encepencet3mamcyckiwrece Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Witam, byłem na myjni ciśnieniowej z kija i nie mogłem odpalic auta po niej, za 7 razem odpalił ale teraz stoi w garażu i ni rusz na sekunde, o co kaman ?? przesyłam zdjęcie jak wygladaja kontrolki po myjni. z braku laku dolałem z 1,5L płynu do chłodnicy jakby to miało znaczenie ?!?! ogólnie odpala ale po 2 sek i wesołej melodyjce gaśnie ??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF kontrolka silnika świeciła się wcześniej od miesiąca podobno jakieś drobne błędy w komputerze poziom oleju jest spoko troche powyżej połowy na miarce Edytowane 22 Grudnia 2013 przez encepencet3mamcyckiwrece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 poczekaj, niech wyschnie, odparuje.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 przedmuchaj wszystkie newralgiczne kostki, czujnik walu, cewki itp...psiknąc troszke wd40 to odseparuje wode. Powinno pomóc. Chyba że usterka którą miałeś wcześniej unieruchomiła silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
encepencet3mamcyckiwrece Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 dwa dni temu się mył, dzisiaj czyli godz 17 już jest kaplica, czyli odparował i jest na pewno suchy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 a check co pokazuje za błąd. Może cos sie rozłączyło. Posprawdzaj wszystkie kostki. Pompe paliwa słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 skoro jednak odpala i gaśnie po 2 sekundach to tak jak by coś z immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalWRX Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 wypnij przepływomierz i sprawdz czy pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 skoro jednak odpala i gaśnie po 2 sekundach to tak jak by coś z immo Dokładnie. Sprawdź czego błędy wywala. Tak to jest jak się chce mieć "sterylnie" czysto pod maską(na tydzień czasu). Nie jestem zwolennikiem mycia komory silnikowej, szczególnie pod wysokim ciśnienie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zemo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 panowie sory ze zmiana tematu ale motam się tutaj trochę a mam pytanie nie chodzi mi impreza bardzo przerywa szarpie wymienione swiece kable jest to rok 2000 i 218km może ktoś pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
encepencet3mamcyckiwrece Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 (edytowane) wstyd się przyznać ale jak sie sprawdza jakie błędy wywala ?? i tak jak na zdjęciu wskaźnik temp chłodnicy leży i po przekręceniu jak to miało zwykle był w połowie a tu nic zobaczymy jutro przyjdzie mechanik, pochwale się co było i dzięki za podpowiedzi. z wypiętym przepływomierzem bez różnicy wszystko tak samo a jest jakiś kabel czujnik od temp wody w chłodnicy który można odpiąć ?? Edytowane 22 Grudnia 2013 przez encepencet3mamcyckiwrece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Posprawdzaj czujniki bo cisnienie moglo poluzowac,ponadto mogles go zalac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 wstyd się przyznać ale jak sie sprawdza jakie błędy wywala ?? przez złącze OBD2 z jakims torque (na komorce) albo FreeSSM (laptop). Ew można sobie wymrygać kody błędów, ale to już wyższa szkoła jazdy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Masę sprawdź. Gruby kabel idący od akumulatora gdzieś do budy. Jeśli nie to trop z immobiliserem może być trafny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 z innej beczki, u mnie dopiero słychac pompe jak nacisne przycisk od immo, czy tak powinno byc czy on sam powinien poznac kluczyk po włozeniu do stacyjki bez koniecznosci przycisniecia tej kostki. Przyznam ze to troche uciazliwe ze za kazdym razem kiedy go zgasze to musze przyciskac ten guzik. I jeszcze jedno czy po przekreceniu zapłonu słychac u mnie wentylatory jak sie załączaja i wyłaczaja, dzieje sie tak do puty do poki go nie odpale, jak juz silnik pracuje to sie wyłaczaja, czy to jest jakis test wentylatorów czy nie powinno tak być i jest cos zdupcone, pzdr do encepence cos tam: na twoim miejscu poodpinałbym wszystkie kosci i dokładnie je przedmuchał sprezonym powietrzem a przed podpieciem ich z powrotem najpierw spsikałbym tzw contakt sprayem kazdy elektyk go ma, jesli to nie przyniesie efektów to odłacz aku na 20min i po tym czasie spróbuj ponownie odpalic auto, ale zanim poodpinasz cokolwiek i zacznies przedmuciwac to lepiej rob to na odłaczonym aku. I jszcze pytanko,czy lałes wode po alternatorze i czy myłes silnik na odpaonym czy wylaonym motorze? ja umyłem setki ale dieslów i tylko raz miałem problem jak w Touranie zalałem czjnik połozeni wałka rozrzadu i nie mógł odpalic pozniej. Benzyniaki sa bardziej wraziwe na wode wiec przed takim myiem warto sie zastanowic czy warto, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Z wentylatorem powinna byc cisza przy odpalaniu,natomiast co do pompy to jak wlozysz kluczyk i przekrecisz powinna juz sama dzialac ,a dodatkowe wspomaganie jej tez nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 juz wszystko jasne jesli o mnie chodzi, chlopaki pomogli-mialem spiete zielone kosci pod kielnia i byl w trybie serw. wentylatory ucichly auto sie odpycha ze hej!, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 kamilwro i tak trzymaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whitepoint Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 po myciu dobrze wszystko przedmuchać kompresorem i psiknąc WD40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
encepencet3mamcyckiwrece Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 problem rozwiązany !!! dzięki na rady ale mimo wszystko samochód musiał odjechać na lawecie do mechanika, był tam zalany jakiś czujnik który był prawie przy samym wlocie ogólnie nie był on w ogóle zaizolowany było wymiana i odpowiednia izolacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) Co to za czujnik? Edytowane 30 Grudnia 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ...i przy czego wlocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 może przeplywka, jest prawie na wierzchu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zemo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam jestem tu nowy i nie bardzo ogarniam jeszce forum niemniej pozdrawiam Wybaczcie ze nie zaczynam tam gdzie by pewnie wypadało i tu prośba do moderatora o przekierunkowanie mojego posta Ale zaczne od problemu mojej subarki jest to impreza 2000r 218km nie śpie już trzy dni i niejest to podyktowane imprezami noworocznymi a tym ze moja pani po zatankowaniu (nie twierdze że to jest pszyczyną) straciła wolne obroty szarpie wkręca się ale na raty skokami .Zaczołem od wymiany paliwa potem świece przewody mechanik sprawdził ciśnienie na tłokach i jest ok a auto zachowuje się tak samo jak przed tem tz kopci pluje paliwem do wydechu mechanik wstepnie stwierdził ze brak lub jest za niskie podciśnienie sam nie wiem co o tym sądzić Koledzy miejcie litość nad moim zdrowiem ratujcie kolejnej nocy bezsnu nie wytrzymam Za jaką kolwiek podpowiedz będe do zgonnie wdzięczny Pozdrawiam w nowym roku Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 zemo przyczyn moze byc naprawde wiele i ciezko dokladnie okreslic co jej dolega ale ja bym zaczynal od sprawdzenia przeplywki,kabli wysokiego napiecia,swiec wnioskuje ,ze subarka swiezo kupiona wiec sprawdzaj filtry,powietrza,paliwa ,wymien olej i jak to zrobisz a bedzie problem dalej to podjechac trzeba do kumatego mechanika jak masz w okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 1 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2014 pszyczyną pRZyczyną... Zaczołem zaczĄŁem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się