Skocz do zawartości

Robic szlif czy nie


maciek1006

Rekomendowane odpowiedzi

no ok postaram sie poszukac ale czytalem cos tam juz ale dalej nie jest dla mnie to jasne ;]

 

na dotarcie jako pierwszy olej zalej Millers CRO10W40 . a potem dowolny dobry min. 5W40 i czesto zmieniaj .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jeszcze przewody i swiece zaplonowe do wymiany , poniewaz przewody maja przebicie na kolektor dolotowy a swiece byly pokryte skorupa z oleju ktory byl spalany przed remontem i auto troszke nierowno chodzi na wolnych obr a tak pozatym wszystko jest dobrze.

 

Oto pare zdjec z remontu

 

 

 

 

hmrp.jpgecr1.jpge6co.jpg

 

 

w80m.jpg

 

 

 

Do tego doszlo jeszcze sprzegło ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że kolega zna się na rzeczy :-)

Mógł byś mnie poratować poradą?

Wyszła korba bokiem, mam już nowy - używany blok, korby, tłoki, panewki, pierścienie i wszystko inne co potrzeba więc zabrałem się za składanie .

Niestety tak się rozpędziłem przy rozbieraniu silnika , że nie zwróciłem uwagi na kilka bardzo istotnych rzeczy, a mianowicie położenie korb ( cechami na stopie korbowodu do dołu czy do góry ) no i tłoki (czy mają przesunięcie osi sworznia i też ma znaczenie góra dół )?

Sory , że tak się wbijam w temat ale ciężko cokolwiek znaleźć na necie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...