Jump to content

po myjni z karchera nie moge odpalic samochodu !!! HEEELP !!!


encepencet3mamcyckiwrece
 Share

Recommended Posts

Witam, byłem na myjni ciśnieniowej z kija i nie mogłem odpalic auta po niej, za 7 razem odpalił ale teraz stoi w garażu i ni rusz na sekunde, o co kaman ?? przesyłam zdjęcie jak wygladaja kontrolki po myjni. z braku laku dolałem z 1,5L płynu do chłodnicy jakby to miało znaczenie ?!?! ogólnie odpala ale po 2 sek i wesołej melodyjce gaśnie ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF kontrolka silnika świeciła się wcześniej od miesiąca podobno jakieś drobne błędy w komputerze

 

poziom oleju jest spoko troche powyżej połowy na miarce

post-15007-0-29842300-1387727898_thumb.jpg

Edited by encepencet3mamcyckiwrece
Link to comment
Share on other sites

przedmuchaj wszystkie newralgiczne kostki, czujnik walu, cewki itp...psiknąc troszke wd40 to odseparuje wode.

Powinno pomóc.

Chyba że usterka którą miałeś wcześniej unieruchomiła silnik.

Link to comment
Share on other sites

skoro jednak odpala i gaśnie po 2 sekundach to tak jak by coś z immo

Dokładnie.

 

 

 

Sprawdź czego błędy wywala.

 

 

Tak to jest jak się chce mieć "sterylnie" czysto pod maską(na tydzień czasu).

Nie jestem zwolennikiem mycia komory silnikowej, szczególnie pod wysokim ciśnienie.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

wstyd się przyznać ale jak sie sprawdza jakie błędy wywala ??

i tak jak na zdjęciu wskaźnik temp chłodnicy leży i po przekręceniu jak to miało zwykle był w połowie a tu nic

 

zobaczymy jutro przyjdzie mechanik, pochwale się co było i dzięki za podpowiedzi.

 

z wypiętym przepływomierzem bez różnicy wszystko tak samo

 

a jest jakiś kabel czujnik od temp wody w chłodnicy który można odpiąć ??

Edited by encepencet3mamcyckiwrece
Link to comment
Share on other sites

z innej beczki, u mnie dopiero słychac pompe jak nacisne przycisk od immo, czy tak powinno byc czy on sam powinien poznac kluczyk po włozeniu do stacyjki bez koniecznosci przycisniecia tej kostki. Przyznam ze to troche uciazliwe ze za kazdym razem kiedy go zgasze to musze przyciskac ten guzik. I jeszcze jedno czy po przekreceniu zapłonu słychac u mnie wentylatory jak sie załączaja i wyłaczaja, dzieje sie tak do puty do poki go nie odpale, jak juz silnik pracuje to sie wyłaczaja, czy to jest jakis test wentylatorów czy nie powinno tak być i jest cos zdupcone, pzdr

 

do encepence cos tam:

na twoim miejscu poodpinałbym wszystkie kosci i dokładnie je przedmuchał sprezonym powietrzem a przed podpieciem ich z powrotem najpierw spsikałbym tzw contakt sprayem kazdy elektyk go ma, jesli to nie przyniesie efektów to odłacz aku na 20min i po tym czasie spróbuj ponownie odpalic auto, ale zanim poodpinasz cokolwiek i zacznies przedmuciwac to lepiej rob to na odłaczonym aku. I jszcze pytanko,czy lałes wode po alternatorze i czy myłes silnik na odpaonym czy wylaonym motorze? ja umyłem setki ale dieslów i tylko raz miałem problem jak w Touranie zalałem czjnik połozeni wałka rozrzadu i nie mógł odpalic pozniej. Benzyniaki sa bardziej wraziwe na wode wiec przed takim myiem warto sie zastanowic czy warto, pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witam jestem tu nowy i nie bardzo ogarniam jeszce forum niemniej pozdrawiam

Wybaczcie ze nie zaczynam tam gdzie by pewnie wypadało i tu prośba do moderatora o przekierunkowanie mojego posta

Ale zaczne od problemu mojej subarki jest to impreza 2000r 218km

nie śpie już trzy dni i niejest to podyktowane imprezami noworocznymi a tym ze moja pani po zatankowaniu (nie twierdze że to jest pszyczyną) straciła wolne obroty szarpie wkręca się ale na raty skokami .Zaczołem od wymiany paliwa potem świece przewody mechanik sprawdził ciśnienie na tłokach i jest ok a auto zachowuje się tak samo jak przed tem tz kopci pluje paliwem do wydechu mechanik wstepnie stwierdził ze brak lub jest za niskie podciśnienie sam nie wiem co o tym sądzić

Koledzy miejcie litość nad moim zdrowiem ratujcie kolejnej nocy bezsnu nie wytrzymam

Za jaką kolwiek podpowiedz będe do zgonnie wdzięczny

Pozdrawiam w nowym roku Tomek

Link to comment
Share on other sites

zemo przyczyn moze byc naprawde wiele i ciezko dokladnie okreslic co jej dolega ale ja bym zaczynal od sprawdzenia przeplywki,kabli wysokiego napiecia,swiec wnioskuje ,ze subarka swiezo kupiona wiec sprawdzaj filtry,powietrza,paliwa ,wymien olej i jak to zrobisz a bedzie problem dalej to podjechac trzeba do kumatego mechanika jak masz w okolicy ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...