Eryk Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Mam 2007 OBK i 2006 Legacy - oba auta z silnikiem 2.5, automatyczna skrzynia biegow, OBK ma zalozone grubsze staby Rallitek wzmocnienie mocowania stabilizatora tylniego, oraz sztywniejsze laczniki AVO, Legacy ma sprezyny Teina, tylni stab Whiteline, wzmocnienie mocowania Cobb, i laczniki Kartboy - wszystkie te zmiany po to by auta byly stabilniejsze w zakretach i przy wyzszych predkosciach na autostradzie. Generalnie, OBK wychyla sie bardziej w zakretach i lepiej wybiera nierownosci, a Legacy jest stabilniejszy w zakretach, a czuc w nim bardziej nierownosci. Silniki 2.5i maja slabe przyspieszenie, ale mozna nimi fajnie pojezdzic, gdy uzywa sie manualnej zmiany biegow w tych automatach. Z tego co slyszalem od znajomego poprzednia wersja OBK miala lepiej zestrojone zawieszenie - opisuje tutaj wersje USDM - takze w europie moze byc inaczej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
house_1 Posted December 27, 2013 Share Posted December 27, 2013 Dzięki za sugestie Nie pozostaje teraz nic innego, jak poprosić kogoś o umozliwienie przejażdzki Legacy 3.0 i może jakimś outbackiem dla porównania Jak będziesz przypadkiem w okolicach stolicy, zapraszam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now