maciek1006 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Witam ! Rozebralem swoj silnik bo bral duzo oleju i zastanawiam sie czy robic szlif cylindrow na ktorych nie ma rantu i nie sa porysowane czy poprostu wrzucic nowe tloki i pierscienie org. Wczesniej na zimnym silniku lekko stukał tłok ale nie widac jakis znacznych sladow zuzycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Moze po prostu daj silnik do pomiarow komus i wtedy poznasz odpowiedz na swoje pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Polecam zrobić pomiary średnicówką, wtedy będzie wiadomo czy robić czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 nowe tloki +0.25 zrób szlif i masz swiety spokój, przy okazji panewki bym wymienił na OEM, głowice do sprawdzenia splanowania i zaś mozesz spokojnie spać : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 (edytowane) sprawdzic owalizacje, pewnie bedzie krzywo to zrobić maly szlif, nowe to nowe. Nowy tłok i pierścienie i bedzie git. Panewki może mocniejsze jakies ACL . Albo od razu zakuć. Edytowane 20 Grudnia 2013 przez badyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Albo od razu zakuć. Po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Mor pawer Podałem tylko 1 z możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 bo kucizna to kucizna, może kiedys zapragnie 500 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Mor pawer Podałem tylko 1 z możliwości. No, moze jak bedzie szedl faktycznie w te "pincet" koni, to tak... Przy w miare lekkim setupie w dwulitrowce to raczej bez sensu pomysl (chyba, ze sie myle w tym zalozeniu i silnik jest 2.5l, a tam to troche inna historia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 Albo od razu zakuć. Po co? Bo to takie trendy?! Pomiary prawdę powiedzą.Nawet jak wyjdzie,że szlif nie jest potrzebny,to przed włożeniem,nowych tłoków i pierścieni warto zrobić honowanie cylindrów. Na jakich tłokach robić remont,to warto przemyśleć i zależy do czego służy auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 a ja wam powiem ze jak ma zostać seria to wolał bym założyć OEM panewki i OEM tłoki : ) bo sam sie przejechałem na ACL docierane prawidłowo na idealnym wale wytrzymały ok 600 km i wypluło. Byłem w tej samej syt i zdecydowałem ze STI z WRX i tak nie zrobie ;p i tymi 270 ps tez sie idzie pobawić jak trzeba : ) ale zalezy do czego właściciel auto bedzie używał : ) ale remont ej 20 too temat tabu lubiany na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 bo sam sie przejechałem na ACL docierane prawidłowo na idealnym wale wytrzymały ok 600 km i wypluło. Uuuu,to miałeś niefart. Ten idealny wał to nowy był?Czy może szlifowany?A wcześniej co padło w silniku i było przyczyną remontu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 hmm nic nie padło po prostu rozerwało wąż chłodnicy i zalało czujnik, aa jak to Świeżak subaru myslałem ze panewka siada i na wolnych obrotach sie żarzyła sie kontrolka wiec od tego zaczoł sie remont ; ) wał był 2 letni miał moze z 20 000 km przejechane, były na nim nominalne panewki ACL, wiec takie same założyłem, wał był w sprawdzeniu. Może był mój błąd bo miałem normalnie jeżdzić aa ja zamulałem do 3 tys obr... dodam ze było wszystko nowe nawet pompa wzmocniona ok ej25, wiec po prostu nie fart i tyle : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2013 hm no tak jednak tez zrobie ten szlif chyba i bedzie spokoj tloki daje OEM i panewki tez chociaz nie widac zadnych niepokojacych sladow i oczywiscie glowice 2 tez oddaje do calego remontu u sprawdzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Zrób koniecznie szlif , pewnie pierwszy nadwymiar tłoków 0,25mm , owal na tuleji masz na 100%. jesli miałes pistons slap. założ tłoki OEM z serii HBR z wrx-a 04-05 + nowe pierscienie i masz spokój PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 wlasnie tak zrobie a orientuje sie ktos ile kosztuje szlif ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 sam szlif zadne straszne pieniądze, ja za obróbke bloków, regeneracje głowic, sprawdzenie wału i obróbkę korbowodów zapłaciłem 3000zł brutto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Sam szlif to 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 najsłabsze w oryginale sa chyba tłoki, jak by założył mocniejsze to mozna by sie pokusic o pare KM wiecej przy małym remapie. Czy sie myle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Na tłokach HBR czy oryginałach,śmiało można robić remap na 250-260KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Na tłokach HBR czy oryginałach,śmiało można robić remap na 250-260KM. Można, można ... Mam u siebie takie tłoki HBR ... i wystrojone jest tak jak piszesz na 260KM :-) Do jazdy na co dzień nie ma potrzeby pakować się w droższe (kute) rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Na tłokach HBR czy oryginałach,śmiało można robić remap na 250-260KM. Można, można ... Mam u siebie takie tłoki HBR ... i wystrojone jest tak jak piszesz na 260KM :-) Do jazdy na co dzień nie ma potrzeby pakować się w droższe (kute) rozwiązania. dokładnie a jak kuc to trzeba to zrobić tak zeby to mioło rece i nogi aa nie tylko tloki : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 no ja tez mam wydech i remap na 260 km ale moja impreza ma juz ponad 200 000 najechane a z tego wszystkiego wynika ze na tym remapie jezdzi od 99r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 dokładnie a jak kuc to trzeba to zrobić tak zeby to mioło rece i nogi aa nie tylko tloki : ) A co byś chciał jeszcze zakuć? Pozostałe seryjne graty wytrzymują bez mrugnięcia do 350KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 kute tłoki, panewki ACL,kute korbowody : ) do tego spiek, dobre wtryski i juz jest pieknie ; ), same kute tłoki na seryjnych korbowodach i panewkach to według mnie nie za ciekawy setup Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się