paul_78 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Wyje sobie, ale tylko przy prędkości ok. 130 km/h/ Szybciej albo wolniej - nie słychać. Dyfer był wymieniany na używkę i jest dokładnie to samo, wyje przy tych samych prędkościach. Czy uszkodzony dyfer nie powinien raczej wyć cały czas? Czy to może być wina poliuretanowych poduszek zamiast standardowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Podnieś auto, rozpędź i posłuchaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Wyje sobie, ale tylko przy prędkości ok. 130 km/h/ Szybciej albo wolniej - nie słychać. Dyfer był wymieniany na używkę i jest dokładnie to samo, wyje przy tych samych prędkościach. Czy uszkodzony dyfer nie powinien raczej wyć cały czas? Czy to może być wina poliuretanowych poduszek zamiast standardowych? Skąd wiesz czy to deyfer? Miałem kiedyś podobnie a to było tylko łożysko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ja mam bardzo podobnie, wyje przy 80 a później przy 120. Wymieniane były wszystkie łożyska w nim (5 sztuk) - praktycznie bez różnicy. Na podnośniku wyraźnie słychać, że to dyfer. Przejechałem już tak jakies 30000 km - bez zmian, w dyfrze po rozebraniu nie widać było żadnych śladów zużycia, niedługo znów do niego zajrzę tak na wszelki wypadek. Wycie nie jest jakieś donośne - przy 80 km/h ledwo je słychać - tzn. ja je słyszę, pasażerowie nie - przy 120 jest głośniej, ale włączone radio to zagłusza. Na forum amerykańskim ktoś opisywał taki sam przypadek, przejechał tak > 50000 km po czym auto sprzedał dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ja u siebie też przy podobnym hałasie wymieniłem dyfer....a potem łożysko koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ja u siebie też przy podobnym hałasie wymieniłem dyfer....a potem łożysko koła. A też wyło Tobie tylko przy niektórych prędkościach? Bo to trochę zbija z tropu Ja już mam dyfer zapasowy kupiony, ale nie wymieniam bo poza hałasem nic mi się nie dzieje... a hałas taki że włączone radio rozwiązuje problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Warto jeszcze sprawdzić czy to przypadkiem nie opony wyją..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 albo podpora wału : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opony nie wyją, to już było sprawdzone. Na podnośniku to jest jeszcze ciekawiej, bo w zasadzie nic dziwnego nie słychać. Faktycznie objawy są takie, że przy prędkości ok. 60-70 też coś lekko słychać. Głośniej tylko w przypadku tych 130. Łożysko to chyba byłoby słychać cały czas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) Popiepszone to jest, bo właśnie nie wiadomo jak to zdiagnozować. U mnie było to tylne lewe łożysko piasty. A wyło właśnie najbardziej przy około 130 km/h. I właśnie najgorsze jest to, że może nie wyć kiedy samochód jest w górze, bez obciążenia. Wg mnie najlepiej po dłuższej jeździe bez hamowania pomacać wszystkie 4 piasty. U mnie właśnie była tak gorąca, że paliła w rękę i było wymienione tam łożysko. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 To jeszcze dopytam znawców - czy popsuty dyfer powinien wyć również bez obciążenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 To jeszcze dopytam znawców - czy popsuty dyfer powinien wyć również bez obciążenia? Zależy jak jest zepsuty . Może ale nie musi . Zdarza sie że bez obciążenia jest nawet głośniejszy albo przy jeździe do tyłu może być głośniejszy lub być cichszy . Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia (zużycia) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazti Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 czy ktoś kto wymieniał łożyska w dyfrze w sg może podać jakie tam są dokładnie łożyska, muszę je wymienić a chciałbym aby to była naprawa popołudniowo-nocna a nie trzy dniowa z szukaniem części więc chciałbym się w nie zaopatrzyć przed rozpoczęciem robót:)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się