic firma GZW. Jako jedyny robił Porsche. Strasznie chwalony na forach, ludziska walą do niego z całej polski. Przy gazowaniu swojego Jaga (nie każdy się podejmie) pytałem o forka 2,5xt i dla niego to podobno żaden problem.Instalacja zwraca się przy 15tkm To nie jest jedyny dobry zakład na Śląsku... 8) No i zależy, jak rozumiesz Śląsk: Górny, Dolny? Gość, który zakładał moją instalkę ma całą galerię aut zagazowanych w Polsce i Niemczech (mają dwa warsztaty), gazuje turbo, biturbo, stroi na hamowni, instaluje NOS dla zainteresowanych 8) Pewnie i tak bym wybrał Jako, gdyby nie odległość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro_G Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Które?Instalacji czy remontu głowic . Chcesz przeistoczyć swojego OBK w pojazd doświadczalny? Skoro masz świadomość zagrożenia i możliwych konsekwencji, proszę uprzejmie. Jazda głównie miejska i strategia dotrysku Pb, dają szansę na powodzenie eksperymentu. :shock: :?: Takie nastroje i myśli panują w mojej głowie teraz :x Wiem jedno, że na pewno nie chcę zrezygnować z frajdy jazdy i posiadania Subaru ale z drugiej strony stoją wydatki na paliwo (960 zł miesięcznie na same dojazdy do pracy, duża odległość i miasto) to trochę dużo i ciągle myślę że mógłbym 30% kwoty zaoszczędzić chociażby na browar :-). A tak w ogóle to wielu pewnie chciało by mieć tylko taki problem na głowie. Pozdro Jaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Panowie prosze powiedzcie co sadzicie o instalcjach firmy BRC w boxerach turbo :?: :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyss Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow... powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n-a-at-C16529966.html A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 960 zł miesięcznie na same dojazdy do pracy może to banalny i nic nie wnoszący komentarz, ale chyba tego typu kwestie rozpatruje się przed zakupem, a nie po zakupie palącego 15L benzyny / 100km auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow... powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n- ... 29966.html A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ? krzyss zyjemy w takim kraju jakim zyjemy gdzie koszty utrzymania '"normalnego" samochodu staja sie nienormalne wiec montarz LPG tym bardziej u JAKO sprawi ze raczej bedziesz szczesliwym posiadaczem tego autka viewtopic.php?f=15&t=139496&view=unread#unread 8) A o wady i zalety najlepiej spytaj samego wlasciciela :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Panowie prosze powiedzcie co sadzicie o instalcjach firmy BRC w boxerach turbo A dlaczego akurat BRC ? Może od początku, większość z nas jeździ i poleca instalacje LPG BIGAS. Rewelacyjny reduktor R21 (23) Doublo, dobry sterownik, wtryski zazwyczaj Hana lub Keihin. I to jest dobry, sprawdzony zestaw. BRC - właśnie przeglądałem ofertę reduktorów. Jest niby jeden, deklaratywnie spełniający wymagania mocowe (240kW - GENIUS MAX 240kW SEQUENT 24 SQ) ale : a) jest przerażająco drogi (900 PLN, w porównaniu ze zdecydowanie lepszym R21-23 700 PLN), ma tylko jedno wyjście gazowe (sic !) a to już lekkie nieporozumienie. Nawet KME w wersji GOLD oferuje dwa wyjścia gazowe. Ja bym się nie upierał na BRC. Skoro droga jest już przetarta, sprawdzona i godna polecenia to po co ją na nowo przecierać ? Kontakt do jako i już jesteś szczęśliwym posiadaczem dobrej i sprawdzonej instalacji LPG. Dodatkowo - prawidłowo i właściwie zamontowanej i skonfigurowanej. A to naprawdę nie jest bez znaczenia i w polskiej rzeczywistości gazowej ( ) stanowi jakieś 70% sukcesu...lub porażki Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Grzegorz dobrze pisze, po co eksperymentować z BRC, skoro Jako zakłada Bigas + Hana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Panowie prosze powiedzcie co sadzicie o instalcjach firmy BRC w boxerach turbo A dlaczego akurat BRC ? Dzieki Grzesiek za odp tylko problem w tym ze niektore boxery turbo maja juz zalozona instalacje LPG wlasnie BRC SEQUENT... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow... powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n- ... 29966.html A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ? krzyss zyjemy w takim kraju jakim zyjemy gdzie koszty utrzymania '"normalnego" samochodu staja sie nienormalne wiec montarz LPG tym bardziej u JAKO sprawi ze raczej bedziesz szczesliwym posiadaczem tego autka viewtopic.php?f=15&t=139496&view=unread#unread 8) A o wady i zalety najlepiej spytaj samego wlasciciela :wink: nie tylko w naszym nienormalnym kraju tak sie zyje ja mimo ze mam swojego na gaz ( 2,5 prawie sti) zainstalowalem sobie programik na iphona pt "gdzie sa pieniadze " statystyke zaczalem 16 listopada i do dzis ( czyli nie caly miesiac)wydatki na auto to 639.47 funtow jezdze na gazie :shock: pozdrawiam z "normalnego " kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 nie tylko w naszym nienormalnym kraju tak sie zyje ja mimo ze mam swojego na gaz ( 2,5 prawie sti) zainstalowalem sobie programik na iphona pt "gdzie sa pieniadze " statystyke zaczalem 16 listopada i do dzis ( czyli nie caly miesiac)wydatki na auto to 639.47 funtow jezdze na gazie :shock: pozdrawiam z "normalnego " kraju :shock: :shock: :shock: Zoowty a czy mozesz zdradzic na co w niecaly miesiac wydales te 639.47 funtow :?: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Dzieki Grzesiek za odp tylko problem w tym ze niektore boxery turbo maja juz zalozona instalacje LPG wlasnie BRC SEQUENT... :| Sprawdź jaki tam siedzi reduktor, bo jak wspomniałem wcześniej tylko jeden, jako-tako, spełnia wymagania mocowe turboładowanych bokserów. Pozdrawiam Grzegorz PS. Fabrycznie instalacje LPG w turbawkach nigdzie (przynajmniej w Europie) nie były montowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 242.64 tylko gaz 70.21 tylko benza 76 olej wymianka 15.9 zarowki 134,06 miesieczne ubezpieczenie 100.6 wtlo na maske sti srednio 42 mile dziennie spalanie z tego okresu 19,21 koszt 1 mili 0.59 funta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się