Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest tak, ze w niemczech nie ma problemow :!: sa np. popsute Kat, wylaczajace sie Instalacje gazowe itp. Forek MY09 byl bardzo tym dotkniety. Tylko w niemczech ludzie wiedza i jezdza odpowiednio no i klijentela jest leciwsza i spokojniejsza. Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haubi - ale w Niemczech - te auta sprawują sie bez problemu, a przeciez jezdza w duzej mierze po autostradach. Przeciez auta do Niemiec i do Polski ida z tej samej fabryki. Zobaczymy co napisze Dyrekcja, bo sam jestem ciekawy.

 

A moze chodzi o to ze u nas jakosc sprzedawanego LPG jest zatrwazajaco niska w porownaniu do np. rynku niemieckiego co w przyszlosci wplywa na stan jednostki napedowej :?: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak, ze w niemczech nie ma problemow :!: sa np. popsute Kat, wylaczajace sie Instalacje gazowe itp. Forek MY09 byl bardzo tym dotkniety. Tylko w niemczech ludzie wiedza i jezdza odpowiednio no i klijentela jest leciwsza i spokojniejsza. Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec.

Haubi nie jestes jedyny, moj Forek na LPG zamyka szafe na budziku spokojnie. :mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak popatrze to jestem chyba jedyny co gania swojego subaraka powyzej 200 :roll: ale ja nie niemiec.

 

Miej oczy szeroko otwarte... :mrgreen:

Mój były Junkers na LPG wypluł ok. 230 KM i 320 Nm 8)

 

Most Siekierkowski też widział ok. 220 km/h.... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdzilem na orginalnych swiecach do 70 tkm i nic nie falowalo. To jakis mit, ze swiece trzeba zmieniac czesciej lub uzywac innych. Mieszanka LPG zapala sie trudniej dlatego instalacja zaplonowa musi byc 100% i nie moze miec przebic ale to wszystko. Sprawdzic przewody mozna uzywajac deo rozpylajac go nad przewodami (podobno ... sam nie probowalem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzic przewody mozna uzywajac deo rozpylajac go nad przewodami (podobno ... sam nie probowalem).

 

Owszem masz racje. Mozna tak sprawdzic czy przewody niemaja jakis przepiec ta metoda ale o odpowiedniej poze dnia naogol jest to poranek :wink: A najlepsze kable wysokiego napiecia to kable ferrytowe :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasami występujące problemy z odpalaniem na zimno też pod to podciągniecie (tylko na benzie ofkorz ;))?

 

Mhh :!: To jest jedna z konsekwencji niesprawnych przewodow :wink:

No właśnie te wątpliwości chciałem rozwiać... :wink: THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niedawno był problem z przewodami, z odpalaniem nie było najmniejszego problemu, ze spokojną jazdą też nie, ale przy długich czasach otwarcia wtrysków były misfire'y (poszarpywało i strzelało nieco). Obstrzeliło jedną świecę więc i ona została wymieniona. Szału nie ma raptem 1,5 roku wytrzymały.

Oczywiście na LPG pomykam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugeruje Auto Gaz Holandia w Krakowie - zajmują się tylko Koltec Necam - doradzą i wyślą jeżeli trzeba pocztą (handlują częściami też).Są w internecie i rozwijają sieć w Polsce. Zapytaj.

Ptok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem :)

Jestem tu bardzo świeży, żeby nie powiedzieć: mój pierwszy raz.

Do rzeczy, jeździłem zagazowaną almerą, która spaliła mi się miesiąc temu.

W związku z powyższem:

1. Jeśli czujecie benzynę zatrzymajcie się od razu i ewakuacja, 112/gaśnica (gaśnice o typowej pojemności to skandaliczne nieporozumienie). Auto na lpg zazwyczaj tłoczy benzynę mimo nieszczelności w układzie benzynowym. To było zaj... niebezpieczne, ostrzegam. Kwestię, czy to wina moich zaniedbań w utrzymywaniu właściwego poziomu benzyny w baku, rozważajcie według uznania.

2. Potrzebuję nowego auta i strasznie podobają mi się wszystkie subaraki, no może poza Justy;P, bo z tego co widzę i czytam, łączą japońską funkcjonalność i niezawodność ze świetnymi właściwościami jezdnymi. No i jakoś mi tak pasuje:)

3. Proszę o podpowiedzi osób kompetentnych (najchętniej niejakiego JAKO:)), jak wykluczyć moją byłą awarię, czy wyłączenie pompy paliwowej na gazie wystarczy, etc. Póki co interesuje mnie forek 2,0, 125 KM, około 1999-2002.

4. Proszę o rzeczowe, merytoryczne odpowiedzi.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"wyłączenie pompy paliwowej na gazie" :shock: czy edycja moderatora :shock: Przecie benzyna bez przerwy krąży w układzie wtryskowym, czy pracuje na niej czy nie.

 

Proszę się liczyć ze słowami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ponad 3 proc. stacji LPG sprzedaje zanieczyszczony gaz

wnp.pl (Marcin Szczepański) - 06-07-2010 11:49

 

Kontrole jakości na stacjach LPG w pierwszym półroczu 2010 roku wykazały, że w przypadku 3,1 proc. pobranych próbek paliwo nie spełniało wymogów jakościowych. Oznacza to pogorszenie sytuacji w stosunku do ubiegłego roku, kiedy to po 12 miesiącach kontroli tylko 0,78 proc. próbek okazał się złej jakości.

Kontrolerzy Inspekcji Handlowej odwiedzili od początku roku 161 stacji LPG w całym kraju. W pięciu przypadkach zbadane paliwo nie spełniało wymogów jakościowych. Przypadki naruszeń wykryto w województwach łódzkim, małopolskim, podlaskim, pomorskim oraz wielkopolskim.

 

 

Szkoda, że nie napisali, jakie stacje sprzedają ten zanieczyszczony gaz - jakiej marki, itd.. Jak dotrę do jakichś info, dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Panowie chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia w użytkowaniu Szuwarów z instalacją LPG.

Chodzi mi mianowicie o to którego Szuwara i z którym silnikiem wg. Was najlepiej kupić. Wiadomo, że 3.0 w Legacu czy OBK nawet po zagazowaniu będzie najbardziej dynamiczny. Mi bardziej chodzi o różnicę między 2.0 165 KM a 2.5 170 w Legacu, 2.0 w Legacu a 2.0 w Forysiu (2004-2005) lub silniki z Legaca 2.0, 2.5 a 2.0 turbo w Foresiu. Wiem, że są Legace turbo ale to już nie za te piniądze które mam na to przeznaczone i podobnie się ma z 2.5 turbo Forester.

Zatem jak to wygląda z Waszego doświadczenię nadmienię, że myślę o automacie i wiem też, że 3.0 nie bardzo lubi gaz :( ale 2.0 najłatwiej kupić w miarę pewnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update spalania w Foresterze S-turbo. Instalacja zakładana u Jako.

 

Trasa. Autostrada. 200km/h cały czas (temp. EGT - 800stopni C.)

Spalanie 24L LPG / 100km

 

Trasa. Spokojna jazda. 100km/h większość czasu.

Spalanie 14L LPG / 100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...