jako Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Hogi i Grzesiu. Przede wszystkim nic do rzeczy nie mają uszczelki głowic przy regulacji luzów zaworowych. Potrzebne są uszczelki pokryw zaworów. Silikon jest stosowany fabrycznie w rogach dekli. Pełen komplet uszczelek do dwu wałkowego motoru jak 007lawyer to, 2 uszczelki pod pokrywy ok 120zł, 4 uszczelki świec zapłonowych ok 60zł i 16 uszczelek pod śruby ok 200zł. Przy 2 wałkowych głowicach do regulacji luzów trzeba zdemontować silnik, wyjmować wałki, dobierać płytki lub szklanki o odpowiedniej grubości, dużo więcej roboty i parę części więcej. Ja mam uszczelnione dekle na starych uszczelkach i silikonie i uszczelki śrub też stare. Akurat nie było tych pod dekle, bałem się, że się w końcu auto zapali. Silnik nie długo i tak będzie wymieniany, więc taka decyzja. Jak na razie od 10tys km nie cieknie nic. Fx czy LPG (faza ciekła) czy woda, jedno i drugie jest płynem i żadne z nich nie ma właściwości smarujących. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Panowie - dalsze rozmowy na temat różnych bajecznych miejsc na tym świecie proszę kontynuować poza forum SIP. (posty zostały wycięte) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Przede wszystkim nic do rzeczy nie mają uszczelki głowic przy regulacji luzów zaworowych. Pomyliłem się, chodziło o uszczelki pod dekle zaworów. :cool: Pełen komplet uszczelek do dwu wałkowego motoru jak 007lawyer to, 2 uszczelki pod pokrywy ok 120zł, 4 uszczelki świec zapłonowych ok 60zł i 16 uszczelek pod śruby ok 200zł. No to prawie 400 zł. Motoru się nie wyciąga w wolnymssaku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 krotkie podsumowanie (kalkulacja) 45 dni eksploatowania bigosa w subaru wrx przejechane 5631 km przy srednim spalaniu 18 litrow gazu to daje ~1013 litrow x 1,96 ( tyle chyba dzis kosztuje wiec sie skupie na terazniejszych cenach) co daje kwote ~ 1986 PLN natomiast na Pb palil mi 15 wiec zuzylbym 855 litrow x 4,20 PLN co daje sume ~ 3591 PLN szybkie odejmowanie i roznica to ~ 1605 PLN co do przyspieszaniu od zera to jest roznica jest prawie nieodczowalna, roznica ale nie ogromna jest natomiast w elastycznosci auta ale cos za cos jak chce sobie troche poupalac to jeden ruch reki i .............. benzyna jest pompowana do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 co do przyspieszaniu od zera to jest roznica jest prawie nieodczowalna, roznica ale nie ogromna jest natomiast w elastycznosci auta ale cos za cos To nie jest dobrze. U mnie nie ma różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 na kolejnym przegladzie bede u jako to moze cos zaradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 jako, dzięki po raz 106. Instalka znowu żyje i to jak Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosteR Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Mój ojciec jest "posiadaczem" Imprezy 2.0 wolnossącej 2000r,... z sekwencją BRC(ma niecałe 2 lata). Pojawił się problem następujący: Auto na wolnych obrotach nieregularnie przerywa "zapłon",na benzynie jest to mniej widoczne niż na lpg,(na gazie wyraźnie słychać przerywanie jednego wrtyswiacza po stronie cyli I i III - były one sprawdzane/wimieniane i nadal jest ten objaw) .... zostały wymienione świece zapłonowe, a dziś wymieniłem przewody zapłonowe - Oryginały,....czyszczony był silnik krokowy,....i nic to nie zmieniło........niedawno wymieniałem uszczelki kap zaworowych i od razu były robione luzy zaworowe( niecałe 7 tys km temu)....... Ogólnie co 10 tyś wymieniane są wszystkie filtry+gazowe...... I co to może być....? I od niedawna nieregularnie zapala się Chack Engine i świeci się również nieregularnie.....potrafi zgasnąć po odpaleniu a czasem potrafi się świecić przez jakiś czas- więc byłbym wdzięczny za polecenie/kontakt z kimś z okolic W-wy by się podpiąć pod kompa.. ps: po ponownym dokręceni czujnika stukowego(19Nm)....check nie zapałał się przez pewien okres...a teraz znowu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 KosteR, wyreguluj zawory. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosteR Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 regulowałem.....na ssaniach ok, ale 3 zaworowe były podparte PRZED regulacją.... [ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 3:50 pm ] 3 zawory Wydechowe były podparte.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dema Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Siema mam problem z Legasiem 97 na gazie miesiąc temu zaczął szarpać na gazie zchodzić z obrotów ,pojechałem do gazownika odłączył elektronikę i kazał jeździć.Na urlop jechałem skokami to znaczy 50 km na gazie 2 km na benzynie i tak całe 400 km. W małym miasteczku powiedzieli że parownik ,wymieniłem ale po dwóch dniach objawy powróciły.Ale byłem już w domu.Po wizycie u gazownika powiedział że wyregulował i będzie chodzić ale muszę coś zrobić bo pali się chec wymieniłem czujnik stukowy.Dalej po czwartej regulacji na gazie chodzi jak ma ochotętzn.jadę staje na światłach on traci obroty i zachowuje się tak jak by nie dostawał gazu muszę przejść na benzynę i po jakimś czasie zpowrotem na gaz a często dopiero po zgaszeniu silnika. Gazownicy mówia że to ciężko określić ale jezdzić też makabra już nie wiem co robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 Czeka Cie rozmowa z forumowiczem jako . No i scalenie do watku z LPG . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 4 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2009 No i scalenie do watku z LPG . scalone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Dzien dobry, witam wszystkich! Jesli ten temat byl tu juz poruszany to najmocniej przepraszam ale najwyrazniej go nie znalazlem:-( Napoczatku chcialbym spytac czy ktos moze wie jak znosi eksploeatacje na paliwie LPG Subaru Impreza STi ? Pytam poniewaz nigdzie w necie nie moge znalesc info na ten temat. A w moim miescie sa dwie sti zasilane tym paliwem. Jedna to STi US Spec z 2005r a druga to STi EU Spec tez z 2005r tzw. przejsciówka. Obydwie maja zamontowane sekwencje firmy BRC. Amerykanka widze ze jezdzi sobie (Oby) na lpg bez problemu a natomiast europejka niestety zadko pojawia sie na ulicach a natomiast prawie zawsze stoi pod firma. Z tego co wiem to popszedni własciciel ( z poza Tarnowa) wrzucil do niej LPG pojezdzil nia chyba rok w tym dosyc czesto widzialem ja w serwisie pod firma ktora zamontowala jej instalacje i jakis rok temu ni stad ni zowad owa STI znalazla sie w posidaniu (została odkupiona?) firmy montujacej jej LPG. A na pytanie do pracowników tej firmy jak sie sprawuje ta slicznotka :razz: na LPG mówia ze super (Ale jakos bez przekonania) Prosze napiszcie jake jest wasze zdanie na ten temat? Czy ten silnik jest wstanie poprawnie dzialac ta tym paliwie?Czy jednak w dluzszej perspektywie LPG wplywa negatywnie na ten silniczek? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szałan Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 mam pytanie, czy ktoś korzystał z usług instalacji LPG zakładu z Kleszewa za Pułtuskiem? Jeśli tak, to proszę o jakieś opinie. I jeszcze jedno, w Radomiu też jest jakiś gość, który zajmuje się instalacją, czy zna ktoś namiary do niego i opinie o nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 szałan, masz w Warszawie jako. Nie rozumiem więc po co jeszcze szukać :roll: Nie znajdziesz w działce LPG większego "majstra", zapewniam Cię. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_lEszEk_ Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Nie znajdziesz w działce LPG większego "majstra", zapewniam Cię. Grzesiek_67 słusznie prawi. nie kombinuj. jedź do jako, każdy tam wcześniej czy później kończy :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szałan Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 doskonale o tym wiem panowie, więc nie trzeba mnie do tego przekonywać. jednakże podtrzymuję prośbę i to nie z powodów niechęci do jako, bo już się z nim umawiam na montaż (na razie przez PW, bo numeru nie mam). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 I jeszcze jedno, w Radomiu też jest jakiś gość, który zajmuje się instalacją, czy zna ktoś namiary do niego i opinie o nim? Na pewno jakoś ci zamontuje instalację. :razz: Odpowiedź na pytanie nr 1. Nie. Odpowiedź na pytanie nr 2. Nie. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 No i zaraza przypełzła do mnie... ja, przeciwnik LPG, zmuszony przez sytuację gospodarczą i zdrowy rozsądek, stałem się wbrew sobie użytkownikiem Foresia S turbo z sekwencyjną instalacją LPG.....nie chce mi się ryć w 40 stronach wątku, a po wizycie forumowego guru LPG - jako, dowiedziałem się, że mój mułowaty dupowóz napędzany śmierdzącym powietrzem za mało ładuje.....0,35 to chyba za mało....muli i jedzie gorzej niż N/A.....idąc po najmniejszej linii oporu podmieniłem z drugiego takiego samego to i owo, ale nic nie dało, muli dalej, a po założeniu zegara potwierdza się to, co stwierdził jako - 0,35.....ile w ogóle powinien ładować taki S Turbo MY00? 0,6? 0,8? od czego zacząć reanimację? sztuczne oddychanie? dodam, że na benzynie jedzie odrobinę lepiej, ale tylko odrobinę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 9 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2009 0,35 to chyba za mało. Nie martw się emotorsport, przecież to akurat na soft turbo... :cool: Jesteś pewien, że to nie Saab? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 ile w ogóle powinien ładować taki S Turbo MY00? 0,6? 0,8? od czego zacząć reanimację? sztuczne oddychanie? dodam, że na benzynie jedzie odrobinę lepiej, ale tylko odrobinę.... Powinien ładować w peakach do 0,6 br a trzymać stabilnie 0,5 br. Jeżeli na benzynie jeździ tylko odrobinę lepiej to sprawdziłbym : a) wszystkie przewody podciśnień (szczelność, drożoność) , selenoid , c) DV , d) występowanie knocka (może masz spalanie stukowe i następują otwarcia WG w celu korekcji, co powoduje niemożność nadmuchania powyżej - w Twoim przypadku - 0,3 br) , e) IC , f) WG , g) turbina Jak wszystko powyższe O.K. to wywal sztrucla na fajans. Pozdrawiam Grzegorz PS. Patrz Elek, a mój śmiga na MOTULu 300V 15W-50 i nic mu się kurnia nie dzieje (ładuje 1,1 br). Wiem, snob jestem.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 emotorsport, u mnie seryjnie ładowała 0,6 bara w peakach 0,65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Hogi, no ale Ty zawsze miałeś "tiuninkowany" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Selenoid razem z kumplami, wszystko na tej blaszce zamieniałem z drugiego takiego samego rumpla, przepływkę, nic się nie zmieniało. Raczej powinien być szczelny, bo na wolnych by chodził na podwyższonych obrotach. Muszę niesteyt chyba wygrzebać turbinę i ją obejrzeć....a mi się nie chce... :grin: no i jeżdżę na Totalu Quarzu....nie stać mnie na Motula.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się