kamilos1919 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 zobaczymy, ja odstawiam ze bd hulać ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 kute tłoki, panewki ACL,kute korbowody : ) do tego spiek, dobre wtryski i juz jest pieknie ; ) zapomniales o kutym bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 zapomniales o kutym bloku zamkniety starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 a jaki olej na taki silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 a jaki olej na taki silnik ? Ciii, bo ten wątek też zamkną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 a jaki olej na taki silnik ? Jaki silnik? Bo jeśli chodzi o "kuty" na zamkniętym bloku,to taki sam jak do zakutych na normalnym bloku i pomapowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 no ok postaram sie poszukac ale czytalem cos tam juz ale dalej nie jest dla mnie to jasne ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 millers cfs 5w40, ja leje i chula ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 no ok postaram sie poszukac ale czytalem cos tam juz ale dalej nie jest dla mnie to jasne ;] na dotarcie jako pierwszy olej zalej Millers CRO10W40 . a potem dowolny dobry min. 5W40 i czesto zmieniaj . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 i co tam ? jeździsz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 czekam juz tylko na olej i odpalam :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 ile ci splanowali blok i głowice ? : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 glowice lekko lizniete dla wyrownania ale oprocz tego doszlifowane gnizda , zawory nowe uszczelniacze i ustawione luzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 noo to delikatnie, ja miałem blok na -0.08 a głowice na -0.12 i miałem problem z ustawieniem rozrządu : ) najgorsze pierwsze 1000 km nie bd mógł w nocy spać ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 silnik odpalony , odpalil za 1 razem , chodzi dobrze , jutro powiem cos wiecej jak poskladam do konca i sie przejade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 no to gratulacje, na pewno kamień z serca spadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2014 jeszcze przewody i swiece zaplonowe do wymiany , poniewaz przewody maja przebicie na kolektor dolotowy a swiece byly pokryte skorupa z oleju ktory byl spalany przed remontem i auto troszke nierowno chodzi na wolnych obr a tak pozatym wszystko jest dobrze. Oto pare zdjec z remontu Do tego doszlo jeszcze sprzegło ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandolina Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Widzę, że kolega zna się na rzeczy :-) Mógł byś mnie poratować poradą? Wyszła korba bokiem, mam już nowy - używany blok, korby, tłoki, panewki, pierścienie i wszystko inne co potrzeba więc zabrałem się za składanie . Niestety tak się rozpędziłem przy rozbieraniu silnika , że nie zwróciłem uwagi na kilka bardzo istotnych rzeczy, a mianowicie położenie korb ( cechami na stopie korbowodu do dołu czy do góry ) no i tłoki (czy mają przesunięcie osi sworznia i też ma znaczenie góra dół )? Sory , że tak się wbijam w temat ale ciężko cokolwiek znaleźć na necie na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hati Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Poszukaj na YT filmiku pt subaru mike czy cos takiego. Gostek sklada silnik STI (przed garazem, na kartonie ))) ) i dokladnie wszystko pokazuje po kolei. Mysle ze moze byc pomocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruSK Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 chyba już każdy z nas widział ten film "na kartonie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się