Jump to content

Legacy III Kilka pytań


Krzyś
 Share

Recommended Posts

Cześć !

 

Zostałem posiadaczem Legacy III 2.0 A/T 125km, 2001r. sedan. :yahoo:

Szukałem dzisiaj przez dłuższą chwile filtra paliwa którego niestety nie udało mi się go zlokalizować (w komorze silnika), po tej porażce przeszukałem internet i doczytałem się że należy pozaglądać w zbiorniku paliwa, tam niestety również się nie doszukałem i tutaj moje pierwsze pytanie: gdzie może być on ulokowany ? :(

może poprzedni właściciel coś poprzerabiał bo tam gdzie moim zdaniem powinien być ten filtr czyli obok płynu do spryskiwaczy są jakieś zawory zwrotne na przewodach, one same chowają się pod kolumną kierowniczą.

 

Moje drugie pytanie dotyczy zamykania/otwierania samochodu na pilot, otóż gdy korzystam z pilota światła powinny mrugać ? a u mnie nic się takiego nie dzieje, zamek otwiera się lub zamyka i tyle, nigdy nie mam pewności czy auto zareagowało, gdzie powinienem szukać przyczyny takiego niewielkiego a bardzo irytującego defektu ? :unsure: dodam że wszystkie bezpieczniki są OK.

 

I ostatnie, co może być przyczyną tego że auto podczas ruszania z miejsca raz rusza tak że głowę ciągnie mi do tyłu a drugim razem bez fajerwerk (częściej i przeważnie na rozgrzanym silniku), dodam że oprócz filtra paliwa już wszystko wymieniłem łącznie z kablami WN, świecami, olejami, sądą lambda i czujnikiem spalania stukowego, regulowałem również zawory. -_-

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi, oczekuje na same konkretne podpowiedzi, wizyty u mechaników mnie nie interesują ponieważ mam niemiłe doświadczenia z tzw. znawcami więc wolę sobie sam pogrzebać, przynajmniej wiem co mam :)

Link to comment
Share on other sites

Witam,

otwieranie z pilota jest opcją "dokładaną" i masz najprawdopodobniej gzieś w okolicach prawego przedniego słupka schowana centralkę. Moim zdaniem nie zostały podłączone przewody od centralki do kierunkowskazów.

 

Podepnę się pod temat centralnego i pilota, bo u mnie z pilota można auto zamknąć a nie otwiera tylko drzwi kierowcy. Zastanawiałem się nad siłownikiem, ale w takim przypadku chyba drzwi kierowcy też by nie otwierał? Nie bardzo mam czas na grzebanie i szukanie przyczyny stąd pytania.

 

Pozdrawiam.

Kuba

Edited by wojto79
Link to comment
Share on other sites

Dostęp do niego będziesz miał jak podniesiesz z tyłu kanapę po prawej stronie.

Trzeba odkręcić kilka wkretów pokrywy zbiornika i masz filtr wraz z pompą.

 

Tak zrobiłem wcześniej, ale mój problem polegał na tym że najpierw kupiłem filtr (w sklepie koleś był pewny że będzie pasować) który jak teraz patrze nie jest od tego samochodu i szukałem jego odpowiednika :] :P tak że pierwszy problem rozwiązany

 

Z tymi kierunkowskazami to chyba dużo rozbierania :(

 

A jeżeli chodzi o to ruszanie, to dodam że od czasu do czasu (raz na miesiąc) zapala mi się kontrolka silnika przeważnie rano i jak próbuje ruszać (wtedy autko jest strasznie zamulone), wymrugałem błąd 22 czyli czujnik spalania stukowego, zawsze odłączam akumulator na 10min i błędu przez dłuższą chwile niema, ale czuje że to jeszcze nie jest to bo bywa tak że autko dostaje jakby z 20 koni więcej.

Link to comment
Share on other sites

Szukałem dzisiaj przez dłuższą chwile filtra paliwa którego niestety nie udało mi się go zlokalizować (w komorze silnika),

 

Powinien być siatkowy w zbiorniku . Po co chcesz go wyjmować ?

otóż gdy korzystam z pilota światła powinny mrugać

Jak miałem takie auto to nie mrugały bo tego wynalazku nie było w aucie , więc może i u Ciebie zapomnieli zamontować . Po co komu kolejny gadżet ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Czesc.

Wlasnie dzis kupilem sobie legacy 2.5 gx z 2002r.

Totalnie jestem swierzy w temacie tych aut ale podoba mi sie prowadzenie. Dobrze trzyma sie drogi.

Koles, ktory sprzedawal auto mowil cos o opcji "hill start". Jest to cos jak automatyczny reczny gdy stoisz pod gorke powinien sam sie wlanczac. U mnie to wlancza sie nawet na poziomej drodze jak mocniej docisne pedal hamolca. Zwalnia sie samo jak wysprzeglisz do konca. Czyli na polsprzegle jak ruszaz z 1 to reczny ci chwile jeszcze przytrzymuje do chwili jak calkiem puscisz sprzeglo.

U mnie musi byc to chyba zepsute bo nie sadze zeby w poziomie musial ten system dzialac. Musze poczytac forum w tym temacie, na pewno cos bedzie. Najprawdopodobnie odlacze to calkiem bo od czego w sumie jest reczny.

 

Co do drugiego Twojego pytania to u mnie przy zamykaniu drzwi swiatla tez nie mrugaja.

Widocznie ten typ tak ma.

 

Mam za to maly problem z 2 biegiem. Ciezko wchodzi i ciezko go wylaczyc. Lewarek ma spory opor ale nic nie zgrzyta. Musze pogrzebac na forum zeby sie o tym aucie wiecej dowiedziec no i pojezdzic chwile to pewnie wyjdzie sporo drobnych usterek. Generalnie autko mi sie podoba. Jutro zaczne grzebanko przy swiecach i pozmieniam mu olej i filtry. Na razie ma zalozony filtr stozkowy, ale go wywale i dam standardowy. Przy okazji mam pytanko: czy przed orginalnym filtrem jest u Ciebie przeplywomierz powietrza? Cos mi sie zdaje ze ktos odwalil partyzantke i wmontowal filtr stozkowy w miejsce przeplywomierza.

 

Pozdrawiam i zycze wszystkiego najlepszego w Nowym Roku..

 

Cezzarr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...