Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

0692 ... ...

Żeby nie było, że trudno znaleźć.

 

No teraz już nie będzie trudno znaleźć, ale jeszcze żeby można było się dodzwonić... :P na PRV tyż nie odpowiadasz... może wiec tutaj napiszę o co com'on.

Chciałbym się zorientować ile by mnie kosztowała polecana przez Ciebie instalacja LPG do mojej H6'tki z taką elektroniką i wtryskiwaczami aby można dopylić :twisted: trochę etylinki przy większym obciążeniu...itp.

 

Pozdro

Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele już o tym czytałem i słuchałem ale nie znam żywych przypadków problemów z H6 spowodowanych zainstalowaniem LPG. Jest natomiast opisane kilka przypadków takich problemów z innymi silnikami Subaru, chociażby STI kolegi z UK i padnięte głowice po sprincie na autostradzie :-).

Ja robię ok 20 kkm rocznie i większość w mieście dojeżdżając do pracy więc nie przeciążam zbytnio silnika, więc prawdopodobnie założę kuchenkę do H6 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele już o tym czytałem i słuchałem ale nie znam żywych przypadków problemów z H6 spowodowanych zainstalowaniem LPG. Jest natomiast opisane kilka przypadków takich problemów z innymi silnikami Subaru, chociażby STI kolegi z UK i padnięte głowice po sprincie na autostradzie :-).

Ja robię ok 20 kkm rocznie i większość w mieście dojeżdżając do pracy więc nie przeciążam zbytnio silnika, więc prawdopodobnie założę kuchenkę do H6 :-)

 

 

ja chcialem tylko wyprostowac ze padniete glowice i silnik to nie wina gazu tylko strojenia

niedolnego strojenia pseudomechanikow z uk ( polakow ) ktorzy nie mieli doczynienia z takim samochodem

gaz roobilem u roberta ( jako ) i nigdy ale to nigdy nie mialem z tym problemow

gdybym poczekal na wymiane filtrow w polsce to zapewne dalejbym smigal na tym silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli większość problemów to prawdopodobnie złe zestrojenie lub upalanie :-), kończmy więc te dywagacje bo w końcu dojdziemy do tego samego wniosku, że jak nie chcesz mieć problemów z samochodem to go nie kupuj :-).

 

JAKO wrzucaj waść te koszta :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na śląsku ponoć najlepszy jest Sebastian Sare ze Zbrosławic firma GZW. Jako jedyny robił Porsche. Strasznie chwalony na forach, ludziska walą do niego z całej polski. Przy gazowaniu swojego Jaga (nie każdy się podejmie) pytałem o forka 2,5xt i dla niego to podobno żaden problem.

Instalacja zwraca się przy 15tkm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że wielu z Was ma również coś podobnego do dodania ale chyba nie myślisz, że będę zasuwał na ślunsk skoro tak wspaniałego fachowca mam pod nosem :-)

 

Czekajmy aż wywołane osoby się wypowiedzą lub inni mający autoryzację tego pierwszego :wink:

 

Pozdro

Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAKO wrzucaj waść te koszta

 

Które?

Instalacji czy remontu głowic :mrgreen: .

Chcesz przeistoczyć swojego OBK w pojazd doświadczalny?

Skoro masz świadomość zagrożenia i możliwych konsekwencji, proszę uprzejmie.

Jazda głównie miejska i strategia dotrysku Pb, dają szansę na powodzenie eksperymentu.

Obiecuję dołożyć wszelkich starań, ale za ewentualny negatywny wynik nie mogę wziąć odpowiedzialności.

 

Pozdrawiam,

jako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na śląsku ponoć najlepszy jest Sebastian Sare ze Zbrosławic firma GZW. Jako jedyny robił Porsche. Strasznie chwalony na forach, ludziska walą do niego z całej polski. Przy gazowaniu swojego Jaga (nie każdy się podejmie) pytałem o forka 2,5xt i dla niego to podobno żaden problem.

Instalacja zwraca się przy 15tkm :)

To nie jest jedyny dobry zakład na Śląsku... 8)

No i zależy, jak rozumiesz Śląsk: Górny, Dolny? :mrgreen:

Gość, który zakładał moją instalkę ma całą galerię aut zagazowanych w Polsce i Niemczech (mają dwa warsztaty), gazuje turbo, biturbo, stroi na hamowni, instaluje NOS dla zainteresowanych 8)

 

Pewnie i tak bym wybrał Jako, gdyby nie odległość... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które?

Instalacji czy remontu głowic :mrgreen: .

Chcesz przeistoczyć swojego OBK w pojazd doświadczalny?

Skoro masz świadomość zagrożenia i możliwych konsekwencji, proszę uprzejmie.

Jazda głównie miejska i strategia dotrysku Pb, dają szansę na powodzenie eksperymentu.

 

:D:( :shock: :oops::evil: :?: :idea: Takie nastroje i myśli panują w mojej głowie teraz :x

Wiem jedno, że na pewno nie chcę zrezygnować z frajdy jazdy i posiadania Subaru ale z drugiej strony stoją wydatki na paliwo (960 zł miesięcznie na same dojazdy do pracy, duża odległość i miasto) to trochę dużo i ciągle myślę że mógłbym 30% kwoty zaoszczędzić chociażby na browar :-). A tak w ogóle to wielu pewnie chciało by mieć tylko taki problem na głowie.

 

Pozdro

Jaro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow...

 

powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n-a-at-C16529966.html

 

A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

960 zł miesięcznie na same dojazdy do pracy

może to banalny i nic nie wnoszący komentarz, ale chyba tego typu kwestie rozpatruje się przed zakupem, a nie po zakupie palącego 15L benzyny / 100km auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow...

 

powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n- ... 29966.html

 

A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ?

 

krzyss zyjemy w takim kraju jakim zyjemy gdzie koszty utrzymania '"normalnego" samochodu staja sie nienormalne wiec montarz LPG tym bardziej u JAKO sprawi ze raczej bedziesz szczesliwym posiadaczem tego autka viewtopic.php?f=15&t=139496&view=unread#unread 8)

 

A o wady i zalety najlepiej spytaj samego wlasciciela :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie prosze powiedzcie co sadzicie o instalcjach firmy BRC w boxerach turbo

 

A dlaczego akurat BRC ?

 

Może od początku, większość z nas jeździ i poleca instalacje LPG BIGAS. Rewelacyjny reduktor R21 (23) Doublo, dobry sterownik, wtryski zazwyczaj Hana lub Keihin. I to jest dobry, sprawdzony zestaw.

BRC - właśnie przeglądałem ofertę reduktorów. Jest niby jeden, deklaratywnie spełniający wymagania mocowe (240kW - GENIUS MAX 240kW SEQUENT 24 SQ) ale :

a) jest przerażająco drogi (900 PLN, w porównaniu ze zdecydowanie lepszym R21-23 700 PLN),

B) ma tylko jedno wyjście gazowe (sic !) a to już lekkie nieporozumienie. Nawet KME w wersji GOLD oferuje dwa wyjścia gazowe.

 

Ja bym się nie upierał na BRC. Skoro droga jest już przetarta, sprawdzona i godna polecenia to po co ją na nowo przecierać ?

 

Kontakt do jako i już jesteś szczęśliwym posiadaczem dobrej i sprawdzonej instalacji LPG. Dodatkowo - prawidłowo i właściwie zamontowanej i skonfigurowanej. A to naprawdę nie jest bez znaczenia i w polskiej rzeczywistości gazowej ( :mrgreen: ) stanowi jakieś 70% sukcesu...lub porażki :twisted:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopaki... jestem sceptykiem jesli chodzi o LPG i dlatego zawsze odmawialem sobie subarakow...

 

powiedzcie mi czy gazujac u "Jako" dobra i nie tania instalacja, jestem w stanie byc szczesliwym posiadaczem tego autka: http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-n- ... 29966.html

 

A przy okazji mozecie mi podac wady takiego samochodu ?

 

krzyss zyjemy w takim kraju jakim zyjemy gdzie koszty utrzymania '"normalnego" samochodu staja sie nienormalne wiec montarz LPG tym bardziej u JAKO sprawi ze raczej bedziesz szczesliwym posiadaczem tego autka viewtopic.php?f=15&t=139496&view=unread#unread 8)

 

A o wady i zalety najlepiej spytaj samego wlasciciela :wink:

 

 

nie tylko w naszym nienormalnym kraju tak sie zyje

ja mimo ze mam swojego na gaz ( 2,5 prawie sti)

zainstalowalem sobie programik na iphona

pt "gdzie sa pieniadze "

statystyke zaczalem 16 listopada i do dzis ( czyli nie caly miesiac)wydatki na auto to 639.47 funtow

jezdze na gazie :shock:

pozdrawiam z "normalnego " kraju :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko w naszym nienormalnym kraju tak sie zyje

ja mimo ze mam swojego na gaz ( 2,5 prawie sti)

zainstalowalem sobie programik na iphona

pt "gdzie sa pieniadze "

statystyke zaczalem 16 listopada i do dzis ( czyli nie caly miesiac)wydatki na auto to 639.47 funtow

jezdze na gazie :shock:

pozdrawiam z "normalnego " kraju :mrgreen:

 

:shock: :shock: :shock:

Zoowty a czy mozesz zdradzic na co w niecaly miesiac wydales te 639.47 funtow :?: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Grzesiek za odp tylko problem w tym ze niektore boxery turbo maja juz zalozona instalacje LPG wlasnie BRC SEQUENT... :|

 

Sprawdź jaki tam siedzi reduktor, bo jak wspomniałem wcześniej tylko jeden, jako-tako, spełnia wymagania mocowe turboładowanych bokserów.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Fabrycznie instalacje LPG w turbawkach nigdzie (przynajmniej w Europie) nie były montowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...