RedSun Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 cześć tata zastanawia się nad Subaru w teren, jako że jest leśniczym. Myśli nad Foresterem - ale bałby się że szybko zakatowałby biedne auto. Padł więc pomysł kupienia Justy II gen, bo ceny są niziutkie w porównaniu do tego co oferuje - i tu pytanie, czy po zamontowaniu opon z wysokim profilem, zamontowaniu płyty pod silnik i podwyższeniu prześwitu dałoby radę to użytkować w LEKKIM terenie? i pytanie nr 2 - są jakieś gotowe zestawy, albo elementy z innego Subaru które pozwoliłyby na zwiększenie prześwitu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Justy tak samo zakatujecie jak Forestera. A serio kupcie lepiej Nive lub Patrola, Vitare... Będzie o niebo bardziej zadowoleni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Justy tak samo zakatujecie jak Forestera.A serio kupcie lepiej Nive lub Patrola, Vitare...Będzie o niebo bardziej zadowoleni. Nie zgadzam się. Forester w lekki teren uzbrojony w płyty pod silnikiem i przyzwoite opony całkiem nieźle nadaje się dla leśniczych. Dużą zaletą forka jest jego waga, w porównaniu do innych terenówek. Ojciec myśliwy ujezdża fotka II gen. od chyba 5 lat na gazie - żadnych poważnych strat nie było. Brat już chyba ze 3 lata forkiem I gen. po lesie pomyka i też jest ok, a auto lekko nie ma. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 (edytowane) Z czym się nie zgadzasz? Z tym, że napisałem, iż Justy tak samo szybko zakatują jak Forestera? Do w/w aut można dużo łatwiej (nawet używane) lift kity kupić.... Jak tak patrzeć to znam kilku leśniczych i po za terenowymi autami głównie po lasach jeżdżą maluchami.... Edytowane 23 Grudnia 2013 przez huzar105 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Z tym, że Forester się nie nadaje. Myślę, że przy użytkowaniu z głową będzie wdzięcznym autem do poruszania się po lesie. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSun Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jak tak patrzeć to znam kilku leśniczych i po za terenowymi autami głównie po lasach jeżdżą maluchami.... mój ojciec wspominał że długo długo używali, ale ponoć łatwo urwać parę rzeczy przy silniku.. chodzi też o to że nawet jeśli zakatujemy Justy to nie będzie aż tak szkoda - Justy II gen są dość tanie w porównaniu do Forków 2gen.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Wystarczy założyć odpowiednią płytę i mamy efekt sanek Prawda jest taka, że każde stare auto (metalowe) nie plastikowe, wytrzyma dłużej. W popularnych modelach jest dużo łatwiej i tyle... Do justy nie ma liftkitów do forka coś tam kiedyś widziałem, ale wystarczy wejść na forum Nivy i tam prawię za darmo oddają ludzie graty do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się