Skocz do zawartości

Dyfer do naprawy?


paul_78

Rekomendowane odpowiedzi

Wyje sobie, ale tylko przy prędkości ok. 130 km/h/ Szybciej albo wolniej - nie słychać. Dyfer był wymieniany na używkę i jest dokładnie to samo, wyje przy tych samych prędkościach. Czy uszkodzony dyfer nie powinien raczej wyć cały czas? Czy to może być wina poliuretanowych poduszek zamiast standardowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyje sobie, ale tylko przy prędkości ok. 130 km/h/ Szybciej albo wolniej - nie słychać. Dyfer był wymieniany na używkę i jest dokładnie to samo, wyje przy tych samych prędkościach. Czy uszkodzony dyfer nie powinien raczej wyć cały czas? Czy to może być wina poliuretanowych poduszek zamiast standardowych?

Skąd wiesz czy to deyfer? Miałem kiedyś podobnie a to było tylko łożysko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam bardzo podobnie, wyje przy 80 a później przy 120. Wymieniane były wszystkie łożyska w nim (5 sztuk) - praktycznie bez różnicy. Na podnośniku wyraźnie słychać, że to dyfer. Przejechałem już tak jakies 30000 km - bez zmian, w dyfrze po rozebraniu nie widać było żadnych śladów zużycia, niedługo znów do niego zajrzę tak na wszelki wypadek. Wycie nie jest jakieś donośne - przy 80 km/h ledwo je słychać - tzn. ja je słyszę, pasażerowie nie - przy 120 jest głośniej, ale włączone radio to zagłusza. Na forum amerykańskim ktoś opisywał taki sam przypadek, przejechał tak > 50000 km po czym auto sprzedał dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie też przy podobnym hałasie wymieniłem dyfer....a potem łożysko koła. ;)

 

A też wyło Tobie tylko przy niektórych prędkościach? Bo to trochę zbija z tropu :) Ja już mam dyfer zapasowy kupiony, ale nie wymieniam bo poza hałasem nic mi się nie dzieje... a hałas taki że włączone radio rozwiązuje problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony nie wyją, to już było sprawdzone. Na podnośniku to jest jeszcze ciekawiej, bo w zasadzie nic dziwnego nie słychać. Faktycznie objawy są takie, że przy prędkości ok. 60-70 też coś lekko słychać. Głośniej tylko w przypadku tych 130. Łożysko to chyba byłoby słychać cały czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popiepszone to jest, bo właśnie nie wiadomo jak to zdiagnozować. U mnie było to tylne lewe łożysko piasty. A wyło właśnie najbardziej przy około 130 km/h. I właśnie najgorsze jest to, że może nie wyć kiedy samochód jest w górze, bez obciążenia.

Wg mnie najlepiej po dłuższej jeździe bez hamowania pomacać wszystkie 4 piasty. U mnie właśnie była tak gorąca, że paliła w rękę i było wymienione tam łożysko.

Edytowane przez Wiatrak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze dopytam znawców - czy popsuty dyfer powinien wyć również bez obciążenia?

Zależy jak jest zepsuty . Może ale nie musi . Zdarza sie że bez obciążenia jest nawet głośniejszy albo przy jeździe do tyłu może być głośniejszy lub być cichszy . Wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia (zużycia) .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

czy ktoś kto wymieniał łożyska w dyfrze w sg może podać jakie tam są dokładnie łożyska,

muszę je wymienić a chciałbym aby to była naprawa popołudniowo-nocna a nie trzy dniowa z szukaniem części

więc chciałbym się w nie zaopatrzyć przed rozpoczęciem robót:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...