Skocz do zawartości

brak mocy po zmianie motoru z 218 na 225-jakieś pomysły?


kamilwro

Rekomendowane odpowiedzi

tak wiem, znalazłem to i rzeczywiscie jest ten pierd...olnik maly, ale nie jest zatkany. Odpiałem na chwile WG i sie przejechałem, auto wgniata w fotel! pokazuje mi na zegarze 1,4bara, teraz lata jak rakieta ale szkoda ze tak nie moze zostac :(, no chyba ze mu dam wiecej paliwa to by byla rakieta! Zakladam teraz EBC, tylko czy przy EBC musi byc restryktor? czy moge wywalic? I czy lepiej zalozyc EBC czy MBC? Gruche (WG) zakładam z mocniejsza sprezyna, bo slyszalem, ze same cisnienie spalin moze otwierac klapke w turbo jesli jest slaba sprezyna, no i skruce nieco ciegno przy WG, pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic? (nie obrazając tunerów oczywisce), ale we wro.,mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają. Masz na mysli wgranie map z hamownia i szczególową diagnostyke motoru? czy jeszcze mycie auta z praniem wnetrza? Wiekszosc przy aucie robie sam, na strojenie pewnie pojade, ale nie za taką monete,pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic?

Sprawdzają sprawność i poprawność działania wszystkich podzespołów,układów silnika,stroją poprawnie z odpowiednimi dawkami paliwa i ciśnieniem doładowania,mapy zapłonu itp.,itd.

Każde auto to indywidualne podejście i mapa u odpowiedniego tunera.

mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają.

Subaru to dość specyficzna marka,nie wszyscy ogarniają mechanikę,nieliczni bawią się elektroniką i mapami.

Ale powodzenia i skuteczności życzę. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2500-3000zł? nie sadzisz ze to lekka przesada? co oni az za takie pieniadze musza tam robic? (nie obrazając tunerów oczywisce), ale we wro.,mam chłopaczka co ogarnie to za polowe i tez zarobi (wolny rynek), tylko nie piszcie, ze na drut i po miesiacu KABUM, bo stroje u niego wszystkie diesle i latają. Masz na mysli wgranie map z hamownia i szczególową diagnostyke motoru? czy jeszcze mycie auta z praniem wnetrza? Wiekszosc przy aucie robie sam, na strojenie pewnie pojade, ale nie za taką monete,pzdr

 

nie no spoko ale ja te robie wszystko sam, nie straszne mi jest wyciegniecie silnika w 2 godz albo rozebranie skrzynie, mechanicznie Ok nie ma zadnego problemu alee pisanie mapy bym dał komuś zaufanemu co zna swinie i zrobił nie jednego subaraka, osoboscie znam przypadek ze wrx sie wysypał po 2000km od zrobienia "mapy", ktora jak sie potem okazało polegała na podkreceniu turbo na wg i zwiekszeniu dawki paliwa, aa o czasach wtrysków juz nawet nie mowie. Nie jest to łatwa sprawa, zeby dobrze napiać program. Zrób u kolegi i daj znać jak sie auto zachowuje : )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pytałeś tunera dieslowca czy ci subaru wystroi ?

ja w 2 dieslach robiłem mapy ale żaden nie chciał podjąć się mapy w subaru , mówiłże wie o co chodzi ale nio echcial sie uczyć na cudzym

z tego co mi wytłumaczył to dielsla mapuje się na postaju a benzyne na drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo stroje u niego wszystkie diesle i latają

 

Tak latają masz rację ale lepiej czy gorzej to już inna inszość ;) tam nie ma problemu stopienia tłoków , no chyba że naprawdę przesadzisz z ciśnieniem paliwa albo doładowania , ewentualnie gdy masz nie sprawne wtryskiwacze :)

 

To nie tak jak myślisz że ktoś kto robi mapy w dieslu poradzi sobie z mapami turbo benzynowymi :) to już całkiem inna bajka tam zła korekta jakiegoś parametru typu czas wtrysku, dawka paliwa , korekta kąta wyprzedzenia zapłonu , za wysokie ciśnienie doładowania , za mała ilość paliwa itp.powoduje drastyczny wzrost EGT i uwierz mi tłoki można stopić w 10 min .

zrobienie dobrej mapy w benzynie to nie jest 30 min siedzenia w WINOLSIE jak w dieslu :D tu po prostu trzeba mieć praktykę i wiedzę i za to się płaci.

Edytowane przez ziarus007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawde da sie szybciej niż 10 minut ja załatwiłem po prze na 3 lub 4 przejście z 3tś pod odcinke i tłok popłyną sobie i nawet egt nie było nie wiadomo jakie

Może juz były nadtopione :)

To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie :D

 

naprawde da sie szybciej niż 10 minut ja załatwiłem po prze na 3 lub 4 przejście z 3tś pod odcinke i tłok popłyną sobie i nawet egt nie było nie wiadomo jakie

Może juz były nadtopione :)

To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie :D

post-11888-0-40012100-1388180383_thumb.jpg

post-11888-0-65253900-1388180394_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwierz mi tłoki można stopić w 10 min .
Może juz były nadtopione To tłok z mojego silnika , dopóki nie przepalił ostatniego pierścienia pracował normalnie

Gdyby to trwało 10 minut nie rozpoznałbyś tłoków. ;)

Stopienie tłoka czy tłoków,trwa kilkanaście sekund,nawet nie zauważysz wzrostu EGT,bo najczęściej rzecz się dzieje w jednym cylindrze,najczęściej 4, i tam temperatura rośnie dość znacznie,pozostałe mogą pracować w miarę normalnie.

Twój też poległ od razu,a nie stopniowo. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i pupa, jestem własnie po rozmowie z moim kolesiem i benzyniaka sie nie podejmie. Napiszcie gdzie najlepiej oddac auto( nie koniecznie Wrocław) i moneta tez nie gra roli, wazne zeby szczegółowo autko zbadac i ew, pare koni dodac. Gdzie wykonac najlepiej Remap i u kogo wg Was, pzdr i czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie chwalą się ogarnianiem Subaru. :huh:

 

jak zrobią kilka (kilkadziesiąt) remapów to się w końcu nauczą i będą chwalić że ogarniają :P

 

PS. tyle razy piszemy na forum, jedźcie do sprawdzonych fachowców, nawet xxx km dalej (i kilka stówek drożej) ... warto mieć później spokój i pewność że się nie wysypie przy pierwszej pojeżdżawce ...

 

Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedźcie do sprawdzonych fachowców, nawet xxx km dalej (
O to to. Również wyznaję tę zasadę. Nie dam dotknąć mojego auta nikomu oprócz kilku sprawdzonych fachowców. Tak mnie nauczyło doświadczenie. :rolleyes: W efekcie wychodzi dużo taniej nawet jak jest bardzo drogo. :) Edytowane przez sebachon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam, juz mi głupio :facepalm:

 

jestem po remapie i zas dupa. Załozyłem kolejny nowy watek bo znowu cos nie tak. Nie ma jebni..ecia od dołu a przy 5500obr juz kaszle jakby paszy miał za mało. Czyzby pompa? dołdowanie raz 1,3bara raz 0,5 co robic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...