kamilwro Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 o Chryste Panie? takie cóś? byłem pewien, ze chodzi o złączke prostą, ciekawe jak ja to znajde i w ktorym wezyku? ide szukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 To jest w wężyku, który idzie do gruszki sterującej zaworem w turbinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 tak wiem, znalazłem to i rzeczywiscie jest ten pierd...olnik maly, ale nie jest zatkany. Odpiałem na chwile WG i sie przejechałem, auto wgniata w fotel! pokazuje mi na zegarze 1,4bara, teraz lata jak rakieta ale szkoda ze tak nie moze zostac , no chyba ze mu dam wiecej paliwa to by byla rakieta! Zakladam teraz EBC, tylko czy przy EBC musi byc restryktor? czy moge wywalic? I czy lepiej zalozyc EBC czy MBC? Gruche (WG) zakładam z mocniejsza sprezyna, bo slyszalem, ze same cisnienie spalin moze otwierac klapke w turbo jesli jest slaba sprezyna, no i skruce nieco ciegno przy WG, pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 ja bym nic nie kombinował bo mozesz miec po tłokach przy taki doładowaniu, jedz na mape zainwestujesz te 2500 3000 zł. i masz po problemie auto Ci po sprawdzają zrobią mape i pójdzie idealnie. aa teraz jak jedzie wgl ? daj filmik albo cos : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic? (nie obrazając tunerów oczywisce), ale we wro.,mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają. Masz na mysli wgranie map z hamownia i szczególową diagnostyke motoru? czy jeszcze mycie auta z praniem wnetrza? Wiekszosc przy aucie robie sam, na strojenie pewnie pojade, ale nie za taką monete,pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic? Sprawdzają sprawność i poprawność działania wszystkich podzespołów,układów silnika,stroją poprawnie z odpowiednimi dawkami paliwa i ciśnieniem doładowania,mapy zapłonu itp.,itd. Każde auto to indywidualne podejście i mapa u odpowiedniego tunera. mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają. Subaru to dość specyficzna marka,nie wszyscy ogarniają mechanikę,nieliczni bawią się elektroniką i mapami. Ale powodzenia i skuteczności życzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic? (nie obrazając tunerów oczywisce), ale we wro.,mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają. Masz na mysli wgranie map z hamownia i szczególową diagnostyke motoru? czy jeszcze mycie auta z praniem wnetrza? Wiekszosc przy aucie robie sam, na strojenie pewnie pojade, ale nie za taką monete,pzdr nie no spoko ale ja te robie wszystko sam, nie straszne mi jest wyciegniecie silnika w 2 godz albo rozebranie skrzynie, mechanicznie Ok nie ma zadnego problemu alee pisanie mapy bym dał komuś zaufanemu co zna swinie i zrobił nie jednego subaraka, osoboscie znam przypadek ze wrx sie wysypał po 2000km od zrobienia "mapy", ktora jak sie potem okazało polegała na podkreceniu turbo na wg i zwiekszeniu dawki paliwa, aa o czasach wtrysków juz nawet nie mowie. Nie jest to łatwa sprawa, zeby dobrze napiać program. Zrób u kolegi i daj znać jak sie auto zachowuje : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 spoko, jak bede "po" to sie odezwe, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 a pytałeś tunera dieslowca czy ci subaru wystroi ? ja w 2 dieslach robiłem mapy ale żaden nie chciał podjąć się mapy w subaru , mówiłże wie o co chodzi ale nio echcial sie uczyć na cudzym z tego co mi wytłumaczył to dielsla mapuje się na postaju a benzyne na drodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 (edytowane) bo stroje u niego wszystkie diesle i latają Tak latają masz rację ale lepiej czy gorzej to już inna inszość tam nie ma problemu stopienia tłoków , no chyba że naprawdę przesadzisz z ciśnieniem paliwa albo doładowania , ewentualnie gdy masz nie sprawne wtryskiwacze To nie tak jak myślisz że ktoś kto robi mapy w dieslu poradzi sobie z mapami turbo benzynowymi to już całkiem inna bajka tam zła korekta jakiegoś parametru typu czas wtrysku, dawka paliwa , korekta kąta wyprzedzenia zapłonu , za wysokie ciśnienie doładowania , za mała ilość paliwa itp.powoduje drastyczny wzrost EGT i uwierz mi tłoki można stopić w 10 min . zrobienie dobrej mapy w benzynie to nie jest 30 min siedzenia w WINOLSIE jak w dieslu tu po prostu trzeba mieć praktykę i wiedzę i za to się płaci. Edytowane 27 Grudnia 2013 przez ziarus007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 co do stopienia tłoków naprawde da sie szybciej niż 10 minut ja załatwiłem po prze na 3 lub 4 przejście z 3tś pod odcinke i tłok popłyną sobie i nawet egt nie było nie wiadomo jakie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 naprawde da sie szybciej niż 10 minut ja załatwiłem po prze na 3 lub 4 przejście z 3tś pod odcinke i tłok popłyną sobie i nawet egt nie było nie wiadomo jakie Może juz były nadtopione To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie naprawde da sie szybciej niż 10 minut ja załatwiłem po prze na 3 lub 4 przejście z 3tś pod odcinke i tłok popłyną sobie i nawet egt nie było nie wiadomo jakie Może juz były nadtopione To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 eee pewnie mocniejszą turbine miałem vf35 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 uwierz mi tłoki można stopić w 10 min . Może juz były nadtopione To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie Gdyby to trwało 10 minut nie rozpoznałbyś tłoków. Stopienie tłoka czy tłoków,trwa kilkanaście sekund,nawet nie zauważysz wzrostu EGT,bo najczęściej rzecz się dzieje w jednym cylindrze,najczęściej 4, i tam temperatura rośnie dość znacznie,pozostałe mogą pracować w miarę normalnie. Twój też poległ od razu,a nie stopniowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 cały czas nie daje mi to spokoju, ze moge własnie tak zalatwic swoją "Swinke" i chyba dopoki nie zrobie tej pelnej diagnostyki (remapu) to bede jezdzil nia jak inwalida lub wcale, bo na drugi silnik nie usmiecha mi sie wydawac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 nooo szybko 6kola mignie przed oczami i znow będziesz w tym samym miejscu : ) wiec lepiej zrób z tym porządek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 No i pupa, jestem własnie po rozmowie z moim kolesiem i benzyniaka sie nie podejmie. Napiszcie gdzie najlepiej oddac auto( nie koniecznie Wrocław) i moneta tez nie gra roli, wazne zeby szczegółowo autko zbadac i ew, pare koni dodac. Gdzie wykonac najlepiej Remap i u kogo wg Was, pzdr i czekam na odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 (edytowane) skoro moneta nie jest wyznacznikiem to nie-ASO w poznaniu Edytowane 28 Grudnia 2013 przez scuaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ecusoft Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ecusoft Jakoś nie chwalą się ogarnianiem Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Jakoś nie chwalą się ogarnianiem Subaru. jak zrobią kilka (kilkadziesiąt) remapów to się w końcu nauczą i będą chwalić że ogarniają PS. tyle razy piszemy na forum, jedźcie do sprawdzonych fachowców, nawet xxx km dalej (i kilka stówek drożej) ... warto mieć później spokój i pewność że się nie wysypie przy pierwszej pojeżdżawce ... Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 (edytowane) jedźcie do sprawdzonych fachowców, nawet xxx km dalej ( O to to. Również wyznaję tę zasadę. Nie dam dotknąć mojego auta nikomu oprócz kilku sprawdzonych fachowców. Tak mnie nauczyło doświadczenie. W efekcie wychodzi dużo taniej nawet jak jest bardzo drogo. Edytowane 30 Grudnia 2013 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 witam, juz mi głupio jestem po remapie i zas dupa. Załozyłem kolejny nowy watek bo znowu cos nie tak. Nie ma jebni..ecia od dołu a przy 5500obr juz kaszle jakby paszy miał za mało. Czyzby pompa? dołdowanie raz 1,3bara raz 0,5 co robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Jedz do tunera który Ci robił remap i sprawdza co nie jest tak... Może przepływka albo pompa nie domaga ale bez podłączenia do kompa można wróżyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 raz 1,3bara raz 0,5 co robic? Albo Ci przeładowuje i odcina. Nie ciśnij teraz i kumatek niech to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się