emotorsport Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 a przy 90kmh...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Gdzie we Wrocławiu lub okolicy dobrze doradzą mi i założą gaz do Forestera 2.0 N/A MY06 158PS? Od instalacji oczekuję przede wszystkim bezawaryjności, bezobsługowości i nie gorszych osiągów niż na benzynie (jeżdżę na Pb98). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 a przy 90kmh...? Mój były forek palił wtedy ok. 11 l LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 a przy 90kmh...? Mój były forek palił wtedy ok. 11 l LPG. To by się zgadzało... mniej więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Gdzie we Wrocławiu lub okolicy dobrze doradzą mi i założą gaz do Forestera 2.0 N/A MY06 158PS? Od instalacji oczekuję przede wszystkim bezawaryjności, bezobsługowości i nie gorszych osiągów niż na benzynie (jeżdżę na Pb98). http://www.sparko.com.pl/ To mój klient i kolega. Sporo Subaru we Wro jest robionych u niego. Aczkolwiek swoje H6 gazowałem u Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 To mój klient i kolega. Sporo Subaru we Wro jest robionych u niego. Aczkolwiek swoje H6 gazowałem u Jako. jak Ci się sprawuje instalacja w H6? jakie spalanie w mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Gdzie we Wrocławiu lub okolicy dobrze doradzą mi i założą gaz do Forestera 2.0 N/A MY06 158PS? Od instalacji oczekuję przede wszystkim bezawaryjności, bezobsługowości i nie gorszych osiągów niż na benzynie (jeżdżę na Pb98). http://www.sparko.com.pl/ To mój klient i kolega. Sporo Subaru we Wro jest robionych u niego. Aczkolwiek swoje H6 gazowałem u Jako. no właśnie, dostałem polecenia do: Abart we Wrocławiu Sparko we Wrocławiu Tomcar w Brzegu czy ktoś gazował Subaru w jednym z tych warsztatów? oczywiście najlepiej do Jako w Warszawie, ale ja tam nie bywam i musiałbym specjalnie jechać na montaż, na regulację po 1000km i na przeglądy co 15000km, czyli co pół roku ... a może warto, bo w tych warsztatach w/w nie zrobią tego dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Pytanie do gazowników. Czy do my05 USspec 2,5 wolnyssak silnik EJ253 potrzeba jest montażu lubryfikatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość keraj Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Pytanie do zagazowanych: Czy ktoś jeździ z instalację SEQUENT 24 ? Proszę o opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Pytanie do gazowników. Czy do my05 USspec 2,5 wolnyssak silnik EJ253 potrzeba jest montażu lubryfikatora? Była już o tym mowa: lubryfikatory to tylko gadżet służący wyciąganiu kasy od klientów. W praktyce się nie sprawdzają i nie są potrzebne. Podstawą jest poprawny dobór i montaż instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dzięki za odpowiedź. Być może i była o tym mowa ale znalazłem także post że w H6 jest konieczny. A konkretnie o 253 nie znalazłem . Pozdrawiam. -- 29 lip 2010, o 20:54 -- Chyba ja na takiej instalacji jeżdżę. jutro dokładnie sprawdzę czy to tak i napiszę coś więcej.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Sparko we Wrocławiu i co zalozyłes? ja odebralem swojego outbacka od nich i jestem zadowolony podobnie jak z kolejnych dwoch forkow ktore u nich robilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Sparko we Wrocławiu i co zalozyłes? ja odebralem swojego outbacka od nich i jestem zadowolony podobnie jak z kolejnych dwoch forkow ktore u nich robilem. widziałem twojego outbacka, zaglądałem mu pod maskę nie brałeś lubryfikacji - myślisz, że to pic na wodę fotomontaż? jestem umówiony na czwartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszpir 76 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Witam - posiadam legusia 2.5 benzynka - lim. 04,chciałbym zamontować lpg podobno 4 generacji. Jeżeli ktoś to zrobił w okolicy Rzeszowa bardzo bym się chciał dowiedzieć na ten temat coś więcej - z góry dziekuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Pytanie do zagazowanych:Czy ktoś jeździ z instalację SEQUENT 24 ? Proszę o opinię. Ja mam taka instalacje w Legacy III 125km 99\00r kombi. Przejechane na niej około 9tys. Instalacja chodzi bez zarzutu. Czasami nie wiem kiedy się przełączy na gaz. Spalanie od 9l(trasa emerycko) - 17l(miasto krótka trasa 2,5km do pracy). Wadą i zaletę jest to że jak brakuje gazu to instalacja dobiera benzynę (np. na b.wysokich obrotach). Można to pewnie wyregulować dokładniej. Jedna rzecz mnie zastanawia. Czy wtryskiwacze w innych instalacjach też tak hałasują (strzelają)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Mam sequent 24. Jeździ się bardzo przyjemnie trasa 10,5 miasto 12,5 tak na spokojnie. Oczywiście może więcej Wtryskiwacze u mnie też napierniczają jak wściekłe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andre82 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam.mam problem z instalką stag 300od 2 dni wyskakuje check podpinam kompa : 4 cylinder niski sygnał. byłem u gazowników co mi zakładali sprawdzili podłączyli kompa niby wszystko oki ale kurka czemu na gazie tylko to się dzieje w celu upewnienia się czy mam rację odłączyłem kompa gazowego i do jednego dochodzą 3 błędy 1,2,3 cylinder niski sygnał. specem nie jestem ale dla mnie to wina kompa gazowego.na benzynie jest spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Apropo klepiących wtryskiwaczy gazowych - nawet sam Jako dziwi się dlaczego u mnie tak jest. Przynamniej teraz nie muszę trąbić na przechodniów bo w końcu mnie słyszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Pytanie do zagazowanych:Czy ktoś jeździ z instalację SEQUENT 24 ? Proszę o opinię. Wadą i zaletę jest to że jak brakuje gazu to instalacja dobiera benzynę (np. na b.wysokich obrotach). Można to pewnie wyregulować dokładniej. To nie jest problem braku regulacji. Też mam tak ustawione, celem ochrony silnika na b.wysokich obrotach. Można to zmienić i ustawić odcięcie gazu tak, że do końca pójdzie na LPG, tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Zapytaj użytkownika jako. Może Ci coś poleci w okolicy. Ja jednak polecał bym umówić się z jako w Warszawie i u niego zrobić. Z opinii forum wynika, że warto. Tak na marginesie - nie mam zagazowanego auta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 widziałem twojego outbacka, zaglądałem mu pod maskę nie brałeś lubryfikacji - myślisz, że to pic na wodę fotomontaż? jestem umówiony na czwartek jesli subaru niemcy nie daje lubryfikacji do swoich aut to ja nie bede nadgorliwcem - prawda jest taka ze lubryfikacja moze wiecej zlego zrobic niz pomoc (osadznie nagaru), ale to jest moje zdanie. w pierszym subaru mam ~100kkm na LPG (calkowity przebieg to ~200kkm), zawory sprawdzam/reguluje srednio co 50kkm i nie zauwazylem zadnego problemu P.S. zestaw (reduktor i wtryski) chyba tez troche przewymiarowales do swojego 2.0 N/A ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A nie lepiej zamontować płytę indukcyjną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 P.S. zestaw (reduktor i wtryski) chyba tez troche przewymiarowales do swojego 2.0 N/A ? mam 158PS / 116kW na 4cyl, czyli 29kW na cylinder wtryski max są na 30kW, ja wziąłem super max na 35kW, więc mam zapas 20% reduktor genius mb jest do 160kW, ja wziąłem genius max który jest do 240kW, więc jest zapas 100% tak na forach czytałem, że jeżeli masz moc auta bliską deklarowanej mocy reduktora to przy ciśnięciu do odcięcia może reduktor nie wydolić - co to znaczy, to nie wiem - nie ma mocy? przełącza się na benzynę? ... wiesz jak jest, ilu speców, tyle opinii, a ja podejmuję decyzje i wydaję kasę - do czwartku zawsze mogę zmienić decyzje i zamówiłem BRC Plug & Drive - czy ona zawsze jest podłączona do OBD / EOBD fabrycznego komputera auta? czy to tylko opcja i mam męczyć mechanika, żeby mi to zrobił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 To mój klient i kolega. Sporo Subaru we Wro jest robionych u niego. Aczkolwiek swoje H6 gazowałem u Jako. jak Ci się sprawuje instalacja w H6? jakie spalanie w mieście? Bezawaryjnie. W mieście spala od 15 do 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandaryn Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A nie lepiej zamontować płytę indukcyjną? to wymaga zmiany zasilania na elektryczne - gdzie to można zrobić? i powinieneś założyć osobny wątek, bo to już wykracza poza lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się