marecki_ol Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 wirach, opadają i wracają do normy (podkręcę tak jak radzisz o 100rpm i pewnie będzie po problemie, dzięki ). Ale doszło mi jeszcze pare oznak... Na zimnym jak przełączy się na gaz i chcę przyspieszyć z drugiego biegu występuje ewidentne dławienie się silnika i wyskakuje Check, a wczoraj nawet mi mrugał. Komputer pokazuje błąd "wypadanie zapłonów". Skoro świece i przewody mam nowe, to podejrzenia padają na cewkę zapłonową, czy ktoś potwierdzi :?: 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 marecki_ol z tym błędem to nie wiem u mnie tego nie było , "mówi się" że błąd wypadania zapłonu to wina luzów zaworowych ale zawory miałeś regulowane więc nie wiem. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Witam ponownie. Nareście udało mi się zagazować moje subarku legacy 2.2 GX zrobiłem to w Łodzi zatem jak ktoś jest z okolic Łodzi i chce zagazować swoje subarku to mogę dać namiary. A teraz troszke gorzkich żalów: doradziliście mi abym zgłosił się do Jako Zadzwoniłem do Pana Roberta i skierował mnie do jakiejś Pani Ani z biura w celu omówienia kredytu na montaż instalacji gdzie od tej Pani usłyszałem że zaden bank nie chce im udzielać kredytów Jkaoś tego nie potrafie zrozumiec bo przy robieniu około 1000 km miesiecznie z łatwością można zapłacić ratę 300 pln z oszczednosci które byśmy wydali na benzynę. Zatem pytam się gdzie tu sens a gdzie logika Kto mi to wytłumaczy? Może Pan Robert zabierze głos w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Zadzwoniłem do Pana Roberta i skierował mnie do jakiejś Pani Ani z biura w celu omówienia kredytu na montaż instalacji gdzie od tej Pani usłyszałem że zaden bank nie chce im udzielać kredytów Jkaoś tego nie potrafie zrozumiec bo przy robieniu około 1000 km miesiecznie z łatwością można zapłacić ratę 300 pln z oszczednosci które byśmy wydali na benzynę. Zatem pytam się gdzie tu sens a gdzie logika Mógłbyś jaśniej, bo nadal nie wiem o co chodzi? Kto w końcu chciał brać kredyt na Twoja instalację, Pani Ania z biura? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 wirach, opadają i wracają do normy (podkręcę tak jak radzisz o 100rpm i pewnie będzie po problemie, dzięki ). Ale doszło mi jeszcze pare oznak... Na zimnym jak przełączy się na gaz i chcę przyspieszyć z drugiego biegu występuje ewidentne dławienie się silnika i wyskakuje Check, a wczoraj nawet mi mrugał. Komputer pokazuje błąd "wypadanie zapłonów". Skoro świece i przewody mam nowe, to podejrzenia padają na cewkę zapłonową, czy ktoś potwierdzi :?: 8) Marecki_ol podjedź do gazownika, żeby podciągnął Ci temperaturę, przy której instalacja przełącza zasilanie z benzyny na gaz. Parownik może nie być w stanie podać odpowiedniej ilości gazu (bo jest za zimny) i to jest powodem wyskakiwania check'a i dławienia się silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Mógłbyś jaśniej, bo nadal nie wiem o co chodzi? Kto w końcu chciał brać kredyt na Twoja instalację, Pani Ania z biura? :shock: Pani Ania poinformowała mnie, że żadna firma kredytowa nie chce z nimi wspołpracować ( żagiel itp. ) A Pan Robert powiedział że nie ma problemu i dał namiary do Pani Ani. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki_ol Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Qba25, wiesz, że cały weekend o tym myślałem, ale wydawało mi się to zbyt prostym rozwiązaniem, a w serwisie w którym gazowałem autko polecili sprawdzić cewkę zapłonową, a najlepiej przełączać ręcznie na gaz po rozgrzaniu się silnika :roll: Mam nadzieję, że problem tkwi tylko w tej temperaturze, bo ogólnie po rozgrzaniu nie widzę problemów ani na gazie ani tym bardziej na benzynie... Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Pani Ania poinformowała mnie, że żadna firma kredytowa nie chce z nimi wspołpracować ( żagiel itp. )A Pan Robert powiedział że nie ma problemu i dał namiary do Pani Ani. Kredyt na 5 tyś. dostaniesz w każdym banku na dowód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Bigas Sequent od Jako. Pewnego razu podczas jazdy auto przełączyło mi się z LPG na benzynę. Teraz jest tak, że już w ogóle nie ma sensu próbować jeździć na LPG, bo od razu albo po kilkuset metrach auto znowu wraca na benzynę - szczególnie jeśli mocniej przycisnę gaz, lub wpadnę w wybój (?). Idąc za sugestią Jako (póki co nie mogę do niego podjechać) wymieniłem MAP sensor. Niestety objawy nie ustały i są identyczne, jak na starym MAP sensorze. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim, ewent. ma jakieś inne pomysły, które można z lokalnym gazownikiem przećwiczyć? Do Jako "chwilowo" podjechać po prostu czasowo nie mogę. Na benzynie auto jeździ normalnie. Jeśli nic nie ustalę "na odległość" to docelowo i tak pojadę do Jako, ale może jednak ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? ja się na tym kompletnie nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Kiedyś tak miałem. Okazało się że zaśniedział (jak to możliwe ??) przewód łączący zbiornik z gazem i "przekazujący info" o ilości gazu w zbiorniku. PRzewód został wymieniony, sygnał do kompa gazowego poszedł prawidłowy i wszystko wróciło do normy. Podjedź sobie do jakiegoś zakładu lpg i powinni sprawdzić to od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 kontrolka pokazuje gaz na full ew. 3/4. zbiornik jest świeżo nalany... u gazownika lokalnego byłem, podłaczył diagnostykę Bigas, niby wszystko w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Mi nie tak dawno padł czujnik temperatury parownika, objawy były podobne, najczęściej nie przełączał się w ogóle na gaz a jak już to wracał na benzynę w przypadkowym momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 tzd, to co opisuje Alpin idealnie pasuje do Twojego i .... mojego przypadku Jakieś dwa tygodnie temu (może ze trzy) zakupiłem i zainstalowałem wymarzony reduktor R23 Double by BIGAS. Pochodziło, pochodziło i objaw identyczny jak u Ciebie. Jako, że mam dużo prymitywniejszy sterownik KME to sam mogłem bez problemu zdiagnozować - błędy w pamięci sterownika jednoznaczne : - uszkodzony czujnik temperatury parownika , - temperatura parownika poniżej 20C (to jest skutkiem pierwszego objawu, czujnik to się załącza to się odłącza). Niby tak klasowe parowniki a taka pierdołka powoduje : a) brak możliwości jazdy na LPG , zdecydowane ochłodzenie mojej "miłości" do produktów BIGAS. I z tego co czytam po forach (nie tylko naszym) to jest to niestety permanentny problem tych reduktorów. Smutne, zwłaszcza, że gadzet nie kosztuje dwie stówy Na razie warsztat Roberta ma przerwę remontową, ja już się ustawiam w kolejce. Pozdrawiam Grzegorz PS. Ale na benzynie się fajnie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Grzesiu, Bigas produkuje na prawdę dobre reduktory. Ciężko byłoby mi znaleźć zamiennik Doblo, reduktora do wysokich mocy. Uszkodzenia czujników temperatury są irytujące i nie dotyczą tylko Bigasa. Powiedziałbym, że rzadko ori padają, częściej te z innej niż AEB elektroniki. Tzd, reduktor przejechał ok 80tys km. Turbo gdzie zużycie lpg jest stosunkowo spore. LPG w PL jest zanieczyszczone, być może wymaga interwencji. Za biuro nie biorę odpowiedzialności, widocznie nie jestem dosyć dobrze poinformowany, chyba czas zmienić sposób działalności, żeby osiągnąć maximum, ....niezawodności Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 jako, Roberto, daj spokój, ja do Ciebie żadnych pretensji nie mam. Peace and zatańczmy, jak za dawnych lat Ot złośliwość rzeczy martwych. Się zrobi i będzie git. Dopótu, dopóki działał był faktycznie bajeczny :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 jako, Roberto, daj spokój, ja do Ciebie żadnych pretensji nie mam. Peace and zatańczmy, jak za dawnych lat Ot złośliwość rzeczy martwych. Się zrobi i będzie git. Dopótu, dopóki działał był faktycznie bajeczny :wink: Pozdrawiam Grzegorz Postanowione Grzesiu, będą zmiany. We właściwym kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Postanowione Grzesiu, będą zmiany. We właściwym kierunku. No i fajno, wiesz, że zawsze Ci mocno (i naprawdę szczerze) kibicowałem. Co nas nie złamie to nas wzmocni, że polecę tym zgrabnym frazesem :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 warsztat Roberta ma przerwę remontową, ja już się ustawiam w kolejce To ja też, ja też! uszkodzony czujnik temperatury parownika jak to się leczy? reduktor przejechał ok 80tys km. być może wymaga interwencji. spoko, oby go wyleczyć lub wymienić na nowszy model. może od razu z wtryskami. najśmieszniejsze jest to, że nawet nie wiem, jakie to koszty EDIT. już wiem, ile reduktor RI 21 czy coś takiego, wtryski pewnie +połowę kosztu reduktora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 najśmieszniejsze jest to, że nawet nie wiem, jakie to koszty EDIT. już wiem, ile reduktor RI 21 czy coś takiego, wtryski pewnie +połowę kosztu reduktora? Tzd to jak juz sie dowiesz jaki jest koszt wtryskow i reduktora to daj znac. Aha i czym byla spowodowana Twoja usterka :?: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss1971 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Gaz ??? warto nie warto ??? porozmawiać można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R2D2 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Hej, mogę spróbować przebrnąć przez cały gazowy wątek, ale to kawał drogi... a więc tak: OBK MY2006 - komputer pokazuje spalanie benzyny (większość w trasie) około 7,8 l, po zatankowaniu do pełna okazało się, że ciągnie około 8,2, a więc jest prawie idealnie, ale na gazie (instalacja Prins ori z Belgii), po wymianie filtrów i regulacji zawodów (wymienione także świece) ciągnie około 12 l - to wynik właściwy, czy raczej nie? Dodam, że przed regulacją zaworów i wymianą świec żarł 14 l LPG. Co Wy na to? A jeszcze dodam, że gazownicy sprawdzali spaliny i wyszło, że mieszanka nie jest ani za biedna ani za bogata. Niby wszystko OKI, ale czy pali za mało benzyny, a LPG ok, czy może za dużo gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R2D2 Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Hej, mogę spróbować przebrnąć przez cały gazowy wątek, ale to kawał drogi... a więc tak: OBK MY2006 - komputer pokazuje spalanie benzyny (większość w trasie) około 7,8 l, po zatankowaniu do pełna okazało się, że ciągnie około 8,2, a więc jest prawie idealnie, ale na gazie (instalacja Prins ori z Belgii), po wymianie filtrów i regulacji zawodów (wymienione także świece) ciągnie około 12 l - to wynik właściwy, czy raczej nie? Dodam, że przed regulacją zaworów i wymianą świec żarł 14 l LPG. Co Wy na to? A jeszcze dodam, że gazownicy sprawdzali spaliny i wyszło, że mieszanka nie jest ani za biedna ani za bogata. Niby wszystko OKI, ale czy pali za mało benzyny, a LPG ok, czy może za dużo gazu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Hej, mogę spróbować przebrnąć przez cały gazowy wątek, ale to kawał drogi... a więc tak: To przebrnij. Lub użyj opcji szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 pytanko do zagazowanych z Forkami turbo 2.0 i 2.5 jakie realne spalanie odnotowujecie jezdzac normalnie w miescie i w trasie z predkosciami 140-160 :roll: oraz czy duza jest roznica w spalaniu gazu pomiedzy tymi dwoma silnikami :?: dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip.W Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 pytanko do zagazowanych z Forkami turbo 2.0 i 2.5 jakie realne spalanie odnotowujecie jezdzac normalnie w miescie i w trasie z predkosciami 140-160 :roll: oraz czy duza jest roznica w spalaniu gazu pomiedzy tymi dwoma silnikami :?: dzieki HAHA jeżdząc ---normalnie--- w miescie i w trasie 140-160 no to gratuluje normalnych miejskich wyników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się